Ашық сабақ: М дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: М дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызылорда обдысы Шиелі ауданы Ә.Тәжібаев ауылы Ашық сабақ М дыбысы мен әріпі 1 сынып оқушылармен жұмыс талданды сабақ зум арқылы талданды.Сабақ сәтті болды.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қатысушы өтінімі

Мұғалім үшін:

р/с

Қатысушының толық аты-жөні

Жұмыс орны

Жұмыс тақырыбы

Телефоны

Е-mail

1

Жаханова Мира Мархабатқызы

Шиелі ауданы,Ә.Тәжібаев ауылы №214 орта мектеп КММ

Үздік қысқа мерзімді жоспар

«Мм» дыбысы мен әріпі

87752565094

mira.zhakhanova@bk.ru



Қысқа мерзімді сабақ жоспары ҚМЖ

Пәні:Сауат ашу

Күні:12.10.2021ж

Сынып: 1 «Ә»

Қатысқандар саны: 15

Мектеп:№214

Мұғалімнің аты-жөні:Жаханова Мира Мархабатқызы

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы:

Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Менің отбасым және достарым

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу.

1.2.4.1 мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату

1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Барлық оқушылар әріптің баспа және жазбаша түрін таниды, дыбысты ажырата алады,сөйлемді бас әріппен бастап,сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қояды..

Көптеген оқушылар:Сурет сызбасы бойынша сөз құрайды,суретті сәйкестендіреді.

Кейбір оқушылар:Мұғалім көмегімен сөздердің мағынасын түсіндіре алады,көп мағыналы сөздерді,қарама-қарсы сөздерді ажырата алады.

Бағалау керитерийлері

* Әріпті таниды,жазу жолына көркем етіп жазады.

*Аталған сөздер мен дыбыстарды дұрыс айтады есінде сақтайды.

*Сурет сызбасы бойынша сөз құрайды,сәйкестендіреді.

* Мұғалім көмегімен карама-қарсы,көп мағыналы сөздерді ажыратады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды жауапкершілікке,жеке және топпен жұмыс барысында бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Математика ,дүниетану,жаратылыстану. Тапсырма барысында орындалады.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба көрсету,аудиожазба тыңдату.

Тілдік құзыреттілік


Мм дыбысы мен әрпі

Терминдер:

«М»дыбысы дауыссыз дыбыс.

Талқыланатын сұрақтар:

*«М» дыбысынан басталатын қандай сөздерді білесің?

*Марал,Марат соөздерінде М дыбысы қай жерде кездесіп тұр?

*«Мал-та-тас» сөзінде неше буын бар?


Алдыңғы білім

«М» дыбысынан басталатын сөздерді айтады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері



Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

р


Ресурстар

Сабақтың басы

Сабаққа ынтымақтастық атмосферасын орнату



Біз бақытты баламыз,

Біз тәртіпті боламыз.

Үлкендерді көргенде,

Сәлеметсізбе деп,

Сәлемдесіп аламыз.

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.Оқушылар бір-біріне сәттілік тілеп,қуаныш сезімін сыйлайды.


Шаттық шеңбері

Сабақтың ортасы


Балалар,біз әрбір сабақта дыбыстармен жұмыс жасаймыз,дыбыстармен танысамыз солай ғой. Қане кім айтады балалар дыбыс дегеніміз не?

Ашық сұрақтар:
Дыбысты біз естиміз,айтамыз, ал әріпті біз жазамыз, көреміз.Қазір біз тақтадан қандай әріпті көріп тұрмыз?Балалар тақтадан қандай суреттер көріп тұрсыңдар? Бұл қандай жануар? Тағы қандай үй жануарын білесіңдер?

Белсенді оқу.Топтық тапсырма

1.Сызбаның және суреттің көмегімен өз атаң туралы «оқы».

2.Оқылым.

Оқушылар дауыстап,буынға түсіп оқиды.

Ма-та,ма-са,ма-рал,то-мар,ал-ма,ша-ма,мал,мол,а-дам,Ма-рат.

А-ман,Ар-ман,ал,ал-ма,о-тыр,о-тыр-ма,су-ла,су-ла-ма.

Дәптермен жұмыс: «Мм»дыбысы мен әрпін коркем етіп дәптерімізге жазу.

Сараланған тапсырма:

Жеке оқушымен жұмыс: «М» дыбысы қандай дыбыс?

«Арман» сөзінде «м» дыбысы қай жерде кездесіп тұр? «Орамал» сөзіне сөйлем құра.

Қалыптастырушы бағалау:Алақан әдісі.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

1.Берілген суретке мұқия қарап,өзіңнің отбасыңда қандай қызмет атқаратыныңды әңгімеле.

2.Суретке ат қой.

.Рисунок 1

3.Менің отбасым.Сурет бойынша әңгіме құра.

Дескриптор:

- суретке ат қояды;

- жанұя мүшелерін ажыратады;

- сурет бойынша әңгіме құрайды;

Сараланған тапсырма:

Оқушылармен диалог ретінде----әңгіме жүргізіледі.

Қалыптастырушы бағалау:Жұлдызша тарату.


Таныстырылым

Оқулықпен жұмыс


Суреттер







Жұлдызша смайликтер




Дәптер



Сурет

Сергіту сәті

Бейнетаспа




Сабақтың соңында

Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі.

Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:

Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.

Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.

Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті.



Түрлі-түсті бағдаршамдар


Үй тапсырмасы : Жеті атамызды жаттап келу.

Ең үлкен ата,

Атын ата. (Ескен Елубай)



Мұғалім қорытындысы

Жұлдызшалар тарату



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2021
664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі