Материалдар / Ашық сабақ "Маймақ, маң-маң басады"

Ашық сабақ "Маймақ, маң-маң басады"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2020
627
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Смакова Сайраш Магзумгажиевна

Маймақ,маң-маң басады

Білім беру саласы: Шығармашылық

Оқу іс-әрекеті: Сурет салу

Тақырыбы: Маймақ,маң-маң басады

Мақсаты: Аюдың ізің дәстүрден тыс көкөніс бастырмасы арқылы үлкен және кіші дақ түсіру арқылы салуға үйрету.

Жұмыс барысында балалардың өз алдына жеке дербес әрекет етуімен белсенділігін дамыту.

Қыс мезгілінде аңдарға қамқорлық,ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Қажетті құрал жабдықтар: Әр балаға аюдың суреті салынған парақтар,қара бояулар,картоп бастырмасы,қарындаштаройыншық аю.

Сөздік жұмыс: Маймақ,маң-маң.

Билингвальды компонент: аю-медведь.

Оқу іс-әрекетінің кезендері

Педагогтың

іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шенбер!

Біз ерекше баламыз

Айтқан тілді аламыз

Топқа келсе апайлар

Сәлемдесіп аламыз.

Балалар өлең жолдарын қайталап,қимылмен көрсетеді.

Ұйымдастырушылық-ізденістік




















Сергіту сәті:





Сөздік Жұмыс:


Рефлексиялық-түзетушілік

Тақтадағы суретке балалардың назарын аудару

Бұлар қасқыр, қоян, аю жабайы аңдар.Олар таулы жерлерде мекендейді.

Аюдың қорбандап,қоянның секіріп жүретінің естеріне түсіру.

Тосын сәт: Қонаққа аю келеді. Аюдың басқан ізің қарлы боран соғып тастағандықтан өз үйін таба алмай,сендерден көмек сұрай келіпті.

Балалар,аю жүргенде жерге ізің қалтырады.

Сол ізді бәріміз бірге салып көрейік.

Ақ қағазға бояумен із түсіріп көрсетеді. Бұл ненің ізіңе ұқсайды?

Балалар,енді музыка әуенімен аюдың маң-маң басқан жүрісін қайталап көрейік.

Негізгі әдіс-тәсілі:

Саусақтарымызды бояуға басы,кезек-кезек басып аюдың ізін жасаймыз.

Қауіпсіздік ережесін ескерту. (көрсетіп,түсіндіру)


Жұмыс барысында балалардың ұқыпты жұмыс істеуін қадағалау.

Маймақ,маң-маң.

-Балалар,аю қалай жүреді?

-Аюдың түсі қандай?

Дидактикалық ойын: Кім қайда мекендейді?

Ойынның шарты: Жабайы аңдардың індерін табу

Қонағымызбен қоштасайық

-Сендердің салған суреттерің арқылы аю өз үйін тез тауып алды, қатты қуанды. Педагог аюдың алғысын жеткізеді.


Көрме ұйымдастырып,бәрінің жақсы жұмыс жасағаның айтып мадақтау.

Балалар тәрбиешіге қызығушылықпен қарап, әңгімесін тыңдайды.






Балалар тәрбиешінің нұсқауымен жұмыс жасайды.

Әуенге сәйкес қимылдар жасайды.

Балалар саусақтарын бояуға басу арқылы аюдың ізің жасайды.

.








Балалардың жауабы.

Дидактикалық

ойынды қызыға орындайды


Балалар риза болып,қуанады

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Аюдың қимыл-қозғалысын.

Игереді: Аңдар туралы түсініктерін кеңейту.

Меңгереді: Саусақты басу арқылы сурет салуды.Бояумен ұқыпты жұмыс істеуді




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ