Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ тарауы : 11.3С Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

    Мектеп : «Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп» КММ


    Күні:

    Мұғалімнің аты жөні: Нургазинова Д. А.

    Сынып: 11 а

    Қатысқандар –

    Қатыспағандар –

    Сабақ тақырыбы

    Логарифмдік теңдеулер

    Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары

    11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар

    Қарапайым логарифмдік теңдеулерді шығарады

    Оқушылардың көпшілігі

    Логарифмдік теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шығарады

    Оқушылардың кейбірі

    Күрделі логарифмдік теңдеулерді шығарады

    Бағалау критерийі

    - Логарифмдік теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шығарады

    - Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс- әрекеті

    бағалау

    Сабақтың басы

    2 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    - оқушылардың зейінін шоғырландыру;

    - Оқушылармен бірге сабақтың/ оқытудың мақсаттарын анықтау;

    - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақтың соңынан күтілетіндерді анықтау;

    Ширату жаттығулары. Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, оқу мақсатын бірге тұжырымдаймыз

    1. Санның логарифмі

    2. Негізгі логарифмдік тепе теңдік қасиеттері

    3. Логарифмнің қасиеттері

    Сабаққа дайындық

    -Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын тұжырымдайды

    -Логарифм қасиеттерін тұжырымдайды


    Сабақ басында бағалау парағын тарату

    ҚБ: оқушы әр этапты өзі бағалайды

    5 минут

    «Learning» бағдарламасы арқылы мультимедиалық интербелсенді тапсырмаларды орындату

    Сәйкестендіру тапсырмасын орындату

    250

    -2

    2

    1,5

    0,8

    20


    «Learning» бағдарламасынан сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    ҚБ: оқушы өзін-өзі бағалайды

    Сабақ ортасы

    5 мин








    10 мин

    Логарифмдік теңдеулерді шешу алгоритмдерін тұжырымдау

    1.Логарифм анықтамасын қолдану

    2. Потенциалдау немесе бірдей негізге келтіру

    3.Жаңа айнымалы енгізу

    4. Мүшелеп логарифмдеу

    5. Жаңа негізге көшу

    Жекелей жұмыс (Саралау қолданылады)

    Әр оқушы таңдап алған теңдеулеріне сай логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін анықтап, түсіндіріп шығарады

    1. немесе түріндегі теңдеуді шешу

    2. Жаңа айнымалы енгізу

    3. Логарифм қасиеттерін қолдану

    4. қолдану

    5. Құрамында түріндегі өрнек бар теңдеулер

    Бұл теңдеулерді шешу үшін теңдіктің екі жағынан негізі а болатын логарифм анықтаймыз.

    Бағалау критерийлері

    1. Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі;

    2. Қарапайым логарифмдік теңдеуді ММЖ-да шешеді;

    3 .Жауабын дұрыс таба алады

    Берілген теңдеулерге сай шешу алгоритмін тұжырымдап, теңдеулер шешімін анықтайды

    х=3

    2. х=2

    3.

    х=27, 9

    4.

    х =1/9, 3

    5.

    Жекелей жұмыс

    Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі;

    Қарапайым логарифмдік теңдеуді ММЖ-да шешеді;

    Жауабын дұрыс таба алады

    х=3

    х=-2, 9 / х=2,1/8/

    х= 64

    х=3,2

    х=3,1/3

    х=-1,5 х=2



    ҚБ:

    бағалау парағына балл қою





    2 мин

    Ауызша есепте

    1= 2) 2=

    3) 4)

    5)

    7) =

    Ауызша есептеулерді орындайды

    Қ.Б: плюс, минус



    12 мин

    Бекіту мақсатында тест жұмысын орындату

    A) -2 B) -6 C) -7 D) 2 E)7

    A)5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9

    3.

    1. 2 B) 4 C) 5 D) 3 E) 6

    4. A) 5 B) 3 C)7 D) 4 E) 9

    5.

    A) -2 B) 4 C) 7 D) -2 E) -7

    6.

    A) 0;2 B) 0;4 C) 0;5 D) 0;3 E) 0;6

    7. 2

    A) 3;

    8.

    A) 5;125 B)25; 5 C)


    Тест жұмысын орындайды

    1.4-2x=18

    -2x=14, x=-7 (C)

    2. x=6 (B)

    3. x=5 (C)

    4. 2x-1=5 x=3 (D)

    5. 2+x=6 x=4 (B)

    6.x=0, x=4 В

    7.

    8. (С)

    Жауаптары бойынша бағалау

    С, В,С,Д, В, В, Е, С



    бағалау парағына балл қою





    Сабақтың соңы

    1 мин

    Үйге тапсырма: № 24.18,19


    Үй тапсырмасын жазады

    3 мин

    Сабақ басында бағалау парағын тарату

    ҚБ: оқушы әр этапты өзі бағалайды Сабақ соңында бағалау парағы қорытындысы бойынша әр оқушыға қалыптастырушы балл қойылады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нургазинова Дина Адылкановна
    25 Наурыз 2022
    680
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Логарифмдік теңдеулерді шешу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Логарифмдік теңдеулерді шешу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Логарифмдік теңдеулерді шешу" тақырыбындағы ашық сабағым белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып жүргізу жоспарланған. Есептерді шығару барысында логарифмдік теңдеулерді шешудің бес түрлі тәсілі қолданылады. Сабақ жоспарында оқушылардың сабақ кезіндегі ілгерілеулерін бағалау үшін формативті бағалау түрлері көрініс табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ тарауы : 11.3С Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

    Мектеп : «Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп» КММ


    Күні:

    Мұғалімнің аты жөні: Нургазинова Д. А.

    Сынып: 11 а

    Қатысқандар –

    Қатыспағандар –

    Сабақ тақырыбы

    Логарифмдік теңдеулер

    Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары

    11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар

    Қарапайым логарифмдік теңдеулерді шығарады

    Оқушылардың көпшілігі

    Логарифмдік теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шығарады

    Оқушылардың кейбірі

    Күрделі логарифмдік теңдеулерді шығарады

    Бағалау критерийі

    - Логарифмдік теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шығарады

    - Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс- әрекеті

    бағалау

    Сабақтың басы

    2 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    - оқушылардың зейінін шоғырландыру;

    - Оқушылармен бірге сабақтың/ оқытудың мақсаттарын анықтау;

    - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақтың соңынан күтілетіндерді анықтау;

    Ширату жаттығулары. Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, оқу мақсатын бірге тұжырымдаймыз

    1. Санның логарифмі

    2. Негізгі логарифмдік тепе теңдік қасиеттері

    3. Логарифмнің қасиеттері

    Сабаққа дайындық

    -Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын тұжырымдайды

    -Логарифм қасиеттерін тұжырымдайды


    Сабақ басында бағалау парағын тарату

    ҚБ: оқушы әр этапты өзі бағалайды

    5 минут

    «Learning» бағдарламасы арқылы мультимедиалық интербелсенді тапсырмаларды орындату

    Сәйкестендіру тапсырмасын орындату

    250

    -2

    2

    1,5

    0,8

    20


    «Learning» бағдарламасынан сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    ҚБ: оқушы өзін-өзі бағалайды

    Сабақ ортасы

    5 мин








    10 мин

    Логарифмдік теңдеулерді шешу алгоритмдерін тұжырымдау

    1.Логарифм анықтамасын қолдану

    2. Потенциалдау немесе бірдей негізге келтіру

    3.Жаңа айнымалы енгізу

    4. Мүшелеп логарифмдеу

    5. Жаңа негізге көшу

    Жекелей жұмыс (Саралау қолданылады)

    Әр оқушы таңдап алған теңдеулеріне сай логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін анықтап, түсіндіріп шығарады

    1. немесе түріндегі теңдеуді шешу

    2. Жаңа айнымалы енгізу

    3. Логарифм қасиеттерін қолдану

    4. қолдану

    5. Құрамында түріндегі өрнек бар теңдеулер

    Бұл теңдеулерді шешу үшін теңдіктің екі жағынан негізі а болатын логарифм анықтаймыз.

    Бағалау критерийлері

    1. Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі;

    2. Қарапайым логарифмдік теңдеуді ММЖ-да шешеді;

    3 .Жауабын дұрыс таба алады

    Берілген теңдеулерге сай шешу алгоритмін тұжырымдап, теңдеулер шешімін анықтайды

    х=3

    2. х=2

    3.

    х=27, 9

    4.

    х =1/9, 3

    5.

    Жекелей жұмыс

    Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі;

    Қарапайым логарифмдік теңдеуді ММЖ-да шешеді;

    Жауабын дұрыс таба алады

    х=3

    х=-2, 9 / х=2,1/8/

    х= 64

    х=3,2

    х=3,1/3

    х=-1,5 х=2



    ҚБ:

    бағалау парағына балл қою





    2 мин

    Ауызша есепте

    1= 2) 2=

    3) 4)

    5)

    7) =

    Ауызша есептеулерді орындайды

    Қ.Б: плюс, минус



    12 мин

    Бекіту мақсатында тест жұмысын орындату

    A) -2 B) -6 C) -7 D) 2 E)7

    A)5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9

    3.

    1. 2 B) 4 C) 5 D) 3 E) 6

    4. A) 5 B) 3 C)7 D) 4 E) 9

    5.

    A) -2 B) 4 C) 7 D) -2 E) -7

    6.

    A) 0;2 B) 0;4 C) 0;5 D) 0;3 E) 0;6

    7. 2

    A) 3;

    8.

    A) 5;125 B)25; 5 C)


    Тест жұмысын орындайды

    1.4-2x=18

    -2x=14, x=-7 (C)

    2. x=6 (B)

    3. x=5 (C)

    4. 2x-1=5 x=3 (D)

    5. 2+x=6 x=4 (B)

    6.x=0, x=4 В

    7.

    8. (С)

    Жауаптары бойынша бағалау

    С, В,С,Д, В, В, Е, С



    бағалау парағына балл қою





    Сабақтың соңы

    1 мин

    Үйге тапсырма: № 24.18,19


    Үй тапсырмасын жазады

    3 мин

    Сабақ басында бағалау парағын тарату

    ҚБ: оқушы әр этапты өзі бағалайды Сабақ соңында бағалау парағы қорытындысы бойынша әр оқушыға қалыптастырушы балл қойылады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 11 сынып
    25.03.2022
    680
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нургазинова Дина Адылкановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации