|
Білім беру дағдысы: Таным Бөлім : Математика негіздері |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Шар, цилиндр, текше |
||||
|
ҰІӘ тің мақсаты:
ҰІӘ тің міндеті; |
ҰІӘ тің мақсаты:
ҰІӘ тің міндеті; 1.Көлемді денелер шар, текше, цилиндр жайлы түсініктер нақтылау. 2.Бір параққа пішіндерді дұрыс орналастыру . 3..Қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту; ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным, әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
№ 1 жұмыс дəптері, пішіндер көрсетілген карточкалар,интерактивті тақта. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сопақша және дөңгелек геометриялық фигураны тануға және атауға үйрету |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Шаттық шеңбері: Жарқырап күн де ашылды, Күн нұры бізге шашылды. Қайырлы күн! Біз нәзік қыздармыз, Қайырлы күн! Біз ержүрек ұлдармыз. Қайырлы күн, қонақтар, Біз әдепті боламыз. Қайырлы күн, ұстазым, Біз бақытты баламыз! - Жарайсыңдар балалар. |
Күн суреті.
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-22мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар геометриялық пішіндерден дөңгелек және сопақша мен таныстық. Жаңа тақырып Текше,шар,цилиндр ту-ралы түсінік беру.
Суретті көрсетіп, балаларға пішіндердің атын айтқызу. Әліппе-дәптер мен Жеке жұмыс. Дидактикалық ойын: «Неге ұқсайды?» Суреттерге қарап, балалар Шарты:заттар қандай денеге ұқсайтынын айту. Шар , текше , цилиндрді ұқсас затттарды тауып, сызып қосу керек.
«Бөлмедегі заттар» ойыны бөлмедегі заттарды
атау, қай пішінге ұқсастығын тауып айту сергіту
сәті
3.Тапсырма топтық жұмыс «Дұрыс тап» ойыны
4.Тапсырма «Кім жылдам» ойыны Әр қатардан артық затты тауып, жылдам белгілеу керек.
|
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 3мин |
Мадақтамалар беріледі. Кері байланыс « Киіз үй әдісі» Балалар ҰІӘ міз ұнадыма? Б
|
Мадақтамалар |
|||
|
Күтілетін нәтиже: Пішіндерді атай алады, түстерді ажыратады. |
|||||








Жеке жұмыс
Бөлмедегі заттар ойынына көрнекілік

Дұрыс тап ойынына

Кім жылдам ойынына көрнекілік







жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ мад сыныбы математика негіздері шар, текше, цилиндр
ашық сабақ мад сыныбы математика негіздері шар, текше, цилиндр
|
Білім беру дағдысы: Таным Бөлім : Математика негіздері |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Шар, цилиндр, текше |
||||
|
ҰІӘ тің мақсаты:
ҰІӘ тің міндеті; |
ҰІӘ тің мақсаты:
ҰІӘ тің міндеті; 1.Көлемді денелер шар, текше, цилиндр жайлы түсініктер нақтылау. 2.Бір параққа пішіндерді дұрыс орналастыру . 3..Қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту; ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным, әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
№ 1 жұмыс дəптері, пішіндер көрсетілген карточкалар,интерактивті тақта. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сопақша және дөңгелек геометриялық фигураны тануға және атауға үйрету |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Шаттық шеңбері: Жарқырап күн де ашылды, Күн нұры бізге шашылды. Қайырлы күн! Біз нәзік қыздармыз, Қайырлы күн! Біз ержүрек ұлдармыз. Қайырлы күн, қонақтар, Біз әдепті боламыз. Қайырлы күн, ұстазым, Біз бақытты баламыз! - Жарайсыңдар балалар. |
Күн суреті.
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-22мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар геометриялық пішіндерден дөңгелек және сопақша мен таныстық. Жаңа тақырып Текше,шар,цилиндр ту-ралы түсінік беру.
Суретті көрсетіп, балаларға пішіндердің атын айтқызу. Әліппе-дәптер мен Жеке жұмыс. Дидактикалық ойын: «Неге ұқсайды?» Суреттерге қарап, балалар Шарты:заттар қандай денеге ұқсайтынын айту. Шар , текше , цилиндрді ұқсас затттарды тауып, сызып қосу керек.
«Бөлмедегі заттар» ойыны бөлмедегі заттарды
атау, қай пішінге ұқсастығын тауып айту сергіту
сәті
3.Тапсырма топтық жұмыс «Дұрыс тап» ойыны
4.Тапсырма «Кім жылдам» ойыны Әр қатардан артық затты тауып, жылдам белгілеу керек.
|
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 3мин |
Мадақтамалар беріледі. Кері байланыс « Киіз үй әдісі» Балалар ҰІӘ міз ұнадыма? Б
|
Мадақтамалар |
|||
|
Күтілетін нәтиже: Пішіндерді атай алады, түстерді ажыратады. |
|||||








Жеке жұмыс
Бөлмедегі заттар ойынына көрнекілік

Дұрыс тап ойынына

Кім жылдам ойынына көрнекілік







шағым қалдыра аласыз








алалар
кім пішіндер жайлы өте жақсы түсінген болса , сары түстегі шарды
сары түстегі киіз үйге саламыз. Жақсы түсінген көк түстегі текшені
көк түсті киіз үйге, әлі үйренгім келеді деген балалар қызыл
түстегі цилиндрді қызыл түстегі киіз үйге
саламыз.















