тобы: Ересек
топ
Тәрбиеші:
А.А.Сулейменова
|
Тақырыбы: «Математика
әлемі»
|
мақсаты:
|
Балалардың ұсақ қол
маторикасын дамыту. Заттардың
түсін, көлемін, пішінін айыра
біледі, ұзын-қысқа, биік-аласа
ұғымдарын
қолданады. Геометриялық пішіндер
туралы
түсініктері
қалыптасты.
5-ке дейін тура және кері
санайды, кеңістікті, уақытты бағдарлай біледі, жеке
тапсырмалармен жұмыс жасау
дағдылары
жетілді.
|
Сөздік қорын
дамыту:
|
таңертең,
күндіз, түн; күндер: бүгін, кеше, ертең-карточка арқылы
дамыту.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
|
Сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, мақтау, мадақтау,
әңгімелеу
|
Ресурстар, дамытушы
орта:
|
Әр-түрлі пішіндегі кілттер,
жеке балаға жұмыс жасауға арналған монтессори
құралдар,
5 көлемінде сандар карточкасы.
Кеңістікті бағдарлауға арналған суреттер, аудио жазба,
музыка.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Білуі
тиіс:
|
5-көлеміндегі сандарды тура
және кері санайды , заттың кеңістікте орналасу ретін, түсін,
пішінін ажыратады.
"Биік" ,"аласа" ,"ұзын",
"қысқа" ұғымдарын дұрыс қолданады.
|
Меңгеруі
тиіс:
|
Берілген тапсырманы түсініп,
өз бетінше әрекет етуді.
|
Білік және дағдыларын
дамыту
|
Санау дағдыларын, геометриялық пішіндер
туралы
түсініктерді қалыптастыру, кеңістікті және уақытты
бағдарлауды; қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыра
алады.
Уақыт туралы (тәулік
бөліктері: таңертең, күндіз, түн; күндер: бүгін, кеше, ертең)
түсініктерді біледі. Уақыт, кеңістік туралы қарапайым түсініктерін
көрсете алады.
|
Жоспары
|
Кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Баланың
әрекеті
|
Сабақтың
басы
|
«Математика патшалығының
ханшайымы» қонаққа келді.
Таңғалдыру
сәті: Ой,балалар менің патшалығыма
кіре алмай жүрмін, қақпада үлкен кілт тұр екен, сендерден көмек
сұрай келдім.
|
Ханшайыммен
амандасады.
Таңырқап қарап,
ойланады.
Проблема шешуге дайын екеніне
сенімді.
Көмекке дайын,
келіседі.
|
Негізгі
бөлім
|
Миға
шабуыл: Қараңдашы мына жерге кілттер
қойып кетіпті. Балалар неше кілт тұр санайықшы. Ал,құлып нешеу? Бұл
кілттердің қайсысы тура келетінін білмей тұрғаным. Кілтердің бәрі
бірдей ме?
Ал,бізге қандай пішіндегі кілт
дәл келеді?
Олай болса ашып қарайық, дұрыс
таптыңдар балалар. Математика әлемінің есігі
ашылды. Аудио
жазба: Жәрайсыңдар
достар! Құттықтаймын!
Кіру үшін тапсырмаларды
орында.
"Күн сәулесін
жина"
"Әртүрлі
жолақтар"
Сергіту
сәті:"
Кеңістікті бағдарлау: оң-сол,
алдында, артында, жанында,ортасында, үстінде, астында дұрыс
орналастырады.
"Адасқан сандарды
тап."
|
Баланың
жауабы......
1,2,3,4,5 кілт
тұр
Құлып та
сонша
Әр-түрлі
кілттер.
Үшбұрышты,тік төртбұрышты,
шаршы пішінде, сопақша, домалақ пішінді кілттер
бар.
Домалақ пішінді кілт дәл
келді.
Қуанады.
Тыңдайды.
Тапсырманы қызығушылықпен
орындайды, қуанады..
Күннің пішіні домалақ, сары,
сәулелері әр түрлі ұзын-қысқа т.б
Ұзын –қысқа жолақтарды ретімен
орналастырады.
АКТ арқылы қимыл қозғалыс
жасайды.
С андардың ретін
анықтап , тура және кері санайды.
|
Қорытынды
бөлім
Рефлексия
|
Жарайсыңдар балалар!
«Математика патшалығының ханшайымының» тапсырмаларын орындап
бердіңдер.
Аудио жазба
тыңдау: Менің кішкентай достарым!
Мен сендерге ризамын сендер ақылды да алғыр балалар екенсіңдер.
Болашақ математика жұлдызары болатындарыңа мен сенемін сондықтан
болашақ математика әлемінің кішкентай жұлдыздары деген марапат
беремін. Сау болыңдар!
Б елсенді
қатысқан балаларды мадақтау.
Бағдаршам
әдісі
|
Риза
болады.
Мұқият
тыңдайды.
Болашақ математика әлемінің
кішкентай жұлдыздары атанғандарына
қуанады.
Қоштасады.
Оқу іс-әрекетінен алған
әсерлерімен бөліседі
|