Сабақ : қазақ тілі
|
Мектеп: «Соколов арнайы
мектеп-интернаты» КММ
|
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты: Умарова Назгуль
Сейпатталовна
|
|
|
Сынып : 1
Мақта қыз бен мысық
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
|
Оқу
мақсаттары
|
1.3.3.1 О:Өлең, жұмбақ және ертегілерді
ажырату.
|
|
1.5.3.1 Т:Аудиовизуалды материал мазмұнын
түсіну.
Ж
Берілген суретке (зат) сипаттау сөздерін
жазу.
|
|
Сабақ мақсаттары
|
1.Суреттердегі заттардың атауларын атайды,
суреттердің көмегімен сөз тіркестерін
құрастырады
|
|
2.Ертегідегі кейіпкерлерді атап,үлгі бойынша
сөйлем құрастырады
|
|
3.Тарих картасы бойынша оқушылардын ойын
жинақтау
|
|
Тілдіқ мақсат
|
Сөйлей алады, сұраққа жауап бере алады,атай
алады.
|
|
Алдынғы оқу
|
Суреттегі кейіпкерлерді атай
алады(мысық,тышқан,дүкенші,ағаш,қыздар)
|
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
|
ресурстар
|
|
басы
3
мин
|
«Шаттық
шеңбер» психологиялық тренинг (сабаққа
бейімделуі)
Армысын
шапағатты
Күн-Ана!
Армысын шапағатты
Аспан-Ана
Армысын мейірімді
Жер-Ана!
Құт дарыт,
бар әлемді
жарылқа.
|
АКТ
суреттер
|
|
3
мин
|
Топқа
бөлу. «Алтын
қорапша»
Оқу масаттарымен таныстыру
(суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтау ( Мақта қыз бен
мысық).
|
Суреттер топтамасы
|
|
ортасы
5
мин
|
1 тапс.ТКО әдісі.Интербелсенді тақтадан Мақта қыз бен
мысық ертегісін тындайды,көреді,түсінед Қарапайым
деңгей.
Жұппен жұмыс
Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл
мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан)
Ертегі кейіпкерлерімен сөз тіркестерін
құрастырады(жұптық жұмыс)
|
|
|
4 мин
5
мин
|
2 тапсырма. Жұптық жұмыс.Суретке қарап үлгі бойынша сөйлем
құрастырады.Тарих картасы бойынша оқушылар ойын жинақтайды Орта
деңгей.
Сөз тіркесін құрастыру: Мақта қыз,мысық,дос
болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу
т.б.
Суреттерді рет-ретімен қойып
сәйкестендіру.
Суреттермен сөздерді
сәйкестіріңдеріп сөйлем
құрастырады.
Мысық қайсысынан не
алады?
тан
алады.
дан
алады.
дан
алады
ден
алады.
нан
алады Топтық
жұмыс
3
тапсырма. Жоғары деңгей: Мұғалімнін
көмегіменТарих картасы бойынша оқушылардын ойын
жинақтау.
4 тапсырма.
RAFT стратегиясы арқылы маған мәтін
құрастырып жазу. Мысалы: мен сиырмын. мен адамдарға пайдалымын.
Менің сүтімнен қаймақ,айран,май,ірімшік
дайындайды.
|
Оқулық 96 бет,3 тапсырма
|
|
4
мин
|
Кері
байланыс: «Иә», «Жоқ»
әдісі
Бұл Мақтақыз
ба?
Мысық ағашқа барды
ма?
Сиыр су берді
ме?
Қыздар сағыз берді
ме?
Тышқан жұмыртқа әкелді
ме?
|
|
|
3 мин
3 мин
10 мин
|
Сергіту сәті.
Ойлау деңгейлері
|
Бағалау деңгейлері
|
Білу, түсіну
|
Ертегінің мағынасын түсінеді, сөз тіркесін және
сөйлем құрайды кейіпкерлерді біледі
|
Синтез
|
Ертегінін мазмұны бойынша ойларын
жинақтайды
|
|
Бағалау критерийлері
|
|
|
Ертегінің мағынасын түсінеді, сөз тіркесі, сөйлем
құрастыра алады, кейіпкерлерді біледі
|
Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу,
мейізді жеп қою, қатықты төгу
|
|
Ертегінін мазмұны бойынша ойларын
жинақтайды
|
Суреті
бөлшектер бойынша ойларын жинақтай алады
|
|
|
|
Саралау
4
мин
|
Бағалау
|
Пәнаралық байланыс
Қазақ әдебиеті.
|
|
Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құрастыруға көмек
беру
Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруға көмек
беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға ойларын жинақтауға көмек
беру.
|
«Критерийлер» арқылы топтар
бірін-бірі бағалайды.
Әр түрлі фигуралар арқылы
жұпта бірін-бірі бағалайды
|
АҚТ-мен сурет көрсету;
|
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары оқыту мақсаттары жүзеге асырылды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
|
Тапсырма орындау барысында барлық мақсаттар
орындалды
Оқушылар ертегі кейіпкерлерін біледі, сөз
тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді
|
|
Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен
тапсырмалар:
1.Сөздермен суреттерді
сәйкестендіру
2.Сөз тіркестерін
құрастыру
3.
Тарих картасы
|
|