Ашық сабақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісі 1 сынып. Мақсаты: оқушылардың әдеби тілін дамыту, кейіпкерлерді ажыратып, мінездеме беруді үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ : қазақ тілі

Мектеп: «Соколов арнайы мектеп-интернаты» КММ



Күні:

Мұғалімнің аты: Умарова Назгуль Сейпатталовна



Сынып : 1

Мақта қыз бен мысық

Қатысқан оқушылар

саны:

Қатыспаған оқушылар саны:



Оқу мақсаттары

1.3.3.1 О:Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату.


1.5.3.1 Т:Аудиовизуалды материал мазмұнын түсіну.

Ж Берілген суретке (зат) сипаттау сөздерін жазу.


Сабақ мақсаттары

1.Суреттердегі заттардың атауларын атайды, суреттердің көмегімен сөз тіркестерін құрастырады


2.Ертегідегі кейіпкерлерді атап,үлгі бойынша сөйлем құрастырады


3.Тарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау


Тілдіқ мақсат

Сөйлей алады, сұраққа жауап бере алады,атай алады.


Алдынғы оқу

Суреттегі кейіпкерлерді атай алады(мысық,тышқан,дүкенші,ағаш,қыздар)


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

ресурстар


басы

3 мин

«Шаттық шеңбер» психологиялық тренинг (сабаққа бейімделуі)

Армысын шапағатты Күн-Ана!

 Армысын шапағатты Аспан-Ана

Армысын мейірімді Жер-Ана!

 Құт дарыт, бар әлемді жарылқа.





АКТ




суреттер


3 мин

Топқа бөлу. «Алтын қорапша»

Оқу масаттарымен таныстыру (суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау ( Мақта қыз бен мысық).

Суреттер топтамасы


ортасы

5 мин

1 тапс.ТКО әдісі.Интербелсенді тақтадан Мақта қыз бен мысық ертегісін тындайды,көреді,түсінед Қарапайым деңгей.

Жұппен жұмыс

Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан)

Ертегі кейіпкерлерімен сөз тіркестерін құрастырады(жұптық жұмыс)



4 мин


5 мин

2 тапсырма. Жұптық жұмыс.Суретке қарап үлгі бойынша сөйлем құрастырады.Тарих картасы бойынша оқушылар ойын жинақтайды Орта деңгей.

Сөз тіркесін құрастыру: Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу т.б. Суреттерді рет-ретімен қойып сәйкестендіру.

Суреттермен сөздерді сәйкестіріңдеріп сөйлем құрастырады.

Мысық қайсысынан не алады?


тан алады. дан алады.



дан алады ден алады.



нан алады Топтық жұмыс


3 тапсырма. Жоғары деңгей: Мұғалімнін көмегіменТарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау.

4 тапсырма. RAFT стратегиясы арқылы маған мәтін құрастырып жазу. Мысалы: мен сиырмын. мен адамдарға пайдалымын. Менің сүтімнен қаймақ,айран,май,ірімшік дайындайды.

Оқулық 96 бет,3 тапсырма


4 мин

Кері байланыс: «Иә», «Жоқ» әдісі

Бұл Мақтақыз ба?

Мысық ағашқа барды ма?

Сиыр су берді ме?

Қыздар сағыз берді ме?

Тышқан жұмыртқа әкелді ме?




3 мин



3 мин













































10 мин


Сергіту сәті.

Ойлау деңгейлері

Бағалау деңгейлері

Білу, түсіну

Ертегінің мағынасын түсінеді, сөз тіркесін және сөйлем құрайды кейіпкерлерді біледі

Синтез

Ертегінін мазмұны бойынша ойларын жинақтайды



Бағалау критерийлері




Ертегінің мағынасын түсінеді, сөз тіркесі, сөйлем құрастыра алады, кейіпкерлерді біледі

Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу


Ертегінін мазмұны бойынша ойларын жинақтайды

Суреті бөлшектер бойынша ойларын жинақтай алады






Қ/Б «Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды

Деңгейлік тапсырма.

Қарапайым деңгей.

Жұппен жұмыс

Бұл кім ? бұл Мақта қыз, бұл не ? бұл мысық(сиыр,ағаш,мейіз,қатық,тауық,тышқан)

Орта деңгей.

  • Сөз тіркесін құрастыру: Мақта қыз,мысық,дос болу, мейіз тауып алу, мейізді жеп қою, қатықты төгу тб . Жоғары деңгей: Мұғалімнін көмегіменТарих картасы бойынша оқушылардын ойын жинақтау



Саралау

4 мин

Бағалау

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті.



Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құрастыруға көмек беру

Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруға көмек беру.

Жоғары деңгейлі оқушыларға ойларын жинақтауға көмек беру.

«Критерийлер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Әр түрлі фигуралар арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды

АҚТ-мен сурет көрсету;



Рефлексия

Сабақ мақсаттары оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Тапсырма орындау барысында барлық мақсаттар орындалды



Оқушылар ертегі кейіпкерлерін біледі, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді



Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен тапсырмалар:

1.Сөздермен суреттерді сәйкестендіру

2.Сөз тіркестерін құрастыру

3. Тарих картасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2021
1161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі