Ашық сабақ Математика 3 сынып Бекіту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Математика 3 сынып Бекіту

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Ы.АЛТЫНСАРИН АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП» КММ


Пәні:

Математика

Бөлім:

Су-тіршілік көзі.Жазбаша көбейту және бөлу.

Педагогтің аты-жөні:

Иманбердиева А

Күні:

10.04.2025 ж

Сынып:

3 Г


Сабақтың тақырыбы:

138 сабақ. Бекіту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

Сабақтың мақсаты

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолданады

Құндылықтар:

Сәуір айы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі:: «Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап» (Абай)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы


5 минут



Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут





























Сергіту сәті

2 минут

















































Сабақты қорыту

8минут










Бағалау





Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Дос тап» ойыны

Топқа бөлу

«Қалам»әдісі


Өткенді пысықтау

5-тапсырма

Баған түрінде жаз және есепте.

130*6=810 660/5=132

176*5=880 350/2=175

255*2=510 950/2=475


Құндылық мақсаты: Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру

«Мен зерттеушімін» ойыны

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Суының емдік қасиеті бар көлді тап

154*5=770

740:4=185

235*4=940

580:4=145

145*6=870

350:2=175

Алакөл

«Мен ойшылмын» ойыны

Өзіндік жұмыс

2-тапсырма

Есепті шығар

Ш: 1) 115*4=460 адам (балалар)

2) 126+115+460=701 адам (барлығы)

Ж: көлде барлығы 701 адам демалып жүр.


ЕБҚ

3-тапсырма

Баған түрінде жаз және есепте.

135*2=270

370:2=185

125*4=500

774:6=129


«Конверт» ойыны

Топтық жұмыс

Есепті шығар.

1-топ

Ш: 1) 330:2=165 адам қайықпен

2) 330+165495 адам барлығы

Өрнегі:330+330:2=495 адам

Ж:Көлде барлығы 495 адам теплоходпен және желкенді қайықпен серуендеді.


2-топ

Есепті шығар

Бер: бөлігі-14м

Барлығы-?м

Ш:14*6=84

Ж: көлдің жалпы тереңдігі 84 м


3- топ

960 жолаушы бір күнде 3 кемемен саяхатқа аттанды. Бірінші кемеде 145 жолаушы, ал екінші кемеде біріншіден 4 есе артық жолаушы бар. Қалғандары үшінші кемеге отырған. Үшінші кемеде неше жолаушы бар?

Шешуі:

145∙4=616ж.

960-(616+145)=199ж.

Жауабы:үщінші кемеде 199 жолаушы бар


4 -топ

Бірінші кемеде 134т жүк, ал екінші кемеде одан 5 есе артық жүк бар. Екінші кемеде біріншіге қарағанда қанша тонна жүк артық?

Шешуі:

134∙5=670т

670-134=536 т

Жауабы:екінші кемеде 536тонна жүк артық.

«Кім жылдым» ойыны

5-тапсырма

Баған түрінде жаз және есепте.

175*4=700

115*6=690

870:6=145

690:5=138

«Дос болайық»ойыны

Жұптық жұмыс

7-тапсырма

Сызба бойынша өрнек құрастырып, амалдардың орындалу ретін анықта. Мәнін тап

(750:6)*2+118*5=840


Шығармашылық тапсырма

«Тапқыштар» ойыны

9-тапсырма

Әр бала қандай балық аулағанын тап.

Арман 3 мөңке аулады. Болат 5 алабұға аулады. Қайсар 1 таутан

аулады.

«Сұрақ –жауап» ойыны

-Үш таңбалы санды неше таңбалы санға көбейтіп,бөлдік?

-Көбейтудің компонентні ата?

Бөлудің компонентін ата?



Үй тапсырмасы

8-тапсырма

Амалдардың орындалу ретін анықта.Есепте.

660:5+530=662

920:8+405=520

750:+317=692

580:4+209=354


Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі




Өлең жолдарын хормен оқиды


Өткенді пысықтайды








Тапсырманы орындайды












Өзіндік жұмыс орындайды









Жеке жұмыс жасайды









Есепті шығарады







Тапсырманы орындайды






Есепті шығарады








Өрнек құрастырады















Тапсырманы орындайды



























Үй тапсырмасын алады





Кері байланыс жасайды


«Бағдаршам» әдісі












Мақтау,мадақтау арқылы бағалап отыру

Дескриптор:

Баған түрінде жазады және есептейді-1б

«Асық» бағалау





Дескриптор:

Суының емдік қасиеті бар көлді табады-1б






Дескриптор:

Есепті шығарады-1б



Дескриптор:

Көлде барлығы қанша адам теплоходпен және желкенді қайықпен серуендегенін табады-1б



Дескриптор:

Баған түрінде жазады және есептейді-1б







Дескриптор:

Есепті шығарады-1б


Тамаша жұмыс орындадыңдар!





































Дескриптор:

Баған түрінде жазады және есептейді-1б



Дескриптор:

Сызба бойынша өрнек құрастырып, амалдардың орындалу ретін анықтайды-1б






Дескриптор:

Әр бала қандай балық аулағанын табады-1б


Дескриптор:

Сұрақтардың жауабын табады-1б


Жинаған асықтар санын санап бағалау.




























Суреттер











Жұмыс дәптері


Оқулық



Алакөл туралы суреттер












Оқулық





Жұмыс дәптері














Суреттер








Жұмыс дәптері















Оқулық







Оқулық





Жұмыс дәптері











Балық суреттері















Кері байланыс тақтасы



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі