Ашық сабақ Маған классикалық музыка ұнайды 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Маған классикалық музыка ұнайды 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау; 7.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

8-тапсырма Музыка. Қазақтың киелі домбырасы. І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы (үзінді)

Сабақтың тақырыбы:

Ашық сабақ Маған классикалық музыка ұнайды 7 сынып

7 г сынып

Мұғалімнің есімі:Боқаева. Айзада.Түргенбаиевна

Сабақта негізделген оқу мақсаты

7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

7.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаттары

Оқушының барлығы: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды, қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынады.

Оқушылардың басым бөлігі:тыңдалым мәтінінін түсінеді,өзектілігін анықтай алады,мәтінге сұрақ құрастырады.

Кейбір оқушы:қосымша ақпарат көздері арқылы ,ой бөліседі, кесте,диаграмма арқылы ойын жеткізеді

Бағалау критерийлері

-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін –анықтай алады;

-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсына алады.

Тілді мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Классикалық, дәстүрлі, асыр, халық әндері, халық күйлері.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Халық әндері,дәстүрлі әндер,халық музыкасы

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. «Класикалық әдебиет», «класикалық музыка»дегенді қалай түсіндің бе?

2.Қазақ және орыс халқының қандай өлеңдерін білесің?

3.Қазақтың қандай композиторларын білесің?

4.Саған қандай әндер ұнайды?

Ишара:мадақтау,қошеметтеу,жылы шырай танытыу

Құндылыққа бағытталған тапсырмалар

Оқушыларды ғаламторды тиімді пайдалануға тәрбиелеу

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Орындалған жаттығулар

Ресурс

Ұйымдастыру кезеңі


Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Баяу ойналатын қазақтың классикалық музыкасын қойып, оқушылардан көзін жұмуын сұрайды. Ой қозғау сұрақтарын қояды: -Балалар, сендер қандай күйдесіңдер? Тыңдалған әуеннен қандай әсер алдыңдар? Сендерге қазақтың классикалық музыка- сы ұнай ма? Сипаттап беріңдерші

Үй тапсырмасы:


плакаттар, маркерлер, карточкалар, А4 парағы, парақшалар

Ортасы

Кіріспе сөз: модуль бойынша тақырып мазмұнын түсіндіру.

Классикалық, дәстүрлі, асыр, халық әндері, халық күйлері.Сөздіктің мағынасын ашып тақырыпты болжау.

2-тапсырма Жазылым.Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіру,мәтін құру.

Дескрипторлар

-сөз тіркесінің мағнасын біледі;

-сөздер мен сөз тіркесін сәйкестендіре алады;

-мәтін құрай алады.

3-тапсырма. айтылым .Қазақстанда қандай өнер сайыстары өтеді.Сызбаға түсіру.Сайыс туралы ойын айту.

4-тапсырма.Тыңдалым.Мәтінді тыңдау,тақырып қою,жоспар құру.

Топтық жұмыс

1-топ Мәтін мазмұныны бойынша тақырып қояады,мазмұндайды.

2-топ Мәтінге жоспар құрады,сол жоспар негізінде әңгімелейді.

Дескрипторлар

-тыңдалым мәтінін түсінеді;

-өз ойын жеткізе алады;

-мәтінді жоспар бойнша әңгімелей алады.

5-тапсырма Жазылым. Жеке жұмыс.«Қос жазба» күнделігін толтыру,түсіндіреді.

Дескрипторлар

-сөздер мағынасын тісінеді;

-түсінік бере алады;

-түсінік бере алады.

6-тапсырма.Айтылым. Жұптық жұмыс.Сұрақтарды пайдаланып досыңмен диалог құру.

Дескрипторлар

-сүрақтарға жауап береді;

-сөйлемдердің интанациялық ерекшелігін ескереді;

-сөздік қоры молаяды;

Әр дұрыс жауап күлегештермен бағаланады

Соңы

Кері байланыс

Үйге тапсырма: мәтінді оқу мазмұндайды.

Кері байланыс:

Шеңбердегі доп» әдісі арқылы жүргізіледі.

Орындалу шарты:Оқушылар шеңбер құрып тұрады бір-біріне допты лақтырғанда тілектер мен ұсыныстар айтады

Рефлекция

«3 Қ»стротегиясы

Бүгін сабақта не қызық болды?

Бүгін сабақта не қиындық келтірді?

Бүгінгі сабақта не қажет болды?




Қортындыны бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.04.2020
1015
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі