Сабақтың
тақырыбы
|
Машқар
Гумеров
Көк
кептер
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылар
сын тұрғыда ойлай отырып, Машқар Гумеровтың өмірімен ,шығармашылығымен танысады және түсінік
алады, негізгі ойды табуға үйренеді.Өз ойын еркін айтуға дәлелді
сөйлеуге машықтанып, жауыздықтан жиренуге, досты сатпауға ,
табиғатты қорғауға тәрбиеленеді.
|
Сілтеме
|
2-сынып
Әдебиеттік оқу
|
Оқыту
нәтижелері
|
Тақырып
мазмұнын түсінеді. Өз ойларын тиянақты, еркін айтады. Дәлелді
сөйлейді.Жаман мен жақсыны айыра біледі. Сыни ойлауы
дамиды.Қайырымдылыққа,мейірімділікке тәрбиеленеді. Топпен
қарым-қатынасқа түсе алады.
|
Сабақтың
түрі
|
Сын
тұрғысынан ойлау
|
Әдіс-тәсілдер
|
«Дөңгелек стол» әдісі, ассоциация, «Тұлғаны
тани-білу»,
«Тұжырым кестесі», Венн диаграммасы,
«Дискуссиялық карта», «Өрмекші торы», эссе, 5 жол
өлең.
|
Ресурстар
|
Оқулық,
қима қағаздар, А-4 қағазы , суреттер,
слайдтар
|
Сабақ
кезеңдері
|
Әдіс-тәсілдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Қызығушылықты
ояту
|
Жақсы алаң
жасау
|
Ойын
: Көңіл-күй неге
ұқсас?
Топқа
бөлу (Әр түрлі
құстардың суретімен бөлу)
|
Оқушылар
көңіл-күйлерін әр түрлі сөздермен
жеткізеді.
Оқушылар
топқа бөлініп отырады
|
|
«Дөңгелек
үстел» әдісі
Ассоциация
|
1-топқа
тапсырма
Жауыздық
сөзін қалай түсінесіңдер? Ойыңды достарыңмен
бөліс.
2-топқа
тапсырма
Кептер
туралы білгендеріңді қағаз бетіне түсір
3-топқа
тапсырма
Достық
сөзіне ассоциациялық аймақ құру
Сергіту
|
Топта
талқылап, ортаға шығарады.
Бір-бір
сөйлемнен өз ойларын жазады.
Оқушылар
топтастырады, дәлелдейді.
|
|
|
1-топ
Тірек
сөздермен әңгіме құрау.
Кептер,зақпы,бала
2-топ Қима қағаздардағы сөйлемдермен әңгіме
құрау
3-топ Суреттермен жұмыс
Жеке –жеке
суреттер салынған көріністер беріледі.Әңгіме
құрау
|
Берілген
сөздерді қатыстырып, әңгіме құрайды.
Ретімен
орналастыру арқылы әңгіме құрайды.
Топ сол
суреттердің ретін тауып, әңгіме құрайды.
Әр топ
мүшелерінен бір адам шығып,жұмыстарын
қорғайды.
|
Мағынаны тану
|
Тұлғаны
тани-білу»
(оқып-үйрену ойыны)
|
Жаңа
сабақтың тақырыбын айту Машқар Гумеровтың өмірбаянын таратып беру
1-топ
Сандар сыр шертеді.
2-топ
Шығармалары
3-топ
Шығармаларының өміршеңдігі
|
Берілген
тапсырманы тиянақты орындап, талдайды.
Санамалап
айтып береді.
|
|
«Тұжырым»
кестесі
|
1-топ
Сұрақтар
|
Себебі
|
1.Автор
неге әңгімені «Көк кептер» деп атады?
2.Нүсіпбектің орнында сен болсаң,қайтер
едің?
3.Шала-жансар көк кептерді қалай өлімнен құтқарып
қалуға болады?
4.Әңгіменің негізгі ойы
|
|
2-топ
Кейіпкерлер
О
Көк
кептер
қиға орны, мерзімі Оқиғаның
басталуы
Оқиғаның
шарықтау шегі
Түйінді
ой
Оқиғаның
аяқталуы
Тақырыбы
|
Оқушылар
кітапты басшылыққа ала отырып,негізгі ойды табады.Өз ойларын еркін
айтады, дәлелдейді.
Жауыздықтан
жиренеді.Сипаттайды.
Нүсіпбек
пен Аймағанның арасындағы достыққа өз көзқарастарын білдіруді
дәлелдеуге талпынады.
Алған
білімдерін дәлелдейді. Нақты жауап береді.
|
Ой
толғаныс
|
Венн
диаграммасы
Дискуссиялық карта
|
3-топ
Оқушылар
дың
әңгімесі «Көк кептер»
|
Ұқсастығы
|
Айырмашылығы
|
МашқарГумеров
«Көк
кептер»
|
|
|
|
|
Аймағанның
қылығы дұрыс па?
|
Талдайды,
салыстырады,дәлелдейді.
Ойларын
айтады, дәлелдейді.
|
|
Өрмекші
торы
|
Мұғалім
оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін
бақылайды.
|
Ойынға
қатыса отырып,тақырыпты меңгереді.Есіне түсіреді.Қосымша мәліметтер
алады.
|
Бағалау
|
|
Топ
жетекшілері бағалайды.
|
Берілген
критерий бойынша бағалайды.
|
Кері
байланыс
|
Бағдаршам
|
Қызыл-түсінген жоқпын.
Сары-түсінігім толық емес,көмек
керек.
Жасыл-түсіндім,сабақ
ұнады.
|
|
Үйге
тапсырма
|
Эссе
5 жол
өлең
|
Эссе жазып
келу.
Табиғат
тақырыбына өлең құрастыру
|
|