Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Лаңкестік несімен қауіпті? Дүниежүзі тарихы 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
|
||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар : |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті? |
||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.2.7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау; 9.2.1.2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдайды Көпшілігі : Лаңкестік пен діннің байланысын ажыратып, баға береді Кейбірі : Лаңкестік әрекеттердің негізгі қоғамдық дамуға тигізетін әсерін анықтап, проблеманы шешу жолын ұсынады |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
ХХІ ғасырдағы лаңкестік және экстремизм проблемасын талдап, деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға береді |
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Талдау |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады. Термин сөздер Лаңкестік, экстремизм, фундаментализм, деструктивті, камикадзе |
||||||||||||||||||||
Тарихи концепт |
Себеп пен салдар |
||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді? |
||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Өзіңізге тілегенді басқа адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек тілейді. Үй тапсырмасы Өткен тақырыпты проблемалық сұрақтар негізінде интерактивті тақтаны қолдана отырып пысықтай |
Интерактивті тақта. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ Бейнематериал Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы ой қозғау (Лаңкестік әрекет туралы) О. Сабақтың тақырыбын анықтайды М. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру Тапсырма. Бейнематериал негізінде лаңкестік әрекетін сипаттап, кесте бойынша талдайды
Дескриптор: -Лаңкестік әрекеттің экономикалық сипатын анықтайды. -Лаңкестік әрекеттің саяси сипатын анықтайды -Лаңкестік әрекеттің әлеуметтік сипатын анықтайды -Лаңкестік әрекеттің технологиялық сипатын анықтайды ҚБ: «Ғажайып түс» әдісі Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым Сары түс - мәліметтерге көңілім толды Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті Тапсырма. «Сөздер банкасы» Жылдам есте сақтау масатында экранда терминдер көрініс береді. Терминдердің арасынан лаңкестікке қатыстыларын анықтайды. Дескриптор
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» Тапсырма. IDEAL тәсілі.
Дескриптор:
Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» әдісі. Кері байланыс: «Ойды аяқта» Тапсырма. Тұлғаларды дыбыстау. Экраннан дыбыссыз берілген тұлғалардың не айтқанын анықтайды (Сценарии)
Дескриптор.
Бағалау. «Басбармақ» әдісі
|
Оқулық, АКТ
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау. Тапсырма. «Ғажайып алаң» Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді. Дескриптор: -Лаңкестікке байланысты сұрақтардың жауабын табады Бағалау: «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс. «Білім гүлі»
Үй тапсырмасы: «Лаңкестік ғасыр дерті». Арнайы жоба |
|
|||||||||||||||||||
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану |
|||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма ? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса , неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? 1. 2.
Сабақ барысында
бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені
байқадым,анықтадым, ненд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |