Балалар,біз әрбір сабақта дыбыстармен жұмыс
жасаймыз,дыбыстармен танысамыз солай ғой. Қане кім айтады балалар
дыбыс дегеніміз не?
Ашық сұрақтар: Дыбысты біз
естиміз,айтамыз, ал әріпті біз жазамыз, көреміз.Қазір біз тақтадан
қандай әріпті көріп тұрмыз?Балалар тақтадан қандай суреттер көріп
тұрсыңдар? Бұл қандай жануар? Тағы қандай үй жануарын
білесіңдер?
Белсенді
оқу.Топтық тапсырма
1.Сызбаның және суреттің
көмегімен өз атаң туралы
«оқы».
2.Оқылым.
Оқушылар
дауыстап,буынға түсіп оқиды.
Ма-та,ма-са,ма-рал,то-мар,ал-ма,ша-ма,мал,мол,а-дам,Ма-рат.
А-ман,Ар-ман,ал,ал-ма,о-тыр,о-тыр-ма,су-ла,су-ла-ма.
Дәптермен
жұмыс: «Мм»дыбысы мен әрпін коркем
етіп дәптерімізге жазу.
Сараланған
тапсырма:
Жеке оқушымен жұмыс:
«М» дыбысы қандай дыбыс?
«Арман» сөзінде «м»
дыбысы қай жерде кездесіп тұр? «Орамал» сөзіне сөйлем
құра.
Қалыптастырушы
бағалау:Алақан
әдісі.
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы.
1.Берілген суретке
мұқия қарап,өзіңнің отбасыңда қандай қызмет атқаратыныңды
әңгімеле.
2.Суретке ат
қой.
.
3.Менің
отбасым.Сурет бойынша әңгіме
құра.
Дескриптор:
- суретке ат
қояды;
-
жанұя мүшелерін
ажыратады;
- сурет бойынша
әңгіме құрайды;
Сараланған
тапсырма:
Оқушылармен диалог
ретінде----әңгіме
жүргізіледі.
Қалыптастырушы
бағалау:Жұлдызша
тарату.
|