|
Білім беру дағдысы: Қатынас Бөлім : Сауат ашу негіздері |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дыбыстық талдау |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру. 2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру. 3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қатынас,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. Асықтар арқылы топқа бөліну Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз. Жарайсыңдар 1.Әліппе-дәптер мен жұмыс Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген заттардың атын атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын анықтаймыз. Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы сөйлем құрастырамыз. Тақтаға қараймыз. Тон, Ине, Нан сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды. Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын. 2 топтық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны Суреттердегі заттарды
атаймыз сол сөздердің қайсысы, дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз
дыбыстан басталып тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып
тұрған суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан басталып
тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз. Жарайсыңдар балалар сергіту сәті 3. Жеке шығармашылық жұмыс
Тор , гүл сөздеріне дыбыстық талдау жасау 4.Саусақтар жаттығуы 5 Әліппе дәптермен жұмыс. 3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз.
|
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды. Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||
Кері байланысқа
қиып шығарып алыңыз көбірек осы і суретті


Топтық жұмыс



![]()
Суретті бастырып сызғанға


Мұғалімдерге кері байланысқа
Дыбыстық
талдау


Мадақтама бір қаншасын шығарып алыңыз балаларға мадақтама

Топқа бөлгенге егер шын асық болмас пайдаланасыз

![]()








жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ мад сыныбына сауат ашу негіздері Дыбыстық талдау
ашық сабақ мад сыныбына сауат ашу негіздері Дыбыстық талдау
|
Білім беру дағдысы: Қатынас Бөлім : Сауат ашу негіздері |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дыбыстық талдау |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру. 2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру. 3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қатынас,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. Асықтар арқылы топқа бөліну Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз. Жарайсыңдар 1.Әліппе-дәптер мен жұмыс Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген заттардың атын атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын анықтаймыз. Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы сөйлем құрастырамыз. Тақтаға қараймыз. Тон, Ине, Нан сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды. Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын. 2 топтық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны Суреттердегі заттарды
атаймыз сол сөздердің қайсысы, дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз
дыбыстан басталып тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып
тұрған суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан басталып
тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз. Жарайсыңдар балалар сергіту сәті 3. Жеке шығармашылық жұмыс
Тор , гүл сөздеріне дыбыстық талдау жасау 4.Саусақтар жаттығуы 5 Әліппе дәптермен жұмыс. 3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз.
|
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды. Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||
Кері байланысқа
қиып шығарып алыңыз көбірек осы і суретті


Топтық жұмыс



![]()
Суретті бастырып сызғанға


Мұғалімдерге кері байланысқа
Дыбыстық
талдау


Мадақтама бір қаншасын шығарып алыңыз балаларға мадақтама

Топқа бөлгенге егер шын асық болмас пайдаланасыз

![]()








шағым қалдыра аласыз















