Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
тар
|
Басы
2мин.
4мин
|
Балаларды 5 топқа
бөлемін.
Үй тапсырмасын
тексеру
Мұғалім
сөзі:
-Бізге бүгін қонаққа кішкентай
доста-рымыз келіпті.Олар ға өзіміздің білімді балалар екенімізді
көрсетейікші қане!
|
Психологиялық
дайындық:
Қыстың күні
терезеден
Бізге күле
қарапты.
Сондай жақсы
көңіл-күймен
Бастайық бұл
сабақты.
1.Өрнектерді
тізбектеп оқиды,мәнін айтады ( басқа балалар өз жұмыстарын
тексереді )
2. Ойын "Адасқан
сөздер":
1.Қасиеттері,
белгілері ортақ нысандар тобы .............. деп
аталады.
2.Жиынды құрайтын
нысандарды оның .............
дейміз.
3.Жиынды бейнелеу
үшін............ қолданылады .
4. b € А в элементі
А жиынына ..........
Керекті сөздер: элементтері,
Эйлер-Венн диаграммасы, жиын,
тиісті
|
Дескриптор:
1.Жиын туралы
айтады;
2.Жиынға тиісті емес элементті
анықтайды;
Белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы
бағалайды:
|
ДК
экраны
слайд
|
Ортасы
6
мин.
Білу
|
Сабақтың
тақырыбымен,
мақсатымен
танысады.
1-тапсырма: «Жиын
құрастыр»
Әңгіме
жүргізу:
Қандай ұлт өкілдерін
білесіңдер?
Қазақстанды негекөп ұлтты ел
дейміз?
|
Жиындарды
құрастыруды,
жіктеуді,жиындардың
қиылысына элементтердің тиістілігін анықтайды,
жазады.
Олеся
Зухра
Жібек
Арман Иван
Кеудеше Музыкалық
Киген аспаппен
Сұрақтарға жауап
бере отырып , ел тәуелсіздігі, ұлттар достығы мен татулығы, оның
пайдасы туралы ойларын ортаға
салады
|
Дескриптор:
1.Балаларды екі
жиынға топтастырады;
2. Екі жиында да
тұрған баланың есімін атайды;
3. Шеңберге
балалардың есімін жазады;
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
слайд
2-сынып
оқулығы
|
4
мин.
Түсіну
|
2- тапсырма:
« Сандарды
ата»
|
Жұппен
жұмыс.
Жиындардың қиылысқан
тұсына қандай сандар түскенін анықтау. Неге олай орналасқанын
түсіндіру.
32
27
11
12
100
45 200
300
47
400
Екі
таңбалы 40-тан
үлкен
сандар
жиыны сандар
жиыны
|
Дескриптор:
1.Екі таңбалы сандар
жиын-ындағы сандар-ды атайды;
2. 40-тан үлкен сандар жиынын табады;
3.Екі шеңбер-дің қиылысқан тұсына түскен екі таңбалы сандарды
атайды;
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау
|
ДК
экраны
2-сынып
оқулығы
|
Қолдану
5
мин
|
3-
тапсырма
Сандар жиынын
құрастыр
Топта жұмыс істеу ережесін
еске түсіру
|
Топпен
жұмыс
Топ мүшелері бірігіп
әр түрлі сандар жиынын құрастырады
0 20 12 48 50 13 55
900 100 6 7 11 18 200 38 800
20 12 48 50
13 55 11 18 38
-
6
7
900 100
200 800
55 900
100 200 800
|
Дескриптор:
1.Әр жиынға тиісті
элементті
анықтайды;
2.Әр жиынға тиісті
элементті жазады;
;
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқулық,
Сан
дар
|
3
мин
|
4-
тапсырма
Сандарды жуық
ондыққа дейін дөңгелектеуді еске
түсіру
|
Ойын: Тізбекті
жалғастыр
Оқушылар тапсырманы
ауызша орындайды
8
9+
=90 62+ =70 58+ =60
2
6+
=30 75+ =80 93+ =100
5
4+
=60 51+ =60
Оқушылар кезекпен оқып мәнін
табады.
|
Дескриптор:
1. Сандарды жуық ондыққа
толықтырып атайды ;
2.Екінші қосылғышты тауып
жазады;
ҚБ: Бас бармақ арқылы өзін-өзі
бағалау.
|
слайд
|
Сергіту
сәті
2
мин.
|
|
Қимыл- қозғалыс
жаттығулары
https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE
|
|
ДК
экраны
|
4
мин.
|
4ә-
тапсырма:
|
Ойын : Кім
жылдам? Өзіндік
жұмыс
Өрнектердің мәнін
табады
13+19 43+29
73-29
25+29 65+29
65-49
37+39 37+29
95-79
|
Дескриптор:
1.Екі таңбалы сандарды ауыз-ша
қосады;
2. Екі таңбалы сандарды ауыз-ша азайтады;
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
өздерін бағалау.
|
Үлес
тірмелі
кар
точка,
слайд
|
3мин
|
Логикалық
тапсырма
|
Заңдылықты анықтап,
тиісті санды тап
|
Дескриптор:
1.Заңдылықты
анықтайды
2.Қажетті санды
табады;
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау
|
слайд
|
Сабақ
ты
бекіту
7
мин
|
Сұрақ жауап арқылы сынып
ішіндегі заттардан қандай жиын құрастыруға болатынын
анықтату
|
Топтық
жұмыс
Сынып ішіндегі
заттардан жиын құрастырады,жиындарға тиісті элементтерді анықтайды,
жиын қиылысына тиісті элементті табады,
1-
топ
1.Төртбұрышты заттар
жиыны
(тақта, кітап,
парта, терезе, шкаф, батарея т.б.)
2.Ағаштан жасалған
заттар жиыны
(кітап, парта, ,
шкаф, үстел, дәптер, орындық т.б.)
2-
топ
1. Төртбұрышты
фигуралар жиыны
2. Көк түсті
фигуралар жиыны
3-
топ
1. Екі таңбалы
сандар жиыны
2 .Нөлмен аяқталатын
сандар жиыны
4-топ
1.Үшбұрыштар
жиыны
2.Сары түсті
фигуралар жиыны
|
Дескриптор:
1.Әр жиынға тиісті
элементті
анықтайды;
2.Әр жиынға тиісті
элементті жазады;
3. Шеңберлердің
қиылысына ортақ элементті табады
|
Суреттер,
Сөз-
Дер,
Сан-
дар
|
Соңы
1мин.
|
Үй тапсырмасы:
55-бет № 5
|
|
|
2-сы-нып
оқулығы.
|
Кері
байланыс
1
мин.
|
Бүгінгі сабақтағы жетістігіңді
көрсет
|
Бүгінгі сабақтағы жетістігін
жетістік баспалдағы арқылы
көрсетеді
|
|
слайд
|
Баға
лау
1мин
|
Бағалау 1-10 балл аралығында
жүреді.Оқушылардың топтық , жұптық, өзіндік жұмыстары
ескеріледі.
|
|
|
|