Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

    Педагогтің аты-жөні:

    Курманова Гаухар Надирбековна

    Күні:


    Сыныбы: 8

    Барлығы: Қатысты:

    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.2.5 Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Арифметикалық квадрат түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі

    Басым бөлігі:

    Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына енгізуді орындайды

    Кейбір оқушылар:

    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру барысында көбейткішке жіктеудің тиімді әдістерін қолданады

    Бағалау критерийлері:

    Дағдылар

    Бағалау критерийлері

    Білім мен түсіну

    Квадрат түбірдің қасиеттерін біледі, түсінеді

    Қолдану

    Квадрат түбірі бар өрнектер үшін түбірлердің қасиеттерін қолданады.

    Өрнекті түрлендіруді орындайды

    Анализ

    Көбейткіштерді жіктеудің тиімді әдістерін қолданады



    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану және анализ



    Сабақ кезеңі Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру:

    1 мин




    Ережемен жұмыс

    Жұптық жұмыс

    3 мин





    Ширату жаттығуы:

    Топтық жұмыс

    4 мин
















    Үй тапсырмасын тексеру

    5 мин

    топтық жұмыс



    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау



    «Ара әдісі» Оқушылар алдын ала дайындап келген сұрақтарын қатарға бөлініп, бір-бірінен сұрайды, жауабын тыңдап түзету жұмысын жасайды. Оқушылар арасында қаншалықты тиімді оқыту болғанын мұғалім кері байланыс жасау арқылы толықтырады.

    «Сөйлеген сандар» Оқушыларға ширату жаттығуы кезінде сандар таратылады, сандарды топтау арқылы оқушылар төрт топқа бөледі. Топтарға тапсырма беріледі. Ой бөлісуге 1- мин. уақыт.

    І топ: Қандай санның квадрат түбірі?

    ІІ топ: Санның квадрат түбірін табу.

    ІІІ топ: Санды түбір ішіне енгізу.

    ІV топ: Көбйткішке жіктеп түбірден шығар









    Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар нәтижелердің сәйкестігін, тапсырмалардың шешімі қалай жасалғанын талқылайды.

    Оқушылардан бірлескен түрде үй тапсырмаларын талқылау олардың үй тапсырмаларын жетілдіруге, қандай қателіктер жіберілгенін және оны қалай түзетуге болатынын сұраймын.



    Оқушылар сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын дәптерге жазып қояды



    Сынып оқушылары екі қатарға бөлініп тұрады және өздері дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қойып, түзету жұмыстарын жасайды







    ЕБҚ оқушыға қолдау: топ мүшелері мұғалім тарапынан берілген тапсырманы 1 мин ішінде топта талдау жасап, бір-біріне қолдау білдіреді. Топаралық талдау жұмысы жүргенде топтпар бірін бірі тыңдайды, қателік кеткен жағдайда толықтырады, түзету жасайды



    Топаралық талдау жұмысы жүргенде топтпар бірін бірі тыңдауы маңызды.







    Оқушылар топта үй жұмысының шығарылу жолын толық тексереді, қате кеткен жағдайда топта түзету жұмысын жасайды және мұғалім тарапынан берілген есептердің шешімімен салыстырып, өздерінің қаншалықты есептерді дұрыс шығарғанына талдау жасайды












    «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды





    Дескриптор:

    - Түбірі бойынша санды анықтайды

    - Санның түбірін табады

    - Санды түбірге енгізе алады

    - Санды жіктеп, түбірден шығаруды біледі


    Мұғалімнің ауызша бағалауы

    «Жақсы», «жарайсың» «түсінгенсің»

    «дұрыс айтасың»



    Өзін-өзі бағалау жүргізеді

    «Жарайсың» - барлық есебі дұрыс

    «Жақсы» - есеп толық шығарылған және 1-2 қате кетсе «Түсіндім» - есеп жартылай дұрыс және қатені таба алса

    «Маған көмек керек» - есеп толығымен қате болса





















    Сандар жазылған карточкалар

















    Есептердің шығарылу жолының үлгісі беріледі


    Сабақтың ортасы

    Жалпы жұмыс

    3мин













    Жаттығулармен жұмыс

    топтық жұмыс

    12 мин






























    Өзіндік жұмыс:

    жеке жұмыс

    15 мин





    ФС. тапсырмасы

    Есеп: Суреттегі көрсетілген сандық сәуледегі √20 -ге сәйкес келетін нүкте.














    «Джигсо әдісі»

    1. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығар

    а) , p>0; б) ; в) ; г) .

    2. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына ал:

    а) ; б) ; в) , a>0; г) ; д) .

    3. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығар:

    а) , a>0; б) ; в) ; г) .

    4. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына ал:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д) , где c<-2.

    5. Бөлшек бөлімін иррационалдықтан босат:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д) .

    6. Бөлшек бөлімін иррационалдықтан босат:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д)



    Деңгейлік тапсырмалар

    Квадрат түбірі бар өрнектерді ықшамдауға арналған есептерді өздігінен шешу.

    Оқушыларға 4 бірдей тапсырма беріледі. Тапсырмалардың күрделілік деңгейі әртүрлі болады. Кейбір оқушылар барлық тапсырмаларды аяқтай алады, бірақ кейбіреулерге жеткілікті уақыт болмайды. Алайда, оқушылар шектеулі мерзімде оқуға және өз жұмысын жоспарлауға үйренуі керек.

    Өздік жұмысқа арналған тапсырмалар

    1. және сандарын салыстыр.

    [2]

    2. Өрнекті ықшамда:

    , мұндағы .

    [7]

    3. Есепте

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курманова Гаухар Надирбековна
    26 Қаңтар 2023
    353
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар, көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына енгізуді орындайды. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру барысында көбейткішке жіктеудің тиімді әдістерін қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

    Педагогтің аты-жөні:

    Курманова Гаухар Надирбековна

    Күні:


    Сыныбы: 8

    Барлығы: Қатысты:

    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.2.5 Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Арифметикалық квадрат түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі

    Басым бөлігі:

    Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына енгізуді орындайды

    Кейбір оқушылар:

    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру барысында көбейткішке жіктеудің тиімді әдістерін қолданады

    Бағалау критерийлері:

    Дағдылар

    Бағалау критерийлері

    Білім мен түсіну

    Квадрат түбірдің қасиеттерін біледі, түсінеді

    Қолдану

    Квадрат түбірі бар өрнектер үшін түбірлердің қасиеттерін қолданады.

    Өрнекті түрлендіруді орындайды

    Анализ

    Көбейткіштерді жіктеудің тиімді әдістерін қолданады



    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану және анализ



    Сабақ кезеңі Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру:

    1 мин




    Ережемен жұмыс

    Жұптық жұмыс

    3 мин





    Ширату жаттығуы:

    Топтық жұмыс

    4 мин
















    Үй тапсырмасын тексеру

    5 мин

    топтық жұмыс



    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау



    «Ара әдісі» Оқушылар алдын ала дайындап келген сұрақтарын қатарға бөлініп, бір-бірінен сұрайды, жауабын тыңдап түзету жұмысын жасайды. Оқушылар арасында қаншалықты тиімді оқыту болғанын мұғалім кері байланыс жасау арқылы толықтырады.

    «Сөйлеген сандар» Оқушыларға ширату жаттығуы кезінде сандар таратылады, сандарды топтау арқылы оқушылар төрт топқа бөледі. Топтарға тапсырма беріледі. Ой бөлісуге 1- мин. уақыт.

    І топ: Қандай санның квадрат түбірі?

    ІІ топ: Санның квадрат түбірін табу.

    ІІІ топ: Санды түбір ішіне енгізу.

    ІV топ: Көбйткішке жіктеп түбірден шығар









    Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар нәтижелердің сәйкестігін, тапсырмалардың шешімі қалай жасалғанын талқылайды.

    Оқушылардан бірлескен түрде үй тапсырмаларын талқылау олардың үй тапсырмаларын жетілдіруге, қандай қателіктер жіберілгенін және оны қалай түзетуге болатынын сұраймын.



    Оқушылар сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын дәптерге жазып қояды



    Сынып оқушылары екі қатарға бөлініп тұрады және өздері дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қойып, түзету жұмыстарын жасайды







    ЕБҚ оқушыға қолдау: топ мүшелері мұғалім тарапынан берілген тапсырманы 1 мин ішінде топта талдау жасап, бір-біріне қолдау білдіреді. Топаралық талдау жұмысы жүргенде топтпар бірін бірі тыңдайды, қателік кеткен жағдайда толықтырады, түзету жасайды



    Топаралық талдау жұмысы жүргенде топтпар бірін бірі тыңдауы маңызды.







    Оқушылар топта үй жұмысының шығарылу жолын толық тексереді, қате кеткен жағдайда топта түзету жұмысын жасайды және мұғалім тарапынан берілген есептердің шешімімен салыстырып, өздерінің қаншалықты есептерді дұрыс шығарғанына талдау жасайды












    «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды





    Дескриптор:

    - Түбірі бойынша санды анықтайды

    - Санның түбірін табады

    - Санды түбірге енгізе алады

    - Санды жіктеп, түбірден шығаруды біледі


    Мұғалімнің ауызша бағалауы

    «Жақсы», «жарайсың» «түсінгенсің»

    «дұрыс айтасың»



    Өзін-өзі бағалау жүргізеді

    «Жарайсың» - барлық есебі дұрыс

    «Жақсы» - есеп толық шығарылған және 1-2 қате кетсе «Түсіндім» - есеп жартылай дұрыс және қатені таба алса

    «Маған көмек керек» - есеп толығымен қате болса





















    Сандар жазылған карточкалар

















    Есептердің шығарылу жолының үлгісі беріледі


    Сабақтың ортасы

    Жалпы жұмыс

    3мин













    Жаттығулармен жұмыс

    топтық жұмыс

    12 мин






























    Өзіндік жұмыс:

    жеке жұмыс

    15 мин





    ФС. тапсырмасы

    Есеп: Суреттегі көрсетілген сандық сәуледегі √20 -ге сәйкес келетін нүкте.














    «Джигсо әдісі»

    1. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығар

    а) , p>0; б) ; в) ; г) .

    2. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына ал:

    а) ; б) ; в) , a>0; г) ; д) .

    3. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығар:

    а) , a>0; б) ; в) ; г) .

    4. Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына ал:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д) , где c<-2.

    5. Бөлшек бөлімін иррационалдықтан босат:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д) .

    6. Бөлшек бөлімін иррационалдықтан босат:

    а) ; б) ; в) ; г) ; д)



    Деңгейлік тапсырмалар

    Квадрат түбірі бар өрнектерді ықшамдауға арналған есептерді өздігінен шешу.

    Оқушыларға 4 бірдей тапсырма беріледі. Тапсырмалардың күрделілік деңгейі әртүрлі болады. Кейбір оқушылар барлық тапсырмаларды аяқтай алады, бірақ кейбіреулерге жеткілікті уақыт болмайды. Алайда, оқушылар шектеулі мерзімде оқуға және өз жұмысын жоспарлауға үйренуі керек.

    Өздік жұмысқа арналған тапсырмалар

    1. және сандарын салыстыр.

    [2]

    2. Өрнекті ықшамда:

    , мұндағы .

    [7]

    3. Есепте

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Презентация 9 сынып
    26.01.2023
    353
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курманова Гаухар Надирбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации