(Ұ) «Кір қыстырғыш»
әдісі
Оқушыларға жіп, кірқыстырғыш,
төрт парақша беріледі . Төрт оқушы шығып, есептегі балалардың
есімінің бас әріптерін парақшаға жазып, жіпке қыстырады. Есептің
шартына сәйкес тиісті ретпен жіпке тізіп
қояды.
Есептің
шарты: Төрт дос доп лақтырып ойнады.
Мерей допты Ерланнан алыс, бірақ Рауаннан жақын лақтырды. Ал Аслан
Ерланға қарағанда жақын лақтырды. Балалардың қайсысы допты бәрінен
алыс лақтырды. Кім бәрінен допты жақын
лақтырды?
Кері байланыс: «Сұрақтар ілмегі»
әдісі
-Балалардың қайсысы допты бәрінен алысқа
лақтырды?
-Кім бәрінен жақынға лақтырды?
Бағалау: «Жарайсың»,
«Керемет»
(Т) «Ойлан, топтас, бөліс»
әдісі
Топ
мүшелері өзара
сайланады:.Топ басшысы- топ мүшелеріне
жауап береді.Баяндамашы- тапсырманы баяндайды.Хатшы- кері байланыс
туғызушы.Уақыт сақшысы- уақытқа қарап отырады.Ішкі бақылаушы- топ
ішіндегі тапсырманың қалай орындалып жатқанын
бақылайды.
1-топ: Туылған күнге ең
бірінші болып кім келгенін анықтайды.
Ардақтың туылған күніне 3
досы: Әли, Сәуле, Жұлдыз келді. Ал Сәуле ең соңғы болып келді. Ең
бірінші болып кім келді?
2-топ: Туылған күнге не әкелгенін
айтады.
Әли, Сәуле, Жұлдыз Ардақтың
туылған күніне гул, торт, сыйлық әкелді. Әли гүл мен торт
әкелмеді.Оля сыйлық пен гүл әкелмеді. Сәуле туылған күнге не
әкелді? Әли мен Жұлдыз әкелді?
3-топ: Туылған күнге сағат
нешеде келгенін анықтайды.
Ардақтың туылған күніне Сәуле,
Жұлдыз, Әли сағат 3-те,4-те,5-те келді. Сәуле сағат 3теде, 5-теде
келмеді. Жұлдыз сағат нешеде келді?
Кері байланыс: «Сұрақ-жауап»
әдісі
-Ардақтың туылған күніне
кімдер келді?
-Олар сағат нешеде келді?
-Ардаққа қандай сыйлық
әкелді?
Бағалау: Басбармақ арқылы
топтар бір-бірін бағалайды.
(ЖЖ) «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Қағаз парағына отбасында неше
бала болса, сонша нүкте салып, әр нүктенің үстіне балалар есімінің
алғашқы әрпін жазады, ал астына жасын жазады.Есептің шарты бойынша
сандарды әріптермен сызық арқылы қосады.
Есептің
шарты: Отбасында Нұрәлі, Тимур және
Айша атты үш бала бар. Олардың жастары 5-те, 8-де,10-да. Егер Айша
балабақшаға барса, ал Нұрәлі Тимурдан үлкен болса, әр бала неше
жаста?
Кері байланыс: «Екі жұлдыз,
бір ұсыныс» әдісі
-Айша Нұржаннан неше жас
кіші?
-Тимур Айшадан неше жас үлкен?
Бағалау: Жұптар смайлик
арқылы бір-бірін бағалайды.
(Ж) «Сызба құрастыру»
әдісі
Оқушылар сөздердің бас
әріптерін қолданып, сызба құрастырады.
Тиін мен қоян саңырауқұлақ пен сәбіз жеді.Егер
қоян саңырауқұлақ жемесе, онда тиін не жеді?
Кері байлданыс: «»
әдісі
-Сызбаны қалай құрастырдық?
Бағалау: Басбармақ арқылы әр оқушы
өзін-өзі бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау.
Сурет бойынша айтылған ақиқат
тұжырымдарды көк түспен, жалған тұжырымдарды сары түспен
бояңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
-ақиқат тұжырымдарды көк
түспен бояйды;
-ақиқат емес тұжырымдарды сары түспен
бояйды.
Саралау тапсырмалары
Мұғалімнің қолдауын қажет ететін
оқушылар.
Шарларды
боя. Қызыл шар сары шардан үлкен,
бірақ жасыл шардан кіші болсын. Шарларды көлеміне қарай салып, оны
бояйды.
Орташа қолдауды қажет ететін
оқушылар.
Сызба арқылы шығар.
Шалғында үйректер мен қозылар жүр. Олардың 3 басы
және 8 аяғы бар. Шалғында неше үйрек және неше қозы жүр? Бастары
мен аяқтарын сызықтармен қос.
Қолдауды аз қажет ететін
оқушылар.
Балалардың қайда тұратынын
тап. Қайрат Айдыннан бір қабат
жоғары, ал Мұраттан төмен тұрады. Балалар үш қабатты үйдің қай
қабатында тұрады?
|