Бейнеу ауданы әкімдігінің «Манашы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі
Абилова Жумагул
|
Сабақтың тақырыбы: Әбу Насыр әл-Фараби |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, математтика |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы 5 мин |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Көктем Жаз Күз Қыс Психологиялық ахуал қалыптастыру : Таң нұрындай арайлап, Көктем келді арайлап Табиғатқа жан енді, Қуанамыз біз енд Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймы Үй тапсырмасын сұрау 1-топ Ежелгі адамдар алғашында нені пайдаланды? 2-топ Не адам өміріне қиындық туғызды ? 3-топ Әйелдер нені байқады? 4-топ Қандай шаруашылық пайда бола бастады ? Өтілгенді бекіту Бір сөзбен айқанда адамдардың жағдайы қалай бола бастады ? Ой қозғау Мына фото суреттер кімдікі деп ойлайсыңдар |
1-топ: «Көктем» 2-топ: «Жаз» 3-топ «Күз» 4-топ «Қыс» |
|||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Жаңа тақырып: Әбу Насыр әл- Фараби Мақсаты : Әбу Насырдың білім құмарлығы, өмірін ғылымға арнауы туралы түсінік беру.
Әбу Насыр әл - Фараби – ұлы ғалым, ұлы ақын.
Аристотельден кейінгі екінші ұстаз,
ойшыл.
ұлдарының
бірі.
Әр топ өздерінің оқу деңгейлерін көрсетіп,
мәтінді оқып көрсетеді. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Дәптермен жұмыс Ғылымның мақсаты – табиғаттың тылсым жағдайлары мен құпияларын ашу. Сергіту ән әуенімен |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Жеке жұмыс «Қалыптастыру парағымен жұмыс жүргізу Топтық тапсырма 1-топ «Көктем туралы» бір шумақ өлең жаздыру 2-топ «Даналық» сөздер жазу 3-топ «Ана туралы» ән айту 4-топ «Теңдеу» құрап беру Неүйрендік не білдік? 1-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби кім? 2-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби өмірі жайлы әңгімеле. 3-тапсырма: Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде алады? 4-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби замандастары Стикер пайдаланып өз білгендерін жазып білім ағашын жеміске толтырады. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 мин |
Ой қорытыу БББ кестесі
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс 5 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады |
|||||||||
|
Үйге тапсырма: мәтінді оқып мазмұндау, Әбу Насыр әл- Фараби туралы кеңірек іздену.
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Манашы орта мектебі 2 сынып
Ашық сабақ Манашы орта мектебі 2 сынып
Бейнеу ауданы әкімдігінің «Манашы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі
Абилова Жумагул
|
Сабақтың тақырыбы: Әбу Насыр әл-Фараби |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, математтика |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы 5 мин |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Көктем Жаз Күз Қыс Психологиялық ахуал қалыптастыру : Таң нұрындай арайлап, Көктем келді арайлап Табиғатқа жан енді, Қуанамыз біз енд Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймы Үй тапсырмасын сұрау 1-топ Ежелгі адамдар алғашында нені пайдаланды? 2-топ Не адам өміріне қиындық туғызды ? 3-топ Әйелдер нені байқады? 4-топ Қандай шаруашылық пайда бола бастады ? Өтілгенді бекіту Бір сөзбен айқанда адамдардың жағдайы қалай бола бастады ? Ой қозғау Мына фото суреттер кімдікі деп ойлайсыңдар |
1-топ: «Көктем» 2-топ: «Жаз» 3-топ «Күз» 4-топ «Қыс» |
|||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Жаңа тақырып: Әбу Насыр әл- Фараби Мақсаты : Әбу Насырдың білім құмарлығы, өмірін ғылымға арнауы туралы түсінік беру.
Әбу Насыр әл - Фараби – ұлы ғалым, ұлы ақын.
Аристотельден кейінгі екінші ұстаз,
ойшыл.
ұлдарының
бірі.
Әр топ өздерінің оқу деңгейлерін көрсетіп,
мәтінді оқып көрсетеді. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Дәптермен жұмыс Ғылымның мақсаты – табиғаттың тылсым жағдайлары мен құпияларын ашу. Сергіту ән әуенімен |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Жеке жұмыс «Қалыптастыру парағымен жұмыс жүргізу Топтық тапсырма 1-топ «Көктем туралы» бір шумақ өлең жаздыру 2-топ «Даналық» сөздер жазу 3-топ «Ана туралы» ән айту 4-топ «Теңдеу» құрап беру Неүйрендік не білдік? 1-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби кім? 2-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби өмірі жайлы әңгімеле. 3-тапсырма: Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде алады? 4-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби замандастары Стикер пайдаланып өз білгендерін жазып білім ағашын жеміске толтырады. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 мин |
Ой қорытыу БББ кестесі
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс 5 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады |
|||||||||
|
Үйге тапсырма: мәтінді оқып мазмұндау, Әбу Насыр әл- Фараби туралы кеңірек іздену.
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз















