Материалдар / Ашық сабақ. Лаңкестік несімен қауіпті? Дүниежүзі тарихы 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Лаңкестік несімен қауіпті? Дүниежүзі тарихы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі тарихы, 9 сынып. ҚМЖ. Сабақ барысында қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2024
236
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар :

Сабақтың тақырыбы

Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.2.7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау;

9.2.1.2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдайды

Көпшілігі : Лаңкестік пен діннің байланысын ажыратып, баға береді

Кейбірі : Лаңкестік әрекеттердің негізгі қоғамдық дамуға тигізетін әсерін анықтап, проблеманы шешу жолын ұсынады

Бағалау критерийі

ХХІ ғасырдағы лаңкестік және экстремизм проблемасын талдап, деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға береді

Ойлау дағдылары

Талдау

Тілдік мақсаттар


Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды

Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді

Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады.

Термин сөздер

Лаңкестік, экстремизм, фундаментализм, деструктивті, камикадзе

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері

Алдыңғы білім


Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Өзіңізге тілегенді басқа адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

Үй тапсырмасы

Өткен тақырыпты проблемалық сұрақтар негізінде интерактивті тақтаны қолдана отырып пысықтай

Интерактивті тақта.

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

Бейнематериал

Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы ой қозғау (Лаңкестік әрекет туралы)

О. Сабақтың тақырыбын анықтайды

М. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


Тапсырма. Бейнематериал негізінде лаңкестік әрекетін сипаттап, кесте бойынша талдайды


Дескриптор:

-Лаңкестік әрекеттің экономикалық сипатын анықтайды.

-Лаңкестік әрекеттің саяси сипатын анықтайды

-Лаңкестік әрекеттің әлеуметтік сипатын анықтайды

-Лаңкестік әрекеттің технологиялық сипатын анықтайды

ҚБ: «Ғажайып түс» әдісі

Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым

Сары түс - мәліметтерге көңілім толды

Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті


Тапсырма.

«Сөздер банкасы»

Жылдам есте сақтау масатында экранда терминдер көрініс береді. Терминдердің арасынан лаңкестікке қатыстыларын анықтайды.


Дескриптор

  • Қысқа уақытта көрініс берген терминдер арасынан лаңкестікке қатыстыларды жазады


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»


Тапсырма.

IDEAL тәсілі.

Бағыты


Негізі мәселені анықтау


Мәселені сипаттау


Шешу жолдарын ұсыну


Әрекет (Шешу жолын көрсету)


Қорытынды



Дескриптор:

  • Лаңкестікке байланысты мәселені анықтап, шешу жолдарын ұсынады, қорытындылайды

Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» әдісі.

Кері байланыс: «Ойды аяқта»

Тапсырма.

Тұлғаларды дыбыстау.

Экраннан дыбыссыз берілген тұлғалардың не айтқанын анықтайды (Сценарии)

Дж.Буш

Усама бен Ладен



Дескриптор.

  • Тұлғалардың оқиғаға байланысты сөздерін дыбыстайды

Бағалау. «Басбармақ» әдісі


Оқулық, АКТ



















































































Сабақтың соңы



Қорытындылау.

Тапсырма.

«Ғажайып алаң»

Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор:

-Лаңкестікке байланысты сұрақтардың жауабын табады

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.

Кері байланыс. «Білім гүлі»



Үй тапсырмасы: «Лаңкестік ғасыр дерті». Арнайы жоба






















Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе

оқу мақсаттары

шынайы,қолжетімді

болды ма ? Барлық

оқушылар оқу

мақсатына қол жеткізді

ма?Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса

, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме? Сабақ

кезеңдерінде уақытты

тиімді пайдаландыңыз

ба? Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма және

неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

1.

2.

Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, ненд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!