Сабақ кезеңдері | Әдіс-тәсілдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Қызығушылықты ояту | Жақсы алаң жасау | Ойын : Көңіл-күй неге ұқсас?
Топқа бөлу (Әр түрлі құстардың суретімен бөлу) | Оқушылар көңіл-күйлерін әр түрлі сөздермен жеткізеді.Оқушылар топқа бөлініп отырады |
|
«Дөңгелек үстел» әдісі
Ассоциация
| 1-топқа тапсырмаЖауыздық сөзін қалай түсінесіңдер? Ойыңды достарыңмен бөліс.
2-топқа тапсырмаКептер туралы білгендеріңді қағаз бетіне түсір
3-топқа тапсырмаДостық сөзіне ассоциациялық аймақ құру
Сергіту | Топта талқылап, ортаға шығарады.
Бір-бір сөйлемнен өз ойларын жазады.
Оқушылар топтастырады, дәлелдейді. |
|
| 1-топ Тірек сөздермен әңгіме құрау. Кептер,зақпы,бала
2-топ Қима қағаздардағы сөйлемдермен әңгіме құрау
3-топ Суреттермен жұмысЖеке –жеке суреттер салынған көріністер беріледі.Әңгіме құрау | Берілген сөздерді қатыстырып, әңгіме құрайды.
Ретімен орналастыру арқылы әңгіме құрайды.
Топ сол суреттердің ретін тауып, әңгіме құрайды.Әр топ мүшелерінен бір адам шығып,жұмыстарын қорғайды. |
Мағынаны тану |
Тұлғаны тани-білу»(оқып-үйрену ойыны)
|
Жаңа сабақтың тақырыбын айту Машқар Гумеровтың өмірбаянын таратып беру1-топ Сандар сыр шертеді.2-топ Шығармалары3-топ Шығармаларының өміршеңдігі
|
Берілген тапсырманы тиянақты орындап, талдайды.Санамалап айтып береді. |
| «Тұжырым» кестесі | 1-топ
2-топ
КейіпкерлерОқиға орны, мерзіміОқиғаның басталуы
Оқиғаның шарықтау шегіТүйінді ойОқиғаның аяқталуы
Тақырыбы |
Оқушылар кітапты басшылыққа ала отырып,негізгі ойды табады.Өз ойларын еркін айтады, дәлелдейді.Жауыздықтан жиренеді.Сипаттайды.Нүсіпбек пен Аймағанның арасындағы достыққа өз көзқарастарын білдіруді дәлелдеуге талпынады.
Алған білімдерін дәлелдейді. Нақты жауап береді.
|
Ой толғаныс |
Венн диаграммасы
Дискуссиялық карта | 3-топ
Аймағанның қылығы дұрыс па?
|
Талдайды, салыстырады,дәлелдейді.
Ойларын айтады, дәлелдейді. |
| Өрмекші торы | Мұғалім оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін бақылайды. | Ойынға қатыса отырып,тақырыпты меңгереді.Есіне түсіреді.Қосымша мәліметтер алады. |
Бағалау |
| Топ жетекшілері бағалайды.
| Берілген критерий бойынша бағалайды. |
Кері байланыс | Бағдаршам | Қызыл-түсінген жоқпын.Сары-түсінігім толық емес,көмек керек.Жасыл-түсіндім,сабақ ұнады. |
|
Үйге тапсырма | Эссе5 жол өлең | Эссе жазып келу.Табиғат тақырыбына өлең құрастыру
|
|