Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ: Логарифмдік теңдеулерді шешу
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ: Логарифмдік теңдеулерді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
"Логарифмдік теңдеулерді шешу" тақырыбындағы ашық сабағым белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып жүргізу жоспарланған. Есептерді шығару барысында логарифмдік теңдеулерді шешудің бес түрлі тәсілі қолданылады. Сабақ жоспарында оқушылардың сабақ кезіндегі ілгерілеулерін бағалау үшін формативті бағалау түрлері көрініс табады.
Логарифмдік теңдеулерді шешу алгоритмдерін
тұжырымдау
1.Логарифм анықтамасын
қолдану
2. Потенциалдау немесе бірдей негізге
келтіру
3.Жаңа айнымалы енгізу
4. Мүшелеп логарифмдеу
5. Жаңа негізге көшу
Жекелей
жұмыс(Саралауқолданылады)
Әр оқушы таңдап алған
теңдеулеріне сай логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін анықтап,
түсіндіріп шығарады
1.немесетүріндегі теңдеуді
шешу
2. Жаңа айнымалы
енгізу
3. Логарифм қасиеттерін
қолдану
4.қолдану
5. Құрамындатүріндегі өрнек бар
теңдеулер
Бұл теңдеулерді шешу үшін
теңдіктің екі жағынан негізіаболатын логарифм
анықтаймыз.
Бағалау
критерийлері
1. Теңдеуді шешу тәсілін
дұрыс таңдай біледі;
2. Қарапайым логарифмдік
теңдеуді ММЖ-да шешеді;
3 .Жауабын дұрыс таба
алады
Берілген теңдеулерге сай шешу
алгоритмін тұжырымдап, теңдеулер шешімін
анықтайды
х=3
2.х=2
3.
х=27, 9
4.
х =1/9,
3
5.
Жекелей
жұмыс
Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс
таңдай біледі;
Қарапайым логарифмдік теңдеуді
ММЖ-да шешеді;
Жауабын дұрыс таба
алады
х=3
х=-2, 9 /
х=2,1/8/
х=
64
х=3,2
х=3,1/3
х=-1,5
х=2
ҚБ:
бағалау парағына балл
қою
2мин
Ауызша есепте
1=
2)2=
3)4)
5)
7)=
Ауызша есептеулерді
орындайды
Қ.Б: плюс,
минус
12 мин
Бекіту мақсатында тест жұмысын
орындату
A) -2 B) -6 C) -7 D) 2
E)7
A)5 B) 6 C) 7 D) 8 E)
9
3.
2 B) 4 C) 5 D) 3 E) 6
4.A) 5 B) 3 C)7 D) 4 E)
9
5.
A) -2 B) 4 C) 7 D) -2 E) -7
6.
A) 0;2 B) 0;4 C) 0;5 D) 0;3 E) 0;6
7.2
A) 3;
8.
A) 5;125B)25;5C)
Тест жұмысын
орындайды
1.4-2x=18
-2x=14, x=-7
(C)
2.x=6
(B)
3.x=5
(C)
4. 2x-1=5 x=3 (D)
5. 2+x=6 x=4 (B)
6.x=0, x=4В
7.
8.(С)
Жауаптары
бойынша бағалау
С, В,С,Д, В, В, Е, С
бағалау парағына балл
қою
Сабақтың
соңы
1 мин
Үйге тапсырма:№24.18,19
Үй тапсырмасын
жазады
3 мин
Сабақ басында бағалау парағын
тарату
ҚБ: оқушы әр этапты өзі
бағалайдыСабақ соңында бағалау парағы қорытындысы бойынша әр оқушыға
қалыптастырушы балл қойылады
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз