Пәні: Қазақ
тілі мен әдебиеті
|
|
Ұзақ
мерзімді жоспар бөлімі
|
8-тапсырма
Музыка. Қазақтың киелі домбырасы. І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы
(үзінді)
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ашық сабақ Маған классикалық музыка ұнайды
7
сынып
|
7 г
сынып
|
Мұғалімнің есімі:Боқаева.
Айзада.Түргенбаиевна
|
Сабақта негізделген оқу
мақсаты
|
7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын
түсіну, ақпараттың өзектілігін
анықтау;
7.3.5.1 -
қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма,
сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Оқушының
барлығы: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың
өзектілігін анықтайды, қосымша ақпарат көздерінен алынған
мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде
ұсынады.
Оқушылардың
басым бөлігі:тыңдалым мәтінінін түсінеді,өзектілігін анықтай
алады,мәтінге сұрақ
құрастырады.
Кейбір
оқушы:қосымша ақпарат көздері арқылы ,ой бөліседі, кесте,диаграмма
арқылы ойын жеткізеді
|
Бағалау
критерийлері
|
-тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін –анықтай
алады;
-қосымша
ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба,
шартты белгілер түрінде ұсына
алады.
|
Тілді
мақсат
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: Классикалық, дәстүрлі, асыр, халық
әндері, халық күйлері.
Диалог
құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Халық
әндері,дәстүрлі әндер,халық музыкасы
Талқылауға
арналған сұрақтар:
1.
«Класикалық әдебиет», «класикалық музыка»дегенді қалай түсіндің
бе?
2.Қазақ және
орыс халқының қандай өлеңдерін
білесің?
3.Қазақтың
қандай композиторларын
білесің?
4.Саған
қандай әндер ұнайды?
Ишара:мадақтау,қошеметтеу,жылы шырай
танытыу
|
Құндылыққа
бағытталған тапсырмалар
|
Оқушыларды
ғаламторды тиімді пайдалануға
тәрбиелеу
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Орындалған
жаттығулар
|
Ресурс
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Мұғалім
оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ
оқушыларды түгендейді.
Оқушылар
«шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне біріне
сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
Баяу
ойналатын қазақтың классикалық музыкасын қойып, оқушылардан көзін
жұмуын сұрайды. Ой қозғау сұрақтарын қояды: -Балалар, сендер қандай
күйдесіңдер? Тыңдалған әуеннен қандай әсер алдыңдар? Сендерге
қазақтың классикалық музыка- сы ұнай ма? Сипаттап
беріңдерші
Үй
тапсырмасы:
|
плакаттар,
маркерлер, карточкалар, А4 парағы,
парақшалар
|
Ортасы
|
Кіріспе сөз:
модуль бойынша тақырып мазмұнын
түсіндіру.
Классикалық,
дәстүрлі, асыр, халық әндері, халық күйлері.Сөздіктің мағынасын
ашып тақырыпты болжау.
2-тапсырма
Жазылым.Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай
сәйкестендіру,мәтін құру.
Дескрипторлар
-сөз
тіркесінің мағнасын біледі;
-сөздер мен
сөз тіркесін сәйкестендіре
алады;
-мәтін құрай
алады.
3-тапсырма. айтылым .Қазақстанда қандай өнер сайыстары
өтеді.Сызбаға түсіру.Сайыс туралы ойын
айту.
4-тапсырма.Тыңдалым.Мәтінді тыңдау,тақырып
қою,жоспар құру.
Топтық
жұмыс
1-топ Мәтін
мазмұныны бойынша тақырып
қояады,мазмұндайды.
2-топ
Мәтінге жоспар құрады,сол жоспар негізінде
әңгімелейді.
Дескрипторлар
-тыңдалым
мәтінін түсінеді;
-өз ойын
жеткізе алады;
-мәтінді
жоспар бойнша әңгімелей алады.
5-тапсырма
Жазылым. Жеке жұмыс.«Қос жазба» күнделігін
толтыру,түсіндіреді.
Дескрипторлар
-сөздер
мағынасын тісінеді;
-түсінік
бере алады;
-түсінік
бере алады.
6-тапсырма.Айтылым. Жұптық жұмыс.Сұрақтарды
пайдаланып досыңмен диалог
құру.
Дескрипторлар
-сүрақтарға
жауап береді;
-сөйлемдердің интанациялық ерекшелігін
ескереді;
-сөздік қоры
молаяды;
|
Әр дұрыс
жауап күлегештермен бағаланады
|
Соңы
Кері
байланыс
|
Үйге
тапсырма: мәтінді оқу
мазмұндайды.
Кері
байланыс:
Шеңбердегі
доп» әдісі арқылы жүргізіледі.
Орындалу
шарты:Оқушылар шеңбер құрып тұрады бір-біріне допты лақтырғанда
тілектер мен ұсыныстар айтады
Рефлекция
«3
Қ»стротегиясы
Бүгін
сабақта не қызық болды?
Бүгін
сабақта не қиындық келтірді?
Бүгінгі
сабақта не қажет болды?
|
|
Қортындыны
бағамдау
|
Қандай екі
нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі
нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
|