Материалдар / Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы

Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеуді дамыту сабағынан "Мамандықтың бәрі жақсы" тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыруға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2022
673
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру саласы

«Коммуникация»

ҰОҚ

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы

Мамандықтың бәрі жақсы (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру)

Оқу мақсаты

Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру.

ҰОҚ мақсаты

Мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажыратады. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылықтары қалыптасады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

4 К моделі, СТО –жүмбақ жасыру, кретивтілік, командылық жұмыс, коммуникация, сұрақ-жауап, жалпылама сұрақ, блум кубигі, суретпен жұмыс, сәйкестендіру, сиқырлы қоржын, кері байланыс-бала үні

Ресурстар, дамытушы орта:

Мамандықтардың суреттері, таратпа материалдар, сиқырлы қоржын

Күтілетін нәтиже:

Барлық мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажырату. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылығы қалыптасады.

Жоспарлау

ҰОҚ кезеңдері

Жоспарлаған оқу қызметі

Ресурстар

ҰОҚ басталуы

«Сәлемдесу» әдісі шынтақпен амандасу арқылы ҰОҚ көңілді бастауға, балалардың бір-біріне деген психологиялық ахуалын жақсартуға тиімді.


Суреттер ілінеді


Жұмбақ жасыру

1.Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалақтайтын


2. Сауықтырар сырқатты

Жылы үнмен тіл қатты


3. Тікті әсем киімді

Дүкенге әкеп ілінді


4. Білімнің дәнін тереді,

Балаға білім береді


5. Зымыранды ерттеген

Ай жұлдызды зерттеген


Олай болса балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз неге арналады, қалай ойлайсыңдар ?


Жарайсыңдар, балалар!

  1. Мамандық деген не ?

  2. Сендердің ата-аналарыңның мамандығы қандай?

Мамандық бұл адамның еңбек жолы. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.Барлық адам өмір бақи өз мамандығы бойынша еңбектенеді екен.

  • Жақсы маман иесі болу үшін не істеу керек ?


  • Сендер өскенде кім боласыңдар ?



  • Олай болса мамандықтар туралы ойнаймыз сендер сол туралы айтып бересіңдер

  • /Блум кубигі


Сәйкестендіру тапсырмалары

Балалар мамандықты құралдарымен сәйкестендіреді



Сергіту сәті

-Тыныс алу жаттығуы

Қар үрлеу



Есік тоқылдатып. қонаққа Маша келеді. Қолында хаты бар. Хатта бізден көмек сұраған екен.

«Аю екеуіміздің үйіміздің шатырынан су ағып кетті. Балалар көмектесесіңдер ме?


-Үй салу үшін бізге кім керек?


Саралау әдісін пайдаланып, жұпқа бөлемін.

1-тапсырма

І- жұп: Құрлысшылар

Тапсырмасы: Ғимараттың макетін құрастырады.


ІІ-жұп: Құрлысшының еңбек құралдарын жабыстырады.


2 тапсырма

Балалар бізге Маша қоржын ала келген екен, Ол ішіндегі заттар туралы кімге тиесілі екенін айтып берейікші.

Ыдыс, тістеуік, бұрғы, укол, қылқалам,фен-шаш кептіргіш, домбыра


3 тапсырма

Бұл сөздерді кім айтады?

  • Сауда жасағаныңызға рахмет

  • Қандай асты қалайсыз?

  • Менің қармағыма үлкен балық түсті

  • Қай тісің ауырып тұр?

  • Шашыңды қалай кияйық?

  • Балалар сабағымызды бастаймыз?


Балалар қалай ойлайсыңдар қандай мамандық ең қажет?

  • Дұрыс айтасыңдар балалар, әр мамандық біздің қоғамға өте қажет.

  • Балалар бізге Машаның өзіне жақсы көмектескен балаларға әкелген сыйлығы бар екен







Суреттер мамандықтар туралы



Шаштараз



Дәрігер



Тігінші



Мұғалім



Ғарышкер




Мамандыққа



Балалардың ойлары









Балалар жауабы







Аспазшы, тігінші, пошташы-хат тасушы, сатушы, биші, шекарашы



Тапсырма орындайды



Сергіту сәтін орындайды.









Балалардың жауабы


-құрлысшы





Балалар құрастырады.




Жабыстарды




Балалар жеке-жеке шығып атайды




Балалар қызығушылық танытып ойнайды.


-сатушы

-аспазшы

-балықшы


-тіс дәрігері

шаштараз

мұғалім



-Балалар жауабы


Балаларды марапаттау

Қорытынды

Рефлексия:

  • көгершінді көгілдір аспанға жабыстыру сабақ ұнады белсенді қатыстым.

- ағашқа жабыстыру сабаққа орташа қатыстым кейбір тапсырмаларды орындай алмадым.

- торға қамау сабақты түсінбедім


Балалар өздерін бағалайды және сабаққа қатысуы туралы айтады





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ