Негізгі кезең:
1.Балалар мына әдемі қорапшаның ішінде не бар
екенін көргілерің келе ме? Олай болса ашып көрейік.
Балалар не көріп тұрсыңдар?
Қандай әдемі қорапша!
Балалар бұл
не?
Қандай әдемі асықтар!
Асық не екенін білеміз бе?
Асық туралы әңгімелеп
өту,бүгінгі математика оқу қызметін асықты қолдана
отырып,өткіземіз.
1.Ойын жаттығу:«Асықты
түсіне қарай қорапшаға сал»
Мақсаты:Түстерді атай білуге, ажырата
білуге үйрету.Баланың танымын
қалыптастыру.
Шарты:Қоржыннан төгілген түрлі түсті
асықтарды өз түстеріне қарай ажыратып,түрлі түсті қорапшаларға
салады.
2 Ойын
жаттығу:«Кім
шапшаң?»
Мақсаты: Сандарды әр түсіне қарай
орналастырып,
сандарды атау және шапшаң
орналастыру. Асықтарды түстеріне қарай
орналастыра отырып
геометриялық пішіндерді ажыратып,сандарды
санату.
Сергіту
сәті:
Жай қимылды ойын: «
Асықтарды жина»
Мақсаты:Балаларды сергіте отырып,
тездігін,шапшаңдығын дамыту.
Шарты:Балалар ортаға шығады,музыка
ырғағымен айналып билеп жүреді,музыка тоқтаған кезде жердегі
шашылып жатқан асықтарды түстеріне қарай кілемшелерге жинап алу
қажет.Алған асықтарын санайды,кім көп алса сол жеңімпаз
болады.
3. Ойын
жаттығу: «Санамақ»
Мақсаты: Балалар қолдарына берілген
асықтарды тура және ілгері кейін санап үйрену. Есте сақтау
қабілетін дамыту.
4.Ойын
жаттығу:
Сюжет құрастыру «Кілемшені
әдемілейік»
Мақсаты: Асықтар туралы білімдерін
кеңейте отырып,балалар түстерді ажыратып,санауды кеңейту.Ұсақ қол
бұлшық еттері және тілдері дамиды.
Шарты: Балалар тақтадағы сюжетті
суретті асықтармен безендіру.
|
Түрлі-түсті
асықтар.
Балалар асық туралы
тәрбиешінің әңгімесін
тыңдайды.
Ойын жаттығуды қызығушылықпен
ойнайды.
Балалар асықтарды
санайды,түстерді және геометриялық пішіндерді
ажыратады.
Балалар сергіту сәттерін
орындайды.
Асықтарды тура және кері
санайды.
Балалар тақтадағы сюжетті
суретті асықтармен безендіреді.
|