Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Есеп (Қанша қысқа?)Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту. 2-6 сандарын қосу және азайтудың кестелік жағдайындағы есептеу дағдыларына машықтандыру,айырмалық салыстыруға және қалдықты табуға берілген есептерді шығару білігін дамыту.Оқыту нәтижесі: Оқушылар «Қанша қысқа?» ұғымымен танысты, есептерді салыстыра білді.Әдіс –тәсілдер: Топтық жұмыс, кері байланысДереккөздер: Оқулық, ресурстар, дидактикалық материалдарНегізгі идея: Оқушыларды іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа тәрбиелеуТапсырмалар:130-беттегі берілген1-4-тапсырмаларПайдаланылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшінбағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту.Жеке жұмыс:№2 тапсырмаСабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру:
Сыныпта психологиялық жақсы ахуал орнату. Сыныпты топқа бөлу.Смайликтер арқылы топқа бөлінді.Біз балдырған баламызҚұстай қанат қағамызДүниені аралапОқып, білім аламыз.Алдымызда 8-наурыз аналарымыздың мерекесі келе жатыр, сондықтан мен сендерді гүлдермен бағалаймын. Сендер бүгінгі сабақтан алған гүлдеріңізді аналарыңызға апарып сыйлайсыңдар.
Үй тақырыбын сұрау
Үйге берілген 129-беттегі 4-тапсырманы дәптерлерінен тексеріп шығамын.
Тақырыптық байланыс:
Жаңа тақырып: Есеп (Қанша қысқа?)
№1. Оқы. Есептерді салыстыр және шығар:Айгүл қуыршағына 10см қызыл және 5см көк Ажар 10 см сатып алған еді.Одан 5 см қиыплента сатып алды. Көк лента қызыл лентадан алып, қуыршағының шашына байлады.неше сантиметр қысқа? Неше сантиметр лента қалды?Шар: 10cм қызыл лента Шар: Барлығы -10см5см көк лента Қиып алды- 5см______________________ __________________________________Көк лента қанша қысқа?Қанша қалды?Ш: 10-5=5 Ш: 10-5=5Ж: Көк лента 5см Ж: 5см лента қалды
Азайғышы 5 болатын айырмаларды ата. Айырмаларды мәндерінің өсу ретімен жаз.
5-5=05-4=15-3=25-2=35-1=45-0=54. Жеке жұмыс: Жұптық бағалау жүреді. Сыныптағы дарынды балалар анықталады. №5 модуль
2. Мәні 4-ке тең болатын қосындыларды жаз.2+2=4 3+1=4 4+0=41+3=4 2+2=4 0+4=4
2
+
2
=
4
1
+
3
=
4
3
+
1
=
4
2
+
2
=
4
4
+
0
=
4
0
+
4
=
4
5. Бекіту: Сұрақ жауап6. Бағалау: Формативті бағалау7. Кері байланыс: Оқушылар сабақтан алған әсерін стикерге жазады.8. Үй жұмысы: №3, 130 - бет
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз