Материалдар / Ашық сабақ: "Мәшине"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Мәшине"

Материал туралы қысқаша түсінік
бірнеше пішіндерден мәшине жапсырып үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
876
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Білім беру саласы:ШығармашылықҰйымдастырылған оқу-іс әрекетінің түрі: Жапсыру.Тақырыбы:Мәшине.Мақсаты:Б. бірнеше пішіндерден мәшиненің бейнесін жапсыруды үйрету; желімдеу тәсілдерін меңгерту. Д ұқыпты жұмыс істеуге тәрбиелеу. Т.ойлау, қиялдау қабілеттерін дамыту.Қажетті көрнекі құралдар: мәшиненің үлгісі, қылқалам, желім, сүлгі,дайын қиылған қағаздарКөптілдік компонент:мәшине-машина-car, тіктөртбұрыш-прямоугольник-rectangle, шаршы-квадрат.
Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің қызметіБалалардың іс-әрекеті
МоМотивациялыққықозығушылық.

қ



Шаттық шеңбері.Бір-біріне гүл бере отырып, жақсы тілектер айтуды ұсынам.Жаңа тақырыпқа кіріспе.«Бұл не?» дидактикалық ойыны.Берілген қағаз бөліктерінен не құрастыруға болатынын ойлануды, желімсіз құрастырып көруді ұсынам.

Көршісіне гүл беріп, жақсы тілегін айтады..

Берілген қағаз бөліктерін біріктіріп, мәшине бейнесін құрастырады.
ҰйымдастыруІздестіру.Жаңа тақырып.-Мәшине қайда жүреді?Үлгі суретпен жұмыс.Жапсыру жолымен жасалған мәшиненің үлгі суретін көрсетіп, сипаттатам.Мәшинені жапсыру жолдары:-тіктөртбұрышқа желім жағып, көлденеңінен жапсырту.-тіктөртбұрыштың сол жақ шетіне шаршыны тігінен орналастырту.

-шаршының ортасына әйнегін (кішкентай шаршыны) жапсырту.



-төртбұрыш пен шаршыға мәшиненің дөңгелектерін дасау

-үстінен сүлгімен басу. Сергіту сәті.Бала,бала,балапан,Қане, қайсы, алақан?Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала,бала,балапан,Қане, қайсы алақан?Саусақтарын әйбат,Былай-былай ойнат.

Көрме ұйымдастырам. Балалардың жұмыстарын мадақтаймын



-сұраққа жауап береді.Үлгі суретті тамашалайды.Желімді жағып, тіктөртбұрышты көлденең жапсырады.-тіктөртбұрыштың алдына шаршыны жапсырады.-шаршының ортасына қарай кішкентай шаршыны жапсырады.-төртбұрышқа және шаршыға дөңгелек пішіндерді жапсырады.-үстінен сүлгімен басады.

Саусақтарымен қимыл-қозғалыстар жасайды.



Жасаған жұмыстарын көрмеге қойып, салыстырады, тамашалайды.
Рефлексивті-түзетушілік.«Жолаушылар мен жүргізушілер» ойыны арқылы қорытындылаймын.Балаларды қалаулары бойынша жүргізушілер мен жолаушылардың рөліне еңгізіп, сыпайы сөздерді қолдана отырып, ойнауды ұсынам.Рөлдерге бөлініп, ойнайды. Ойын барысында мүмкіндігінше сыпайы сөздерді қолданады. Мысалы:-Сәлеметсіз бе! Қайда барасыз?-Мені саябаққа жеткізіп саласыз ба?-Отырыңыз.-Рақмет.


Күтілетін нәтижесі

Нені білу керек: көлік түрлерін.

Қандай түсініктерді игереді: мәшинені бірнеше пішіндерден жапсыру жолдарын

Нені біледі. мәшиненің көлік түрі екенін.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!