Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс әрекет: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Мақтақыз бен мысық бізде қонақта
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін пысықтау. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту,ертегі арқылы оқу іс- әрекетке деген қызығушылығын арттыру, тіл байлығын арттыру, көңіл күйіне оң әсер ету. Психикалық қабілеттерін дамыту. Балаларды еңбексүйгіштікке, талапшылдыққа,шапшаңдыққа,тапқырлыққа, жанашырлық қасиеттеріне тәрбиелеу.
Биллингвальдық компонент: мысық-кошка, сиыр-корова, ағаш- дерево, су-вода, тауық-курица, тышқан-мышь.
Қажетті құрал-жабдықтар: ертегі кейіпкерлерінің суреті, тапсырмалар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
||||||||||||
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетімізді бастамас бұрын келген қонақтармен сәлемдесіп алайық. Жарайсыңдар, балалар! Бүгін бізде қатынас саласы бойынша Көркем әдебиет оқу іс-әрекеті. Алдымен өткен жолы көркем әдебиет оқу іс әрекетінен қандай ертегімен танысқан едік, есімізге түсірейікші.
Жарайсыңдар,балалар!Өткен тақырыпты өте жақсы меңгеріпсіңдер. |
Қарақат атты бақшаның, Тәрбиелі баласы. Алдыменен үлкенмен, Сәлемдесіп алады. Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Сәлеметсіңдер ме, достарым! |
||||||||||||
|
Іздену ұйымдастырушы |
Ал бүгін біз сендермен тағы да басқа ертегімен танысамыз. Ғажайып сәт: Әуенмен мысық келеді. Мұңайып, көңілі жабырқап тұрады. Мысық: -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Тәрбиеші: -Балалар, бұл мысықтың құйрығы шолақ сияқты, бұл қай ертегіні естеріңе түсіріп тұр.? Мысық қай ертегіде құйрығынан айырылып еді? Дұрыс айтасыңдар! -Мысық сен неге көңілсізсің? Мысық: Мен Мақтақыздың қатығын төгіп тастаған едім, ол менің құйрығымды кесіп алды. Енді құйрығыңды алғың келсе, менің қатығымды қайтар деді, маған көмектесесіңдер ме? «Мяу». Тәрбиеші: -Балалар, мысыққа көмектесеміз бе? Жарайды ендеше бар күшімізді салып, алған білімдеріміздің көмегімен тапсырмаларды орындап көрейік. Тапсырмаларды орындамас бұрын ертегіні есімізге түсірейік.(ертегіге қысқаша тоқталу). Бүгінгі оқу іс-әрекетіміз «Мақтақыз бен мысық» ертегісі желісі бойынша өтеді. Бірақ бұл жолғы мысыққа берілген тапсырмалар ертегіге қарағанда өзгешелеу. Сондықтан біз мысыққа көмектесейік. Мысық: Сүт сұрап сиырға барады, ол тапсырмамды орында деді.
Маған төрт түлік малды және олардың қалай дауыстайтынын айтып бер. -Жарайсыңдар, балалар! Мысық та рахметін айтып, балаларды мадақтайды. Сиыр: - Менің қарным аш, маған жапырақ әкеліп беріңдер. Мысық: -Содан соң жапырақ сұрап ағашқа барады,ол да тапсырма берді.
Сандарды ретімен қоса отырып, суретті аяқта. Тәрбиеші: -Балалар, мысық санауды білмейді екен, келіңдер сандарды рет-ретімен санап қосу арқылы суретті аяқтайық. Ағаш: -Мен шөлдеп тұрмын, маған су әкеліп беріңдер, сонда мен сендерге жапырақ беремін. Мысық су сұрап қыздарға барады.
Қыздар: Бізбен бірге ойнап, бой сергіт. Мысық: -Мен бойды қалай сергітуді білмеймін ғой. Тәрбиеші: -Балалар, келіңдер мысыққа бойды қалай сергітетінімізді көрсетейік. Сергіту жаттығуы: Шынығамыз жастай біз, Жаттығуды бастаймыз. Бір, екі, үш, бір,екі,үш Бойымызға жинап күш, Шынығамыз жастай біз, Жаттығуды бастаймыз. Шаршасаңдар балалар, Қолдарыңды созыңдар, Саусақтармен ойнаңдар, Қолдарыңды сермеңдер. Денелерің шынықсын, Саналарың тынықсын. Қыздар: -Енді бізге сағыз әкеліп бер, сонда саған су береміз. Мысық: -Сағыз сұрап дүкеншіге бардық.
Дүкеніме келген жаңа тауарлардың атын білмей жатырмын, маған олардың атын жазып бер. -Жарайсыңдар, өте ақылды екенсіңдер, бірақ менің дүкенімде жұмыртқа таусылып қалып еді, маған жұмыртқа әкеліп берсеңдер, мен сендерге сағыз беремін. Мысық: -Жұмыртқа сұрап тауыққа барайық.
Суреттегі заттарды тап, неше буыннан тұратынын айт. Д/о: «Сөздерді буынға бөл» Тауық: -Менің қарным аш, маған жем әкеліп берсеңдер, мен сендерге жұмыртқа беремін. Мысық: -Енді не істейміз, жемді қайдан табамыз .
Менің Шарик досым балық аулай алмай отыр, соған балық аулауға көмектесіңдер. -Балалар,қараңдаршы бұл жай балықұ емес, сиқырлы балық екен, оның сендерге арналған жұмбақтары бар екен. Шешесіңдер ме?
аузы мұрны жоқ отау.
Ортасында піскен ас
Ішінен жібек шашылды.
Пайдаланбас кісі де жоқ. Жарайсындар, балалар! Тышқан жем береді, жемді тауыққа апарады, тауық жұмыртқа береді, жұмыртқаны дүкеншіге апарады, дүкенші сағыз береді, сағызды қыздарға апарады қыздар, су береді, суды ағашқа апарады, ағаш жапырақ береді, жапырақты сиырға береді, сиыр сүт береді. Мысық: -Рахмет сендерге балалар! Мен сендерге ризамын, маған көп көмектерің тиді, енді мен көп нәрсені түсіндім. Жаман қылықтардан аулақ жүретін боламын. Келесі кездескенше сау болыңдар! «Мяу» (шығып кетеді.) Мақтақыз: -Балалар, мысығыма көмектескендерің үшін сендерге көп рахмет! Ол «ақты төкпе» деген тыйым сөздің мағынасын енді түсінді. Ал сендер қандай тыйым сөздерді білесіңдер.? -Жарайсыңдар балалар, сау болыңдар! |
Балалар мысыққа таңдана қарайды. -Сәлеметсіз бе? -Мақтақыз бен мысық ертегісінде -Иә, көмектесеміз. Тақтаға шығып төрт түлік малды төлдерімен бірге қойып шығады. Аттарын атап, қалай дауыс тайтынын айтады. Балалар сандарды ретімен қоса отырып суретті аяқтайды. Сандарды үш тілде санайды. Балалар сергіту жаттығуын орындайды. Балалар тауарлардың атын жазып,атап береді. Берілген сөздерді атап, буынға бөледі. Балалар жемді тышқаннан сұрауды ұсынады. Балалар балықты аулайды. -Иә, шешеміз. -Жұмыртқа -Қазан -Күн -Су -Сау болыңыз! Балалар өздері білетін тыйым сөздерді айтады. |
||||||||||||
|
Рефлексив ті коррекция лаушы |
-Балалар,біз қандай ертегі желісі бойынша тапсырмаларды орындадық? -Бүгінгі мысықтың қылығы дұрыс па? -Неге дұрыс емес деп ойлайсыңдар? -Біз бүгін мысыққа көмектестік көп еңбектендік. Ендеше еңбек туралы қандай мақал-мәтел білеміз? -Біз бүгін мысықтың, Мақтақыздың көңіл-күйін көтердік. Сендердің көңіл күйлерің қалай? Көңіл күйлеріңді алдарыңда жатқан смайликтермен білдіруліріңе болады. -Балалар, мен сендерге ризамын, бүгінгі оқу іс әрекетке барлығың өте жақсы қатыстыңдар. -Ендеше қонақтарымыздың да көңіл күйін көтеру үшін, оларға көңілді смаиликтерімізді сыйға тартайық. |
-Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей. -Еңбектің наны тәтті. Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Білім беру
саласы: Қатынас Ұйымдастырылған оқу іс
әрекет: Көркем
әдебиет Тақырыбы: Мақтақыз бен мысық бізде
қонақта Мақсаты: Балалардың алған білімдерін
пысықтау. Логикалық
ойлау
қабілеттерін дамыту,ертегі арқылы оқу іс-
әрекетке деген қызығушылығын арттыру, тіл байлығын
арттыру,
көңіл күйіне оң әсер ету. Психикалық
қабілеттерін
дамыту. Балаларды еңбексүйгіштікке,
талапшылдыққа,шапшаңдыққа,тапқырлыққа,
жанашырлық қасиеттеріне
тәрбиелеу. Биллингвальдық
компонент: мысық-кошка, сиыр-корова,
ағаш- дерево,
су-вода, тауық-курица, тышқан-мышь. Қажетті
құрал-жабдықтар: ертегі кейіпкерлерінің суреті,
тапсырмалар. Әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің
іс-әрекеті Балалардың іс-
әрекеті Мотивациялық
қозғаушы Балалар бүгінгі оқу
іс-әрекетімізді бастамас бұрын келген қонақтармен сәлемдесіп
алайық. Жарайсыңдар,
балалар! Бүгін бізде қатынас саласы
бойынша Көркем әдебиет оқу
іс-әрекеті. Алдымен өткен жолы көркем
әдебиет оқу іс әрекетінен қандай ертегімен танысқан едік, есімізге
түсірейікші. «Әтеш пен тоты» ертегісі не
жайлы еді? Әтеш қандай құс болған
екен? Тоты әтештен не
сұрапты? Әтеш не
істепті? Тоты уәдесінде тұрыпты
ма? Жарайсыңдар,балалар!Өткен
тақырыпты өте жақсы
меңгеріпсіңдер. Қарақат атты
бақшаның, Тәрбиелі
баласы. Алдыменен
үлкенмен, Сәлемдесіп
алады. Сәлеметсіздер ме,
қонақтар! Сәлеметсіңдер ме,
достарым! Іздену
ұйымдастырушы Ал бүгін біз сендермен тағы да
басқа ертегімен танысамыз. Ғажайып
сәт: Әуенмен мысық келеді. Мұңайып,
көңілі жабырқап тұрады. Мысық: -Сәлеметсіңдер ме,
балалар! Тәрбиеші: -Балалар, бұл мысықтың құйрығы
шолақ сияқты, бұл қай ертегіні естеріңе түсіріп тұр.? Мысық қай
ертегіде құйрығынан айырылып
еді? Дұрыс
айтасыңдар! -Мысық сен неге
көңілсізсің? Мысық: Мен Мақтақыздың қатығын төгіп
тастаған едім, ол менің құйрығымды кесіп алды. Енді құйрығыңды
алғың келсе, менің қатығымды қайтар деді, маған көмектесесіңдер ме?
«Мяу». Тәрбиеші: -Балалар, мысыққа көмектесеміз
бе? Жарайды ендеше бар күшімізді
салып, алған білімдеріміздің көмегімен тапсырмаларды орындап
көрейік. Тапсырмаларды орындамас бұрын
ертегіні есімізге түсірейік.(ертегіге қысқаша
тоқталу). Бүгінгі оқу іс-әрекетіміз
«Мақтақыз бен мысық» ертегісі желісі бойынша
өтеді. Бірақ бұл жолғы мысыққа
берілген тапсырмалар ертегіге қарағанда өзгешелеу. Сондықтан біз
мысыққа көмектесейік. Мысық: Сүт сұрап сиырға барады, ол
тапсырмамды орында деді. 1-тапсырма: Маған төрт түлік малды және
олардың қалай дауыстайтынын айтып
бер. -Жарайсыңдар,
балалар! Мысық та рахметін айтып,
балаларды мадақтайды. Сиыр: - Менің қарным аш, маған
жапырақ әкеліп беріңдер. Мысық: -Содан соң жапырақ сұрап
ағашқа барады,ол да тапсырма
берді. 2-тапсырма: Сандарды ретімен қоса отырып,
суретті аяқта. Тәрбиеші: -Балалар, мысық санауды
білмейді екен, келіңдер сандарды рет-ретімен санап қосу арқылы
суретті аяқтайық. Ағаш: -Мен шөлдеп тұрмын, маған су
әкеліп беріңдер, сонда мен сендерге жапырақ
беремін. Мысық су сұрап қыздарға
барады. 3-тапсырма: Қыздар: Бізбен бірге ойнап, бой
сергіт. Мысық: -Мен бойды қалай сергітуді
білмеймін ғой. Тәрбиеші: -Балалар, келіңдер мысыққа
бойды қалай сергітетінімізді
көрсетейік. Сергіту
жаттығуы: Шынығамыз жастай
біз, Жаттығуды
бастаймыз. Бір, екі, үш,
бір,екі,үш Бойымызға жинап
күш, Шынығамыз жастай
біз, Жаттығуды
бастаймыз. Шаршасаңдар
балалар, Қолдарыңды
созыңдар, Саусақтармен
ойнаңдар, Қолдарыңды
сермеңдер. Денелерің
шынықсын, Саналарың
тынықсын. Қыздар: -Енді бізге сағыз әкеліп бер,
сонда саған су береміз. Мысық: -Сағыз сұрап дүкеншіге
бардық. 4-тапсырма: Дүкеніме келген жаңа
тауарлардың атын білмей жатырмын, маған олардың атын жазып
бер. -Жарайсыңдар, өте ақылды
екенсіңдер, бірақ менің дүкенімде жұмыртқа таусылып қалып еді,
маған жұмыртқа әкеліп берсеңдер, мен сендерге сағыз
беремін. Мысық: -Жұмыртқа сұрап тауыққа
барайық. 5-тапсырма: Суреттегі заттарды тап, неше
буыннан тұратынын айт. Д/о: «Сөздерді буынға
бөл» Тауық: -Менің қарным аш, маған жем
әкеліп берсеңдер, мен сендерге жұмыртқа
беремін. Мысық: -Енді не істейміз, жемді
қайдан табамыз . 6-тапсырма: Менің Шарик досым балық аулай
алмай отыр, соған балық аулауға
көмектесіңдер. -Балалар,қараңдаршы бұл жай
балықұ емес, сиқырлы балық екен, оның сендерге арналған жұмбақтары
бар екен. Шешесіңдер
ме? Айдалада ақ
отау,
аузы мұрны жоқ
отау. Асты тас үсті
тас,
Ортасында піскен
ас Ақ сандығым
ашылды,
Ішінен жібек
шашылды. Дәмі де жоқ, түсі де
жоқ
Пайдаланбас кісі де
жоқ. Жарайсындар,
балалар! Тышқан жем береді, жемді
тауыққа апарады, тауық жұмыртқа береді, жұмыртқаны дүкеншіге
апарады, дүкенші сағыз береді, сағызды қыздарға апарады қыздар, су
береді, суды ағашқа апарады, ағаш жапырақ береді, жапырақты сиырға
береді, сиыр сүт береді. Мысық: -Рахмет сендерге балалар! Мен
сендерге ризамын, маған көп көмектерің тиді, енді мен көп нәрсені
түсіндім. Жаман қылықтардан аулақ жүретін боламын. Келесі
кездескенше сау болыңдар! «Мяу» (шығып
кетеді.) Мақтақыз: -Балалар, мысығыма
көмектескендерің үшін сендерге көп рахмет! Ол «ақты төкпе» деген
тыйым сөздің мағынасын енді түсінді. Ал сендер қандай тыйым
сөздерді білесіңдер.? -Жарайсыңдар балалар, сау
болыңдар! Балалар мысыққа таңдана
қарайды. -Сәлеметсіз
бе? -Мақтақыз бен мысық
ертегісінде -Иә,
көмектесеміз. Тақтаға шығып төрт түлік малды
төлдерімен бірге қойып шығады. Аттарын атап, қалай дауыс тайтынын
айтады. Балалар сандарды ретімен қоса
отырып суретті аяқтайды. Сандарды үш тілде
санайды. Балалар сергіту жаттығуын
орындайды. Балалар тауарлардың атын
жазып,атап береді. Берілген сөздерді атап, буынға
бөледі. Балалар жемді тышқаннан
сұрауды ұсынады. Балалар балықты
аулайды. -Иә,
шешеміз. -Жұмыртқа -Қазан -Күн -Су -Сау
болыңыз! Балалар өздері білетін тыйым
сөздерді айтады. Рефлексив ті
коррекция лаушы -Балалар,біз қандай ертегі
желісі бойынша тапсырмаларды
орындадық? -Бүгінгі мысықтың қылығы дұрыс
па? -Неге дұрыс емес деп
ойлайсыңдар? -Біз бүгін мысыққа көмектестік
көп еңбектендік. Ендеше еңбек туралы қандай мақал-мәтел
білеміз? -Біз бүгін мысықтың,
Мақтақыздың көңіл-күйін көтердік. Сендердің көңіл күйлерің қалай?
Көңіл күйлеріңді алдарыңда жатқан смайликтермен білдіруліріңе
болады. -Балалар, мен сендерге
ризамын, бүгінгі оқу іс әрекетке барлығың өте жақсы
қатыстыңдар. -Ендеше қонақтарымыздың да
көңіл күйін көтеру үшін, оларға көңілді смаиликтерімізді сыйға
тартайық. -Еңбек етсең ерінбей, Тояды
қарның тіленбей. -Еңбектің наны
тәтті. |













