Квадрат
теңдеулер
|
Мектеп: Б.Қаратаев атындағы
ЖОББМ
|
Педагогтің аты –
жөні
|
Отарғалиева
Іңкәр
|
Күні
|
17.11.2023ж.
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Квадрат теңдеулерді
шешу
|
Оқу
мақсаты
|
8.2.2.3квадрат
теңдеулерді шешу;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Квадрат
теңдеулерге есептер
шығарады,
формуланы қолдана отырып өз
бетінше жұмыс істеуге
дағдыланады.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу
Топқа
бөлу
Флешка әдісі арқылы оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Интербелсенді тақтаға үй тапсырмасының
жауаптары көрсетіледі. Оқушылар көршілерімен дәптерлерін алмастыру
арқылы үй тапсырмасын
тексереді.
|
Зейіндерін сабаққа аударады,
жауап береді.
Жауаптарды
тексереді.
-
2.41
-
1) -0,4;
-1,5
-
2)-3;
-10/3
-
3) 4;
8/3
-
4)-1;
-25/11
|
Мадақтау,
толықтыру
|
Оқулық, видео,
слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
12
мин
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
таныстыру
Бағалау парағымен
таныстыру(сызғыш әдісімен оқушылар өз өзін
бағалайды).
Жеке
тапсырма
«Бургер
» әдісі арқылы жеке тапсырма
беріледі.
(x+4)2=3x+40
(2x+3)2=11x-19
8z2-14z+5=0
x2-8x-84=0
x2+6x-27=0
5t2+26t-24=0
Дескриптор:
|
Жеке тапсырманы
орындайды.
Жауаптарды
тексереді.
|
Тапсырманы орындаған
оқушыны мадақтау, толықтыру
жасау,
|
Презентация, жұмыс дәптері,
қағаз қималары
|
8
мин
|
Топтық жұмыс
(Табақ тарту
әдісі)
Әр топқа тапсырма
беріледі.
-
2х2+3х+1=0
-
2x2+x+2=0
-
4x2+4x+1=0
-
x2+5x-6=0
-
5x2-9x-2=0
Дескриптор:
|
Әр топқа тапсырма
беріледі. Табақ тарту әдісі бойынша табақтан әр оқушы өз сыбағасын
алады.
Жауаптарды
тексереді.
-
1. -3;-2
-
2. -1;-0.5
-
3. 2;-0.2
-
4. шешімі
жоқ
-
5. -0.5
|
Тапсырманы орындаған
оқушыны мадақтау, толықтыру
жасау,
|
Презентация, жұмыс дәптері,
қағаз қималары
|
10
мин
|
Бекіту
тапсырмасы
Wordwoll программасы
арқылы оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын
орындайды.
|
Оқушылар
формулаларды еске түсіреді, есептер
шығарады.
|
Тапсырманы орындаған
оқушыны мадақтау, толықтыру
жасау,
|
Интербелсенді
тақта
Квадрат теңдеу. - Сопоставить
(wordwall.net)
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Кері
байланыс
«Жеке
куәлік » әдісі арқылы оқушылардан
кері байланыс алынады.
Қорытындылау
Үй
тапсырмасы
2.48
есеп
|
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін жазады.
|
Тиімді кері байланыс
орнату
|
|