Сабақтың мақсатын
таныстыру.
Тұжырымдардың ақиқаттығын
немесе ақиқат еместігін анықтаймыз.
ақиқатты анықтауға берілген
қарапайым логикалық есептерді шешеміз.
(Ұ) «Ой қозғау»
әдісі
Енді
балалар тақтада нені көріп тұрсыңдар назар
аударайықшы.
-Фигураларды
санайық?
-Қанша фигура
шықты?
Төртбұрыш-3,үшбұрыш-5
Сұрақтар арқылы
талдау
жүргізген соң
мынадай
қорытынды жасатамын:
Бір фигура үстіне
екінші
фигураны салғанда жаңа бір
фигура шығады.
«Ойлан»
Бір таяқшаны ауыстырып,үйді
басқа жаққа қалай бұруға болады?
Таяқшалармен берілген
тапсырманы орындайды.

1+4=5
9-9=0
ҚБ: «От шашу»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
(Ұ)Шығарып
көр
Себетте 2 алма және 6 алмұрт
жатр.Себеттен 4 жеміс алынды.Олар қандай жеміс болуы
мүмкін?
Жауаптары:
3
нұсқа
4
алмұрт
2 алма,2
алмұрт
3 алмұрт 1
алма
Бармақпен
бағалау.
Саралауға арналған
тапсырмалар.
1-тапсырма.
Шарларды боя.Қызыл шар сары
шардан үлкен,бірақ жасылдан кіші.
Жауабы:
Жасыл,қызыл,сары
2
–тапсырма
Пирамидадағы ең үлкен
шығыршықтың түсі сары.Сары шығыршықтың үстінде қызыл шығыршық
тұр.Жасыл шығыршық қызыл мен көк шығыршықтың арасынды
орналасқан.Көк шығыршық қоңырмен жапсарлас жатыр.Пирамиданың
шығыршықтарын боя.
Жауабы:
сары,қызыл,жасыл,көк,қоңыр
3
–тапсырма
Спорт
түрлері.
Ұлдар жүзумен,шахметпен және
бокспен айналысады.Армен жұдырықтаса алмайды.Марат жүзе алмайды, ал
Қанатқа әкесі жаңа шахмат тақтасын сыйлады.Әр бала немен
айналысады?
|
жүзу
|
шахмат
|
бокс
|
Арман
|
+
|
|
|
Марат
|
|
|
+
|
Қанат
|
|
+
|
|
4-тапсырма
Әкем нан кесті.Ол нанды үш
жерден кесті.

Қанша тілім
шықты?
Сергіту сәті: Фигуралармен
жаттығу
Дәптермен
жұмыс
(Ж.Ж) Оқушылар
Сөздер
Қыздар өлең жазды.Дана
Әминадан көп жазды, ал, Гүлмира Әминадан аз жазды.Дұрыс сызбаны
тауып,қоршап сыз.
Жауабы:
Дана__________________
Гүлмира_____
Әмина__________
«Өзара
бағалау» әдісі арқылы оқушылар
жұптасып, бір –бірін бағалайды.
«Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі
.
Жұптық
жұмыс. Берілген
тұжырымдамалардың
ақиқаттығын
анықтайды.


Сабақты
бекіту
1-тапсырма
Бағалау
критерийі:
Тұжырымдардың ақиқаттығын
немесе жалған
екенін
анықтайды.

Дескриптор: Білім
алушы
- ақиқат тұжырымдарды көк
түспен бояйды;
- ақиқат емес тұжырымдарды
сары түспен бояйды.
Қ.Б: өзі-өзін бағалау
«Бағдаршам»
Мұғалімнің кері
байланысы
|