Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:математика.

    Күні: 12.01.18ж

    Сынып: 1 «А »

    Мектеп: №56 С.Ерубаев атындағы ж.о.м

    Мұғалімі: Назаркулова З

    Қатысқандар саны: 23

    Қатыспағандар саны: -


    Сабақтың тақырыбы

    Әріпті өрнек


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.1.1санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу

    1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу.


    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:санды және әріпті өрнектерді ажыратады.

    Көбі: санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды

    Кейбірі:өз беттерінше әріпті өрнектерді санды өрнектерге айналдырып мәнін таба алады 


    Жетістік критерийлері

    санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды


    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыс

    Музыка, дүниетану


    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.


    Тілдік құзыреттілік

    Әріпті өрнек, санды өрнек


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Амансың ба, алтын күн!

    Амансың ба, көк аспан!

    Амансың ба, ұстазым!

    Амансың ба, достарым!

    Жалқаулықты тастайық,

    Сабағымызды бастайық.


    Шаттық шебері





    Сабақтың ортасы

    8 минут



    М иға шабуыләдісі.

    Өткенді еске түсіру. «Табан іздері»

    әдісі.



    1.Сағат ненің өлшем бірлігі? 
    2.Массаның өлшем бірлігін ата? 
    3.Бір жылда неше ай бар?  
    4.Әріпті өрнекке мысал келтір. 

    5.Санды өрнекке мысал келтір. 
    6.Ұзындықтың өлшем бірлігін ата? 
    7.Бір аптада неше күн бар? 

    Жаңа сабақ.

    "Ерте, ерте ертеде математика" деген әлемде бір ақсақал өмір сүріпті. Ол ақсақалдың аты - "өрнектер" екен. Оны екі ұлы болыпты . Бірінші ұлы «санды» өрнектер, екінші ұлы «әріпті» өрнектер.

    Ақсақалдың балалары ынтымақта, бірлікте бақытты өмір сүріпті. Бір-бірінен ажырамай, ұйымшыл болған екен.


    1 тапсырма. Топтық жұмыс.
    « Жұптас, ойлан-бөліс» әдісі.Өрнектерді санды және әріпті өрнектерге ажырату.


    Х+8; 100-30; 50-у: 7+3: а+12: 23+5.

    Санды өрнек әріпті өрнек

    100-30; 7+3; 23+5; х+8; 50-у; а+12



























    Дескриптор:Санды және әріпті өрнектерді ажыратады.


    2 тапсырма. Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі.

    Әріпті өрнектерді оқу.

    А+3: 50+в; с-а; в+с; 16-х; 70-в












    Дескриптор: әріпті өрнектерді оқиды.


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс























    Көліктердің суреттері


    Сергіту сәті

    1 минут

    Музыка ырғағымен би қимылдарын жасау











    Сергіту сәтіне арналған жинақ


    Аяқталуы

    16 минут


    Қызықты тапсырма

    8 минут













    3.Тапсырма.Топтық жұмыс. . «Бірге ойлаймыз» әдісі.

    Х әрпін пайдаланып, санды өрнекті әріпті өрнекке айналдыру.

    1-топ 8+2; 2-топ 12-11; 3-топ 100-20;

    8+а; с+2; 12-а; х-11; 100-а; с-20;

    Д ескриптор: санды өрнекті әріпті өрнекке айналдырады.








    4.Тапсырма. "Тапқыр болсаң, тауып көр". Ауызша орындау.

    Автобуста 15 жолаушы болды. Аялдамадан бірнеше адам түсіп қалды.Автобуста неше адам қалды? Жауапты әріпті өрнек түрінде жаз.

    Жауабы: 15-х










    Дескриптор:әріпті өрнек құрады.

    Дәптермен жұмыс.


    Оқулық, дәптерлер.



    АКТ














    Сабақтың соңы

    2 минут




    Сабақ бойынша рефлексия

    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

    Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім








    Смайликтер


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қабілетіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін


    Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?









    «Ақылды үкі» әдісі арқылы кері байланыс алу

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Сергіту жаттығуларын жасау



    Сыныптағы қауіпсіздік ережелерін сақтау





    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі

    2: «Қарлы кесек» әдісі

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:Топтың ұйымшылдығы менжұмыстардың жүйелі ұйымдастырылуы

    2:Жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді қолдану

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет?




    Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .


    Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?

    Оқу мақсаттары дұрыс әрі нақты қойылды


    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?

    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді


    Жеткізбесе неліктен ?



    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақты саралау, бағалау дұрыс жүргізілді


    Сабақтыңтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

    Уақыт кезеңдерге дұрыс бөлінді және тиімді пайдаланылды


    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Назаркулова Забира Жетпісқызы
    19 Қаңтар 2022
    596
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Математика 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Математика 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Математика пәні 2 сынып. Сабақтың тақырыбы: "Әріпті өрнек" 1.2.1.1санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:математика.

    Күні: 12.01.18ж

    Сынып: 1 «А »

    Мектеп: №56 С.Ерубаев атындағы ж.о.м

    Мұғалімі: Назаркулова З

    Қатысқандар саны: 23

    Қатыспағандар саны: -


    Сабақтың тақырыбы

    Әріпті өрнек


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.1.1санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу

    1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу.


    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:санды және әріпті өрнектерді ажыратады.

    Көбі: санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды

    Кейбірі:өз беттерінше әріпті өрнектерді санды өрнектерге айналдырып мәнін таба алады 


    Жетістік критерийлері

    санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/ ажыратады, құрастырады, жазады және оқиды


    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыс

    Музыка, дүниетану


    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.


    Тілдік құзыреттілік

    Әріпті өрнек, санды өрнек


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Амансың ба, алтын күн!

    Амансың ба, көк аспан!

    Амансың ба, ұстазым!

    Амансың ба, достарым!

    Жалқаулықты тастайық,

    Сабағымызды бастайық.


    Шаттық шебері





    Сабақтың ортасы

    8 минут



    М иға шабуыләдісі.

    Өткенді еске түсіру. «Табан іздері»

    әдісі.



    1.Сағат ненің өлшем бірлігі? 
    2.Массаның өлшем бірлігін ата? 
    3.Бір жылда неше ай бар?  
    4.Әріпті өрнекке мысал келтір. 

    5.Санды өрнекке мысал келтір. 
    6.Ұзындықтың өлшем бірлігін ата? 
    7.Бір аптада неше күн бар? 

    Жаңа сабақ.

    "Ерте, ерте ертеде математика" деген әлемде бір ақсақал өмір сүріпті. Ол ақсақалдың аты - "өрнектер" екен. Оны екі ұлы болыпты . Бірінші ұлы «санды» өрнектер, екінші ұлы «әріпті» өрнектер.

    Ақсақалдың балалары ынтымақта, бірлікте бақытты өмір сүріпті. Бір-бірінен ажырамай, ұйымшыл болған екен.


    1 тапсырма. Топтық жұмыс.
    « Жұптас, ойлан-бөліс» әдісі.Өрнектерді санды және әріпті өрнектерге ажырату.


    Х+8; 100-30; 50-у: 7+3: а+12: 23+5.

    Санды өрнек әріпті өрнек

    100-30; 7+3; 23+5; х+8; 50-у; а+12



























    Дескриптор:Санды және әріпті өрнектерді ажыратады.


    2 тапсырма. Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі.

    Әріпті өрнектерді оқу.

    А+3: 50+в; с-а; в+с; 16-х; 70-в












    Дескриптор: әріпті өрнектерді оқиды.


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс























    Көліктердің суреттері


    Сергіту сәті

    1 минут

    Музыка ырғағымен би қимылдарын жасау











    Сергіту сәтіне арналған жинақ


    Аяқталуы

    16 минут


    Қызықты тапсырма

    8 минут













    3.Тапсырма.Топтық жұмыс. . «Бірге ойлаймыз» әдісі.

    Х әрпін пайдаланып, санды өрнекті әріпті өрнекке айналдыру.

    1-топ 8+2; 2-топ 12-11; 3-топ 100-20;

    8+а; с+2; 12-а; х-11; 100-а; с-20;

    Д ескриптор: санды өрнекті әріпті өрнекке айналдырады.








    4.Тапсырма. "Тапқыр болсаң, тауып көр". Ауызша орындау.

    Автобуста 15 жолаушы болды. Аялдамадан бірнеше адам түсіп қалды.Автобуста неше адам қалды? Жауапты әріпті өрнек түрінде жаз.

    Жауабы: 15-х










    Дескриптор:әріпті өрнек құрады.

    Дәптермен жұмыс.


    Оқулық, дәптерлер.



    АКТ














    Сабақтың соңы

    2 минут




    Сабақ бойынша рефлексия

    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

    Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім








    Смайликтер


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қабілетіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін


    Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?









    «Ақылды үкі» әдісі арқылы кері байланыс алу

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Сергіту жаттығуларын жасау



    Сыныптағы қауіпсіздік ережелерін сақтау





    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі

    2: «Қарлы кесек» әдісі

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:Топтың ұйымшылдығы менжұмыстардың жүйелі ұйымдастырылуы

    2:Жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді қолдану

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет?




    Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .


    Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?

    Оқу мақсаттары дұрыс әрі нақты қойылды


    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?

    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді


    Жеткізбесе неліктен ?



    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақты саралау, бағалау дұрыс жүргізілді


    Сабақтыңтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

    Уақыт кезеңдерге дұрыс бөлінді және тиімді пайдаланылды


    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 2 сынып
    19.01.2022
    596
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Назаркулова Забира Жетпісқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации