Материалдар / Ашық сабақ: "Last but not Least" 5сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Last but not Least" 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі мен қазақ тілі грамматикасын салыстыра отырып оқушыларға сын есімді түсіндіру. Олар қандай сұрақтарға жауап беретінін және шырайларына нақты тоқталып кету .Яғни олар: жай, салыстырмалы және күшейтпелі шырай болып бөлінеді. Салыстырмалы шырайда: сын есімдердің соңына "ER", ал күшейтпелі шырайда "EST" жұрнақтары жалғану арқылы табуға болатынын түсіндіреміз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

90 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі













Shape1




Theme: Last but not least






Class: 5‘”A”

Teacher: Adikhanova A.S






2018-2019 оқу жылы


Мерзімі: 3.10-2018ж

Ағылшын тілі: 5 «А»

Сабақтың тақырыбы: «Last but not least»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды сын есіммен таныстыра отырып, қазақ тілі грамматикасымен салыстыру. Салыстырмалы және күшейтпелі шырайларды түсіндіру.

Күтілетін нәтиже:Оқушылар сын есіммен таныспа отырып, жай, салыстырмалы және күшейтпелі шырайға айналдыруға үйреніп, танымдық белсенділігі артып, сыни тұрғысынан ойлауды үйренеді.

Сабақтың міндеттері:

Білімділік:оқушыларға жаңа тақырыптың ережесін жаздырып, мысал келтіріп, жаттығу жасау.

Дамутышылық: оқушылардың ақыл ой өрісін, есту, сөйлеу, еске сақтау қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, назар аудару мен бір-бірін зейін қойып тыңдауға, жеке мінезін тәрбиелеуге үйрету.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: топтастыру, Джигсо, ой қозғау, ой толғаныс,текстпен жұмыс.

Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, А4 парақтары, стикерлер, суреттер, student’s book.

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу;

Оқушыларды психологиялық дайындау;

Оқушыларды түгелдеу;

Үй тапсырмасын тексеру;

Үй жұмысын қорынтындылау;

Топқа бөлу:

  1. Cleaver boys

2. Beautiful girls

Әр топ өз лидерлерін сайлау;

Бағалау парақшасын тарату:

Әр кезеңнен кейін топ көшбасшылары бағалау тақтасына топқа баға беруді тапсырады.

  1. «Ой қозғау стратегиясы»

Бөлінген екі топ, өздерінің білетін сын есімдерін стикерге жазып, плакатқа іледі.

What is the adjectives?

How many degrees do you know?

What’s the difference between them?

Берілген сын есімдердің антонимдерін табу.


beautiful- soft-

big- sad-

clean- wet-

cool- young-

hard- far-

happy- small-

dry- warm-

old- empty-

near- thin-

fat- ugly-

full- dirty-













Red

Posh

Tart

Digital

Plastic

Peaceful

Green

Layered

Rash

Handy

Deadly

Sweet

Orange

Soft

Fast

Idle

Drab

Helpful

Refreshing

Icy

Thick

Delirious

Shallow

United

Dry

Unfit

Crisp












«Comparative and superlative adjectives»



жай (the Positive Degree); 

салыстырмалы (the Comparative Degree); 

күшейтпелі (the Superlative Degree);

Барлық бір буынды (right, wrong, real–ден басқа) сын есімдер салыстырмалы шырай –er-, ал күшейтпелі шырай –est- (белгілі артикль - the) жұрнағы арқылы жасалады.

short - қысқа

short + er қысқарақ

the short +est ең қысқа

long - ұзын

long + er ұзынырақ

the long + est ең ұзын

quick - жылдам

quick + er жылдамырақ

the quick + est ең жылдам

Егер сын есім –y- әріпмен аяқталып (оның алдындағы әріп дауыссыз болса) –i- ға өзгеріп –er-, –est- жалғаулары жалғанады.

Happy – бақытты

happier – бақыттырақ

the happiest – ең бақытты

Easy – жеңіл

Easier ]жеңілірек

the easiest – ең жеңіл

Егер сын есім дауыссызға аяқталып, оның алдында қысқа дауысты тұрса, онда дауыссыз қосарланады

big – үлкен

bigger үлкенірек

the biggest ең үлкен

Hot – ыстық

Hotter ыстыңырақ

the hottest ең ыстық

Егер сын есім –e- жалғауына аяқталса, -er; -est; жалғаулары жалғанғанда, бұл жалғау түсіп қалады.

nice - көрікті

nicer

the nicest

polite - сыпайы

politer

the politest

Кейбір екі буынды сын есімдердегі екпін екінші буынына түсетін болса немесе  -ow, -er,-le - жалғауларына аяқталатын болса, ондай сын есімдер де бір буынды сын есімдер секілді түрленеді.

narrow – тар

narrower - тарырақ

the narrowest – ең тар

simple – қарапайым

simpler қарапайымырақ

the simplest - ең қарапайым

cleaver – ақылды

cleverer ақылдырақ

the cleverest – ең ақылды

Барлық көп буынды және кейбір екі буынды сын есімдер салыстырмалы шырайда – more, ал күшейтпелі шырайда – most (белгілі артикль - the) жұрнағы арқылы жасалады.

interesting – қызық

more interesting – қызығырақ

the most interesting - ең қызық

difficult – қиын

more difficult - қиынырық

the most difficult - ең қиын

Кейбір сын есімдер салыстырмалы және күшейтпелі шырайлары басқа түбірден жасалады.

good, well – жақсы

better – жақсырақ

the best – ең жақсы

bad – жаман

Worse – жаманырақ

the worst – ең жаман

many, much – көп

More – көбірек

the most – ең көп

Little – аз

Less – азырақ

the least – ең аз

Far – ұзақ

further, farther – ұзағырақ

the furthest, farthest – ең ұзақ

Old – егде

older, elder

the oldest, eldest



  1. Мағынаны тану.

Джигсо стратегисы бойынша оқушылар өздеріне берілген тапсырмалыр арқылы жұмыс жасайды.



The Story of Narcissus



Long, long ago, when the birds and flowers and trees could talk, a beautiful fountain sprang up in the midst of a forest. Little sunbeams crept between the leaves, and as they fell upon it, made it shine like silver.

One day a lad, who had been hunting in the forest, lost sight of his friends. While looking for them, he saw the fountain shining in the sunlight through the trees. He at once turned to it, for he was hot and thirsty.

He stopped down to bath his burning forehead, and to cool his dry hot lips. Bus as he bent over the water, he saw his own face in it, as in a glass. He thought it must be some lovely water fairy, that live within the fountain, and as he looked he forgot to drink. The bright eyes, the curly hair, the round cheeks, and the red lips were beautiful to him; and he fell in love with that image of himself, didn’t know that it was his own image. The lad spoke to it again and again, and getting no answer, he at last began to cry. The tears fell upon the water and ruffled it, so that the face looked wrinkled. He forgot everything but that lovely face. Day after day, night after night, he stayed there, till he grew thin and pale, and at last died. Just at the water’s edge where the lad had died, the grew one strange little flower, all alone.











  1. Топ берілген мәтінді оқып, түсініп, аудару керек;

  2. Постер сызу;

  3. Постер қорғау;

  1. Сергіту сәтісі.

Кімнің ойлау, еске сақтау және логикалық қабілеті дамығанын байқау.

  1. Бағалау.

Лидердегі бағалау парақшасы арқылы бағалау.

  1. Үй тапсырмасы.

Exercises: 3a page 19

Write “about your favourite sports”








.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!