Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Шаттық шеңбері
Біз көңілді
баламыз,
Бас иіп, сәлемдесіп
аламыз. Амансың ба, алтын
Күн!
Амансың ба, көк
аспан!
Амансың ба,
достарым!
Сендерді көрсем
қуанам!
Міне, менің қолым,
дос,
Жылуыма жылу
қос.
Өткенді
пысықтау
«Электр энергиясының маңызы»
тақырыбын пысықтау
Тірек сөздермен
жұмыс
Электр, электр көзі, батарея,
электр желісі.
–Электр деген
не?
–Электр көзіне не
жатады?
Тақырыпты
ашу
«Сиқырлы қолғап» ойын әдісі
арқылы сабақ мақсатын жариялау үшін, оқушылардың ойын қозғауға
бағытталған ойыны
ойнатылады.
Мұғалім оқушыларға жай қолғап
емес, «сиқырлы» қолғап екенін айтып, киіп, үстел үстіндегі заттарды
қозғайды. Не байқағандарын сұрап, қорытынды жасатады. Магниттің
темір заттарды өзіне тартып алатын және темірге жабысатын қасиеті
бар, кейде магниттер бір-бірінен тебілетіндігін айтады. Аттас
полюстер бірін-бірі тебеді, ал аттас емес полюстер бір-біріне
тартылады. Соңында «Магнит» бейнебаяны
көрсетіледі.
Жаңа
тақырып
Оқулықпен
жұмыс
Магниттер кейбір
металдардан
жасалған денелерді өзіне
тартады.
Магниттер бір-біріне
тартылады, кейде
бір-бірінен тебіледі. Мұны
магниттік
қасиеттер деп атаймыз.
Магниттердің
қарама-қарсы жақтарын ажырату
үшін бір жағын қызыл, екінші жағын көк
түске
бояйды. Бірдей түсті жақтары
бір-біріне
тартылады. Темір магниттік
қасиетке ие.
Ал ағаш, қағаз, пластмасса,
матада
мұндай қасиет
жоқ.
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Салыстырайық
Суретте көрсетілген
заттардың
қайсысы заттарды көбірек
тартады?
Неге?
Сергіту
сәті
Оңға, оңға түзу
тұр,
Солға, солға түзу
тұр.
Артқа қарай бір
адым
Алдыға қарай бір
адым.
Жоғары-төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
ТОптық
жұмыс
1-топ. Табақшадағы құмның
арасынан бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен
резеңкенің бөлшегін табу. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті
жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып
алады.
2-топ. Құмырадағы су ішінен
темір бұрандалар мен сомындарды, резеңке бөлшегін табу. Оқушылар
түрлі әдіс- тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның
қабырғасына жақындатып
жүргізеді.
3-топ. Қатты қағаз бетіне ұсақ
темір заттарды шашу арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын
көрсетеді.
Тәжірибе барысында
олар:
«Магниттің тартылысы ағаш
тақтайшаның арғы жағына өте ала ма?» деген сұраққа жауап бере
алады.
4-топ. Шыны әйнектің бір
жағына қағаз қыстырғыштарды шашып қойып, шынының астымен магнитті
жылжыту арқылы оқушылар қағаз қыстырғыштар қозғалатынын,
ұозғалмайтынын тексереді
ҚЖ:
Тест
тапсырмалары
Өзіңді
тексер
1. Жылыту құрылғысы –
...
1) үйге жылу беретін және
тарататын құрылғы
2) электр
тогы
3) жарық
көзі
2. Жарық, жылу беретін
құралдарды жұмыс
істететін энергияның
түрі:
1)
электр
2)
магнит
3)
жылу
3. Кейбір металдан жасалған
заттарды
тартады:
1)
түйреуіш
2)
магнит
3)
темір
ӨЗІҢДІ
ТЕКСЕР
4. Электр энергиясын неден
алуға болады?
1) түйреуіштен, көлік
түрінен
2) магниттен,
батареядан
3) Күннен, желден,
судан
Кері
байланыс

|
Шаттық шеңберін
түзеді
Электр – жарыққа, жылуға,
қозғалысқа айнала алатын энергияның пайдалы
түрі.
Электр көзіне электр желісі,
батарея жатады.
Оқушылар тәжірибені орындау
арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын ашады.
Оқушылар
дың болжамдарын
тыңдайды.
Жаңа тақырыппен жұмыс
жасайды
Бірге жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Магниттік тартылысқа тәжірибе
жасайды
Әр топ өз жұмысы бойынша
қорытынды шығарады
ТОптық жұмыс
жүргізеді
Тест
тапсырмала
рын
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|
Көңіл күйлерін көтеріп
отыру
Тамаша
!
Дескриптор:
Электр энергиясы туралы
түсінігі қалыптасқан
Оның адам өміріндегі маңызын
түсінеді

Дескриптор:
Қолғаппен магнитке тәжірибе
жасайды
Магнитке жабысатын заттарды
анықтайды

Дескриптор:
Магнитпен тәжірибе
жасайды;
Сынып ішіндегі магниттік
қасиеті бар заттарды
анықтайды;
Сынып ішіндегі магниттік
қасиеті жоқ заттарды
анықтайды.
Тамаша
!

Керемет!
Дескриптор:
Түрлі заттардың магниттік
тартылысын зерттейді
Тәжірибе барысында
оқушылар:
«Магниттің
тартылысы табақтан,құмырадан,қағаздан,шыныдан өте ала ма?»
деген сұраққа жауап бере
алады.

Дескриптор:
Тест тапсырмаларын орындауды
біледі
Өтілген тақырыптарды
меңгерген

«Нысана» әдісі бойынша
нысанаға жебені магнитпен
жапсырады
|
Суреттер
Музыка


«BILIMland»
https://www.you
tube.com/watch?v=
m7puB2yELyU
Магнит
Сынып бөлмесіндегі
заттар
Заттар

Магнит
Қимылдар
Оқулық

Заттар


Тест
тапсырмала
ры жазылған
парақтар
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|