Сабақтың
басы
5 мин
|
Психологиялық ахуал
«Стюардесса тілегі»
Оқушыларды билет арқылы топқа
бөлу.
Біртұтас
тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне
ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін. Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік
мамандықтың ерекшеліктерін білу және адамдардың
еңбегін құрметтеу;
1-топ: Тоқтар Әубәкіров (1991 жылы 2
қазан)
2-топ: Талғат Мұсабаев (1994жылы
1-шілде)
3-топ: Айдын Айымбетов (2011
жылы Қазақстан ғарышкерлерінің алғашқы отрядына
қабылданды)
Әдебиеттік оқу пәнімен
байланыстыру:
Әдебиеттік оқу пәнінен өткен «Байқоңыр»
ғарышайлағы туралы не білеміз?
«Байқоңыр» ғарыш айлағы Қызылорда облысының Төретам ауылына
жақын жерде орналасқан.
Адамзат баласының ғарышқа жолы осы «Байқоңырдан»
басталды.
Сондықтан «Байқоңыр» - «жұлдызды қала» деп аталып
кетті.
Өткен сабақты тексеру
9-тапсырма. Есепті
шығар.

V1=125м/мин
V2=100м/мин
t=10мин
S=?м
Ш:
1) Vқаш=125-100=25м/мин
2) S=v*t=25*10=250м
Ж:
Арман Серіктен 250м қашықтықта болады.
|
Оқушылар
3-топқа бөлінеді
Оқушылар
бірге айтады. Тексереді
|
Бағалау
парақшасы
«Паспорт»

Жарайсыңдар!
|
слайд
слайд
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
12
мин
|
ФС тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Нұсқау: Есепті шығар.

А насы-1349тг-ден
3-ы, 1675тг-ден 3кг,
405тг-ден 2қ ұн
?тг үнем
Әжесі-1079тг-ден 3-ы, 1399тг-ден
3кг,
305тг-ден 2қ ұн
Ш: (1349*3+1675*3+405*2) - (1079*3+1399*3+305*2)=
9882-8044= 1838тг
Ж: Әжесі 1838тг үнемдеді.
"Мен білемін"
әдісі .
Саралау
тапсырмалары. Топтық тапсырма
1-деңгей:
Есепті шығар.
5 дүкен -250қ сүт, 350қ
сусын/күніне
1 аптада-?қ
Ш: 1)
5*(250+350)=5*600=3000қ/күн
2) 3000*7=21000қ/аптасына
Ж: Бір аптада 21000 қаптама сүт пен сүт қышқылды
сусындар алады.
2 –
деңгей
«Сәкестендір»
әдісі
Теңдеулер құр
және оларды шеш.
1) (165+633):x=266
798:x=266
x=798:266
x=3
(165+633):3=266
266=266
2) 50000-36952=x+6466
13048=x+6466
x=13048-6466
x=6582
50000-36952=6582+6466
13048=13048
3) x*12=65032+18464
x*12=83496
x=83496:12
x=6958
6958*12=65032+18464
83496=83496
3-деңгей.
«Топтық зерттеу әдісі»
Саябақта 4 тоған
бар. Бір-тоғаннан екіншісіне айналып жүрмей бірден қысқа жолмен
бару үшін, олардың арасындағы жолдарға құм себу қажет. Тоғандарды
орналастырудың 2 нұсқасын қарастыр.
Суретін салып,
өзіңнің ойыңды түсіндір.

|
Есептерді әртүрлі тәсілмен шығарады. Олардың
қайсысы
тиімдірек екенін анықтайды
Мәтін бойынша есептің шартын құрып,сұрағын,шешуін
жазып,
жауабын жаза алады
Мәтін бойынша теңдеу құрып,теңестіріп, теңдеудің
мәнін таба алады
Зерттейді;
Сұрақтарға жауап
береді Суретін салып, өзінің ойын
түсіндіреді
|
Дескриптор:
Есептің шартын құрады-1б
Сұрағын қояды-1б
Шешуін жазады-1б
Жауабын табады-1б
Дескриптор: 1-топ:
Есептің шартын құрады-1б
Сұрағын жазады-1б
Шешуін жазады-1б
Жауабын жазады-1б
Дескриптор: 2-топ:
Мәтін бойынша теңдеу құра ды-1б
Теңдеуді тиісті мәтінмен
сәйкестендіреді-1б
Теңдеудің мәнін таба алады-1б
Теңдеуді тексереді-1б
Дескриптор: 2-топ:
Зерттейді-1б
1-нұсқасын қарастырады-1б
2-нұсқасын қарастырады-1б
Суретін салады-1б
|
суреттер
слайд
слайд
слайд
|
8мин
|
"Өзіндік жұмыс"
Жұптық жұмыс. Дәптермен
жұмыс
«Ойлан,жұптас » әдісі
754-651=103
193-(117+94)=18
1781-214=1995
(1495-290)-195=1000
72*27=1944
8334/(608-310)=28
361-257=104
243-(51+77)=115
1347-(900-347)=794
(644-190)+277=731
(279+29)*38=11704
(357+119)
/17=28
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі жоғары ) балаға
тапсырма
Біріншісі -30т/күн
Екіншісі -50т/күн
365 күнде -?т
Ш: 1) 30+50=80т/күніне (екеуі
бірге)
2) 365*80=29200т (1 жылда)
Ж: Екеуі бірге жылына 29200т сүт
өңдейді.
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен) балаға
тапсырма
X+50=100
X=100-50
X=50
50+50=100
100=100
|
Балалар жұптасып
бірге орындайды
|
Белгісіз санды табады-1б
Есепті шығарады-
1б
|
таратпа материал
|
Сабақтың соңы
3
мин
|
Рефлексия «Паспорт
парақшасы»Шынында да, математика – қызықты, сан қырлы,
пайдалы ғылым. Ал мамандық таңдауға уақыт келгенде,
сендерге математика білімі пайдалы болмайтын жер бетінде
мамандық жоқ екенін түсінетін
боласыңдар.
Ал енді күлімсіреп, сол арқылы бір-бірімізге
тартымды
әрі қызықты саяхаттағанымыз
үшін алғыс айтайық.

|
Жинаған балдарын санайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
|