Тапсырма 1.
«Жұпта талқылау» әдісі бойынша
жұптық жұмыс.
Шешіңіз
және жауаптарыңызды салыстырыңыз. Қорытынды жасаңыз.
-
Бағалау
критерийлері: квадрат теңсіздікті әртүрлі тәсілдермен
шешеді;
Дескриптор: Білім алушы -
-
Квадрат теңсіздікті
дұрыс шешеді;
-
Теңсіздіктер
жүйесінің шешімін дұрыс табады;
-
Теңсіздіктер
жиынтығының шешімін дұрыс табады;
-
Жауапты дұрыс
жазады;
-
Алынған шешімдерді салыстырады және қорытынды жасайды.
Сергіту
сәті
Тапсырма 2 . Жеке
жұмыс.
Теңсіздіктер жүйесі мен
жиынтығын шешіңіз:
Оқушылар жеке өз бетімен орындайды. Тапсырма
аяқталғаннан кейін, оқушылар өзара бағалау жүргізеді, мұғалім
оқушылардың жұмысын критерий бойынша бағалайды, кері байланыс
ұсынады.
Бағалау критерийлері: квадрат теңсіздіктер жүйесін
шешеді
Дескриптор: Білім алушы –
- тиімді
тәсілмен бірінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады;
-
квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды;
-
бірінші теңсіздіктіңшешімін жазады;
- тиімді
тәсілмен екінші квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады;
-
квадраттық үшмүшеліктің таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды;
- екінші
теңсіздіктіңшешімін жазады;
- сан
осіндегі шешімдердің қиылысуын табады;
-
табылған шешімнен оң бүтін түбірлерді теріп жазады;
-
есептің жауабын жазады.
|