Материалдар / Ашық сабақ. Математика. Жиындардың қиылысуы. 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Математика. Жиындардың қиылысуы. 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен бастауыш сынып ұстаздарына және білімгерлерге арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2024
146
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

2 СБӨЛІМ. ЖИЫНДЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН БЕЛГІЛЕУ

Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сыныбы: 2А

Қатысушылар саны: 26 Қатыспағандар саны:3

Сабақтың тақырыбы:

Жиындардың қиылысуы.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.4.1.2.Сандардың жазылуындағы цифрлар саны, 2-ге бөлінуі, сандық тізбектегі алатын орындары, т.б. бойынша сандық жиындар құру жəне жіктеу (бөліктеу)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

сандар жазбасындағы цифрлар саны бойынша сандық жиындарды құрады жəне диаграмма арқылы көрсетеді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады;

Жиын элементтерін іріктейді, жиынға атау таңдайды;

Кейбір оқушылар орындай алады:

таңдалған белгі бойынша жиындар қиылысына тиісті элементті анықтайды;.


Тілдік мақсат

Пəндік лексика жəне терминология. Жиындарқиылысы. Жиынэлементтері. Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланатынсөйлемдер. Талқылау.

Жиын құрыңдар.

Жиынға атау беріңдер.

Жиын элементтерінің санын анықтаңдар;

Екі жиынның қандай элементтері қиылысатынын анықтаңдар.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы


2мин.


4мин

Балаларды 5 топқа бөлемін.




Үй тапсырмасын тексеру

Мұғалім сөзі:

-Бізге бүгін қонаққа кішкентай доста-рымыз келіпті.Олар ға өзіміздің білімді балалар екенімізді көрсетейікші қане!

Психологиялық дайындық:


Қыстың күні терезеден

Бізге күле қарапты.

Сондай жақсы көңіл-күймен

Бастайық бұл сабақты.


1.Өрнектерді тізбектеп оқиды,мәнін айтады ( басқа балалар өз жұмыстарын тексереді )


2. Ойын "Адасқан сөздер":

1.Қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы .............. деп аталады.

2.Жиынды құрайтын нысандарды оның ............. дейміз.

3.Жиынды бейнелеу үшін............ қолданылады .

4. b € А в элементі А жиынына ..........

Керекті сөздер: элементтері, Эйлер-Венн диаграммасы, жиын, тиісті








Дескриптор:

1.Жиын туралы айтады;

2.Жиынға тиісті емес элементті анықтайды;


Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды:


ДК экраны







слайд


Ортасы


6 мин.


Білу

Сабақтың тақырыбымен,

мақсатымен танысады.

1-тапсырма: «Жиын құрастыр»

Әңгіме жүргізу:

Қандай ұлт өкілдерін білесіңдер?

Қазақстанды негекөп ұлтты ел дейміз?



Жиындарды құрастыруды,

жіктеуді,жиындардың қиылысына элементтердің тиістілігін анықтайды, жазады.

Shape2

Олеся

Зухра

Shape1

Жібек

Арман Иван










Кеудеше Музыкалық

Киген аспаппен


Сұрақтарға жауап бере отырып , ел тәуелсіздігі, ұлттар достығы мен татулығы, оның пайдасы туралы ойларын ортаға салады


Дескриптор:

1.Балаларды екі жиынға топтастырады;

2. Екі жиында да тұрған баланың есімін атайды;

3. Шеңберге балалардың есімін жазады;

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

ДК экраны

слайд

2-сынып оқулығы


4 мин.

Түсіну

2- тапсырма: « Сандарды ата»


Жұппен жұмыс.

Жиындардың қиылысқан тұсына қандай сандар түскенін анықтау. Неге олай орналасқанын түсіндіру.

Shape4

32 27

11

12

Shape3

100

45 200 300

47 400










Екі таңбалы 40-тан үлкен

сандар жиыны сандар жиыны



Дескриптор:

1.Екі таңбалы сандар жиын-ындағы сандар-ды атайды;
2. 40-тан үлкен сандар жиынын табады;
3.Екі шеңбер-дің қиылысқан тұсына түскен екі таңбалы сандарды атайды;

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау

ДК экраны

2-сынып оқулығы


Қолдану

5 мин

3- тапсырма

Сандар жиынын құрастыр


Топта жұмыс істеу ережесін еске түсіру

Топпен жұмыс

Топ мүшелері бірігіп әр түрлі сандар жиынын құрастырады

0 20 12 48 50 13 55 900 100 6 7 11 18 200 38 800

Shape5

20 12 48 50

13 55 11 18 38

Shape6
  1. 6

7





Shape7

900 100

200 800


Shape8

55 900

100 200 800







Дескриптор:

1.Әр жиынға тиісті элементті

анықтайды;

2.Әр жиынға тиісті элементті жазады;

;

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Оқулық,

Сан

дар

3 мин


4- тапсырма

Сандарды жуық ондыққа дейін дөңгелектеуді еске түсіру



Ойын: Тізбекті жалғастыр

Оқушылар тапсырманы ауызша орындайды

8Shape11 Shape10 Shape9 9+ =90 62+ =70 58+ =60

2Shape14 Shape13 Shape12 6+ =30 75+ =80 93+ =100

5Shape16 Shape15 4+ =60 51+ =60


Оқушылар кезекпен оқып мәнін табады.

Дескриптор:

1. Сандарды жуық ондыққа толықтырып атайды ;

2.Екінші қосылғышты тауып жазады;

ҚБ: Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалау.

слайд

Сергіту сәті

2 мин.


Қимыл- қозғалыс жаттығулары

https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE


ДК экраны

4 мин.

4ә- тапсырма:


Ойын : Кім жылдам? Өзіндік жұмыс

Өрнектердің мәнін табады

13+19 43+29 73-29

25+29 65+29 65-49

37+39 37+29 95-79



Дескриптор:

1.Екі таңбалы сандарды ауыз-ша қосады;
2. Екі таңбалы сандарды ауыз-ша азайтады;
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы өздерін бағалау.

Үлес

тірмелі кар

точка,

слайд

3мин

Логикалық тапсырма

Заңдылықты анықтап, тиісті санды тап


Дескриптор:

1.Заңдылықты анықтайды

2.Қажетті санды табады;

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау

слайд

Сабақ

ты

бекіту

7 мин

Сұрақ жауап арқылы сынып ішіндегі заттардан қандай жиын құрастыруға болатынын анықтату

Топтық жұмыс

Сынып ішіндегі заттардан жиын құрастырады,жиындарға тиісті элементтерді анықтайды, жиын қиылысына тиісті элементті табады, 1- топ

1.Төртбұрышты заттар жиыны

(тақта, кітап, парта, терезе, шкаф, батарея т.б.)

2.Ағаштан жасалған заттар жиыны

(кітап, парта, , шкаф, үстел, дәптер, орындық т.б.)

2- топ

1. Төртбұрышты фигуралар жиыны

2. Көк түсті фигуралар жиыны


3- топ


1. Екі таңбалы сандар жиыны

2 .Нөлмен аяқталатын сандар жиыны


4-топ

1.Үшбұрыштар жиыны

2.Сары түсті фигуралар жиыны


Дескриптор:

1.Әр жиынға тиісті элементті

анықтайды;

2.Әр жиынға тиісті элементті жазады;

3. Шеңберлердің қиылысына ортақ элементті табады




Суреттер,

Сөз-

Дер,

Сан-

дар

Соңы

1мин.

Үй тапсырмасы: 55-бет № 5




2-сы-нып оқулығы.


Кері байланыс

1 мин.

Бүгінгі сабақтағы жетістігіңді көрсет

Бүгінгі сабақтағы жетістігін жетістік баспалдағы арқылы көрсетеді


слайд

Баға

лау

1мин

Бағалау 1-10 балл аралығында жүреді.Оқушылардың топтық , жұптық, өзіндік жұмыстары ескеріледі.

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!