Алдыңғы ұйымдастырылған
іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау
жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық
талдау жасаймыз.
Жарайсыңдар
1.Әліппе-дәптер мен
жұмыс
Ал енді балалар бүгін
біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан тұратын сөздерге
дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген заттардың атын
атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын анықтаймыз.
Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы сөйлем
құрастырамыз. Тақтаға қараймыз.
Тон, Ине, Нан
сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды.
Жарайсыңдар балалар
мадақтамаларды қорапқа саламын.
2 топтық жұмыс «Кім
алғыр» дидиктикалық ойыны
Суреттердегі заттарды
атаймыз сол сөздердің қайсысы, дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз
дыбыстан басталып тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып
тұрған суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан басталып
тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз. 
Жарайсыңдар
балалар
сергіту
сәті
3. Жеке шығармашылық
жұмыс
Суреттерді
бастырады
Тор , гүл сөздеріне
дыбыстық талдау жасау
4.Саусақтар
жаттығуы
5 Әліппе дәптермен
жұмыс.
3-тапсырма әліппе
дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып
жазамыз.
|