|
|
|
Мектеп: №24 жалпы орта мектеп |
||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сейдалиева Роза |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Логика әлемінде» сыныптан тыс сабақ |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Оқушылардың ой-өрісін ,ойлау ,есте сақтау қабілеттерін дамытумен қатар өздігінен білім ала алатын және сол білімді пайдаланатын қасиеттерін қалыптастыру; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
ынталандыру;
|
|||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Математикалық сауаттылыққа арналған есептерді шешудің құпия сырларын ашуға оқушыларды ынталандыру;
Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап, кесте құру арқылы шығарылатын есептер, төртбұрыштың ауданы,ықтималдық теориясы.
Белгісіз санды тап…. Сәйкестікті жалғастыр ...... |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру, өмір бойы білім алу құндылықтарын дамытуды оқушыларға тапсырмалар орындату арқылы тәрбиелеу. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
«Информатика пәні» арқылы ақпараттық технологиялар оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, интернет бағдарламалардың бірі - интербелсенді тақта және оқушылардың тіл байлығын дамыту мақсатында қазақ тілі пәнімен байланыстыру |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Бірлесіп орындауға арналған тапсырмаларды шешу жолдары |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Ширату жаттығулары «Миғa шaбуыл» әдісі бойынша оқушылардың ойлау зейінін шоғырландыру. Әр түрлі фигура түрінде қиылған қағазға жазылған есептерді шешу арқылы « Үйдің сызбасын» құрастыру. І-тапсырма.Топпен жұмыс. Кеспе қағаздардағы есептер:
1. Домбырада – жетеу, сырнайда – алтау,
қобызда бесеу. Бұл не?
/әріп/ 3. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет 4. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 5. Тік төрбұрышты бөлмеге әрбір қабырғасында үш болатындай сегіз орындықты орналастыру керек. Орналастырыңдар. Жауабы: 6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық 7. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан 8. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат 9. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар. 10. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу 11. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат 12. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары ІІ- тапсырма. Хан өз халықтарына азық-түлік алдырмақшы болыпты.Қала,ауыл және ауданға төмендегідей тапсырма беріпті.
Сергіту сәті.ІІІ –тапсырма. Хан ауыл, аудан және қала тұрғындарын бір –бірімен танысып, аралассын деп үлкен той жасапты.
Жеке жұмыс.IV-тапсырма.Хан үлкен сарай тұрғызбақшы болып төмендегідей тапсырма беріпті , өзі елді аралап жүріп халықтың жағдайын көзбен көріп шығыпты:
Жұптық жұмыс.V-тапсырма.Хан сарайдағыларға жұп-жұп болып бірігіп ағаш отырғызуды бұйырыпты.
VІ-тапсырма.Хан сусыз өмір жоқ екенін түсініп өз сарайына құдық қаздырмақшы болыпты:
VII-тапсырма. Хан сарайдағы бірнеше бөлмелерге құлып орнатыпты:
VІІ-тапсырма. Қазақ хандығының 550 жылдық мерей тойына қарсы «бүгінгі оқиға-ертеңге тарих » екенін ескеріп кітап жаздырмақшы болыпты.
Кері байланыс.Хан халық арасына барып, өзі билік еткен жылдарындағы халықтың пікірін білмекші болыпты.(Хан болған оқушылардан және көрермендерден сабақ туралы ойларын білу). |
Тапсырмалар жазылған қағаз қиындылары Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
|
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға жаттығуларды күрделендіруді қалай |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКT байланыстары Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||
|
Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдануда жоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін. |
Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын. -«басбармақ» әдісін қолданамын -кері байланыс арқылы анықтау |
Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырып отыруды жоспарлаймын. |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
||||||
|
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Логика әлемінде"
Ашық сабақ "Логика әлемінде"
|
|
|
Мектеп: №24 жалпы орта мектеп |
||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сейдалиева Роза |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Логика әлемінде» сыныптан тыс сабақ |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Оқушылардың ой-өрісін ,ойлау ,есте сақтау қабілеттерін дамытумен қатар өздігінен білім ала алатын және сол білімді пайдаланатын қасиеттерін қалыптастыру; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
ынталандыру;
|
|||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Математикалық сауаттылыққа арналған есептерді шешудің құпия сырларын ашуға оқушыларды ынталандыру;
Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап, кесте құру арқылы шығарылатын есептер, төртбұрыштың ауданы,ықтималдық теориясы.
Белгісіз санды тап…. Сәйкестікті жалғастыр ...... |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру, өмір бойы білім алу құндылықтарын дамытуды оқушыларға тапсырмалар орындату арқылы тәрбиелеу. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
«Информатика пәні» арқылы ақпараттық технологиялар оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, интернет бағдарламалардың бірі - интербелсенді тақта және оқушылардың тіл байлығын дамыту мақсатында қазақ тілі пәнімен байланыстыру |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Бірлесіп орындауға арналған тапсырмаларды шешу жолдары |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Ширату жаттығулары «Миғa шaбуыл» әдісі бойынша оқушылардың ойлау зейінін шоғырландыру. Әр түрлі фигура түрінде қиылған қағазға жазылған есептерді шешу арқылы « Үйдің сызбасын» құрастыру. І-тапсырма.Топпен жұмыс. Кеспе қағаздардағы есептер:
1. Домбырада – жетеу, сырнайда – алтау,
қобызда бесеу. Бұл не?
/әріп/ 3. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет 4. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 5. Тік төрбұрышты бөлмеге әрбір қабырғасында үш болатындай сегіз орындықты орналастыру керек. Орналастырыңдар. Жауабы: 6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық 7. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан 8. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат 9. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар. 10. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу 11. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат 12. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары ІІ- тапсырма. Хан өз халықтарына азық-түлік алдырмақшы болыпты.Қала,ауыл және ауданға төмендегідей тапсырма беріпті.
Сергіту сәті.ІІІ –тапсырма. Хан ауыл, аудан және қала тұрғындарын бір –бірімен танысып, аралассын деп үлкен той жасапты.
Жеке жұмыс.IV-тапсырма.Хан үлкен сарай тұрғызбақшы болып төмендегідей тапсырма беріпті , өзі елді аралап жүріп халықтың жағдайын көзбен көріп шығыпты:
Жұптық жұмыс.V-тапсырма.Хан сарайдағыларға жұп-жұп болып бірігіп ағаш отырғызуды бұйырыпты.
VІ-тапсырма.Хан сусыз өмір жоқ екенін түсініп өз сарайына құдық қаздырмақшы болыпты:
VII-тапсырма. Хан сарайдағы бірнеше бөлмелерге құлып орнатыпты:
VІІ-тапсырма. Қазақ хандығының 550 жылдық мерей тойына қарсы «бүгінгі оқиға-ертеңге тарих » екенін ескеріп кітап жаздырмақшы болыпты.
Кері байланыс.Хан халық арасына барып, өзі билік еткен жылдарындағы халықтың пікірін білмекші болыпты.(Хан болған оқушылардан және көрермендерден сабақ туралы ойларын білу). |
Тапсырмалар жазылған қағаз қиындылары Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
Флипчарт Кеспе қағаздар
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
|
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға жаттығуларды күрделендіруді қалай |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКT байланыстары Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||
|
Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдануда жоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін. |
Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын. -«басбармақ» әдісін қолданамын -кері байланыс арқылы анықтау |
Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырып отыруды жоспарлаймын. |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
||||||
|
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз



























