Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ли Куан Ю және Махатхир Мохаммад: «үшінші әлемнен бірінші әлемге»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімдіжоспар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы: 5 минут |
Сыныппен амандасамын, түгендеймін, 3-топқа «мозайка» әдісі арқылы бөлемін. Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін таныстырамын. Миға шабуыл.Презентация суреттерге қарай отырып,оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды |
Қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Барлық оқушылар орындайды: «Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды, топпен талқылайды, келесі топтарға барып түсіндіреді 1-тапсырма: 1-топ: Сингапурдың білім жүйесіндегі –ерекшеліктерін анықтаңдар 2-топ: Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылықтарын анықтаңдар 3-топ: Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылық себептерін анықтаңдар Дескриптор:білім алушы- - мәтінді топта оқиды, топпен талқылайды, келесі топтарға барып түсіндіреді; -Сингапурдың білім жүйесіндегі –ерекшеліктерін анықтайды; -Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылықтарын анықтайды; -Шетелдік инвестициялардың тартылуын жазады; -Өндірістердің 4 бағытын жазады; -Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылық себептерін анықтайды; -Электроника мен технологиялардың өнімді өндіретін елге айналғанын жазады; -Топтық бағалау Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Басым бөлігі орындайды:«ВЕНН» диаграммасымен жұппен орындайды 2-тапсырма:Сингапур және Малайзия мысалында мемлекет модернизациясының ерекшеліктерін салыстырыңдар
Малайзия Сингапур Дескриптор:білім алушы- -Сингапур мемлекетінің модернизациясының ерекшеліктерін жазады; -Малайзия мемлекетінің модернизациясының ерекшеліктерін жазады; -Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін жазады; -Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясын салыстырады; -Малайзия аграрлы мемлекеттен Азияның жолбарысына айналғанын жазады; -Экономикасының,ірі кәсіпорындардың инвестицияларының өркендеуі туралы жазады -ЖЭС-ң негізгі мақсатын,бағыттарын жазады: -топтық бағалау Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Кейбір оқушылар орындайды: «Класстер құру» жеке орындайды 3-тапсырма: Тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторларын тұжырымдаңдар
Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторлары Дескриптор: білім алушы -«Бетбұрыс-2020»бағдарламасын жазады; -«Азия жолбарысына» айналғанын жазады; -«Үшінші жол»бағдарламасын жазады; -Инфоқұрылымның дамығанын жазады; -Кластерге жазып, сыныпта өз жұмыстарын таныстырады; -Топтық бағалау Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі |
оқулық, үлестіріме материалдар, флипчарт қағаздары, маркерлер, бағалау парақтарын |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. « Жетістік Баспалдағы» әдісімен бағалау аламын Білемін…. Түсінемін.... Жасай аламын.... |
бағалау парағы |
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай тапсырма? |
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Барлық оқушылар орындады:«Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқыды, топпен талқылады, келесі топтарға барып, түсіндірді. Сингапурдың білім жүйесіндегі –ерекшеліктерін;Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылықтарын; Шетелдік инвестициялардың тартылуын, өндірістердің 4 бағытын жазды; Сингапурдың экономикалық жүйесінің артықшылық себептерін;Электроника мен технологиялардың өнімді өндіретін елге айналғанын жазды; Басым бөлігі Венн диаграммасымен жұппен орындады. Сингапур мемлекетініңмодернизациясының ерекшеліктері мен Малайзиямемлекетінің модернизациясының ерекшеліктерін жазды; Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін жазды; Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясын салыстырды. Кейбір оқушылар Кластер әдісімен жеке жұмыс жасады. «Бетбұрыс-2020»бағдарламасын, «Азия жолбарысына» айналғанын «Үшінші жол»бағдарламасын , Инфоқұрылымның дамығанын жазды. Сабақта мен, саралаудың тапсырма, дереккөздер, қарқын, диалог және қолдау көрсету, қорытынды, бағалау, жіктеу тәсілдерінқолдандым. |
Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Кері байланыс: Жазбаша бағалау « Жетістік Баспалдағы» әдісі Білім алушылардың түсінбеген,түсінгісі келетін тұстарын келесі сабақта мен кері байланыс беріп,қалыптастырамын, |
Тарих кабинетінде техника қауіпсіздік ережесіне сай орындалады. |