Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 9

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар :

    Сабақтың тақырыбы

    Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.2.7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау;

    9.2.1.2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдайды

    Көпшілігі : Лаңкестік пен діннің байланысын ажыратып, баға береді

    Кейбірі : Лаңкестік әрекеттердің негізгі қоғамдық дамуға тигізетін әсерін анықтап, проблеманы шешу жолын ұсынады

    Бағалау критерийі

    ХХІ ғасырдағы лаңкестік және экстремизм проблемасын талдап, деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға береді

    Ойлау дағдылары

    Талдау

    Тілдік мақсаттар


    Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды

    Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді

    Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады.

    Термин сөздер

    Лаңкестік, экстремизм, фундаментализм, деструктивті, камикадзе

    Тарихи концепт

    Себеп пен салдар

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері

    Алдыңғы білім


    Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    «Өзіңізге тілегенді басқа адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

    Үй тапсырмасы

    Өткен тақырыпты проблемалық сұрақтар негізінде интерактивті тақтаны қолдана отырып пысықтай

    Интерактивті тақта.

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Бейнематериал

    Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы ой қозғау (Лаңкестік әрекет туралы)

    О. Сабақтың тақырыбын анықтайды

    М. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


    Тапсырма. Бейнематериал негізінде лаңкестік әрекетін сипаттап, кесте бойынша талдайды


    Дескриптор:

    -Лаңкестік әрекеттің экономикалық сипатын анықтайды.

    -Лаңкестік әрекеттің саяси сипатын анықтайды

    -Лаңкестік әрекеттің әлеуметтік сипатын анықтайды

    -Лаңкестік әрекеттің технологиялық сипатын анықтайды

    ҚБ: «Ғажайып түс» әдісі

    Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым

    Сары түс - мәліметтерге көңілім толды

    Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті


    Тапсырма.

    «Сөздер банкасы»

    Жылдам есте сақтау масатында экранда терминдер көрініс береді. Терминдердің арасынан лаңкестікке қатыстыларын анықтайды.


    Дескриптор

    • Қысқа уақытта көрініс берген терминдер арасынан лаңкестікке қатыстыларды жазады


    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Тапсырма.

    IDEAL тәсілі.

    Бағыты


    Негізі мәселені анықтау


    Мәселені сипаттау


    Шешу жолдарын ұсыну


    Әрекет (Шешу жолын көрсету)


    Қорытынды



    Дескриптор:

    • Лаңкестікке байланысты мәселені анықтап, шешу жолдарын ұсынады, қорытындылайды

    Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» әдісі.

    Кері байланыс: «Ойды аяқта»

    Тапсырма.

    Тұлғаларды дыбыстау.

    Экраннан дыбыссыз берілген тұлғалардың не айтқанын анықтайды (Сценарии)

    Дж.Буш

    Усама бен Ладен



    Дескриптор.

    • Тұлғалардың оқиғаға байланысты сөздерін дыбыстайды

    Бағалау. «Басбармақ» әдісі


    Оқулық, АКТ



















































































    Сабақтың соңы



    Қорытындылау.

    Тапсырма.

    «Ғажайып алаң»

    Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор:

    -Лаңкестікке байланысты сұрақтардың жауабын табады

    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.

    Кері байланыс. «Білім гүлі»



    Үй тапсырмасы: «Лаңкестік ғасыр дерті». Арнайы жоба






















    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


    Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе

    оқу мақсаттары

    шынайы,қолжетімді

    болды ма ? Барлық

    оқушылар оқу

    мақсатына қол жеткізді

    ма?Егер оқушылар оқу

    мақсатына жетпеген болса

    , неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс

    жүргізілді ме? Сабақ

    кезеңдерінде уақытты

    тиімді пайдаландыңыз

    ба? Сабақ жоспарынан

    ауытқулар болды ма және

    неліктен?


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе

    1.

    2.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

    1.

    2.

    Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, ненд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байдолда Марат
    11 Қаңтар 2024
    677
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Лаңкестік несімен қауіпті? Дүниежүзі тарихы 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Лаңкестік несімен қауіпті? Дүниежүзі тарихы 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүниежүзі тарихы, 9 сынып. ҚМЖ. Сабақ барысында қолдануға болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 9

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар :

    Сабақтың тақырыбы

    Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.2.7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау;

    9.2.1.2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдайды

    Көпшілігі : Лаңкестік пен діннің байланысын ажыратып, баға береді

    Кейбірі : Лаңкестік әрекеттердің негізгі қоғамдық дамуға тигізетін әсерін анықтап, проблеманы шешу жолын ұсынады

    Бағалау критерийі

    ХХІ ғасырдағы лаңкестік және экстремизм проблемасын талдап, деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға береді

    Ойлау дағдылары

    Талдау

    Тілдік мақсаттар


    Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды

    Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді

    Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады.

    Термин сөздер

    Лаңкестік, экстремизм, фундаментализм, деструктивті, камикадзе

    Тарихи концепт

    Себеп пен салдар

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері

    Алдыңғы білім


    Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    «Өзіңізге тілегенді басқа адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

    Үй тапсырмасы

    Өткен тақырыпты проблемалық сұрақтар негізінде интерактивті тақтаны қолдана отырып пысықтай

    Интерактивті тақта.

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Бейнематериал

    Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы ой қозғау (Лаңкестік әрекет туралы)

    О. Сабақтың тақырыбын анықтайды

    М. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


    Тапсырма. Бейнематериал негізінде лаңкестік әрекетін сипаттап, кесте бойынша талдайды


    Дескриптор:

    -Лаңкестік әрекеттің экономикалық сипатын анықтайды.

    -Лаңкестік әрекеттің саяси сипатын анықтайды

    -Лаңкестік әрекеттің әлеуметтік сипатын анықтайды

    -Лаңкестік әрекеттің технологиялық сипатын анықтайды

    ҚБ: «Ғажайып түс» әдісі

    Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым

    Сары түс - мәліметтерге көңілім толды

    Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті


    Тапсырма.

    «Сөздер банкасы»

    Жылдам есте сақтау масатында экранда терминдер көрініс береді. Терминдердің арасынан лаңкестікке қатыстыларын анықтайды.


    Дескриптор

    • Қысқа уақытта көрініс берген терминдер арасынан лаңкестікке қатыстыларды жазады


    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Тапсырма.

    IDEAL тәсілі.

    Бағыты


    Негізі мәселені анықтау


    Мәселені сипаттау


    Шешу жолдарын ұсыну


    Әрекет (Шешу жолын көрсету)


    Қорытынды



    Дескриптор:

    • Лаңкестікке байланысты мәселені анықтап, шешу жолдарын ұсынады, қорытындылайды

    Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» әдісі.

    Кері байланыс: «Ойды аяқта»

    Тапсырма.

    Тұлғаларды дыбыстау.

    Экраннан дыбыссыз берілген тұлғалардың не айтқанын анықтайды (Сценарии)

    Дж.Буш

    Усама бен Ладен



    Дескриптор.

    • Тұлғалардың оқиғаға байланысты сөздерін дыбыстайды

    Бағалау. «Басбармақ» әдісі


    Оқулық, АКТ



















































































    Сабақтың соңы



    Қорытындылау.

    Тапсырма.

    «Ғажайып алаң»

    Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор:

    -Лаңкестікке байланысты сұрақтардың жауабын табады

    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.

    Кері байланыс. «Білім гүлі»



    Үй тапсырмасы: «Лаңкестік ғасыр дерті». Арнайы жоба






















    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


    Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе

    оқу мақсаттары

    шынайы,қолжетімді

    болды ма ? Барлық

    оқушылар оқу

    мақсатына қол жеткізді

    ма?Егер оқушылар оқу

    мақсатына жетпеген болса

    , неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс

    жүргізілді ме? Сабақ

    кезеңдерінде уақытты

    тиімді пайдаландыңыз

    ба? Сабақ жоспарынан

    ауытқулар болды ма және

    неліктен?


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе

    1.

    2.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

    1.

    2.

    Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, ненд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    11.01.2024
    677
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байдолда Марат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации