Материалдар / Ашық сабақ Математика еліне саяхат Мектепалды даярлық тобы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Математика еліне саяхат Мектепалды даярлық тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың тез санау, цифрларды атау және сандарды ретімен қою біліктерін бекіту.Уақытты бағдарлау жөніндегі білімдерін тереңдете түсу. Апта күндерін атап білу.Геометриялық пішіндер туралы білімдерін тереңдету,шығармашылық қабілеттерін дамыту.Ойлау арқылы балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту.Математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.Топпен жұмыс істеуге, өз ойын дәлелдеуге, достыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2021
1029
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Кубжасарова Динара Жанабирдыновна

Павлодар облысы Павлодар қаласы КМҚК № 7 сәбилер бақшасы тәрбиеші

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Қарапайым математика.

Тақырыбы: Математика еліне саяхат

Мақсаты:

Білімділігі: Балалардың тез санау, цифрларды атау және сандарды ретімен қою біліктерін бекіту.Уақытты бағдарлау жөніндегі білімдерін тереңдете түсу. Апта күндерін атап білу.Геометриялық пішіндер туралы білімдерін тереңдету,шығармашылық қабілеттерін дамыту.Ойлау арқылы балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту.Математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.Топпен жұмыс істеуге, өз ойын дәлелдеуге, достыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Дамытушылық: Шығармашылық жұмыс істей отырып, сөздік қорларын, ой – өрісін, тілін дамыту.

Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, зеректікке баулу. Шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, сергіту сәтті, дидактикалық,логикалық ойындар..

Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: Геометриялық пішіндер, қағаз, желім, карточкалар, сурет үлгісі,сандар, бағдаршам, таяқшалар

Қолданылатын технология: Триз


Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Ұйымдастырылған оқу кызметі


І .Кіріспе бөлім
























II. Негізгі бөлім






































































































ІІІ. Қорытынды:





Шаттық шеңбер

-Қане балалар барлығымыз бір-біріміздің қолымыздан

ұстап күн жасайықшы.

-Балалар, менің қолымда күннің суреті.

-Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.

-Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма?

Қане, бізде қайырлы таң тілейік.

-Қайырлы таң күн ана,

-Қайырлы таң жер ана.

-Қайырлы таң көздерім,сендер де ояныңдар!!!

-Қайырлы таң құлақтарым,сендер де ояныңдар!!!

-Қайырлы таң саусақтарым, сендер де ояныңдар!!

-Жарайсындар , балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын,орнымызға отырайық.

-Балалар,бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу іс-әрекеті.


-Балалар қазір қандай мезгіл?

-Күз мезгілінің неше айы бар?

-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?

-Жарайсындар,балалар!

-Тәрбиеші: Балалар, күз мезгілі туралы кім тақпақ біледі?

-Жарайсың, Айзере!


Балалар, біз бүгін математика әлеміне саяхатқа шығамыз.


- Балалар, бұл саяхат бізге ерекше болайын деп тұр . Кәнекей ендеше біз көлікке отырып математика әлеміне жолға шығайық.

- міне біз математика әлеміне келдік!


-Балалар, қараңдаршы, бұл не сандық?Қане, ашып көрейік пе?

-Балалар, сандықтың ішінде хат бар екен,кәнекей, мен сендерге оқып берейін.

-Салеметсіңдер ме,балалар! Мен Білгішбек боламын.

- Сендердің білімдеріңді тексергім келеді.Сендерге тапсырмалар дайындап қойдым.Сол тапсырмаларды сендер орындауларыңызды өтінемін.

-Тәрбиеші: Ал, кәнекей, балалар Білгішбектің тапсырмаларын орындауға дайынбыз ба?

- Балалар: Ия, дайынбыз.

1. Тапсырма. «Сан санау»

Шарты:Дұрыс және кері санау.

1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6, 7 ,8, 9,10.

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

Picture 1


2. Тапсырма. « Суреттерді санмен белгіле»

Шарты: суреттерге қарап ауызша санап санмен белгілеу

Picture 2



3. Тапсырма. «Таяқшалардан пішіндер құрастыру»

Шарты:таяқшалар арқылы әр түрлі пішіндер құрастыру



Сергіту сәті:

Ал балалар тұрайық

Қолдан шеңбер құрайық,

Дөңгелектей дөңгелеп ,

Шыр айналып тұрайық,

Қолды аспанға созайық

Түзу болып тұрайық,

Бір-біріне қостаңдар,

Ұшбұрышты құрайық

Дидактикалық ойын: «Киімдерді жама»

Мақсаты: Әр киімді жамап, пішіндерді сәйкес орнына орналастырып, түсін атау , дөңгелек, шаршы,ұшбұрышты.

Picture 1





Триз технологиясы: Қағаздарды бөліп, умаждап желім арқылы бағдаршамның бейнесін жапсыру.



Picture 2



Сұрақ- жауап:

  • Балалар, біз бүгін қайда саяхатқа бардық?

  • Қандай тапсырмалар орындадық?

  • Тапсырмалар қиын болды ма?

  • Сендерге сабақ ұнады ма?

Балалар жұлдызшамен мадақтау
























Шаттық шеңбер

Қане, бізде қайырлы таң тілейік.

-Қайырлы таң күн ана,

-Қайырлы таң жер ана.

-Қайырлы таң көздерім,сендер де ояныңдар!!!

-Қайырлы таң құлақтарым,сендер де ояныңдар!!!

-Қайырлы таң саусақтарым, сендер де ояныңдар!!

-Жарайсындар , балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын,орнымызға отырайық.

Балалар, біз бүгін математика әлеміне саяхатқа шығамыз.



Балалар, қараңдаршы, бұл не сандық?Қане, ашып көрейік пе?



Балалар, сандықтың ішінде хат бар екен,кәнекей, мен сендерге оқып берейін.







Тапсырма. «Сан санау»

Шарты:Дұрыс және кері санау.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.

Picture 6













Тапсырма. « Суреттерді санмен белгіле»

Шарты: суреттерге қарап ауызша санап санмен белгілеу.


Picture 8







Тапсырма. «Таяқшалардан пішіндер құрастыру»

Шарты:таяқшалар арқылы әр түрлі пішіндер құрастыру







Picture 14

Сергіту сәті:

Ал балалар тұрайық

Қолдан шеңбер құрайық,

Дөңгелектей дөңгелеп ,

Шыр айналып тұрайық,

Қолды аспанға созайық

Түзу болып тұрайық,

Бір-біріне қостаңдар,

Ұшбұрышты құрайық



Дидактикалық ойын: «Киімдерді жама»

Мақсаты: Әр киімді жамап, пішіндерді сәйкес орнына орналастырып, түсін атау дөңгелек, шаршы,ұшбұрышты.


Триз технологиясы: Қағаздарды бөліп, умаждап желім арқылы бағдаршамның бейнесін жапсыру.






Picture 17






Мадақтау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!