Барлық оқушылар
орындайды: «Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды, топпен
талқылайды, келесі топтарға барып
түсіндіреді
1-тапсырма:
1-топ: Сингапурдың білім жүйесіндегі
–ерекшеліктерін анықтаңдар
2-топ: Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылықтарын
анықтаңдар
3-топ: Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылық себептерін
анықтаңдар
Дескриптор:білім
алушы-
- мәтінді топта оқиды, топпен
талқылайды, келесі топтарға барып
түсіндіреді;
-Сингапурдың білім жүйесіндегі
–ерекшеліктерін анықтайды;
-Сингапурдың
экономикалық жүйесінің артықшылықтарын
анықтайды;
-Шетелдік
инвестициялардың тартылуын жазады;
-Өндірістердің 4
бағытын жазады;
-Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылық себептерін
анықтайды;
-Электроника мен
технологиялардың өнімді өндіретін елге айналғанын
жазады;
-Топтық
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау: «Бас бармақ» әдісі
Басым бөлігі
орындайды:«ВЕНН» диаграммасымен жұппен
орындайды
2-тапсырма:Сингапур және Малайзия
мысалында мемлекет модернизациясының ерекшеліктерін
салыстырыңдар
Малайзия
Сингапур
Дескриптор:білім
алушы-
-Сингапур
мемлекетінің модернизациясының
ерекшеліктерін
жазады;
-Малайзия
мемлекетінің модернизациясының
ерекшеліктерін жазады;
-Сингапур және Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін
жазады;
-Сингапур және
Малайзия мемлекеттерінің модернизациясын
салыстырады;
-Малайзия аграрлы
мемлекеттен Азияның жолбарысына айналғанын
жазады;
-Экономикасының,ірі
кәсіпорындардың инвестицияларының өркендеуі туралы
жазады
-ЖЭС-ң негізгі
мақсатын,бағыттарын жазады:
-топтық
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау: «Бас бармақ» әдісі
Кейбір оқушылар
орындайды: «Класстер құру» жеке
орындайды
3-тапсырма: Тарихи оқиғаларды талдау
негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып»
факторларын тұжырымдаңдар
Шығыс Азиядағы «экономикалық
ғажайып» факторлары
Дескриптор: білім
алушы
-«Бетбұрыс-2020»бағдарламасын
жазады;
-«Азия жолбарысына»
айналғанын жазады;
-«Үшінші
жол»бағдарламасын жазады;
-Инфоқұрылымның
дамығанын жазады;
-Кластерге жазып,
сыныпта өз жұмыстарын таныстырады;
-Топтық
бағалау
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі
|