Материалдар / Ашық сабақ Математика. 3 сынып "Жазбаша көбейту және бөлу"

Ашық сабақ Математика. 3 сынып "Жазбаша көбейту және бөлу"

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныпқа арналған Жазбаша көбейту мен бөлу тақырыбы бойынша ашық сабақ. Бұл жерде үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қызылжар орта мектебі












Ашық сабақ

Тақырыбы:Жазбаша көбейту және бөлу 185 * 4 және 740 : 4

( 3 «Б» сынып )




















Сынып жетекшісі: Базарбек Хуралай









Күні:21.04.2020 ж

Сыныбы: 3 «Б»

Пәні:Математика

Тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу 185 * 4 және 740 : 4

Мақсаты:

1.Білімділік.Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту,бөлу тәсілімен таныстыру.

2.Дамытушылық. Көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау, жылдам есептеу дағдысын қалыптастыр, ой – өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту;

3.Тәрбиелік.Жауапкершілікке, ұқыптылыққа,ізденпаздылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік жұмыс,топпен жұмыс

Көрнекілігі: кестелер, слайд,таратпа карточка, дидактикалық ойын

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Барлығымыз шеңбер құрып тұрайық.Бүгінгі күнімізге саттілік тілейік. Менің сеңдерге тілерім. Бүгінгі сабақты тартымды, жауапкершілікпен, ойларынды толық жеткізетіндей қатысуларына тілектеспін. Бір – бірімізге тілегімізді айтып болсақ тезірек кеп үстелдегі қима суреттерден бір – бірлеп келіп алайық. Кім қандай сурет алды. Сол бойынша сурет құрастырыңдар. Толық гүлдің суреті шығарған оқушылар бір топ болып сол гүлдің суретті шыққан орынға отырады.

1.Қазір қандай мезгіл? Көктем

2.Мамыр айында қандай мереке бар? Ұлы отанға 70 жылдық

3.Қандай батырларды білесіңдер? Бауыржан Момышұлы,Мәшүк Мәметова, Әлия Молдағұлова т.б

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 5 .

Үйге мен сендерге 109 бет № 5 тапсырманы берген болатынмын.Онда не істеуіміз керек.Шаршының периметрі 24 см.Оның ауданың тап деп берілген.

1.Шаршы дегеніміз не? Шаршының барлық қабырғалары тең.

2.Шаршының периметірін неше тәсіл арқылы табуға болады? 3 - тәсіл арқылы табуға болады.

Біріншісі барлық қабырғаларын қосу арқылы

Екіншісі ұзындығы мен енін қосып екіге көбейту арқылы

Үшіншісі әр қосылғышты жеке - жеке екіге көбейтіп қосамыз.Қандай қасиет еске түседі айтайықшы.

3.Енді осы шаршының периметірін 3-тәсіл арқылы тауып көрейік 24 см берілген оны қалай табамыз? Ол үшін шаршының барлық қабырғасы тең екенің еске түсіріп шаршының бір қабырғасын 6 см деп аламыз.

Сонда 1 – тәсіл бойынша 6 см + 6 см + 6 см + 6 см = 24 см.

2 - тәсіл бойынша ( 6 см + 6 см ) * 2 = 24 см

3 – тәсіл бойынша 6 см * 2см + 6 см * 2 см = 24 см

4.Шаршының ауданын қалай табамыз? Ұзындығын еніне көбейтеміз.Ендеше 6 см * 6 см = 36 см 2

ІІІ. Оқушы білімін жан – жақты тексеру.

Ауызша сұрау. Көбейту мен бөлуге таратпа карточкалар беру.

20 * 9 = 180 40 * 7 = 280 630 : 70 = 9

60 * 5 = 300 420 : 7 = 60 720 : 9 = 80

ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту мен бөлу тәсілімен танысамыз.

Ү. Жаңа сабақ . Жазбаша түсіндірем.

185 * 4 = 740 740 : 4 = 185

185 * 4 = 740

Жазбаша көбейту

Shape2 Shape1

185

× 4

740

62



Бірліктерді көбейтеміз ...

Ондықтарды көбейтеміз ...

Жүздіктерін көбейтеміз ...


Жауабын оқимын: 740


1.б)Амалдарды орында және тексер:

2Shape3 25 * 4 = 900 900 : 4 = 225 135 * 6 = 810 810 : 6 = 135

Shape4 225 900 4 135 810 6

×Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 4 - 8 225 × 6 - 6 135

900 10 810 21

Shape12 Shape11 - 8 - 18

20 30

Shape14 Shape13 - 20 - 30

0 0

1Shape15 40 * 6 = 840 840 : 6 = 140 155 * 4 = 620 620 : 4 = 155

Shape16 140 840 6 155 620 4

×Shape22 Shape21 Shape20 Shape19 Shape17 Shape18 6 - 6 140 × 4 - 4 155

840 24 620 22

Shape24 Shape23 -24 - 20

0 20

Shape25 - 20

0

Өздік жұмыс:

115 * 4 = 460 460 : 4 = 115 165 * 6 = 990 990 : 6 = 165

Shape26

Shape27 115 460 4 165 990 6

×Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape28 Shape29 4 - 4 115 × 6 - 6 165

460 06 990 39

Shape35 Shape34 - 4 - 36

20 30

Shape37 Shape36 - 20 - 30

0 0


190 * 4 = 760 760 : 4 = 190 138 * 5 = 690 690 : 5 = 138

Shape38

Shape39 190 760 4 138 690 5

×Shape45 Shape44 Shape43 Shape42 Shape40 Shape41 4 - 4 190 × 5 - 5 138

760 36 690 19

Shape47 Shape46 - 36 - 15

0 40

Shape48 - 40

0

2.а) Есепті шығар.

Б.о 4 мин - 420 м

Е.о 4 мин - 480 м

Е.о - ? б. Артық

1) 420 : 4 = 105

2) 480 : 4 = 120

3) 120 – 105 = 15

Жауабы: Екінші оқушы біріншіге қарағанда минут сайын 15 метр артық жүрген

Білімқұмарлар ойыны ауызша.Сен 4 минутта неше метр жүре аласың? Ал сенің досың ше? Осылар бойынша есеп құрастыр.

Ә) Кестені пайдаланып , есеп құрастыр және шығар.

Б.к 4 м – б.к 16 м

Е.к 5 м - б.к 25 м

Б.к.с - ?

16 : 4 + 25 : 5 = 9

Жауабы: Барлық киім саны 9

Сергіту сәті:

3 топқа логикалық тапсырма беру.

1.Қандай үш таңбалы санды алты нөл шығатындай етіп тең бөлуге болады?

( 888 – ді көлденең ортасынан сызып бөлгенде)

2.Айдос дәптеріне 5 сурет,ал Айгүл өзінің дәптеріне 7 сурет салды.Олар неше дәптерге сурет салды?

( Олар екі дәптерге сурет салды )

3.Гүлзарда 5 райхан, 7 раушан және 6 қызғалдақ өсіп тұр.Гүлзарда гүлдің неше түрі өсіп тұр?

( Гүлзарда үш түрлі гүл өсіп тұр)

3. Өрнек құр және оның мәнін тап.

А) ( 217 * 4 ) – 100 = 868 – 100 = 768

Ә) ( 438 – 263 ) * 5 = 175 * 5 = 875

Б) ( 802 + 152 ) : 3 = 954 : 3 = 318

В) ( 954 : 6 ) + 100 = 159 + 100 = 259

Ү. Сабақты бекіту

4. Салыстыр.

300 + 20 + 8 * 2 < 300 * 2 + 28

200 + 5 * 4 < 200 * 4 + 4

2 * 216 + 4 = 200 * 2 + 10 * 2 + 6 * 2

106 * 7 = 106 * 6 + 106

6. Жүздіктерін 6 - ға бөлгенде қалдық қалатын сандарды теріп жаз:

762, 726

ҮІ. Сабақты қорыту: Балалар енді сабағымызды кері байланыс арқылы қорытындыласақ.Мен сендерге стикер таратам.Сендер өз ойларынды жазып ілесіңдер.

ҮІІ. Үйге тапсырма : № 5,7 111 бет.

ҮІІІ. Бағалау.
















Жариялаған:
Базарбек Хуралай
02 Желтоқсан 2021
802
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі