Ұйымдастырушылық-ізденістік
Сергіту
сәті:
Сөздік
Жұмыс:
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Тақтадағы суретке
балалардың назарын аудару
Бұлар қасқыр, қоян, аю
жабайы аңдар.Олар таулы жерлерде
мекендейді.
Аюдың қорбандап,қоянның
секіріп жүретінің естеріне
түсіру.
Тосын
сәт: Қонаққа аю келеді.
Аюдың басқан ізің қарлы боран соғып тастағандықтан өз үйін таба
алмай,сендерден көмек сұрай
келіпті.
Балалар,аю жүргенде жерге
ізің қалтырады.
Сол ізді бәріміз бірге
салып көрейік.
Ақ қағазға бояумен із
түсіріп көрсетеді. Бұл ненің ізіңе
ұқсайды?
Балалар,енді музыка
әуенімен аюдың маң-маң басқан жүрісін қайталап
көрейік.
Негізгі
әдіс-тәсілі:
Саусақтарымызды бояуға
басы,кезек-кезек басып аюдың ізін
жасаймыз.
Қауіпсіздік ережесін
ескерту. (көрсетіп,түсіндіру)
Жұмыс барысында балалардың
ұқыпты жұмыс істеуін қадағалау.
Маймақ,маң-маң.
-Балалар,аю қалай
жүреді?
-Аюдың түсі
қандай?
Дидактикалық ойын: Кім қайда
мекендейді?
Ойынның шарты: Жабайы аңдардың
індерін табу
Қонағымызбен
қоштасайық
-Сендердің салған суреттерің
арқылы аю өз үйін тез тауып алды, қатты қуанды. Педагог аюдың
алғысын жеткізеді.
Көрме ұйымдастырып,бәрінің
жақсы жұмыс жасағаның айтып
мадақтау.
|
Балалар тәрбиешіге
қызығушылықпен қарап, әңгімесін
тыңдайды.
Балалар тәрбиешінің
нұсқауымен жұмыс жасайды.
Әуенге сәйкес қимылдар
жасайды.
Балалар саусақтарын бояуға
басу арқылы аюдың ізің жасайды.
.
Балалардың
жауабы.
Дидактикалық
ойынды қызыға
орындайды
Балалар риза
болып,қуанады
|