|
Сабақ 1- сабақ |
Сабақ өтілетін күн: Орны: математика кабинеті |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Квадрат үшмүше |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
8.2.1.1 квадрат үшмүшенің түбірі ұғымын меңгеру; 8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу; 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу; |
|||
|
Түйінді идеялар |
Анықтама, теорема, формулаларды қолдана отырып, есептер шығара алу |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топпен, жекелей, миға шабуыл, деңгейлік тапсырма, сұрақ-жауап, өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау,кері байланыс |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар, есептер жинағы |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: |
3 мин 7 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді Әртүрлі фигуралар арқылы екі топқа бөлу Өткен сыныптағы оқыған тақырыптар бойынша әрбір топ постер жасайды. «Сәйкестікті орнат» тапсырмасын орындау
Теорема барл. қаб.тең
Тік бұрыш. үшб екі қаб.тең |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді. Топтарға бөлінеді Бірлесіп жұмыс жасайды және қорғайды Оқушылар бір-бірімен ақылдасып, ой бөліседі |
|
|
2-кезең. Мағына ны ажырату: 3-кезең. Ой- толғаныс: |
12 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Деңгейлік тапсырмалар «Миға шабуыл» топ мүшелері жекелей жұмыс жасай отырып,дұрыс жауапты таңдайды. 1) 2х2+6х-1 квадрат үшмүшесінің толық квадратын айырыңдар. А) 3(х+1)2-2; В) 3(х-1)2+2; С) (х+1)2-2; Д) (х-1)2-3; 2) х2+9х-8 квадрат үшмүшесінің толық квадратын айырыңдар. А) (х+4)2+10; В) (х-4)2+21; С) (х+4)2-21; Д) (х+4)2-5; 3) y=2x2+9х-3 формуласымен берілген парабола төбесінің координаталары неге тең? А) (3,5; 14,25); В) (-3,5; -14,25); С) (7; -2); Д) (3,5; -14,25); «Шығармашылық тапсырма» өткен тақырып бойынша есеп құрастырады және оны топ мүшелерімен алмастырып орындайды. Өзіндік жұмыс:Тақырыпты қорытындылауға тапсырмалар: 1) Функцияның графигін сал: y=2x2 + 4 2) y= - 4(х+2)2 +5 Сурет бойынша квдраттық функцияның формуласын құрау. Жеке үлестірмелі карточкалар бойынша тапсырмалар |
Деңгейлік тапсырма орындайды Әрбір оқушы жекелей жұмыс жасайды,бірігіп шешім қабылдайды Есепті құрастырады және бір-бірімен алмастырып шешеді. Оқушы жеке жұмыс жасайды |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. |
1 мин |
§ 12 №189, №190 |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, формативті бағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Сабақ № |
Сабақ өтілетін күн: 11.02.2015 ж |
Сынып 9Б Барлық оқушы саны: 12 Қатысқаны: 12 |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктермен таныстыру. Тригонометриялық функцияның бірінің мәні бойынша қалған функциялардың мәндерін таба алуға үйрету. Есептер шығару барысында қолдана алу дағдысын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. |
|||
|
Түйінді идеялар |
Белгісіз функцияның мәнін таба алу, функциялардың ширектегі таңбаларын ескеру |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, Жигсо әдісі, «Миға шабуыл» стратегиясы |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар, есептер жинағы |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: 2-кезең. Мағынаны ажырату: |
3 мин 3 мин 7 мин 12 мин 8 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді 1-4 сандары арқылы 3 топқа бөлу №289, 290, 291 үй тапсырмасын тексеру (есептің шешілу жолдары топтарға таратылады) «Миға шабуыл» Өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары «Жигсо әдісі» әдісі бойынша жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп беру. Деңгейлік тапсырмалар (оқулықпен жұмыс) №297, 298 №304 Жұптық тапсырма |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді. Цифрлардың түстері арқылы 3 топқа отырады Көршілерімен дәптерлерін алмастырып тексереді Проектілі тақтадан ұяшықтарға жазылған сұрақтарға жауап береді Әр топ ақылдасып, тақырыпты талдайды, түсіндіреді, ортақ шешім қабылдайды. Топтағы әр оқушы өз деңгейіне сәйкес тапсырмаларды орындайды Оқушылар жұптасып отырады, тапсырманы бірлесіп орындайды. |
|
|
3-кезең. Ой- толғаныс: |
3 мин |
«Сәйкестікті орнат» жаңа сабақты бекітуге тапсырмалар беріледі |
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Өзін-өзі бағалайды. |
|
|
Келесі оқуға арн. тапс. |
1 мин |
П. 19 №300, №302, №303 |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Рефлек сия |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Квадрат үшмүше, Алгебра 8-сынып
Ашық сабақ: Квадрат үшмүше, Алгебра 8-сынып
|
Сабақ 1- сабақ |
Сабақ өтілетін күн: Орны: математика кабинеті |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Квадрат үшмүше |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
8.2.1.1 квадрат үшмүшенің түбірі ұғымын меңгеру; 8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу; 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу; |
|||
|
Түйінді идеялар |
Анықтама, теорема, формулаларды қолдана отырып, есептер шығара алу |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топпен, жекелей, миға шабуыл, деңгейлік тапсырма, сұрақ-жауап, өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау,кері байланыс |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар, есептер жинағы |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: |
3 мин 7 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді Әртүрлі фигуралар арқылы екі топқа бөлу Өткен сыныптағы оқыған тақырыптар бойынша әрбір топ постер жасайды. «Сәйкестікті орнат» тапсырмасын орындау
Теорема барл. қаб.тең
Тік бұрыш. үшб екі қаб.тең |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді. Топтарға бөлінеді Бірлесіп жұмыс жасайды және қорғайды Оқушылар бір-бірімен ақылдасып, ой бөліседі |
|
|
2-кезең. Мағына ны ажырату: 3-кезең. Ой- толғаныс: |
12 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Деңгейлік тапсырмалар «Миға шабуыл» топ мүшелері жекелей жұмыс жасай отырып,дұрыс жауапты таңдайды. 1) 2х2+6х-1 квадрат үшмүшесінің толық квадратын айырыңдар. А) 3(х+1)2-2; В) 3(х-1)2+2; С) (х+1)2-2; Д) (х-1)2-3; 2) х2+9х-8 квадрат үшмүшесінің толық квадратын айырыңдар. А) (х+4)2+10; В) (х-4)2+21; С) (х+4)2-21; Д) (х+4)2-5; 3) y=2x2+9х-3 формуласымен берілген парабола төбесінің координаталары неге тең? А) (3,5; 14,25); В) (-3,5; -14,25); С) (7; -2); Д) (3,5; -14,25); «Шығармашылық тапсырма» өткен тақырып бойынша есеп құрастырады және оны топ мүшелерімен алмастырып орындайды. Өзіндік жұмыс:Тақырыпты қорытындылауға тапсырмалар: 1) Функцияның графигін сал: y=2x2 + 4 2) y= - 4(х+2)2 +5 Сурет бойынша квдраттық функцияның формуласын құрау. Жеке үлестірмелі карточкалар бойынша тапсырмалар |
Деңгейлік тапсырма орындайды Әрбір оқушы жекелей жұмыс жасайды,бірігіп шешім қабылдайды Есепті құрастырады және бір-бірімен алмастырып шешеді. Оқушы жеке жұмыс жасайды |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. |
1 мин |
§ 12 №189, №190 |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, формативті бағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Сабақ № |
Сабақ өтілетін күн: 11.02.2015 ж |
Сынып 9Б Барлық оқушы саны: 12 Қатысқаны: 12 |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктермен таныстыру. Тригонометриялық функцияның бірінің мәні бойынша қалған функциялардың мәндерін таба алуға үйрету. Есептер шығару барысында қолдана алу дағдысын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. |
|||
|
Түйінді идеялар |
Белгісіз функцияның мәнін таба алу, функциялардың ширектегі таңбаларын ескеру |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, Жигсо әдісі, «Миға шабуыл» стратегиясы |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар, есептер жинағы |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: 2-кезең. Мағынаны ажырату: |
3 мин 3 мин 7 мин 12 мин 8 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді 1-4 сандары арқылы 3 топқа бөлу №289, 290, 291 үй тапсырмасын тексеру (есептің шешілу жолдары топтарға таратылады) «Миға шабуыл» Өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары «Жигсо әдісі» әдісі бойынша жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп беру. Деңгейлік тапсырмалар (оқулықпен жұмыс) №297, 298 №304 Жұптық тапсырма |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді. Цифрлардың түстері арқылы 3 топқа отырады Көршілерімен дәптерлерін алмастырып тексереді Проектілі тақтадан ұяшықтарға жазылған сұрақтарға жауап береді Әр топ ақылдасып, тақырыпты талдайды, түсіндіреді, ортақ шешім қабылдайды. Топтағы әр оқушы өз деңгейіне сәйкес тапсырмаларды орындайды Оқушылар жұптасып отырады, тапсырманы бірлесіп орындайды. |
|
|
3-кезең. Ой- толғаныс: |
3 мин |
«Сәйкестікті орнат» жаңа сабақты бекітуге тапсырмалар беріледі |
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Өзін-өзі бағалайды. |
|
|
Келесі оқуға арн. тапс. |
1 мин |
П. 19 №300, №302, №303 |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Рефлек сия |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













