Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат теңдеулерді шешу" тақырыбындағы сабағым қазіргі жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған ҚМЖ ,сабағымда топпен жұмыс жасау,сыныптың белсенділігін арттыру үшін көптеген тапсырмалар беріледі.Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.Тілдік мақсаттар бойынша қазіргі кезде үш тілдікті қолға алып жатырмыз ғой,соған кейбір термин сөздерді үш тілде айтып кетемін.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Picture 14

Жамбыл облысы

Т. Рысқұлов ауданы

Ақтоған шағын орталықты орта мектебінің

математика пән мұғалімі

Нысанбаева Гульжамал Толегеновна




8.2A бөлім:

Квадрат теңдеулер

Ақтоған шағын орталықты орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нысанбаева Г.Т

Сынып: 8 «А»

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Осы сабақта қол жеткі зілетін оқу мақсаттары

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешеді

Сабақтың мақсаты

Бағалау критерийлері



















Тілдік мақсаттар

Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант формуласын біледі; қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі; ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады

Оқушылар:

Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Квадрат теңдеу Айнымалының ең үлкен дәрежесі (бірінші/екінші/орта/соңғы мүшесі) (дәреже)

Бүтін сан , коэффицент, дәреже көрсеткіші, жақшаларды ашу /жақшаға алу , ең үлкен ортақ бөлгіш , ықшамдау, шешу

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Квадрат теңдеу дегеніміз

айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.

Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті:



квадрат теңдеу

квадратное уравнение

quadratic equation

толық квадрат теңдеу

полное квадратное уравнение

full quadratic equation

дискриминант

дискриминант

discriminant

Бірінші коэффициент

первый  коэффициент

The first coefficient

екінші коэффициент

Второй коэффициент

second coefficient

бос мүше

свободный член

free member


Бастапқы білімдер

Өрнектерді, теңдеулер және теңсіздіктер ұғымын түсіну; теңдеудің графиктік түрде бейнелену мүмкіндігін түсіну; сандардың бөлгіштерін анықтау

« Мәңгілік ел» ұлттық

идеясында қоғамның басты құндылықтары

Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау

Пәнаралық байланыстар

Алгебра шешімдерін табуда алынған анализдеу дағдысы, математика мен физиканың көптеген аспектілерінде пайдалы болады.

АКТ қолдану дағдылары

презентация

Сабақ түрі

Қайталау есептер шығарту, керекті формулаларды қолдану.

Сабақтың жүру барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Сыныптың тазалығына ,балалардың сабаққа дайындығына көңіл бөл.

2.Сыныпты «Толық квадрат теңдеу ,Толымсыз квадрат теңдеу және Кіріктірілген квадрат теңдеу» деп үш топқа бөлемін.

1 топ: «Толымсыз квадрат теңдеу»
1) 5х2=0;  2) -2х2=0;  3) 7х2=0. 4) -0,8х2=0

5) 2х2-х=0;  6) 3х2+12х=0;

2 топ: «Толық квадрат теңдеу»

1) 5х2+2х+5=0; 2) -3х2+5х+1=0; 3) 3х2+2х-16=0;

4) 8х2-3х+8=0;  5) -2х2+4х+50=0; 6) 2-5х+12=0;

3 топ: «Кіріктірілген квадрат теңдеу»

1).х2+2х-16=0;  2) х2-8х+2=0;  3) -х2+50х-3=0; 4).х2-12х+6=0;

5) -х2+4х+50=0; 6) х2-5х+12=0;

Оқушылар ережелерін айтып топтарының атын қорғайды.

Квадрат теңдеулердің түрлері арқылы сынып үш топқа бөлінеді


«Толық квадрат теңдеу»

«Толымсыз квадрат теңдеу»

«Кіріктірілген квадрат теңдеу»







Дескриптор:

  1. Квадрат теңдеулерді ажыратады

  2. Толымды, толымсыз және кіріктірілген квадрат теңдеу екенін анықтай алады.




Білімді қайталау




3. «Ой қозғау»

1 Тапсырма:

Төмендегі теңдеулердің ішінен толық ,толық емес және келтірілген квадрат теңдеулерді анықта:




Үлестірме тарату















Shape1

Дискрептор :

-Квадрат теңдеудің түрлерін біледі,

анықтайды.






Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық. 3- басылымы. – Алматы: Атамұра






Жұптық жұмыс















2 Тапсырма: Жұптық жұмыс

Төмендегі теңдеулердің ішінен квадрат теңдеулерді анықта және олардың коэффициенттерін жаз:

























Дескриптор:

-- Квадрат теңдеулерді ажыратады

-- Коэффициенттерін дұрыс анықтайды.























Сабақтың ортасы


3.«Конверт сұрақ» әдісі бойынша топтық жұмыс

І. №1. Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табыңдар:

а) 5х2 +7х – 2 = 0 b) 6x – 15 = 8x - 3

c) –x -9xy = 3xy + 5. d) x2 - 9x – 10 = 0

№2. Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табыңдар:

а) 3х2 +2х – 3 = 0 b) 4x + 7 = 3x - 4

c) –5x - 2xy = 4xy +7. d) x2 - 5x – 6 = 0

№3. Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табыңдар:

а) 2х2 +3х – 1 = 0 b) 3x + 2 = 2x - 1

c) –x - 3xy = 2xy +1. d) x2 - 8x – 9 = 0

 Дескрипторлар:

1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды.





























Топтық жұмыс

Толық квадрат теңдеуді формула арқылы шешу.

  1. Коэффициенттерін жазу: a, b, c.

  2. Дискриминантты табу: D = .

  3. Егер D < 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.

  4. Егер D = 0, онда бір түбірі бар: .

  5. Егер D > 0, онда теңдеудің екі түбірі бар:


ІІ. Есептер шығару:

1 топ:

Жауап: түбірі жоқ



Квадрат теңдеуді шешудің барлық әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар аударамыз.
















2 топ:

3 топ:

Жауап: -1; 1,2

Дескриптор:

-- Квадрат теңдеудің формуласын біледі.

-- Түбірін таба алады.

Бағалау : Мақтау, мадақтау арқылы




Топта ақылдаса отырып шығарады.





.

Оқулықпен жұмыс: №245 (а,ә) №246




Тапсырма – 2. Оқушылардың формуланы пайдаланып квадрат теңдеуді шешу дағдысын бақылау мақсатында.

1). x²- 8x + 15 = 0

жауабы :(5;3)

2). x² - 5x - 6 = 0

жауабы :(7;-1)
















Қорытынды

лау




Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.



«Басбармақ» арқылы бүгінгі сабақта оқушылар өздерінің білімін өздері бағалайды.


«Бағдаршам» әдісімен үш топ бірін-бірі бағалайды,берген жауаптарына қарай.





Сабақтың соңы


Рефлексия

Алдарына берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, оқушылар өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.

Бүгін мен ................ білдім

Маған ........ қызықты болды

Маған ..................... қиын болды

Мен ......... тапсырманы орындадым

Мен .................................... түсіндім

Енді мен ..........................................


Үйге тапсырма:

245 (б,в), 246 (ә,в)



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Мұғалім оқушыларға қолдау көрсетеді және оқушылар қабілеті жоғары оқушылардан көмек сұрай алады.

Топтық жұмыстарда топ бойынша «Бағдар шам» әдісімен бағалау, әр есепті шығарғанда «Басбармақ»әдісімен өзара бағалау болды. Мұғалім оқушыларды сабақ бойы қадағалап, кері байланыс беріп отырады.

Сынып парта мен орындықтар дың оқушы денсаулығына зиян келтірмейтіндей етіп орналасты рылуына басты назар аударамын. Әр оқушыөзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болулары на жағдай туындатамын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған.Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді.Сабақта жұмыс атмосферасы сезілді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабақта уақыт тиімді паланылды.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: .«Конверт сұрақ» әдісі бойынша топтық жұмыстары оқушыларға ерекше қызығушылық туғызды.

2: Тапсырмаларды орындау кезінде сыни тұрғыдан ойлап,білімін жүйелеуге көмектесті.
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
4036
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі