Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ логопед
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КГУ ОШ №20 |
|
|
Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Нургалимова Жумагуль Нурлановна |
|
Күні: |
05.12.2023 ж. |
|
Сынып/топ |
Қатысушылар саны: 4 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір немесе көп ұғымдарын ажырату |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Логопедтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кіріспе кезеңі 5 мин
Сабақтың басы 10 минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу: Мектебіме барғанда. Жолыққан бар жандарға, Ертемен ақ пейілмен. «Қайырлы таң» деймін мен, Күндіз де елді елеймін. «Қайырлы күн»тілеймін, Үйге кешке келемін. Не дерімді білемін, «Кеш жарық» деп кіремін! Жарайсыңдар,балалар.Осындай жақсы көңіл күймен оқу іс-әрекетімізді бастайық! ІІ. Негізгі бөлім. Тақырыпқа шолу -Сендер үлкендер мен балалар таңертең, күндіз, кешке, түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме? Олай болса қазір қызық тапсырма орындайық. Тапсырмаға назар аударайық Тәулік уақыттары мен оған сәйкес іс-әрекеттерді сәйкестендіріп шық І Мұғалім нұсқауы бойынша тапсырманы орындайды. Ал балалар алдыларыңдағы қағаз қиындыларына мұқият назар ауарыңдар, қазір біз нұсқау бойынша атпсырма орындаймыз.
«1-еу және көп» ойыны Берілген суреттерге мұғалім айтқан іс-әрекеттерді мұқият тыңдап топтастыр. Сипаттамасы: Егер іс-әрекет 1 адамға айтылса 1 бала тұрған қатарға қояды суретті, егер іс-әрекет бірнеше адамға айтылса бірнеше адам тұрған қатарға қояды. Тірек-сөздер: отырыңдар, ұш, велосипед тебіңдер, секіріңдер, теннис ойна, су ішіңдер, сатып ал, тамақ істе, емдел, билеңдер, ұйықта, баспалдаққа шық. ІV «Көр, қайтала!» ойыны. Мақсаты: оқушыларға шылауларға және эмоционалды лептерге еліктеуін дамыту
С
V
|
Мұғаліммен сәлемдеседі, сабаққа зейін қояды.
Мұғалім нұсқауы бойынша балапан суретін құрастырады
іс-әрекет 1 адамға айтылса 1 бала тұрған қатарға қояды суретті, егер іс-әрекет бірнеше адамға айтылса бірнеше адам тұрған қатарға қояды. |
|
Аудиожазбадағы ән
Тәулік суреттері
Балпан суретіне қажетті қағаз қиындылары
Түрлі түсті заттар |
Сабақтың ортасы 20 минут |
VІ. Сергіту сәті Таңертең
тұрамын, VІ. Ойлау қабілетін дамыту. «Сыңарын тап» ойыны.
VІ.Нейрогимнастика
|
|
|
1 Сыңары жоқ суреттер
Нейро жаттығу суреті |
Сабақтың соңы |
VІІІ. Қорытынды Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма? - Бүгінгі сабақтың тапсырмалары қызықты болдыма? - Балалар сендерге қай ойын ұнады? Кері байланыс
|
Ия, өте қатты ұнады Барлық тапсырмалар қызықты болды
|
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |