Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тағам және сусын

    Бөлім: 4 В «Жиын және логика элементтері»



    Мектеп: №43 ОЖББМ Орал қаласы

    Мұғалімнің аты-жөні: Сабыргалиева Г.Б.

    Күні: Сынып: 1 а

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Логикалық есептер шығарамыз


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.4.2.1 дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтау

    1.4.2.2 ** сәйкестікті, ақиқатты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шешу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды;

    Көптеген оқушылар: сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығарады;

    Кейбір оқушылар: тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтайды;

    Тілдік мақсаттар


    Логикалық есептер

    Талқылау сұрақтары:

    - Логикалық есептерді қандай тәсілдерді қолданып шешуге болады?

    -Логикалық есептерді сызбаның көмегімен шығаруға бола ма?

    Құндылықтарды дарыту



    Топтық, жұптық жұмыс кезінде ұжымшылдыққа тәрбиелеу;


    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу,дүниетану,жаратылыстану,көркем еңбек


    АКТ қолдану дағдылары

    Логикалық сұрақтар,ойын ойнайық

    Бастапқы білім


    Логикалық есептерді кестенің көмегімен шығара алады





















    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар




    Сабақтың басы

    5 мин



    3 мин





















    2 мин

    Ширату «Танграм» ойыны

    (Ұ) Әр топтан бір оқушыға түрлі түсті геометриялық фигураны таңдатамын.Таңдаған түсі бойынша геометриялық фигурадан аңдар бейнесін құрастырады.

    Түлкі,қоян,ит,мысық.(Дайын аппликацияларды тақтаға бекіту)



    ҚБ: Мұғалімнің қолпаштауы

    Алдыңғы сабақта өткендерімізді есімізге түсіреміз.



    ( Ұ) «Миға шабуыл»

    Өткен тақырыпқа байланысты оқушыларға логикалық сұрақтар қоямын.

    1. Екі қоянның неше құлағы бар? (4)

    2. Е кі жылқының неше табаны бар? (8)

    3. Кіреберісте 4 аяқкиім тұр. Бөлмеде неше бала ойнап жүр? (2)

    4. 2 қарлығаш, 2 торғай, 2 бақа ұшып жүр. Барлығы неше құс ұшып жүр? (4)

    5. Алма ағашында 10 алма өсті, ал ақ талда одан 2 алма кем. Ақ талда неше алма өсті? (0)

    6. Атаның Айжан деген немересі,Марғау деген мысығы және Ақтөс деген иті бар.Әженің неше немересі бар? 1

    7. Тәрелкеде үш қияр мен 3 алмұрт жатыр.Тәрелкеде неше жеміс бар? 3

    8. Кіреберісте алты аяқкиім тұр.Бөлмеде неше бала ойнап жүр? 3



    Смайликтермен бағалау.





















































    Сабақ ортасы

    25 мин









    3 мин























    5 мин























    3 мин































    3 мин



















    3 мин























    3 мин











    2 мин

















    3 мин











    3 мин































    2 мин























    5 мин




































    Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтаймыз. ақиқатты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шешеміз.

    (Ұ) «Ой қозғау» әдісі




    Енді балалар тақтада нені көріп тұрсыңдар назар аударайықшы.

    -Фигураларды санайық?

    -Қанша фигура шықты?

    Төртбұрыш-3,үшбұрыш-5

    Сұрақтар арқылы талдау

    жүргізген соң мынадай

    қорытынды жасатамын:

    Бір фигура үстіне екінші

    фигураны салғанда жаңа бір фигура шығады.

    «Ойлан»

    Бір таяқшаны ауыстырып,үйді басқа жаққа қалай бұруға болады?

    Таяқшалармен берілген тапсырманы орындайды.










    1+4=5

    9-9=0


    ҚБ: «От шашу» әдісі


    Оқулықпен жұмыс

    (Ұ)Шығарып көр

    Себетте 2 алма және 6 алмұрт жатр.Себеттен 4 жеміс алынды.Олар қандай жеміс болуы мүмкін?

    Жауаптары:

    3 нұсқа

    4 алмұрт

    2 алма,2 алмұрт

    3 алмұрт 1 алма

    Бармақпен бағалау.


    Саралауға арналған тапсырмалар.

    1-тапсырма.

    Шарларды боя.Қызыл шар сары шардан үлкен,бірақ жасылдан кіші.


    Жауабы: Жасыл,қызыл,сары



    2 –тапсырма


    Пирамидадағы ең үлкен шығыршықтың түсі сары.Сары шығыршықтың үстінде қызыл шығыршық тұр.Жасыл шығыршық қызыл мен көк шығыршықтың арасынды орналасқан.Көк шығыршық қоңырмен жапсарлас жатыр.Пирамиданың шығыршықтарын боя.


    Жауабы: сары,қызыл,жасыл,көк,қоңыр


    3 –тапсырма

    Спорт түрлері.

    Ұлдар жүзумен,шахметпен және бокспен айналысады.Армен жұдырықтаса алмайды.Марат жүзе алмайды, ал Қанатқа әкесі жаңа шахмат тақтасын сыйлады.Әр бала немен айналысады?



    жүзу

    шахмат

    бокс

    Арман

    +



    Марат



    +

    Қанат


    +



    4-тапсырма

    Әкем нан кесті.Ол нанды үш жерден кесті.



    Қанша тілім шықты?





    Сергіту сәті: Фигуралармен жаттығу



    Дәптермен жұмыс

    (Ж.Ж) Оқушылар Сөздер

    Қыздар өлең жазды.Дана Әминадан көп жазды, ал, Гүлмира Әминадан аз жазды.Дұрыс сызбаны тауып,қоршап сыз.

    Жауабы:

    Дана__________________

    Гүлмира_____

    Әмина__________



    «Өзара бағалау» әдісі арқылы оқушылар жұптасып, бір –бірін бағалайды.



    «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі .

    Жұптық жұмыс. Берілген тұжырымдамалардың

    ақиқаттығын анықтайды.







    Сабақты бекіту

    1-тапсырма

    Бағалау критерийі:

    Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалған

    екенін анықтайды.

    Дескриптор: Білім алушы

    - ақиқат тұжырымдарды көк түспен бояйды;

    - ақиқат емес тұжырымдарды сары түспен бояйды.



    Қ.Б: өзі-өзін бағалау «Бағдаршам»



    Мұғалімнің кері байланысы



















































    Оқулықпен

    107 бет







































    \



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сабыргалиева Гулганым Болатовна
    16 Ақпан 2019
    13767
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Логикалық есептер шығарамыз" Математика 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Логикалық есептер шығарамыз" Математика 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімге керек,тәжірибе алмасу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тағам және сусын

    Бөлім: 4 В «Жиын және логика элементтері»



    Мектеп: №43 ОЖББМ Орал қаласы

    Мұғалімнің аты-жөні: Сабыргалиева Г.Б.

    Күні: Сынып: 1 а

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Логикалық есептер шығарамыз


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.4.2.1 дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтау

    1.4.2.2 ** сәйкестікті, ақиқатты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шешу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды;

    Көптеген оқушылар: сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығарады;

    Кейбір оқушылар: тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтайды;

    Тілдік мақсаттар


    Логикалық есептер

    Талқылау сұрақтары:

    - Логикалық есептерді қандай тәсілдерді қолданып шешуге болады?

    -Логикалық есептерді сызбаның көмегімен шығаруға бола ма?

    Құндылықтарды дарыту



    Топтық, жұптық жұмыс кезінде ұжымшылдыққа тәрбиелеу;


    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу,дүниетану,жаратылыстану,көркем еңбек


    АКТ қолдану дағдылары

    Логикалық сұрақтар,ойын ойнайық

    Бастапқы білім


    Логикалық есептерді кестенің көмегімен шығара алады





















    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар




    Сабақтың басы

    5 мин



    3 мин





















    2 мин

    Ширату «Танграм» ойыны

    (Ұ) Әр топтан бір оқушыға түрлі түсті геометриялық фигураны таңдатамын.Таңдаған түсі бойынша геометриялық фигурадан аңдар бейнесін құрастырады.

    Түлкі,қоян,ит,мысық.(Дайын аппликацияларды тақтаға бекіту)



    ҚБ: Мұғалімнің қолпаштауы

    Алдыңғы сабақта өткендерімізді есімізге түсіреміз.



    ( Ұ) «Миға шабуыл»

    Өткен тақырыпқа байланысты оқушыларға логикалық сұрақтар қоямын.

    1. Екі қоянның неше құлағы бар? (4)

    2. Е кі жылқының неше табаны бар? (8)

    3. Кіреберісте 4 аяқкиім тұр. Бөлмеде неше бала ойнап жүр? (2)

    4. 2 қарлығаш, 2 торғай, 2 бақа ұшып жүр. Барлығы неше құс ұшып жүр? (4)

    5. Алма ағашында 10 алма өсті, ал ақ талда одан 2 алма кем. Ақ талда неше алма өсті? (0)

    6. Атаның Айжан деген немересі,Марғау деген мысығы және Ақтөс деген иті бар.Әженің неше немересі бар? 1

    7. Тәрелкеде үш қияр мен 3 алмұрт жатыр.Тәрелкеде неше жеміс бар? 3

    8. Кіреберісте алты аяқкиім тұр.Бөлмеде неше бала ойнап жүр? 3



    Смайликтермен бағалау.





















































    Сабақ ортасы

    25 мин









    3 мин























    5 мин























    3 мин































    3 мин



















    3 мин























    3 мин











    2 мин

















    3 мин











    3 мин































    2 мин























    5 мин




































    Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтаймыз. ақиқатты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шешеміз.

    (Ұ) «Ой қозғау» әдісі




    Енді балалар тақтада нені көріп тұрсыңдар назар аударайықшы.

    -Фигураларды санайық?

    -Қанша фигура шықты?

    Төртбұрыш-3,үшбұрыш-5

    Сұрақтар арқылы талдау

    жүргізген соң мынадай

    қорытынды жасатамын:

    Бір фигура үстіне екінші

    фигураны салғанда жаңа бір фигура шығады.

    «Ойлан»

    Бір таяқшаны ауыстырып,үйді басқа жаққа қалай бұруға болады?

    Таяқшалармен берілген тапсырманы орындайды.










    1+4=5

    9-9=0


    ҚБ: «От шашу» әдісі


    Оқулықпен жұмыс

    (Ұ)Шығарып көр

    Себетте 2 алма және 6 алмұрт жатр.Себеттен 4 жеміс алынды.Олар қандай жеміс болуы мүмкін?

    Жауаптары:

    3 нұсқа

    4 алмұрт

    2 алма,2 алмұрт

    3 алмұрт 1 алма

    Бармақпен бағалау.


    Саралауға арналған тапсырмалар.

    1-тапсырма.

    Шарларды боя.Қызыл шар сары шардан үлкен,бірақ жасылдан кіші.


    Жауабы: Жасыл,қызыл,сары



    2 –тапсырма


    Пирамидадағы ең үлкен шығыршықтың түсі сары.Сары шығыршықтың үстінде қызыл шығыршық тұр.Жасыл шығыршық қызыл мен көк шығыршықтың арасынды орналасқан.Көк шығыршық қоңырмен жапсарлас жатыр.Пирамиданың шығыршықтарын боя.


    Жауабы: сары,қызыл,жасыл,көк,қоңыр


    3 –тапсырма

    Спорт түрлері.

    Ұлдар жүзумен,шахметпен және бокспен айналысады.Армен жұдырықтаса алмайды.Марат жүзе алмайды, ал Қанатқа әкесі жаңа шахмат тақтасын сыйлады.Әр бала немен айналысады?



    жүзу

    шахмат

    бокс

    Арман

    +



    Марат



    +

    Қанат


    +



    4-тапсырма

    Әкем нан кесті.Ол нанды үш жерден кесті.



    Қанша тілім шықты?





    Сергіту сәті: Фигуралармен жаттығу



    Дәптермен жұмыс

    (Ж.Ж) Оқушылар Сөздер

    Қыздар өлең жазды.Дана Әминадан көп жазды, ал, Гүлмира Әминадан аз жазды.Дұрыс сызбаны тауып,қоршап сыз.

    Жауабы:

    Дана__________________

    Гүлмира_____

    Әмина__________



    «Өзара бағалау» әдісі арқылы оқушылар жұптасып, бір –бірін бағалайды.



    «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі .

    Жұптық жұмыс. Берілген тұжырымдамалардың

    ақиқаттығын анықтайды.







    Сабақты бекіту

    1-тапсырма

    Бағалау критерийі:

    Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалған

    екенін анықтайды.

    Дескриптор: Білім алушы

    - ақиқат тұжырымдарды көк түспен бояйды;

    - ақиқат емес тұжырымдарды сары түспен бояйды.



    Қ.Б: өзі-өзін бағалау «Бағдаршам»



    Мұғалімнің кері байланысы



















































    Оқулықпен

    107 бет







































    \



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    16.02.2019
    13767
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сабыргалиева Гулганым Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации