Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Математика 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Пәні:математика. Күні: 12.01.18ж Сынып: 1 «А » |
Мектеп: №56 С.Ерубаев атындағы ж.о.м Мұғалімі: Назаркулова З Қатысқандар саны: 23 Қатыспағандар саны: - |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әріпті өрнек |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.1санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу. |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:санды және әріпті өрнектерді ажыратады. Көбі: санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды Кейбірі:өз беттерінше әріпті өрнектерді санды өрнектерге айналдырып мәнін таба алады |
||||
|
Жетістік критерийлері |
санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, дүниетану |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Әріпті өрнек, санды өрнек |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, көк аспан! Амансың ба, ұстазым! Амансың ба, достарым! Жалқаулықты тастайық, Сабағымызды бастайық. |
Шаттық шебері |
|||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
М иға шабуыләдісі. Өткенді еске түсіру. «Табан іздері» әдісі.
1.Сағат ненің өлшем
бірлігі?
5.Санды өрнекке мысал
келтір. Жаңа сабақ. "Ерте, ерте ертеде математика" деген әлемде бір ақсақал өмір сүріпті. Ол ақсақалдың аты - "өрнектер" екен. Оны екі ұлы болыпты . Бірінші ұлы «санды» өрнектер, екінші ұлы «әріпті» өрнектер. Ақсақалдың балалары ынтымақта, бірлікте бақытты өмір сүріпті. Бір-бірінен ажырамай, ұйымшыл болған екен.
Х+8; 100-30; 50-у: 7+3: а+12: 23+5. Санды өрнек әріпті өрнек 100-30; 7+3; 23+5; х+8; 50-у; а+12 Дескриптор:Санды және әріпті өрнектерді ажыратады. 2 тапсырма. Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі. Әріпті өрнектерді оқу. А+3: 50+в; с-а; в+с; 16-х; 70-в
Дескриптор: әріпті өрнектерді оқиды. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Музыка ырғағымен би қимылдарын жасау |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|||
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
3.Тапсырма.Топтық жұмыс. . «Бірге ойлаймыз» әдісі. Х әрпін пайдаланып, санды өрнекті әріпті өрнекке айналдыру. 1-топ 8+2; 2-топ 12-11; 3-топ 100-20; 8+а; с+2; 12-а; х-11; 100-а; с-20; Д ескриптор: санды өрнекті әріпті өрнекке айналдырады. 4.Тапсырма. "Тапқыр болсаң, тауып көр". Ауызша орындау. Автобуста 15 жолаушы болды. Аялдамадан бірнеше адам түсіп қалды.Автобуста неше адам қалды? Жауапты әріпті өрнек түрінде жаз. Жауабы: 15-х Дескриптор:әріпті өрнек құрады. Дәптермен жұмыс. |
Оқулық, дәптерлер. АКТ |
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут Сабақ бойынша рефлексия |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қабілетіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін |
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
«Ақылды үкі» әдісі арқылы кері байланыс алу |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сергіту жаттығуларын жасау
Сыныптағы қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|||
|
|
|
|
|||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі 2: «Қарлы кесек» әдісі Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:Топтың ұйымшылдығы менжұмыстардың жүйелі ұйымдастырылуы 2:Жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді қолдану Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет? |
|
|||||
|
|
|||||
Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз . |
|
||||
Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ? |
Оқу мақсаттары дұрыс әрі нақты қойылды |
|
||||
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ? |
Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді |
|
||||
Жеткізбесе неліктен ? |
|
|
||||
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Сабақты саралау, бағалау дұрыс жүргізілді |
|
||||
Сабақтыңтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? |
Уақыт кезеңдерге дұрыс бөлінді және тиімді пайдаланылды |
|
||||
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |