Сабақтың басы (7-8
мин)
|
Психалогиялық ахуал:
“Сәлемдесу” ойыны
Әр халықтың амандасу түрін
қолдану.
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады
|
Мұғалімнің кері байланысы:
“Ваууу!Супер!”
|
Ұлттар
суреті

|
|
|
“Тудың желбірегені”
ойыны.
(жаңа сабаққа ену
мақсатында)
Қазақстан елінде тұратын
ұлттардың туын көрсетіп, балар тауып
алады.
|
Қазақстан елінде тұратын
ұлттардың туын көрсетіп, балар тауып
алады.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
“Ваууу!Супер!”
|
Әртүрлі мемлекеттердің
туы
|
|
|
Сабақ
ортасы
(30-35
мин)
|
1 тапсырма. ЖЖ. “Ойлан,
жұптас!” әдісі. Қысқа жауапты қажет ететін ашық тапсырма. Оқулықпен
жұмыс.
Мәтінді түсініп оқы және
Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұратынын
анықта.
ЕББҚ ететін балаға
тапсырма:
Берілген суреттен Қазақстанда
қандай ұлт өкілдері тұратынын тауып
айт.

|
Мәтінді түсініп
оқиды.
Қазақстанда қандай ұлт
өкілдері тұратынын анықтап,
айтады.
Берілген суреттен Қазақстанда
қандай ұлт өкілдері тұратынын тауып
айтады
|
ОД. Білу, түсіну,
қолдану
Бағалау
критерийі:
Қазақстанда қандай ұлт
өкілдері тұратынын
анықтайды;
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп
оқиды;
-Қазақстанда қандай ұлт
өкілдері тұратынын
анықтайды;
ЕББҚ
бала:
- Берілген суреттен
Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұратынын тауып
айтады;
ҚБ.
Мұғалімнің кері байланысы:
“Ваууу!Супер!”
|
Оқулық
Сурет

|
|
|
Сергіту сәті: “Глобус”
ойыны
Глобусты айландырып, тез
тоқтата қалады. Қай елге тоқтаса, сол елдің туы туралы немесе
ұлттық киімі немесе салт-дәстүрі, валютасы туралы
айтады.
|
Глобустан тоқтаған ел туралы
айтады.
|
ҚБ.
Мұғалімнің кері байланысы:
“Ваууу!Супер!”
|
Глобус
|
|
|
2 тапсырма. ЖЖ. “Досыңа
хабарлас” әдісі
Толық жауапты қажет ететін
ашық тапсырма.
Қазақстанды не себептен бірлігі жарасқан ел
деп атайды? Өзің байқаған жайыттарды айт, мысал
келтір.
ЕББҚ ететін балаға
тапсырма:
“Қазақстан
Республикасы-көп ұлтты мемлекет. Барлығы бірлігі жарасқан
үлкен бір халықты құрайды.” тұжырымын өз сөзіңмен түсіндір. Ұлттар арасындағы
бейбітшілік пен келісім не үшін керек деп
ойлайсың?
|
Сұрақтарға жауап беріп, Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын
әңгімелейді
ЕББҚ:
тұжырымды өз сөзіңмен түсіндіреді. Сұраққа жауап
береді.
|
ОД. Қолдану,
талдау
Бағалау
критерийі:
Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын
әңгімелейді;
Дескриптор:
-жұпта сұрақтарға жауап
береді;
-өмірден мысал келтіреді,
дәлелдейді;
ЕББҚ бала:
-Тұжырымды түсініп
оқиды;
-Тұжырымды өз сөзімен
түсіндіреді;
-Сұраққа жауап береді, өмірмен
байланыстырады.
ҚБ.
Мұғалімнің кері байланысы:
“Ваууу!Супер!”
|
Телефон
Таныстырылым
Тұжырым:
“Қазақстан
Республикасы-көп ұлтты мемлекет. Барлығы бірлігі жарасқан
үлкен бір халықты құрайды.”
|
|
|
Рефлексия: “Қоштасу”
ойыны
Әр халықтың қоштасу түрін
қолдану.
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
қоштасады
|
Оқушы өзін-өзі
бағалайды.
|
Ұлттар
суреті

|
|
|