Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеуді дамыту сабағынан "Мамандықтың бәрі жақсы" тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыруға арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру саласы

«Коммуникация»

ҰОҚ

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы

Мамандықтың бәрі жақсы (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру)

Оқу мақсаты

Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру.

ҰОҚ мақсаты

Мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажыратады. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылықтары қалыптасады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

4 К моделі, СТО –жүмбақ жасыру, кретивтілік, командылық жұмыс, коммуникация, сұрақ-жауап, жалпылама сұрақ, блум кубигі, суретпен жұмыс, сәйкестендіру, сиқырлы қоржын, кері байланыс-бала үні

Ресурстар, дамытушы орта:

Мамандықтардың суреттері, таратпа материалдар, сиқырлы қоржын

Күтілетін нәтиже:

Барлық мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажырату. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылығы қалыптасады.

Жоспарлау

ҰОҚ кезеңдері

Жоспарлаған оқу қызметі

Ресурстар

ҰОҚ басталуы

«Сәлемдесу» әдісі шынтақпен амандасу арқылы ҰОҚ көңілді бастауға, балалардың бір-біріне деген психологиялық ахуалын жақсартуға тиімді.


Суреттер ілінеді


Жұмбақ жасыру

1.Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалақтайтын


2. Сауықтырар сырқатты

Жылы үнмен тіл қатты


3. Тікті әсем киімді

Дүкенге әкеп ілінді


4. Білімнің дәнін тереді,

Балаға білім береді


5. Зымыранды ерттеген

Ай жұлдызды зерттеген


Олай болса балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз неге арналады, қалай ойлайсыңдар ?


Жарайсыңдар, балалар!

  1. Мамандық деген не ?

  2. Сендердің ата-аналарыңның мамандығы қандай?

Мамандық бұл адамның еңбек жолы. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.Барлық адам өмір бақи өз мамандығы бойынша еңбектенеді екен.

  • Жақсы маман иесі болу үшін не істеу керек ?


  • Сендер өскенде кім боласыңдар ?



  • Олай болса мамандықтар туралы ойнаймыз сендер сол туралы айтып бересіңдер

  • /Блум кубигі


Сәйкестендіру тапсырмалары

Балалар мамандықты құралдарымен сәйкестендіреді



Сергіту сәті

-Тыныс алу жаттығуы

Қар үрлеу



Есік тоқылдатып. қонаққа Маша келеді. Қолында хаты бар. Хатта бізден көмек сұраған екен.

«Аю екеуіміздің үйіміздің шатырынан су ағып кетті. Балалар көмектесесіңдер ме?


-Үй салу үшін бізге кім керек?


Саралау әдісін пайдаланып, жұпқа бөлемін.

1-тапсырма

І- жұп: Құрлысшылар

Тапсырмасы: Ғимараттың макетін құрастырады.


ІІ-жұп: Құрлысшының еңбек құралдарын жабыстырады.


2 тапсырма

Балалар бізге Маша қоржын ала келген екен, Ол ішіндегі заттар туралы кімге тиесілі екенін айтып берейікші.

Ыдыс, тістеуік, бұрғы, укол, қылқалам,фен-шаш кептіргіш, домбыра


3 тапсырма

Бұл сөздерді кім айтады?

  • Сауда жасағаныңызға рахмет

  • Қандай асты қалайсыз?

  • Менің қармағыма үлкен балық түсті

  • Қай тісің ауырып тұр?

  • Шашыңды қалай кияйық?

  • Балалар сабағымызды бастаймыз?


Балалар қалай ойлайсыңдар қандай мамандық ең қажет?

  • Дұрыс айтасыңдар балалар, әр мамандық біздің қоғамға өте қажет.

  • Балалар бізге Машаның өзіне жақсы көмектескен балаларға әкелген сыйлығы бар екен







Суреттер мамандықтар туралы



Шаштараз



Дәрігер



Тігінші



Мұғалім



Ғарышкер




Мамандыққа



Балалардың ойлары









Балалар жауабы







Аспазшы, тігінші, пошташы-хат тасушы, сатушы, биші, шекарашы



Тапсырма орындайды



Сергіту сәтін орындайды.









Балалардың жауабы


-құрлысшы





Балалар құрастырады.




Жабыстарды




Балалар жеке-жеке шығып атайды




Балалар қызығушылық танытып ойнайды.


-сатушы

-аспазшы

-балықшы


-тіс дәрігері

шаштараз

мұғалім



-Балалар жауабы


Балаларды марапаттау

Қорытынды

Рефлексия:

  • көгершінді көгілдір аспанға жабыстыру сабақ ұнады белсенді қатыстым.

- ағашқа жабыстыру сабаққа орташа қатыстым кейбір тапсырмаларды орындай алмадым.

- торға қамау сабақты түсінбедім


Балалар өздерін бағалайды және сабаққа қатысуы туралы айтады





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2022
793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі