Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді.
Жағымды
психологиялық ахуал. «Өзіңізге тілегенді
басқаларға тілеңіз!»тәсілі
арқылы
Алдыңғы оқу
43-бет 6-тапсырма
Қызығушылықты
ояту «Психогеометрия»
әдісі. Бейнеролик.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ.
Мақсаты: 1. Мамандық таңдауда жауапкершілікті
қалыптастыру. Оқушының кәсіби бағдарының табандылығн анықтау,
психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу шеберлігін
шыңдау.
Тренинг: «Кім көбірек мамандықты атайды?»
жаттығуы
Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне
доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп
мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға
қатарынан доп лақтыруға болмaйды және қолда допты үш секундтан
артық ұстамау керек.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.Мағынаны
тану.
Мәтіндерді
оқыңдар.
1-мәтін 2-мәтін
Мәтіндердің стилін анықтап,
мақсаты мен тілдік амал-тәсілдерін
салыстырыңдар.
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Тапсырма
4. «Мамандық таңдауда ата-анаңмен
ақылдасқан жөн» немесе «Мамандық таңдауда тек өз жүрегіңді тыңдауың
керек» деген пікірлердің бірін таңдап, ойкөкпар
ұйымдастырыңдар.
5-тапсырма. Қазақ шешендері
мен олардың нақыл сөздерін сәйкестендіріңдер.Шешендік сөздерді
жаттап алыңдар.
6-тапсырма.
«Түйінді сәттер» әдісі арқылы
«Жүрегімнің
қалауы» тақырыбында әңгіме немесе
өлең, не шығарма жаздыру.
- Балалар, берілген даналық
сөзді дамытып, өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
Ж.Аймауытов:
«Мамандықтың жаманы жоқ,
бірақ оның
кез келгеніне икемділік
қажет, бұл – жай күнелту, тамақ асыраудың жолы ғана емес, үлкен
өнерді, зор шеберлікті
қажет
ететін
нәрсе», – деген, сондықтан
мен…
Бекіту. Тест.
«Иә» «Жоқ»
Wordwall “Сиқырлы
кітапхана”
Мамандық бір-ақ рет
біржола таңдалады деген дұрыс
па?
А) ия Ә) жоқ
2. Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына
байланысты ма?
А) ия Ә)
жоқ
3. Мамандық адамның қабілетіне, бейімділігіне
байланысты ма?
А) ия Ә)
жоқ
4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп
мамандық таңдауға бола ма?
А) ия Ә)
жоқ 5. Қартайғанда
да мамандық таңдауға бола ма? А) ия Ә)
жоқ 6. Жақсы білім
алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек
пе? А) ия Ә)
жоқ 7. Ақша болса,
мамандық қажет емес деген пікірмен келісесің
бе? А) ия Ә)
жоқ 8. Мамандық
таңдаудағы басты өлшем- қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестілігі
ме? А) ия Ә)
жоқ 9. Таңдайтын
мамандығыңды болашақ табысың анықтай
ма? А) ия Ә)
жоқ 10. Мамандық
таңдау- күн көрістің қамы ма? А) ия Ә)
жоқ 11. Мамандық
таңдауда психологтың көмегі қажет
пе? А) ия Ә)
жоқ
|
Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар жұптасып
өзіне тілеген тілегін
жеткізеді.
Берілген
геометриялық бұрыштардың бірін
таңдайды.
Оқушылар бір-біріне
доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім көп мамандық атаса
сол жеңіске жетеді
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Мәтіндерді оқып,
стилін анықтап, мақсаты мен тілдік амал-тәсілдерін
салыстырады.
«Мамандық таңдауда ата-анаңмен ақылдасқан
жөн» немесе «Мамандық таңдауда тек өз жүрегіңді тыңдауың керек»
деген пікірлердің бірін таңдап, ойкөкпар
ұйымдастырыңдар.
Қазақ шешендері мен олардың нақыл сөздерін
сәйкестендіріңдер. Шешендік сөздерді жаттап
алыңдар.
Ж. Аймауытовтың
даналық сөзін тыңдап, «Жүрегімнің қалауы» тақырыбында әңгіме, не
өлең, не шығарма
жазады.
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді
|
ҚБ
Дескриптор:
-бұрыштарды
таңдайды;
Дескриптор:
-Ақпаратты өмірмен
байланыстырып, мамандықтар тізімін
жасайды;
-Ойларын ортаға
салады.
2
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
Дескриптор:
-Мәтіндердің стилін
анықтайды;
-мәтіндердің
жазылу мақсатын
анықтайды;
-мәтіндердің
тілдік амал-тәсілдерін салыстырады.
3
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
Дескриптор:
-тақырыпты
түсінеді;
-ойкөкпар
ұйымдастырады;
-өз пікірін
қорғап, бір шешімге
келеді.
3
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
Дескриптор:
-нақыл сөздерді
сәйкестендіреді;
-жаттайды.
2
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
Дескриптор:
-Даналық сөзді
тыңдайды;
-шығармашылық
жұмыс жасайды.
1
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді
1
балл
ҚБ: «Қазақстан
шоколад»
|
11-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
Бейнеролик
Геометриялық
бұрыштар
(comode.kz
сайтынан)
(Bilim-all.kz)
Бейнеролик
|