Басы
5
мин
|
-Оқушылармен амандасады.
-Сыныпты
түгендейді.
-Оқу
құралдарын жинақтайды.
-Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.
-Ынтымақтастық ахуал құру.
|
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Назар
аударады.
|
Әр түрлі
платформаларда өзін-өзі бағалау.
10
балл.
ҚБ
|
Слайд
1
Слайд
2
https://bouncyballs.org/
|
Ортасы

10
минут

7
минут

10
минут

5
минут
|
Алдыңғы
білімді еске түсіру.
Есіңе
сақта!
1 сағ
=60 мин
платформасы арқылы №1 тапсырманы
орындайды
Сағаттардағы уақытты
анықта.

Бағалау
парағына әрбір тапсырманы дұрыс орындаса 1 баллмен бағаланатынын
айтады.
№2


платформасы арқылы қай оқушының тапсырманы дұрыс
орындағанын тексереді.
Секунд
–туралы мәлімет береді.
Бейне
көрсетілімді тамашалайды.

1
мин=60 секунд
1
сағат=3600 секунд
Саралау тапсырмасы әрбір оқушының деңгейіне қарай
саралау тапсырмасын береді.
Б и
үйірмесіне-2к.40мин.
Қолөнер үйірмесіне-3к.50 мин
?мин
Шешуі: 40*2+3*50=230
мин
230мин:60 мин=3сағ
50мин
Жауабы: барлығы 3 сағат 50 минут
жұмсайды.
М етро-8 мин
Жаяу-5мин ? мин ? секунд
Шешуі: 8
мин+5мин=13мин=780секунд
Жауабы: барлығы 13 минут, 780
секунд
Басталады-15.40мин
Аяқталады-15.50мин
Созылды-?мин
Шешуі:15.50-15.40=10
мин=600секунд
Жауабы: 10 минутқа немесе 600 секундқа
созылды.
4-тапсырма платформасы арқылы
берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді. Берілген жауаптың
дұрыстығын қадағалайды.

|
Оқушылар берілген тапсырманы
дұрыс орындайды.
Сағаттарды
көрсетілген уақыттарды
платформасы арқылы белгілейді.
Берілген
тапсырманы
платформасы арқылы орындап, өздерін
тексереді.
Сұрақтарға жауап береді.
Мұқият тыңдайды.
Берілген есептерді талдап, шартын құрып, шешуін
дұрыс шешеді.
Экрандағы тапсырмаларды
орындайды.

Платформасы арқылы тапсырмаларды дұрыс
орындайды.
|
Дескриптор:
-Сағатта
көрсетілген күндізгі уақытты дұрыс белгілейді
-(1б)
-Сағатта
көрсетілген түнгі уақытты дұрыс белгілейді
-(1б)
Дескриптор:
- Уақыт бірліктеріне
дұрыс
айналдырады
(2б)
ҚБ
Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
.-шартын құрып, сұрағын дұрыс қояды
(1б)
-Шешуін табады (1) балл
сағатты минутқа айналдырады.
(1б)
Дескриптор
дұрыс жауабын белгілейді
1 балл.
Дескриптор
платформасындағы әрбір дұрыс жауап берген
оқушы 2 балл алады.
|
Слайд
3
https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=30bd5d00-7d58-44a7-9ec6-5c7a540a2139
https://www.plickers.com/library#now-playing
Слайд
4
Слайд
5
https://youtu.be/A-dbh8xn_t0?si=QTwR7tOM8nv7t-94
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
https://player.lessons.kundelik.kz/rabbit/16446
https://wordwall.net/ru/resource/72641352
|
Соңы
5
минут
3минут
|
Бағалау
Әр
оқушының жинаған балын айтып мақтап
мадақтайды.
арқылы
әрбір оқушының жинаған балын айтады.
Рефлексия.Сабақты бекіту. әдісі арқылы оқушылардың түсінгенін,
түсінбегенін, не қиын болғанын біледі.
ҚҚҚ
Қызық- сабақ ұнады.
Қажет-Секундты минутқағ сағатқа айналдыра
аламын.
Қиын- ештеңе түсінбедім.
Үйге
тапсырма №6 32-бет
|

Бүгінгі сабақта алған
білімдері бойынша рефлексия жасайды
|
Сілтемеге
өтіп,оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.
|
https://forms.gle/gy7vTYpsPKzC6Kz48
Слайд
9
Слайд
10
|