Қысқа мерзімдік жоспар .
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4А Теңсіздіктер Күні: 10.05.2019ж. Сынып: 8 «г» Пәні: Алгебра |
Мектеп: Амангелді атынд. ж.о.м Мұғалімнің аты-жөні: Сейітхан Г Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Теңсіздіктер жүйелерін шешу |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсат тары (оқу бағдарлама сына сілтеме) |
8.2.2.11 құрамында екі квадрат теңсіздігі бар жүйелер мен жиынтықтарды шешу; |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Қосымша шарты бар екі квадрат теңсіздіктен тұратын жүйе мен жиынтықты шешу; Функцияның анықталу облысы мен алгебралық өрнектің мүмкін мәндер жиынын теңсіздіктер жүйесін шешу арқылы табу |
|
|||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: квадрат теңсіздік; рационал теңсіз дік; бөлшек-рационал теңсіздік; теңсіздікті шешу;теңсіздіктер жүйесі, теңсіздіктер жүйесін шешу; теңсіздіктер жиынтығы, теңсіздіктер жиынтығын шешу функция ның нөлдері, таңба тұрақтылық аралықтары; теңсіздіктер шешімдерінің қиылысуы және бірігуі; интервалдар әдісі Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: теңсіздіктер жүйесінің шешімі ... болады; теңсіздіктер жиынтығының шешімі ... болады; ... әрбір санды интервалда функцияның таңбасын анықтаймыз; параболаны сұлба түрінде бейнелеп ... аламыз; таңбалардың алмасу қасиетін қолданып ... анықтаймыз |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады. Оқуға үйрену, жағдаятты талдау, жаңа шарттарға бейімделу, мәселені қою және шешім қабылдау, топта жүмыс істеу, өзінің жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу. |
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математикалық моделі квадраттық функция болатын әртүрлі жағдайларда квадрат теңсіздіктерді шешу дағдысы қажет болады. |
|
|||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін оқып өткен, біреуі сызықтық, ал екіншісі квадраттық болатын теңсіздіктер жүйесін шеше алады. |
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың жоспарл. кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурс тар |
|
||
|
Сабақ тың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру . Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. \Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады. Бағалау критерийлері, сабақ аяғына қарай күтілетін нәтижелер айқындалады. «Серпілген сауал» әдісі. Қайталау сұрақтары. Оқушылар теңсіздіктер жүйесі мен жиынтығын шешу алгоритмін қайталайды Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын белгіленеді
|
форму лалар; |
|
||
|
Сабақ тың ортасы |
Тапсырма 1. «Жұпта талқылау» әдісі бойынша жұптық жұмыс. Шешіңіз және жауаптарыңызды салыстырыңыз. Қорытынды жасаңыз. Бағалау критерийлері: квадрат теңсіздікті әртүрлі тәсілдермен шешеді; Дескриптор: Білім алушы -
Сергіту сәті
Тапсырма 2 . Жеке жұмыс. Теңсіздіктер жүйесі мен жиынтығын шешіңіз: Оқушылар жеке өз бетімен орындайды. Тапсырма аяқталғаннан кейін, оқушылар өзара бағалау жүргізеді, мұғалім оқушылардың жұмысын критерий бойынша бағалайды, кері байланыс ұсынады. Бағалау критерийлері: квадрат теңсіздіктер жүйесін шешеді Дескриптор: Білім алушы – - тиімді тәсілмен бірінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады; - квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды; - бірінші теңсіздіктіңшешімін жазады; - тиімді тәсілмен екінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады; - квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды; - екінші теңсіздіктіңшешімін жазады; - сан осіндегі шешімдердің қиылысуын табады; - табылған шешімнен оң бүтін түбірлерді теріп жазады; - есептің жауабын жазады. |
Үлестірме лер; оқулықпен жұмыс . |
|
||
|
Сабақ тың соңы |
Қорытынды: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үйге тапсырма беру. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Сыныпта талқылап, ойларын жинақтап, қалай орындауға болатынына бағыт алады. Квадрат теңсіздікті шешудің графиктік тәсілі. Алгебра.8 Кері байланыс. |
|
|||
|
Саралау оқушы ларға қалай көбі рек қолдау көр сетуді жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспар лап отырсыз? |
Бағалау—оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұр ыс қойылған ба? Оқушылардың барлы ғы ОМ қол жеткізді ме? Жет кізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргіз ілді ме? Сабақтың уақыттық кезең дері сақталды ма? Сабақ жоспары нан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Квадрат теңсіздік жүйелері. 8 сынып.
Ашық сабақ. Квадрат теңсіздік жүйелері. 8 сынып.
Қысқа мерзімдік жоспар .
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4А Теңсіздіктер Күні: 10.05.2019ж. Сынып: 8 «г» Пәні: Алгебра |
Мектеп: Амангелді атынд. ж.о.м Мұғалімнің аты-жөні: Сейітхан Г Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Теңсіздіктер жүйелерін шешу |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсат тары (оқу бағдарлама сына сілтеме) |
8.2.2.11 құрамында екі квадрат теңсіздігі бар жүйелер мен жиынтықтарды шешу; |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Қосымша шарты бар екі квадрат теңсіздіктен тұратын жүйе мен жиынтықты шешу; Функцияның анықталу облысы мен алгебралық өрнектің мүмкін мәндер жиынын теңсіздіктер жүйесін шешу арқылы табу |
|
|||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: квадрат теңсіздік; рационал теңсіз дік; бөлшек-рационал теңсіздік; теңсіздікті шешу;теңсіздіктер жүйесі, теңсіздіктер жүйесін шешу; теңсіздіктер жиынтығы, теңсіздіктер жиынтығын шешу функция ның нөлдері, таңба тұрақтылық аралықтары; теңсіздіктер шешімдерінің қиылысуы және бірігуі; интервалдар әдісі Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: теңсіздіктер жүйесінің шешімі ... болады; теңсіздіктер жиынтығының шешімі ... болады; ... әрбір санды интервалда функцияның таңбасын анықтаймыз; параболаны сұлба түрінде бейнелеп ... аламыз; таңбалардың алмасу қасиетін қолданып ... анықтаймыз |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады. Оқуға үйрену, жағдаятты талдау, жаңа шарттарға бейімделу, мәселені қою және шешім қабылдау, топта жүмыс істеу, өзінің жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу. |
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математикалық моделі квадраттық функция болатын әртүрлі жағдайларда квадрат теңсіздіктерді шешу дағдысы қажет болады. |
|
|||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін оқып өткен, біреуі сызықтық, ал екіншісі квадраттық болатын теңсіздіктер жүйесін шеше алады. |
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың жоспарл. кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурс тар |
|
||
|
Сабақ тың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру . Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. \Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады. Бағалау критерийлері, сабақ аяғына қарай күтілетін нәтижелер айқындалады. «Серпілген сауал» әдісі. Қайталау сұрақтары. Оқушылар теңсіздіктер жүйесі мен жиынтығын шешу алгоритмін қайталайды Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын белгіленеді
|
форму лалар; |
|
||
|
Сабақ тың ортасы |
Тапсырма 1. «Жұпта талқылау» әдісі бойынша жұптық жұмыс. Шешіңіз және жауаптарыңызды салыстырыңыз. Қорытынды жасаңыз. Бағалау критерийлері: квадрат теңсіздікті әртүрлі тәсілдермен шешеді; Дескриптор: Білім алушы -
Сергіту сәті
Тапсырма 2 . Жеке жұмыс. Теңсіздіктер жүйесі мен жиынтығын шешіңіз: Оқушылар жеке өз бетімен орындайды. Тапсырма аяқталғаннан кейін, оқушылар өзара бағалау жүргізеді, мұғалім оқушылардың жұмысын критерий бойынша бағалайды, кері байланыс ұсынады. Бағалау критерийлері: квадрат теңсіздіктер жүйесін шешеді Дескриптор: Білім алушы – - тиімді тәсілмен бірінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады; - квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды; - бірінші теңсіздіктіңшешімін жазады; - тиімді тәсілмен екінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады; - квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды; - екінші теңсіздіктіңшешімін жазады; - сан осіндегі шешімдердің қиылысуын табады; - табылған шешімнен оң бүтін түбірлерді теріп жазады; - есептің жауабын жазады. |
Үлестірме лер; оқулықпен жұмыс . |
|
||
|
Сабақ тың соңы |
Қорытынды: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үйге тапсырма беру. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Сыныпта талқылап, ойларын жинақтап, қалай орындауға болатынына бағыт алады. Квадрат теңсіздікті шешудің графиктік тәсілі. Алгебра.8 Кері байланыс. |
|
|||
|
Саралау оқушы ларға қалай көбі рек қолдау көр сетуді жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспар лап отырсыз? |
Бағалау—оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұр ыс қойылған ба? Оқушылардың барлы ғы ОМ қол жеткізді ме? Жет кізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргіз ілді ме? Сабақтың уақыттық кезең дері сақталды ма? Сабақ жоспары нан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет. |
||
шағым қалдыра аласыз














