Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Мерзімі:20.01.22ж
Тәрбиеші: Д.К.Сатканова
Білім беру саласы: «Таным»
Білім бөлімі: Математика негіздері.
Тақырыбы: :«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.
Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу
Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.
Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Ертегі желісі бойынша саяхаттауды,тапсырмаларды орындауды біледі.
Түсінеді: Жалпы қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасады.
Орындайды: Шар фигурасының қасиеттері туралы түсініктерін қалыптасады. Бауырсаққа көмектесе отырып, достық, адамгершілік қасиеттері дамиды.
Есеп: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Есеп:
Ашық сабақтың
тақырыбы: «:«Бауырсақ»
(шар).»
Тақырыбы: :«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.
Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу
Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.
Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры
Ашық сабақтың түрі : Ойын - сабақ. 1. Ашық сабақтың мазмұны қойылған талаптарға сай . Балалар ойынға қызығушылық танытты. 2. Балалар ойын барысында қойылған сұрақтарға толық мазмұнды жауап берді . 3. Ойын барысында балалар өздерін еркін ұстады. Берілген тапсырмаларды балалар жауапкершілікпен , тиянақты орындады. 4. Өзінің және жолдастарының еңбегінің нәтижесін көріп ризашылық білдірді. Өз өнерлерін, шеберліктерін көрсетті. 5. Уақыт тиімді пайдаланылды. Ойынның кезеңдері бір - бірімен тығыз байланыста болды. 6. Балалардың істеген еңбектері , сұраққа жауаптары арқылы жауаптары бағалай білуге тырыстым. 7. Бала мен тәрбиеші арасындағы қарым - қатынас тығыз, түсіністікпен өтті деп ойлаймын. 8. Ойын мағыналы, жүйелі өткізілді деп есептеймін. Алға қойғ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Математика негіздері" ортаңғы топ
Ашық сабақ "Математика негіздері" ортаңғы топ
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Мерзімі:20.01.22ж
Тәрбиеші: Д.К.Сатканова
Білім беру саласы: «Таным»
Білім бөлімі: Математика негіздері.
Тақырыбы: :«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.
Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу
Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.
Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Ертегі желісі бойынша саяхаттауды,тапсырмаларды орындауды біледі.
Түсінеді: Жалпы қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасады.
Орындайды: Шар фигурасының қасиеттері туралы түсініктерін қалыптасады. Бауырсаққа көмектесе отырып, достық, адамгершілік қасиеттері дамиды.
Есеп: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Есеп:
Ашық сабақтың
тақырыбы: «:«Бауырсақ»
(шар).»
Тақырыбы: :«Бауырсақ» (шар). Дөңгелек пішін фигурасы.
Мақсаты: :Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын шындау.Өткен тақырыптарды қайталап,қортындылау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуді жалгастыру, логикалық білімдерін кеңейту. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату- дос болуға тәрбиелеу
Міндеттері:Оның қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, пішіндерді өзара салыстыра білуге үйрету;Ойлау және салыстыру қабілеттерін қалыптастыру; Логикалық қасиеттерін тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап; «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша саяхат, дидактикалық ойындар, тапсырмалар, үлестірмелі материалдары. Көрнекіліктер: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлері, жұмсақ ойыншықтар, ертегі желісіне жасалған алаңқай табиғаты.
Қосілдік компонент: Бауырсақ-колобок, дөңгелек-круг,пішіндер-фигуры
Ашық сабақтың түрі : Ойын - сабақ. 1. Ашық сабақтың мазмұны қойылған талаптарға сай . Балалар ойынға қызығушылық танытты. 2. Балалар ойын барысында қойылған сұрақтарға толық мазмұнды жауап берді . 3. Ойын барысында балалар өздерін еркін ұстады. Берілген тапсырмаларды балалар жауапкершілікпен , тиянақты орындады. 4. Өзінің және жолдастарының еңбегінің нәтижесін көріп ризашылық білдірді. Өз өнерлерін, шеберліктерін көрсетті. 5. Уақыт тиімді пайдаланылды. Ойынның кезеңдері бір - бірімен тығыз байланыста болды. 6. Балалардың істеген еңбектері , сұраққа жауаптары арқылы жауаптары бағалай білуге тырыстым. 7. Бала мен тәрбиеші арасындағы қарым - қатынас тығыз, түсіністікпен өтті деп ойлаймын. 8. Ойын мағыналы, жүйелі өткізілді деп есептеймін. Алға қойғ
шағым қалдыра аласыз













