|
Сабақ : қазақ тілі |
Мектеп: «Соколов арнайы мектеп-интернаты» КММ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Умарова Назгуль Сейпатталовна |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып : 1 Мақта қыз бен мысық |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.3.3.1 О:Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.5.3.1 Т:Аудиовизуалды материал мазмұнын түсіну. Ж Берілген суретке (зат) сипаттау сөздерін жазу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
1.Суреттердегі заттардың атауларын атайды, суреттердің көмегімен сөз тіркестерін құрастырады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Ертегідегі кейіпкерлерді атап,үлгі бойынша сөйлем құрастырады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Тарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдіқ мақсат |
Сөйлей алады, сұраққа жауап бере алады,атай алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдынғы оқу |
Суреттегі кейіпкерлерді атай алады(мысық,тышқан,дүкенші,ағаш,қыздар) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
басы 3 мин |
«Шаттық шеңбер» психологиялық тренинг (сабаққа бейімделуі) Армысын шапағатты Күн-Ана! Армысын шапағатты Аспан-Ана Армысын мейірімді Жер-Ана! Құт дарыт, бар әлемді жарылқа. |
АКТ суреттер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
Топқа бөлу. «Алтын қорапша» Оқу масаттарымен таныстыру (суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау ( Мақта қыз бен мысық). |
Суреттер топтамасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ортасы 5 мин |
1 тапс.ТКО әдісі.Интербелсенді тақтадан Мақта қыз бен мысық ертегісін тындайды,көреді,түсінед Қарапайым деңгей. Жұппен жұмыс Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан) Ертегі кейіпкерлерімен сөз тіркестерін құрастырады(жұптық жұмыс) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин 5 мин |
2 тапсырма. Жұптық жұмыс.Суретке қарап үлгі бойынша сөйлем құрастырады.Тарих картасы бойынша оқушылар ойын жинақтайды Орта деңгей. Сөз тіркесін құрастыру: Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу т.б. Суреттерді рет-ретімен қойып сәйкестендіру. Суреттермен сөздерді сәйкестіріңдеріп сөйлем құрастырады. Мысық қайсысынан не алады? 3 тапсырма. Жоғары деңгей: Мұғалімнін көмегіменТарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау. 4 тапсырма. RAFT стратегиясы арқылы маған мәтін құрастырып жазу. Мысалы: мен сиырмын. мен адамдарға пайдалымын. Менің сүтімнен қаймақ,айран,май,ірімшік дайындайды. |
Оқулық 96 бет,3 тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин |
Кері байланыс: «Иә», «Жоқ» әдісі Бұл Мақтақыз ба? Мысық ағашқа барды ма? Сиыр су берді ме? Қыздар сағыз берді ме? Тышқан жұмыртқа әкелді ме? |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин 3 мин 10 мин |
Сергіту сәті.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ/Б «Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды Деңгейлік тапсырма. Қарапайым деңгей. Жұппен жұмыс Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан) Орта деңгей.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау 4 мин |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құрастыруға көмек беру Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруға көмек беру. Жоғары деңгейлі оқушыларға ойларын жинақтауға көмек беру. |
«Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды |
АҚТ-мен сурет көрсету; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? |
Тапсырма орындау барысында барлық мақсаттар орындалды
Оқушылар ертегі кейіпкерлерін біледі, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен тапсырмалар: 1.Сөздермен суреттерді сәйкестендіру 2.Сөз тіркестерін құрастыру 3. Тарих картасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісі
Ашық сабақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісі
|
Сабақ : қазақ тілі |
Мектеп: «Соколов арнайы мектеп-интернаты» КММ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Умарова Назгуль Сейпатталовна |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып : 1 Мақта қыз бен мысық |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.3.3.1 О:Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.5.3.1 Т:Аудиовизуалды материал мазмұнын түсіну. Ж Берілген суретке (зат) сипаттау сөздерін жазу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
1.Суреттердегі заттардың атауларын атайды, суреттердің көмегімен сөз тіркестерін құрастырады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Ертегідегі кейіпкерлерді атап,үлгі бойынша сөйлем құрастырады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Тарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдіқ мақсат |
Сөйлей алады, сұраққа жауап бере алады,атай алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдынғы оқу |
Суреттегі кейіпкерлерді атай алады(мысық,тышқан,дүкенші,ағаш,қыздар) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
басы 3 мин |
«Шаттық шеңбер» психологиялық тренинг (сабаққа бейімделуі) Армысын шапағатты Күн-Ана! Армысын шапағатты Аспан-Ана Армысын мейірімді Жер-Ана! Құт дарыт, бар әлемді жарылқа. |
АКТ суреттер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
Топқа бөлу. «Алтын қорапша» Оқу масаттарымен таныстыру (суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау ( Мақта қыз бен мысық). |
Суреттер топтамасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ортасы 5 мин |
1 тапс.ТКО әдісі.Интербелсенді тақтадан Мақта қыз бен мысық ертегісін тындайды,көреді,түсінед Қарапайым деңгей. Жұппен жұмыс Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан) Ертегі кейіпкерлерімен сөз тіркестерін құрастырады(жұптық жұмыс) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин 5 мин |
2 тапсырма. Жұптық жұмыс.Суретке қарап үлгі бойынша сөйлем құрастырады.Тарих картасы бойынша оқушылар ойын жинақтайды Орта деңгей. Сөз тіркесін құрастыру: Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу т.б. Суреттерді рет-ретімен қойып сәйкестендіру. Суреттермен сөздерді сәйкестіріңдеріп сөйлем құрастырады. Мысық қайсысынан не алады? 3 тапсырма. Жоғары деңгей: Мұғалімнін көмегіменТарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау. 4 тапсырма. RAFT стратегиясы арқылы маған мәтін құрастырып жазу. Мысалы: мен сиырмын. мен адамдарға пайдалымын. Менің сүтімнен қаймақ,айран,май,ірімшік дайындайды. |
Оқулық 96 бет,3 тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин |
Кері байланыс: «Иә», «Жоқ» әдісі Бұл Мақтақыз ба? Мысық ағашқа барды ма? Сиыр су берді ме? Қыздар сағыз берді ме? Тышқан жұмыртқа әкелді ме? |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин 3 мин 10 мин |
Сергіту сәті.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ/Б «Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды Деңгейлік тапсырма. Қарапайым деңгей. Жұппен жұмыс Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан) Орта деңгей.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау 4 мин |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құрастыруға көмек беру Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруға көмек беру. Жоғары деңгейлі оқушыларға ойларын жинақтауға көмек беру. |
«Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды |
АҚТ-мен сурет көрсету; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? |
Тапсырма орындау барысында барлық мақсаттар орындалды
Оқушылар ертегі кейіпкерлерін біледі, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен тапсырмалар: 1.Сөздермен суреттерді сәйкестендіру 2.Сөз тіркестерін құрастыру 3. Тарих картасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














