Шаттық
шеңбер
-Қане балалар барлығымыз
бір-біріміздің қолымыздан
ұстап күн
жасайықшы.
-Балалар, менің
қолымда күннің суреті.
-Күн жарқырап шыққан
кезде адамдарға шуағын
шашады.
-Таңертең тұрған
кезде аналарың қайырлы таң деп айта
ма?
Қане, бізде қайырлы
таң тілейік.
-Қайырлы таң күн
ана,
-Қайырлы таң жер
ана.
-Қайырлы таң
көздерім,сендер де
ояныңдар!!!
-Қайырлы таң
құлақтарым,сендер де
ояныңдар!!!
-Қайырлы таң
саусақтарым, сендер де
ояныңдар!!
-Жарайсындар ,
балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын,орнымызға
отырайық.
-Балалар,бүгін бізде
қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу
іс-әрекеті.
-Балалар қазір
қандай мезгіл?
-Күз мезгілінің неше
айы бар?
-Күз мезгілінде
қандай өзгерістер болады?
-Жарайсындар,балалар!
-Тәрбиеші: Балалар,
күз мезгілі туралы кім тақпақ
біледі?
-Жарайсың,
Айзере!
Балалар, біз бүгін
математика әлеміне саяхатқа
шығамыз.
- Балалар, бұл
саяхат бізге ерекше болайын деп тұр . Кәнекей ендеше біз көлікке
отырып математика әлеміне жолға
шығайық.
- міне біз
математика әлеміне келдік!
-Балалар,
қараңдаршы, бұл не сандық?Қане, ашып көрейік
пе?
-Балалар, сандықтың
ішінде хат бар екен,кәнекей, мен сендерге оқып
берейін.
-Салеметсіңдер
ме,балалар! Мен Білгішбек
боламын.
- Сендердің
білімдеріңді тексергім келеді.Сендерге тапсырмалар дайындап
қойдым.Сол тапсырмаларды сендер орындауларыңызды
өтінемін.
-Тәрбиеші: Ал,
кәнекей, балалар Білгішбектің тапсырмаларын орындауға дайынбыз
ба?
- Балалар: Ия,
дайынбыз.
1. Тапсырма.
«Сан
санау»
Шарты:Дұрыс және кері
санау.
1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6, 7
,8, 9,10.
10, 9, 8, 7, 6, 5,
4, 3, 2, 1.
2.
Тапсырма.
« Суреттерді санмен
белгіле»
Шарты: суреттерге қарап ауызша санап
санмен белгілеу
3.
Тапсырма. «Таяқшалардан пішіндер
құрастыру»
Шарты:таяқшалар арқылы әр түрлі
пішіндер құрастыру
Сергіту
сәті:
Ал балалар
тұрайық
Қолдан шеңбер
құрайық,
Дөңгелектей дөңгелеп
,
Шыр айналып
тұрайық,
Қолды аспанға
созайық
Түзу болып
тұрайық,
Бір-біріне
қостаңдар,
Ұшбұрышты
құрайық
Дидактикалық
ойын: «Киімдерді
жама»
Мақсаты: Әр киімді жамап, пішіндерді
сәйкес орнына орналастырып, түсін атау , дөңгелек,
шаршы,ұшбұрышты.
Триз
технологиясы: Қағаздарды бөліп, умаждап
желім арқылы бағдаршамның бейнесін
жапсыру.
Сұрақ-
жауап:
-
Балалар, біз бүгін
қайда саяхатқа бардық?
-
Қандай тапсырмалар
орындадық?
-
Тапсырмалар қиын
болды ма?
-
Сендерге сабақ ұнады
ма?
Балалар жұлдызшамен
мадақтау
|