ашық сабақ мад сыныбына сауат ашу негіздері Дыбыстық талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ мад сыныбына сауат ашу негіздері Дыбыстық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру дағдысы: Қатынас

Бөлім : Сауат ашу негіздері

Мектеп:

Күні:

Мектепалды сыныбы тәрбиешісі

Сынып: 0 " "

Қатысқан балалар саны:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Дыбыстық талдау

ҰІӘ тің міндеті;

1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру.

2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру.

3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу.

4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу.

Пәнаралық байланыс:

Қатынас,әлеумет, шығармашылық

Көрнекілігі

Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер

Осыған дейін меңгерілген білім

Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

ҰІӘ басы


0-5мин

Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік.

Психологиялық дайындық:

Сәлем деймін күнге мен,
Сәлем деймін мен сізге.
Сәлем деймін ұстазға,
Қонақтарға да мың сәлем.

        Шаттық шеңбері:

Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын кең ашқан.

Тілегіміз тыныштық,

Ашық болсын кең аспан.

Мықты болсын іргеміз,

Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар.

Асықтар арқылы топқа бөліну

Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте

Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз.

Күн суреті.



Шаңырақ







Асықтар

ҰІӘ ортасы


5-23мин

Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз.

Жарайсыңдар

1.Әліппе-дәптер мен жұмыс

Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген заттардың атын атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын анықтаймыз. Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы сөйлем құрастырамыз. Тақтаға қараймыз.

Тон, Ине, Нан сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды.

Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын.

2 топтық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны

Суреттердегі заттарды атаймыз сол сөздердің қайсысы, дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз дыбыстан басталып тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып тұрған суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан басталып тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз.

Жарайсыңдар балалар

сергіту сәті

3. Жеке шығармашылық жұмыс

Суреттерді бастырады

Тор , гүл сөздеріне дыбыстық талдау жасау

4.Саусақтар жаттығуы

5 Әліппе дәптермен жұмыс.

3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз.
















https://qrmedia.kz/N3sIk


ҰІӘ

Рефлексия.

2 мин

Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды.

Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма?

Кері байланыс

Киіз үй әдісі



түсіндім


ұнады түсінбедім


Мадақтамалар


Picture 2






Күтілетін нәтиже: үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды.








Кері байланысқа қиып шығарып алыңыз көбірек осы і суретті Picture 2
















Топтық жұмыс









Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5

Суретті бастырып сызғанға






Мұғалімдерге кері байланысқа

Дыбыстық талдау

































































































Мадақтама бір қаншасын шығарып алыңыз балаларға мадақтама














Топқа бөлгенге егер шын асық болмас пайдаланасыз


















































































































Picture 117 Picture 117















































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
738
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі