Сабақтың тақырыбы Лексикалық тақырып. Ғаламтор
қазақ тілінде Грамматикалық тақырып. Болжалды келер
шақ
Күні Мұғалім: Дәулетова
А.С.
Сынып Қатысқандар саны Қатыспағандар
саны
Оқу мақсаты Қазақ тілді сайттар туралы мәтіннің
мазмұнын тарқатып пікір білдіруге ұйрету, Нақ осы шақтың тәжірибеде
қолдану
Дискриптор Барлық оқушылар: ғаламтор туралы,
етістіктің шақтары туралы біледі Оқушылардың басымбөлігі: мәтіннен
сайттар туралы пікір білдіреді, Нақ осышақта тұрған етістіктерді
мәтіннен таба алады. Кейбір оқушылар: мәтін бойынша сұрақтарға
жауап береді, тұйық етістікті нақ осы шаққа қойып, практикада
қолдана алады.
Күтілетін
нәтиже Оқушылар ғаламтордың қазақ тілінде
қолданылушылар туралы мәтінмен танысып, мәтін туралы пікір
білдіреді. Етістіктің нақ осы шағын жеке тапсырма орындау барысында
сауатты қолданады.
Тілдік мақсаты Лексикалық минимум: ғаламтор,
сайттар, қолданушылар, осы шақ,электроды журнал Талқылауға арналған
сұрақтар: 1. ғаламтор деген терминді қалай түсінесіңдер? 2. қандай
сайттарды білесіңдер? 3.етістіктің шақтары нені
білдіреді?
Жазылым бойынша ұсыныстар: тәжирбиемен жаңа
идеялармен алмасады; маңызды дағдылармен түсініктерді дамытады;
талдау тапсырмаларын орындайды;
Алдыңғы
тақырып Ғаламтордағы танымал сайттар мен ауыспалы
осы шақ
Басталуы
-Сәлеметсіздер ме балалар! Отырыныздар. Балалар
бізде бүгін
сабағымызға қонақтар келіп отыр. Біз сіздермен
сабақта жақсы жұмыс жасауға тырысуымыз керек. Психологиялық ахуал:
«Шаттық шеңбері» Балалар бәріміз ортаға жиналамыз. Суреттер арқылы
топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. 1. Нақ осы шақ қалай жасалады?
2. Нақ осы шақта мысал келтір? 3. Ғаламтор ең алғаш рет қай елде
қай елде пайда болды? 4. Электронды пошта сөзін қалай түсінесің?
5.Ғаламтордың адамға пайдасы қандай? 6. Сен қандай желілерді
білесің? 7. Логин порол дегенді қалай түсінесің? Мынау суретті бір
сөзбен қалай атауға болады? -----ғаламтор деп жауап күтемін Сендер
ғаламтор туралы не білесіңдер? 1-тапсырманы орындату. Мәтін бойынша
тапсырма. «Гугл» тобы –мәтін бойынша класстер құрастырады «Сандар
сөйлейді» «Youtube»тобы-эл. презентация «Балапан сайты» туралы
мәлімет. Келер шақ сөйлеу кезінен кейін болатын істі, қимылды
білдіреді. Қазіргі қазақ тілінде келер шақтың үш түрі бар: Оқушылар
2 топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға белсенді жауап береді. Бұл
ғаламтор Жұмысты орындайды. Қорғайды. Өз ойларынан мысалдар
келтіреді. Гүл шоқтары Гүл шоқтары арқылы бағалау Сурет Слайт
Ватман Маркер
Ортасы Аяқталуы болжалды келер шақ, мақсатты
келер шақ, ауыспалы келер шақ. Болжалды келер шақ Болжалды келер
шақ қимыл іс-әрекеттің болу мүмкіндігін айқын көрсетпей, болжай
ғана айтылуын білдіреді. Болжалды келер шақ етістіктің түбіріне
есімшенің -ар/ер/р болымсыз етістіктен кейін -с жұранғы жалғанып,
одан кейін жіктік жалғауы үстеулі арқылы жасалады. Мысалы: біз
барармыз, сен оқырсың, 150 бет 2 тапсырма берілген нақыл сөздерден
келер шақты тауып астын сыз. Эссе жаздыру. Талаптар: 1-эссе
мәтіні-20 сөз 2-мәтін нақ осы шақта азылу 3-сөйлемнің синтаксистік
ережесін сақтау5-мин «Гугл» тобы «Болашақтағы ғаламтор» «Youtube»
тобы- «Танымал сайттар». Рефлексия: сұрақ-жауап. Үй тапсырмасы: 150
бет,№3тапсырма 2 тапсырманы орындайды. Жұмыстарымен бөліседі.
Ойларын толық айтады. Бағдаршам арқылы бағалау Слайт
Слайт
1 тапсырма «сандар
сөйлейді»
Критерий
Дискриптор
1. Мәтіннің ішінен сандарға
байланысты
ақпарат таба алады. 1. Дұрыс ақпарат бере алады
2. Нақты мәлімет бере алады. 3. Фактілермен дәлелдей
алады.
Критерий
Дискриптор
1 Мәтіннің ішінен
сандарға
байланысты ақпарат таба алады. 1.Дұрыс ақпарат
бере алады 2.Нақты мәлімет бере алады. 3.Фактілермен дәлелдей
алады.
Критерий
Дискриптор
Мәтіннің ішінен
сандарға
байланысты ақпарат таба алады. 1.Дұрыс ақпарат
бере алады 2.Нақты мәлімет бере алады. 3.Фактілермен дәлелдей
алады.
Критерий
Дискриптор
Мәтіннің ішінен
сандарға
байланысты ақпарат таба алады. 1.Дұрыс ақпарат
бере алады 2.Нақты мәлімет бере алады. 3.Фактілермен дәлелдей
алады.