Материалдар / Ашық сабақ математика "Өткенді бекіту" 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ математика "Өткенді бекіту" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне, қысқа мерзімді сабақ жоспары бойынша көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
4493
26 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2А Бөлім.Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп. Сабақтың тақырыбы: Өткенді бекітуМұғалімнің аты-жөні: Амангелдиева Ж.

Күні: 27.11.2017ж
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны: 18

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есеп, жүздіктермен санау, екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі
Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсатФигура, разряд, жүздік
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтарды дарытуСыйластық, жауапкершілік, адамгершілік
Пәнаралық байланысМузыка, дүниетану
АКТ қолдану дағдыларыпроектор
Бастапқы білімБаған түрінде қосу және азайту, жүздіктер, теңдеу шеу,разрядтық қосылғышқа жіктеу
Сабақтың жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекетресурстар
Сабақтың басы3 минутҰйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуалҚайырлы күн ұстазым,Қайырлы күн достарым!Шеңберге тұрайықЖылулық сыйлайық!Доброе утро учитель!Доброе утро друзья!Посмотрите друг на друга,Пожелайте всем добра!Good morning teacher!Good morning friends!Stand inner worm circle!Геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлініп отырады1-топ 2-топ 3-топ

Геометриялық фигураларшаршы, үшбұрыш, шеңбер.


5 минут



Үй тапсырмасын тексеруҚызығушылықты ояту,,Кім жылдам?,, ойыны арқылы өткен тақырыптар бойынша ауызша қосу мен азайту, жүздік, ондық ,бірлікті атап айту-Балалар , біз өтілген тақырып бойынша біраз қайталап, еске түсірдік. -Олай болса бүгінгі сабақта өткенді материалдарды бекітеміз, қайталаймыз.







Оқулық,есептер




Сабақтың ортасы /негізгі бөлім/15 минут































































































Білу және түсіну-Балалар бүгін бізге Дымбілмес өткен бөлімшелер бойынша бірнеше тапсырмалар алып кепті. Біз оған өзіміздің білімімізді көрсетуіміз керек! -Дайынбызба!-ИаҚолдануОқулықпен жұмыс.Әр топқа есептер жазылған қағаз беріледі, түсіндіріп шығару1-тапсырма















2-тапсырма Топпен жұмыс. Баған түрінде есептеу. +36 -90 +43 -50 +62 -49 14 3437 1328 23 +26-56+5453 25 28 Дескриптор1.Баған түрінде қосады.2.Баған түрінде азайтады. Бағалау ,, Бағдаршам ,,

3-тапсырма .Тақтамен жұмыс.Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктейді.456=400+50+6781=700+80+185=80+1562=500+60+2 523=500+20+396=90+6Бағалау ,,Шапалақтау,,

Сергіту сәті

4-тапсырма. ,,Теңдеу шешу,, Теңдеуді ретімен шығарады, топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. 23+у=88 45+х=95 59-а=11 У=88-23 х=95-45а=59-11 У=65 х=50а=48 23+65=88 45+50=9559-48=11 88=88 95=9511=11



Дескриптор1.Белгісіз санды табады.Бағалау ,,Бас бармақ,,

5-тапсырма,,Ламинад парақшасы,,1дм=10см10онд=1005дм=50см1онд=101сағ=60 мин400саны1м=100смәул=24сағ1ц=100кг

Дескриптор1.Уақыт, өлшем бірліктерін жазады.Бағалау. Мадақтау







Дымбілмес



























А4 қағаз





























Бағдаршам













































А4 ламинад парағы
Сабақтың соңы10 минутСинтез 6-тапсырмаҚызықты қосымша тапсырмаларды орында:





Бағалау

2 минут











Кері байланыс3 минут
,,Ақылды үкі,, әдісі арқылы-Бүгінгі сабақ ұнады ма?-Үшбұрышты неше бұрыш бар?-Шашыда неше бұрыш бар?-Бүгінгі сабақта біз нені қайталадық?-Дымбілмеске өз біліммізді көрсеттік пе?-Қай жері қызықты өтті?Кері байланыс

Кірқыстырғыш
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:топпен жұмыс2:әдіс-тәсілдерҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:ойын түрінде өткізу2:қызықты тапсырмаларСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!