|
|
||
|
Білім беру саласы |
«Коммуникация» |
|
|
ҰОҚ |
Сөйлеуді дамыту |
|
|
Тақырыбы |
Мамандықтың бәрі жақсы (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру) |
|
|
Оқу мақсаты |
Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру. |
|
|
ҰОҚ мақсаты |
Мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажыратады. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылықтары қалыптасады. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
4 К моделі, СТО –жүмбақ жасыру, кретивтілік, командылық жұмыс, коммуникация, сұрақ-жауап, жалпылама сұрақ, блум кубигі, суретпен жұмыс, сәйкестендіру, сиқырлы қоржын, кері байланыс-бала үні |
|
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
Мамандықтардың суреттері, таратпа материалдар, сиқырлы қоржын |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажырату. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылығы қалыптасады. |
|
|
Жоспарлау |
||
|
ҰОҚ кезеңдері |
Жоспарлаған оқу қызметі |
Ресурстар |
|
ҰОҚ басталуы |
«Сәлемдесу» әдісі шынтақпен амандасу арқылы ҰОҚ көңілді бастауға, балалардың бір-біріне деген психологиялық ахуалын жақсартуға тиімді.
Суреттер ілінеді
Жұмбақ жасыру 1.Өскен шашты жаратпайтын, Қайшысы бар жалақтайтын
2. Сауықтырар сырқатты Жылы үнмен тіл қатты
3. Тікті әсем киімді Дүкенге әкеп ілінді
4. Білімнің дәнін тереді, Балаға білім береді
5. Зымыранды ерттеген Ай жұлдызды зерттеген
Олай болса балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз неге арналады, қалай ойлайсыңдар ?
Жарайсыңдар, балалар!
Мамандық бұл адамның еңбек жолы. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.Барлық адам өмір бақи өз мамандығы бойынша еңбектенеді екен.
Сәйкестендіру тапсырмалары Балалар мамандықты құралдарымен сәйкестендіреді
Сергіту сәті -Тыныс алу жаттығуы Қар үрлеу
Есік тоқылдатып. қонаққа Маша келеді. Қолында хаты бар. Хатта бізден көмек сұраған екен. «Аю екеуіміздің үйіміздің шатырынан су ағып кетті. Балалар көмектесесіңдер ме?
-Үй салу үшін бізге кім керек?
Саралау әдісін пайдаланып, жұпқа бөлемін. 1-тапсырма І- жұп: Құрлысшылар Тапсырмасы: Ғимараттың макетін құрастырады.
ІІ-жұп: Құрлысшының еңбек құралдарын жабыстырады.
2 тапсырма Балалар бізге Маша қоржын ала келген екен, Ол ішіндегі заттар туралы кімге тиесілі екенін айтып берейікші. Ыдыс, тістеуік, бұрғы, укол, қылқалам,фен-шаш кептіргіш, домбыра
3 тапсырма Бұл сөздерді кім айтады?
Балалар қалай ойлайсыңдар қандай мамандық ең қажет?
|
Суреттер мамандықтар туралы Шаштараз Дәрігер Тігінші Мұғалім Ғарышкер Мамандыққа Балалардың ойлары Балалар жауабы Аспазшы, тігінші, пошташы-хат тасушы, сатушы, биші, шекарашы Тапсырма орындайды Сергіту сәтін орындайды. Балалардың жауабы -құрлысшы Балалар құрастырады. Жабыстарды Балалар жеке-жеке шығып атайды Балалар қызығушылық танытып ойнайды. -сатушы -аспазшы -балықшы -тіс дәрігері шаштараз мұғалім -Балалар жауабы Балаларды марапаттау |
|
Қорытынды |
Рефлексия:
- ағашқа жабыстыру сабаққа орташа қатыстым кейбір тапсырмаларды орындай алмадым. - торға қамау сабақты түсінбедім |
Балалар өздерін бағалайды және сабаққа қатысуы туралы айтады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы
Ашық сабақ: Мамандықтың бәрі жақсы
|
|
||
|
Білім беру саласы |
«Коммуникация» |
|
|
ҰОҚ |
Сөйлеуді дамыту |
|
|
Тақырыбы |
Мамандықтың бәрі жақсы (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру) |
|
|
Оқу мақсаты |
Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру. |
|
|
ҰОҚ мақсаты |
Мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажыратады. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылықтары қалыптасады. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
4 К моделі, СТО –жүмбақ жасыру, кретивтілік, командылық жұмыс, коммуникация, сұрақ-жауап, жалпылама сұрақ, блум кубигі, суретпен жұмыс, сәйкестендіру, сиқырлы қоржын, кері байланыс-бала үні |
|
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
Мамандықтардың суреттері, таратпа материалдар, сиқырлы қоржын |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық мамандық туралы қызметтері мен байланыстарын ажырату. Мамандық таңдауға деген алғашқы қызығушылығы қалыптасады. |
|
|
Жоспарлау |
||
|
ҰОҚ кезеңдері |
Жоспарлаған оқу қызметі |
Ресурстар |
|
ҰОҚ басталуы |
«Сәлемдесу» әдісі шынтақпен амандасу арқылы ҰОҚ көңілді бастауға, балалардың бір-біріне деген психологиялық ахуалын жақсартуға тиімді.
Суреттер ілінеді
Жұмбақ жасыру 1.Өскен шашты жаратпайтын, Қайшысы бар жалақтайтын
2. Сауықтырар сырқатты Жылы үнмен тіл қатты
3. Тікті әсем киімді Дүкенге әкеп ілінді
4. Білімнің дәнін тереді, Балаға білім береді
5. Зымыранды ерттеген Ай жұлдызды зерттеген
Олай болса балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз неге арналады, қалай ойлайсыңдар ?
Жарайсыңдар, балалар!
Мамандық бұл адамның еңбек жолы. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.Барлық адам өмір бақи өз мамандығы бойынша еңбектенеді екен.
Сәйкестендіру тапсырмалары Балалар мамандықты құралдарымен сәйкестендіреді
Сергіту сәті -Тыныс алу жаттығуы Қар үрлеу
Есік тоқылдатып. қонаққа Маша келеді. Қолында хаты бар. Хатта бізден көмек сұраған екен. «Аю екеуіміздің үйіміздің шатырынан су ағып кетті. Балалар көмектесесіңдер ме?
-Үй салу үшін бізге кім керек?
Саралау әдісін пайдаланып, жұпқа бөлемін. 1-тапсырма І- жұп: Құрлысшылар Тапсырмасы: Ғимараттың макетін құрастырады.
ІІ-жұп: Құрлысшының еңбек құралдарын жабыстырады.
2 тапсырма Балалар бізге Маша қоржын ала келген екен, Ол ішіндегі заттар туралы кімге тиесілі екенін айтып берейікші. Ыдыс, тістеуік, бұрғы, укол, қылқалам,фен-шаш кептіргіш, домбыра
3 тапсырма Бұл сөздерді кім айтады?
Балалар қалай ойлайсыңдар қандай мамандық ең қажет?
|
Суреттер мамандықтар туралы Шаштараз Дәрігер Тігінші Мұғалім Ғарышкер Мамандыққа Балалардың ойлары Балалар жауабы Аспазшы, тігінші, пошташы-хат тасушы, сатушы, биші, шекарашы Тапсырма орындайды Сергіту сәтін орындайды. Балалардың жауабы -құрлысшы Балалар құрастырады. Жабыстарды Балалар жеке-жеке шығып атайды Балалар қызығушылық танытып ойнайды. -сатушы -аспазшы -балықшы -тіс дәрігері шаштараз мұғалім -Балалар жауабы Балаларды марапаттау |
|
Қорытынды |
Рефлексия:
- ағашқа жабыстыру сабаққа орташа қатыстым кейбір тапсырмаларды орындай алмадым. - торға қамау сабақты түсінбедім |
Балалар өздерін бағалайды және сабаққа қатысуы туралы айтады |
шағым қалдыра аласыз













