Қысқа мерзімді жоспар
Математика
|
Сабақ: математика |
Мектеп: № 42 орта мектеп |
|
|
Күні: 25.01.2017 жыл |
Мұғалімнің аты: Жолшибекова И.Т. |
|
|
Бөлімше: 3В бөлім «Шамалар.Уақытты бағдарлау» |
Сабақтың тақырыбы: Ұзындық. Масса. Көлем. |
|
|
Сынып: 1 «а» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: - |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктері ( см, дм, кг, л) туралы түсінігі болу және салыстыру. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін анықтайды. |
||||||||||||
|
2.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін салыстырады. |
|||||||||||||
|
Дескрипторлар |
1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін анықтай алады. |
||||||||||||
|
2.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін салыстыра алады. |
|||||||||||||
|
Ресустар |
плакат, маркер, сурет салынған қима қағаздар, құттықтау қағазының қиындылары, сызғыш, сантиметрлік лента, шыны ыдыстар,таразы,жіптер, мақта,тұз, шелек, дүкендегі заттардың суреттері, оқулық бетіндегі суреттер |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Сандар мәнінің сәйкестігін талқылау үшін салыстыру терминдерін пайдалана алады. |
||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ұзындық, масса, сыйымдылық, ұзын, қысқа, ауыр, жеңіл, көлемі. |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Сантиметр – сантиметр - centimetre Дециметр - дециметр - decimetre Килограмм – килограмм - kilogram Литр - литр - litre |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: ... мына затты салыстырғанда ... қандай? Салыстырылатын затқа қарағанда ауыр\ жеңіл Салыстырылатын затқа қарағанда ұзын\ қысқа Салыстырылатын затқа қарағанда көлемі үлкен\ кіші |
|||||||||||||
|
Не себепті......деп ойлайсыз? |
|||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» әдісі Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін бас бармақтарын көтереді.
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Алдынғы оқу: 5 минут |
1.« Ойлан – Жүптас- Бөліс» стратегиясы 1) Ай аттарын ретімен жазу.
2)
2. Төменде берілген уақыт өлшем бірліктерін өлшеу құралдарымен сәйкестендіріңдер.
КҮН ЖЫЛ САҒАТ МИНУТ АПТА Күнтізбеден бүгінгі күнді белгілеңдер және атаңдар. Кері байланыс:
|
плакат, маркер, сурет салынған қима қағаздар |
|||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар
|
|||||||||||
|
Басы 3 минут
|
Психологиялық ахуал: Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан- жағым. Сыныпты топқа бөлу: 4 құттықтау қағазын сыныптағы оқушылардың санына қарай қиып, оларды араластырып, оқушыларға таратып береді. Оқушылар қиықтардан бүтін құттықтау қағазын құрастырып , сол бойынша топ құрайды. |
АКТ – ны қолдану
құттықтау қағазының қиындылары |
|||||||||||
|
Ортасы 5 минут
8 минут
1 минут
3 минут
10 минут
5 минут |
Жаңа сабақ: Ұзындық. Масса. Көлем. «Құпия дорба» стратегиясы Дорбаның ішіне ұзындық, масса, сыйымдылықты өлшейтін заттарды салу.Оқушылар олардың қандай заттар екендігін атайды.
Дорбаның ішіндегі заттарды алып, олардың қайда пайдаланатындығын түсіндіру. Сызғыш, сантиметрлік лента – заттардың ұзындығын өлшейтін құрал. Ұзындықты см, дм өлшейміз. 10 см = 1 дм разы- дененің массасын анықтайтын құрал. Массаны кг өлшейміз. Шыны ыдыспен көлемді өлшеуге болады . Көлемді л өлшейміз. Заттарды салыстыру: ұзын - қысқа
Сынып бөлмесінің ұзындығы , ені. Партаның ұзындығы , ені. Кітаптың ұзындығы , ені . Заттарды салыстыру: ауыр – жеңіл
1 кг шекердің массасын өлшеу. Көлемді өлшеу.
Мына шелекті толтыру үшін неше л су қажет? Кері байланыс:
Оқулықпен жұмыс: Шығарып көр. Суретке мұқият қарап шығып, қарбыз бен бір қап картоптың массасын анықтау. Жауабы: қарбыз — 4 кг, 1 қап картоп — 5 кг. Ойлан. Шелектің сыйымдылығын анықтау. Тапсырманы орындауды үш кезеңге бөлуге болады: Құмыраның көлемін табу. (1 л.) Қазанның көлемін табу. (2 л.) Шелектің көлемін табу. (2 л + 2 л + 1 л + 1 л + 1 л = 7 л.) Жауабы: 7 л. Орындап көр. Жауабы: нұсқалары: бір рет 3 л және он жеті рет 1 л; екі рет 3 л және он төрт рет 1л; үш рет 3 л және он бір рет 1 л; төрт рет 3 л және сегіз рет 1 л; бес рет 3 л, бес рет 1 л; алты рет 3 л, екі рет 1 л; жиырма рет 1 л. Кері байланыс:
Сергіту сәті
«Дүкенде» ойыны : Дүкенде осы заттарды сатып алу үшін сен қандай өлшем бірліктерді пайдаланасың?
Кері байланыс:
Дәптермен жұмыс: Заттардың ұзындығын анықтау. Жауабы: қаламсауыт — 14 см; кілт — 6 см; қалам — 12 см. Заттардың массасын анықтау. Жауабы: кітап — 1 кг; сыйлық — 2 кг; қарбыз — 4 кг. Заттардың көлемін анықтау. Жауабы:шелек – 4 л, а) 8 л , ә) 3 л . Ыдысты қажетті жерге дейін боя: а) 6 л , ә) 9 л. Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша өзін-өзі бағалау.
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Тапсырма Суреттерді тиісті өлшеу құралдарымен сәйкестендіріп сызыңыз және шамаларының атауын жазыңыз.
Өлшем бірліктерін жазыңыз. Ұзындық өлшем бірліктері: _________________ Масса өлшем бірлігі: _________________ Сыйымдылық өлшем бірлігі: ______________ |
сызғыш, сантиметрлік лента, шыны ыдыстар, таразы
жіптер
мақта тұз
суреттер
шелек
оқулық бетіндегі суреттер
акт
дүкендегі заттардың суреттері |
|||||||||||
|
Соңы 5 минут
|
Кері байланыс - Бүгін сендерге бәрінен де не ұнады? - Бұл өлшем бірліктерді өмірде қолданасыңдар ма? - Бүгін үйренгендердің ішінен сен үшін не айтарлықтай құнды? - Өздерің қосатын ойларың бар ма? Блоб ағашымен оқушының өзін- өзі бағалауы. Стикер жапсыру.
Блоб ағашы
|
|
|||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А. Сәйкестендіру В. Топтастыру Қабілетті оқушыға «Дүкенші» ойынында топ тағы оқушылардың жауаптарын бақылауды тапсырамын. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін ажыратып, салыстыра алады.Топты бағалау, баланы бағалау. Блоб ағашымен өзін- өзі бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалау. |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Жаратылыстану,дүниетану. Байқағыштыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін ( см, дм, кг, л) ажыратып, салыстыруды үйренді. Сабақ «жоғары деңгейде « өтті. Жоспарланған жұмыстар түгел орындалды. Тапсырмалар сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаландым. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Құпия дорба» стратегиясы 2. Блоб ағашымен өзін- өзі бағалау. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Ресурстармен жұмыс жасай отырып өмірмен байланыстыру. 2. АКТ қолдану. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Ресурстарды тиімді пайдалану арқылы алға ілгерілеудің жүзеге асатынын білдім. 2. Үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Масса. Ұзындық. Көлем" 1 сынып
Ашық сабақ "Масса. Ұзындық. Көлем" 1 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Математика
|
Сабақ: математика |
Мектеп: № 42 орта мектеп |
|
|
Күні: 25.01.2017 жыл |
Мұғалімнің аты: Жолшибекова И.Т. |
|
|
Бөлімше: 3В бөлім «Шамалар.Уақытты бағдарлау» |
Сабақтың тақырыбы: Ұзындық. Масса. Көлем. |
|
|
Сынып: 1 «а» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: - |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктері ( см, дм, кг, л) туралы түсінігі болу және салыстыру. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін анықтайды. |
||||||||||||
|
2.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін салыстырады. |
|||||||||||||
|
Дескрипторлар |
1.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін анықтай алады. |
||||||||||||
|
2.Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін салыстыра алады. |
|||||||||||||
|
Ресустар |
плакат, маркер, сурет салынған қима қағаздар, құттықтау қағазының қиындылары, сызғыш, сантиметрлік лента, шыны ыдыстар,таразы,жіптер, мақта,тұз, шелек, дүкендегі заттардың суреттері, оқулық бетіндегі суреттер |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Сандар мәнінің сәйкестігін талқылау үшін салыстыру терминдерін пайдалана алады. |
||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ұзындық, масса, сыйымдылық, ұзын, қысқа, ауыр, жеңіл, көлемі. |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Сантиметр – сантиметр - centimetre Дециметр - дециметр - decimetre Килограмм – килограмм - kilogram Литр - литр - litre |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: ... мына затты салыстырғанда ... қандай? Салыстырылатын затқа қарағанда ауыр\ жеңіл Салыстырылатын затқа қарағанда ұзын\ қысқа Салыстырылатын затқа қарағанда көлемі үлкен\ кіші |
|||||||||||||
|
Не себепті......деп ойлайсыз? |
|||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» әдісі Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін бас бармақтарын көтереді.
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Алдынғы оқу: 5 минут |
1.« Ойлан – Жүптас- Бөліс» стратегиясы 1) Ай аттарын ретімен жазу.
2)
2. Төменде берілген уақыт өлшем бірліктерін өлшеу құралдарымен сәйкестендіріңдер.
КҮН ЖЫЛ САҒАТ МИНУТ АПТА Күнтізбеден бүгінгі күнді белгілеңдер және атаңдар. Кері байланыс:
|
плакат, маркер, сурет салынған қима қағаздар |
|||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар
|
|||||||||||
|
Басы 3 минут
|
Психологиялық ахуал: Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан- жағым. Сыныпты топқа бөлу: 4 құттықтау қағазын сыныптағы оқушылардың санына қарай қиып, оларды араластырып, оқушыларға таратып береді. Оқушылар қиықтардан бүтін құттықтау қағазын құрастырып , сол бойынша топ құрайды. |
АКТ – ны қолдану
құттықтау қағазының қиындылары |
|||||||||||
|
Ортасы 5 минут
8 минут
1 минут
3 минут
10 минут
5 минут |
Жаңа сабақ: Ұзындық. Масса. Көлем. «Құпия дорба» стратегиясы Дорбаның ішіне ұзындық, масса, сыйымдылықты өлшейтін заттарды салу.Оқушылар олардың қандай заттар екендігін атайды.
Дорбаның ішіндегі заттарды алып, олардың қайда пайдаланатындығын түсіндіру. Сызғыш, сантиметрлік лента – заттардың ұзындығын өлшейтін құрал. Ұзындықты см, дм өлшейміз. 10 см = 1 дм разы- дененің массасын анықтайтын құрал. Массаны кг өлшейміз. Шыны ыдыспен көлемді өлшеуге болады . Көлемді л өлшейміз. Заттарды салыстыру: ұзын - қысқа
Сынып бөлмесінің ұзындығы , ені. Партаның ұзындығы , ені. Кітаптың ұзындығы , ені . Заттарды салыстыру: ауыр – жеңіл
1 кг шекердің массасын өлшеу. Көлемді өлшеу.
Мына шелекті толтыру үшін неше л су қажет? Кері байланыс:
Оқулықпен жұмыс: Шығарып көр. Суретке мұқият қарап шығып, қарбыз бен бір қап картоптың массасын анықтау. Жауабы: қарбыз — 4 кг, 1 қап картоп — 5 кг. Ойлан. Шелектің сыйымдылығын анықтау. Тапсырманы орындауды үш кезеңге бөлуге болады: Құмыраның көлемін табу. (1 л.) Қазанның көлемін табу. (2 л.) Шелектің көлемін табу. (2 л + 2 л + 1 л + 1 л + 1 л = 7 л.) Жауабы: 7 л. Орындап көр. Жауабы: нұсқалары: бір рет 3 л және он жеті рет 1 л; екі рет 3 л және он төрт рет 1л; үш рет 3 л және он бір рет 1 л; төрт рет 3 л және сегіз рет 1 л; бес рет 3 л, бес рет 1 л; алты рет 3 л, екі рет 1 л; жиырма рет 1 л. Кері байланыс:
Сергіту сәті
«Дүкенде» ойыны : Дүкенде осы заттарды сатып алу үшін сен қандай өлшем бірліктерді пайдаланасың?
Кері байланыс:
Дәптермен жұмыс: Заттардың ұзындығын анықтау. Жауабы: қаламсауыт — 14 см; кілт — 6 см; қалам — 12 см. Заттардың массасын анықтау. Жауабы: кітап — 1 кг; сыйлық — 2 кг; қарбыз — 4 кг. Заттардың көлемін анықтау. Жауабы:шелек – 4 л, а) 8 л , ә) 3 л . Ыдысты қажетті жерге дейін боя: а) 6 л , ә) 9 л. Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша өзін-өзі бағалау.
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Тапсырма Суреттерді тиісті өлшеу құралдарымен сәйкестендіріп сызыңыз және шамаларының атауын жазыңыз.
Өлшем бірліктерін жазыңыз. Ұзындық өлшем бірліктері: _________________ Масса өлшем бірлігі: _________________ Сыйымдылық өлшем бірлігі: ______________ |
сызғыш, сантиметрлік лента, шыны ыдыстар, таразы
жіптер
мақта тұз
суреттер
шелек
оқулық бетіндегі суреттер
акт
дүкендегі заттардың суреттері |
|||||||||||
|
Соңы 5 минут
|
Кері байланыс - Бүгін сендерге бәрінен де не ұнады? - Бұл өлшем бірліктерді өмірде қолданасыңдар ма? - Бүгін үйренгендердің ішінен сен үшін не айтарлықтай құнды? - Өздерің қосатын ойларың бар ма? Блоб ағашымен оқушының өзін- өзі бағалауы. Стикер жапсыру.
Блоб ағашы
|
|
|||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А. Сәйкестендіру В. Топтастыру Қабілетті оқушыға «Дүкенші» ойынында топ тағы оқушылардың жауаптарын бақылауды тапсырамын. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін ажыратып, салыстыра алады.Топты бағалау, баланы бағалау. Блоб ағашымен өзін- өзі бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалау. |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Жаратылыстану,дүниетану. Байқағыштыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар ұзындық, масса, көлем және олардың өлшем бірліктерін ( см, дм, кг, л) ажыратып, салыстыруды үйренді. Сабақ «жоғары деңгейде « өтті. Жоспарланған жұмыстар түгел орындалды. Тапсырмалар сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаландым. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Құпия дорба» стратегиясы 2. Блоб ағашымен өзін- өзі бағалау. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Ресурстармен жұмыс жасай отырып өмірмен байланыстыру. 2. АКТ қолдану. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Ресурстарды тиімді пайдалану арқылы алға ілгерілеудің жүзеге асатынын білдім. 2. Үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім. |
|
шағым қалдыра аласыз























