Материалдар / Ашық сабақ "Математика негіздері" ортаңғы топ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Математика негіздері" ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Математика негіздері" ортаңғы топ. Сабақ пішіндер туралы болды. балалар белсенді қатысты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2022
1677
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары

Мерзімі:20.01.22ж

Тәрбиеші: Д.К.Сатканова

Білім беру саласы: «Таным»

Білім бөлімі: Математика негіздері.

Тақырыбы: :«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.

Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу

Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.

Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.

Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры.

Іс-Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивация

лық кезең


Шаттық шеңбер жасап қайталап айтамыз.

Бақшамызға барамыз

Жаңа достар табамыз.

Сәлеметпе міне мен.

Дос боламын сенімен

Шаттық шеңбер жасап қайталап айтады.

Ұйымдасты

ру шылық кезең













Балалар сендер саяхатқа шыққанды жақсы көресіңдер ме?

Ал,саяхатқа қандай көлікпен баруға болады?

Сендер саяхатқа жалғыз барғанды ұнатасыңдар ма, әлде достарыңмен бе?

Олай болса мен сендерге жұмбақ жасырамын. Оны біз танимыз.

Егер тапсаңдар, сол  досымызды ертіп аламыз.

Қашып кеткен атадан.
Қашып кеткен ападан
Орманда кеше жүр едім
Домалап шықты алдымнан.

Шешуі: (бауырсақ)

Дұрыс айтасыңдар.олай болса біз «Бауырсақпен көңілді саяхатқа шығамыз» Бауырсақ: Сәлеметсіңдер ме балалар!

(Бауырсақ ертегісі туралы сұраймын)

Ал,балалар,саяхатқа автобуспен баруды ұсынамын, автобусқа отыру үшін бізге не керек?

Балалар билеттерінде қандай пішін белгіленген? Кімнің билетінде қандай  пішіннің  суреті бар? және түсінің қандай екенін сұраймын.

Музыка әуенімен  саяхатқа аттанамыз. Бірақ балалар біздің автобусымызда дөңғалақтары жоқ екен оларды жөндеп көрейік. Балалар автобустың дөңғалақтары қандай пішінді? Дұрыс дөңгелек.Олай болса осы жердегі пішіндердің арасынан шар тәрізді дөңгелек пішінді таңдап дөңғалақтарын ондайық.

Жақсы ондап болдық енді саяхатқа шығайық.

Музыка әуенімен  саяхатқа аттанамыз.

Балаларға оң және сол  жақ қолдарын бұлғап отыруға тапсырма беремін. Автобустан түсіп орманға келгенімізді хабарлаймын.Балалар бауырсақтың алдынан бірінші кім шығады?

Дұрыс алдынан қоян шығады.Қоян қайда  тіршілік  етеді?

Қоян не дейді?

Ал бауырсақ  не деп жауап береді?

Қоян бізге хат жазып тапсырма дайындап қойыпты. Егер  біз тапсырманы орындасақ бауырсақты  жемеймін деп жазыпты. .

Конверттегі сұрақты оқимын.

1.-Мына жердегі әр түрлі түстегі пішіндерді түстері бойынша топтастырындар деп жазыпты. Олай болса тапсырманы орындайық. Жарайсындар балалар дұрыс орындадыңдар тапсырманы. Олай болса ары қарай саяхатымызды жалғастырайық.

Одан домалап,домалап. Келесі бауырсақ неге жолығады. Дұрыс балалар. Қасқыр да бізге ойын дайындап қойыпты. Ойнаймыз ба ойынды.

Онда кірісейік ойын ойнауға. Осы ойында балалар артық затты алып тастайық.

2.«Пішіндерді дұрыс қой» дидактикалық ойыны.

Домалап,домалап келе жатып аюға тап болады. Алдынан аю шығады.

Аю:Бауырсақ,бауырсақ  мен сені жеймін

Бауырсақ: Мені жеме мен саған өлең айтып беремін дейді.

Бауырсақ: Мен саған өлен айтып беремін дейді.

Аю:Жо-жоқ.Маған өлең керек емес .Менімен би билеңдер сонда бауырсақты жіберемін-дейді.(Музыка әуенімен сергіту сәтін жасайды)

Сергіту сәті:Секіреміз топ-топ,

Шапалақтап көп-көп.

Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш,

Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.

Аю:жарайды жақсы би билейді екнсіңдер,жіберемін бауырсақты. Жақсы сау болыныз.

Балалар ары қарай барайық .Балалар ертегіде аюдан кейін бауырсаққа не жолығады? Дұрыс түлкі.

Түлкі қандай?

Түсі қандай.?

Дұрыс балалар. Жарайсыңдар

Балалар бауырсақты түлкі кездестіргенде қалай айтады?

Түлкі:Сәлем бауырсақ!

Жүзің қандай шырайлы,

Маған қатты ұнайды

Қарнымның ашып тұрғаны

Сені  жеп алсам болғаны.-дейді

Бауырсақ не дейді? Мен саған өлең айтамын дейді

Түлкі :маған ән керек емес,менің сұрақтарыма жауап берсең мен сені жемеймін дейді.

-Балалар бауырсақты құтқарайық

Қарандаршы қорап жатқан сияқты. Оның ішінде не бар екен?. Балалар оның ішінде бізге түлкі тапсырмалар беріпті ол осы тапсырмалардың орындағанын бақылап қарап отыр екен.Орындамасандар бауырсақты жеп қоямын делінген екен. Олай болса орындайық. Біріншісі сұрақтарға жауап берейік.

3.Түлкінің сұрақтарына жауап берейік

1. Шеңберде неше бұрыш бар?

2. Жазда қар жауады ма?

3. Санамақ білесіңдер ме?

4.Дидактикалық ойын: «Пішіндерді атап сипатта»

Пішіндерді  атап салыстыру

Ал түлкі жібересің бе бауырсақты?

Түлкі:ия жіберем

Бауырсақ: Алақай! Алақай.

Балалар жарадыңдар сендер.Бауырсақты құтқардыңдар. Енді Бауырсақ атасы мен әжесіне  барады.

Бауырсақ- сендерге рахметін балалар. Мені құтқардыңдар. Менің сендерге сыйлығым бар.(Кәмпит салынған шар ұсынады)

Олай болса балалар біз тобымызға қайтайық.

Иә

машинамен, автобуспен,пойызбен,

Ұшақпен, кемемен.

- Достарымызбен

-Бауырсақ

Сәлем бауырсақ

-Билет керек.

Балалар өз билеттеріндегі дөңгелек (шарлардың) түстерін бейнеленгенін айтады.

 

 Дөңгелек пішінді.

 

 












-қоян

Орманда

 

-Мен сені жеймін

-Мені жеме мен саған

Өлең айтып беремін дейді .

 Қоян берген тапсырманы орындайды, түстеріне қарай топтастырады.





Қасқырды.

Иә ойнаймыз.






Аюмен би билейді. (Сергіту сәтін жасайды.)


Сау болыныз деп қоштасады.




Қорапты көреді.



Түлкі жолығады.

қу

Қызғылт сары

Мені жеме мен саған өлең айтып беремін дейді. Сәлем бауырсақ!

Жүзің қандай шырайлы,

Маған қатты ұнайды

Қарнымның ашып тұрғаны

Сені  жеп алсам болғаны.-дейді

Бауырсақ не дейді?

Мен саған өлең айтамын дейді.


Құтқарайық










Щеңберде бұрыш жоқ.

жоқ

Бас бармақ ата,
Балаң үйрек әже,
Ортан терек әке,
Шылдыр шүмек ана,
Кішкене бөбек мен.







-Иә

Балалар сұрақтарға жауап береді.


Сау бол бауырсақ. Сыйлықты алады. Топқа оралады.


Рефлексивті түзетуші

- Біз қайда саяхатқа бардық?

- Орманда не көрдіңдер?

Жарайсыңдар! Бүгін сендер өте ақылды,тапқыр болдыңдар.Достарыңа көмектестіңдер.Әрқашанда осындай  ақылды, білімді,әдемі болып өсе беріңдер

Бауырсақ ертегісіне саяхатқа бардық. аңдарды көрдік. .

- Балалар Сұрақтарға жауап береді.

Балалар өздерінің жасаған істеріне қуанады, достық сезімдері қалыптасады

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Ертегі желісі бойынша саяхаттауды,тапсырмаларды орындауды біледі.

Түсінеді: Жалпы қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасады.

Орындайды: Шар фигурасының қасиеттері туралы түсініктерін қалыптасады. Бауырсаққа көмектесе отырып, достық, адамгершілік қасиеттері дамиды.

Есеп: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________









































Есеп:


Ашық сабақтың тақырыбы: «:«Бауырсақ» (шар).»

Тақырыбы:«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.

Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу

Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.

Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.

Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры

Ашық сабақтың түрі : Ойын - сабақ. 1. Ашық сабақтың мазмұны қойылған талаптарға сай . Балалар ойынға қызығушылық танытты. 2. Балалар ойын барысында қойылған сұрақтарға толық мазмұнды жауап берді . 3. Ойын барысында балалар өздерін еркін ұстады. Берілген тапсырмаларды балалар жауапкершілікпен , тиянақты орындады. 4. Өзінің және жолдастарының еңбегінің нәтижесін көріп ризашылық білдірді. Өз өнерлерін, шеберліктерін көрсетті. 5. Уақыт тиімді пайдаланылды. Ойынның кезеңдері бір - бірімен тығыз байланыста болды. 6. Балалардың істеген еңбектері , сұраққа жауаптары арқылы жауаптары бағалай білуге тырыстым. 7. Бала мен тәрбиеші арасындағы қарым - қатынас тығыз, түсіністікпен өтті деп ойлаймын. 8. Ойын мағыналы, жүйелі өткізілді деп есептеймін. Алға қойғ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!