Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Математика 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Б. Сагинбаев
Бөлім |
1СШамалар және олардың өлшем бірліктері |
|
Педагогтіңаты-жөні |
Жуманова А |
|
Күні |
18.10.2022 ж |
|
Сынып: 2 |
Қатысушыларсаны: 21 |
Қатыспағандарсаны: |
Сабақтыңтақырыбы |
Ұзындық.Ұзындықтың өлшем бірліктері |
|
Оқубағдарламасынасәйкес оқытумақсаттары |
2.1.3.2.**Ұзындық(м)/масса(ц)өлшембірліктерінқолданыпөлшеу. 2.1.3.4.**Ұзындық(см,дм,м)/ масса(кг,ц)өлшембірліктерінолардыңарақатысынасүйеніптүрлендіру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар ұзындықтың өлшем бірлігі – метрді біледі. Ұзындықтың өлшем бірліктерін түрлендіруді, салыстыруды,мәндерінқосуды және азайтуды үйренеді. Көптегеноқушыларұзындықбірліктерініңарасындағыбайланыстытүсінеді,қолданады. Кейбіроқушыларшығармашылыққаберілгентапсырмалардыорындайды,түсіндіреді.Түрлідереккөздеріненежелгіөлшембірліктері мен олардыңқатынастары туралыбіледі. |
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтыңбасы 10 мин |
Кіріспе-қызықтырушылық кезеңіПрактикалық жұмыстар Мысалы, жолақтардыңұзындықтарын, балалардың бойларын, сыныптағыгүл жапырағының ұзындығын анықтау жаттығуларыорындалады.Қай фигура ұзын?Негеолайойлайсың? |
Заттардың ұзындығынбеттестіружәне тұстастыру, «көзмөлшерімен»салыстыру әрекеті орындалады. |
Керібайланыс: «Көршіңебірсөзтаңда». |
Ұзындықтыөлшеумен салыстырудыкөрсететінсуреттер. |
Сабақтың ортасы 20 мин |
Операционалдық-танымдық кезеңіОқулықпенжұмыс. |
Оқулықпенжұмыс. |
Қалыптастырушыбағалау. |
Оқулық |
|
.2-тапсырмада ұзындық өлшем бірліктерінсалыстыру а) 39 см = 3дм 9 см; ә) 4 дм 8 см мен 48 см-ді салыстыр.48 см =40см+8см =4 дм8 см Ойсергек:«Теңіздегікапитан». «Теңіздегікапитан»дегенде,қозғалысқа түседі. «Суға адам батты» дегенде, орталарына біроқушыныалыпшеңбержасаптұрады. «Түскі ас» дегенде, 4 оқушыдан бірігіп, тамақ ішусәтін бейнелейді. «Еден жуатын адам» дегенде, жұптасыпқимылдайды. 3-тапсырмада айырмалық салыстыруға есепшығарады.
62 мен 9191–62=29 62саны91 -ден29-ғакем, ал91саны 62-ден29-ғаартық. |
2-тапсырмадаұзындықөлшембірліктерінсалыстыру, түрлендіру, практикалықәрекеттері орындалады,қорытындыланады. Қимылды жаттығуорындайды. 3-тапсырмада айырмалықсалыстыруға есепшығарады:
|
2-тапсырма. Критерий: ұзындықөлшембірліктерін олар Мұғалімніңоқушылармен керібайланысы: «Мадақтама». |
Ұзындықты өлшеуқұралдары. «Өлшем бірліктері»көрнекікестелері. |
10 мин |
62 м, алстадиондыкі– 62 м, ал стадиондыкі –91м.Спортзалға 91 м. Спортзалқарағандастадиондағы ұзындығы стадионғажүгіружолы қанша қарағанда қанша метрұзын? кем? Шешуі: Шешуі: 91 –62 =29 91 –62 =29 Жауабы: 29 метр кем. Жауабы: 29 метр . 4-тапсырма.6 да= 60см;1м =100 см. Ж: 60 смшығуүшін100см-ді 40 см-гекемітукерек. 5- тапсырма Мысалы, 7 дм 9 см мен 9дм 7 см-ді салыстыр. 7 дм9 см= 79см 9 дм7см= 97см Демек, 79 см< 97см. 6-тапсырмада сынық сызықтың буындарын өлшеубарысында сынық сызықтың әр кесіндісі буын депаталатынын еске түсіреді. Әр буынның ұзындығынжекеөлшейді. Әрбуынның ұзындығынқосады. – Суретте бейнеленген сынық сызық неше буыннантұрады? |
.
теңдік тура болатындай,белгісіз сандардыажыратады және ұзындықөлшем бірліктерінсалыстырады.
буындеп аталатынынеске |
Дескриптор:
|
|
|
Қосымшаақпаратпентанысады. Өлшеуіш құралдарда санақ басы ретінде 0 саныалынады. Бүгіндебізқолданыпжүргенсызғышалғашрет Францияда пайда болған. Оны тек ағаштан ғанажасаған. |
түсіреді. Қызыл кесіндініңұзындығына тең сынықсызықтыанықтайды. Ақпараттық мәліметпентанысады. |
|
|
Сабақтың
Соңы 5 мин |
Рефлексиялық-бағалаукезеңі «Блум түймедағы» әдісі бойынша сабақтықорытындылау. Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типініңалты түрі. 1.Қарапайымсұрақ:
2. Анықтаушы сұрақ:
3.Интерпретациялық(түсіндіруші)сұрақ.
4.Шығармашылықсұрақ:
5. Бағалаусұрағы:
6.Тәжірибеліксұрақ:
Оқушылардың сабақ материалын меңгеру деңгейінанықтауүшін сабақтың барысындақадағаланады. Жұптық,топтықталқылауғаназараударылады. |
Сұрақтарғажауап береді. |
Керібайланыс: «Блумтүймедағы»әдісі. |
Гүл күлтешелері |
|
Талқылауға әр оқушының қатысуы тиіс. Олардыңжауаптарын тыңдағанда нені түсінбейтінінанықталады. Қадағалау нәтижесінде оқушыларғақандайкөмек көрсетуқажеттігіанықталады. Бүгінгісабақтаоқушымеңгеруітиісдағдылар:
«әртүрлі»,«ұзын»,«қысқа»,«биік»,«аласа», «ұзындықтыңмәні ...см-гетең»)қолдану. |
|
|
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |