Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
оқушылармен амандасу,
сыныптағы қажеттілікті түгендеу, топтық жұмыс кезінде техника
қауіпсіздігін ескертемін. Және де бүгінгі сабақтың тақырыбын,
мақсатын қысқаша айтып өтемін.
|
Мұғаліммен амандасады.
Ережелерді мұқият тыңдайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Интерактивті
тақта
Renderforest
бағдарламасымен жасалған
видео-презентация
|
|
Сыныпты түрлі түсті
қағаздар жапсырылған қаламдар арқылы 3 топқа бөлемін.Қаламдар
оқушыларға сыйға беріледі.
|
Оқушылар түрлі түсті қағаз
жапсырылған қаламдар арқылы топқа бөлініп орындарына
отырады.
|
|
Түрлі түсті кеспе
қағаздар, қалам
|
Қызығушылықты
ояту.
|
Мотивациялық
видео
|
Интерактивті тақтадан
мотивациялық видео көрсетіледі.
|
|
Интерактивті
тақта
|
|
функциясының графигін
салып, қасиеттерін жазыңыз. Есептің графигі дұрыс салынғанын
desmos.com графикалық калькуляторы арқылы
тексеріңіз.
|
Үй жұмысының жауабы тақтада
көрсетіледі. Оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Дескриптор
-Есеп дұрыс
шығарылды
-График дұрыс
салынды
-Қасиеттері толық әрі
дұрыс жазылды
-Графикалық
калькулятормен салынған графикпен сәйкес
келді.
Оқушылар дәптерлеріне әр
есептің тұсына (-;+) қою арқылы өзін-өзі бағалайды. Дұрыс
есепке 2
балл.
Топ басшылары бағалау
парағына тобындағы балалардың жанына баллды
қояды.
|
Презентация
|
|
Өткен сабақты
қайталау
“Ойды жалғастыр” әдісі
арқылы өткен тақырыпты еске түсіру (әр топтағы оқушылар тақырып
бойынша кезегімен тақтада тұрған сұрақтарға дұрыс жауап
береді).
Сұрақтар
-
функциясының анықталу
облысы....
-
функциясы графигінің
тармақтары....
-
функциясының
графигін функциясының графигінен қалай
алуға болады?
-
функциясының
графигін функциясының графигінен қалай
алуға болады?
-
функциясының графигін
қалай алуға болады?
|
Оқушылар сұрақтарға
толық әрі нақты жауап береді.
|
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді
Бағалау:
Әр дұрыс
жауапка 1
балл қойылады
Сонымен қатар, өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интерактивті
тақта
Сұрақтар
топтамасы
Renderforest
бағдарламасымен жасалған
видео-презентация
Жалпы білім беретін
мектептің
8-сыныбына арналған
оқулық. – Көкшетау. Келешек-2030,
2018ж.
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
|
Learnis.ru сайты
арқылы квест ойыны түрінде
өтеді. https://www.Learnis.ru/647878/
-
-
-
-
-
-
|
Ең бірінші суретте
жасырылған есептерді тауып алады. Берілген есептерді топ болып
талқылап, шығарып өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп,
топтық талдау жасайды.
Жауабын квест ойыны
түрінде сыныптағы әр түрлі жерлерге жасырулы тұрған жерінен тауып
алып тексереді.
|
Дескриптор:
-квадраттық функцияның
графигін салады.
-қасиеттерін
жазады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс
жауапка 3
балл қойылады.
|
Learnis.ru
сайты
Жалпы білім беретін
мектептің
8-сыныбына арналған
оқулық. – Көкшетау. Келешек-2030,
2018ж.
|
Жеке
жұмыс
|
Google Forms
бағдарламасы арқылы квадраттық функция графиктерінің қасиеттеріне
және ережелеріне құрастырылған тест
тапсырмаларын
https://forms.gle/zYABskL63YyyeyJL6
сілтемесі арқылы
беремін.
|
Берілген сілтеме бойынша
кіріп тест тапсырмасын орындайды.
|
Дескриптор:
-дұрыс жауапты
белгілейді
Әр дұрыс жауапқа 1
балл
|
Google Forms
бағдарламасы
Renderforest
бағдарламасымен жасалған видео
Bilimland білім беру
платформасынан тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы
|
Үй жұмысы №471,
129-бет
|
Үй жұмысын белгілеп
жазып алады.
|
|
Интерактивті
тақта
Renderforest
бағдарламасымен жасалған видео
|
Рефлексия
|
Тақтада ілініп тұрған
күннің суретіне әр оқушы сабақ туралы ойларын жазып
жапсырады.
|
Оқушылар өздерінің
тақырып бойынша оқып, зерделегенін
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
|
Бағалау: Бағалау парағында жазылған
мәліметтер бойынша әр топ
бағаланады.
|
Сыныптағы тақта
(стикерлер)
|