Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат теңдеулерді шешу" тақырыбы бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Квадрат теңдеулер

Мектеп: Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ

Педагогтің аты – жөні

Отарғалиева Іңкәр

Күні

17.11.2023ж.

Сынып:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Квадрат теңдеулерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты

Квадрат теңдеулерге есептер шығарады, формуланы қолдана отырып өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

Топқа бөлу

Флешка әдісі арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын сұрау.

Интербелсенді тақтаға үй тапсырмасының жауаптары көрсетіледі. Оқушылар көршілерімен дәптерлерін алмастыру арқылы үй тапсырмасын тексереді.

Зейіндерін сабаққа аударады, жауап береді.

Жауаптарды тексереді.

  • 2.41

  • 1) -0,4; -1,5

  • 2)-3; -10/3

  • 3) 4; 8/3

  • 4)-1; -25/11


Мадақтау, толықтыру





Оқулық, видео, слайдтар

Picture 4

Сабақтың ортасы

12 мин

Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру


Бағалау парағымен таныстыру(сызғыш әдісімен оқушылар өз өзін бағалайды).


Жеке тапсырма

«Бургер » әдісі арқылы жеке тапсырма беріледі.

(x+4)2=3x+40

(2x+3)2=11x-19

8z2-14z+5=0

x2-8x-84=0

x2+6x-27=0

5t2+26t-24=0

Дескриптор:

  • Квадрат теңдеуге келтіреді;

  • Дискриминат формуласын қолданады;

  • хтің мәнін анықтайды. 


Жеке тапсырманы орындайды.


Жауаптарды тексереді.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау,











Презентация, жұмыс дәптері, қағаз қималары



8 мин

Топтық жұмыс (Табақ тарту әдісі)

Әр топқа тапсырма беріледі.

  1. 2+3х+1=0

  2. 2x2+x+2=0

  3. 4x2+4x+1=0

  4. x2+5x-6=0

  5. 5x2-9x-2=0



Дескриптор:

  • Квадрат теңдеуге келтіреді;

  • Дискриминат формуласын қолданады;

  • хтің мәнін анықтайды.  


Әр топқа тапсырма беріледі. Табақ тарту әдісі бойынша табақтан әр оқушы өз сыбағасын алады.



Жауаптарды тексереді.


  • 1. -3;-2

  • 2. -1;-0.5

  • 3. 2;-0.2

  • 4. шешімі жоқ

  • 5. -0.5

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау,











Презентация, жұмыс дәптері, қағаз қималары

Picture 3

10 мин

Бекіту тапсырмасы

Wordwoll программасы арқылы оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Оқушылар формулаларды еске түсіреді, есептер шығарады.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау,

Интербелсенді тақта

Квадрат теңдеу. - Сопоставить (wordwall.net)

Сабақтың соңы

7 мин

Кері байланыс

«Жеке куәлік » әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алынады.

Қорытындылау


Үй тапсырмасы

2.48 есеп

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.

Тиімді кері байланыс орнату



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!