Материалдар / Ашық сабақ: Математика пәні "Бекіту" 2 сынып

Ашық сабақ: Математика пәні "Бекіту" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
24 Қазан 2018
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Тақырыбы:Бекіту


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқудың мақсаттары

2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу.


Бірқатар оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу.


Кейбір оқушылар үшін:

100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды.

Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:


11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба?

11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба?

9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын






түсіндір. 21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір.


Жазу:

11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру.


Тірек білім, білік, дағдылар

Ондықтан аттап қосу жəне азайту.



Жоспар


Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры


0–3

Ынталандыру.

Оқушыларға 11 санының құрамын жұптасып тұрып көрсетуді ұсыныңыз. Бұл үшін оқушылар 1–9 сандары жазылған қиықшалардан екеуін таңдап, тұрады. Оқушылар санның құрамы дұрыс таңдалғанын тексерулері керек. Содан соң қандай жағдайдың көп рет шыққанын бақылауға болады. Мұндай ойыннан кейін мұғалім оқушылардың 11 санының құрамын білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауынажетелейді.

Сандар жазылған қиықшалар




4–6

Белсендіру.

Оқулықтағы №1 тапсырма.Сурет бойынша қосу жəне азайтуға өзара байланысты теңдіктер жаз.

4 тапсырма. Диаграммамен жұмыс санның құрамы мен есептер құрастыру біліктілігін бекітуге мүмкіндік береді.

Диаграммаға қараңдар. Əр түстен қанша бөлік қолданылған? Диаграмма бойынша «Нешеуі….» деген сөзден басталатын сұрақтар құрастырыңдар. Диаграмма бойынша түрлі теңдіктер құрастырыңдар.

Осындай топтық жұмыстар 11 санының құрамын білуді

Сандар құрамы жазылған плакаттар, оқулық, мозаика



қолдана білуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Бұл үшін түрлі түстердегі мозаиканы жəне диаграммалар жасау үшін дайындалған заттарды, маркер жəне алынған нұсқаларды тіркейтін қағаздарды таратыңыз.



7–11

Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар).

Ондықтан аттапауызша қосу жəне азайтуды қолдану жəне 11 санының құрамын білудегі оқушының жеке қиыншылықтарын анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.




12–29

Өздік жұмыс.Дəптердегі №2 тапсырма. Бағалау критерийлері:

  • 11 санының құрамына сүйене отырып, белгісізкомпонентті дұрыстабамын;

  • амалдардың нəтижесі мен компоненттердіңбайланысын түсіндіріп береаламын;

  • 11 санының құрамынбілемін.

Қиыншылықтарды түзету. Дəптердегі № 4 тапсырма арқылы өзін-өзі бағалаужүргізіледі. Санның құрамын есте сақтамағандар мен қосу жəне азайтудың байланысын түсінбегендер үшін осы ережелер мен амалдар тəсілдерін қайталау бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар ұқсас тапсырмаларды таңдай алады немесе өздері құрастыра алады.

Оқулық, дəптер



30–40

Өткенді қолдану.

Дəптердегі №1,3 тапсырмаларды өтілген сабақ бойынша жеке жұмыстар үшін қолданыңыз.

Өздік жұмысоқулықтағы №2 тапсырмаға кері есептер құрастыру бойынша жүргізіледі.

5 тапсырма есептеу жылдамдығын тексеруге арналған. Жарысу сəтін пайдаланыңыз.

оқулық, дəптер

41–45

Рефлексия. Формативті бағалауды жүргізіңіз. Сабақтың мақсаттары мен қол жеткен нəтижелерді салыстырыңыз.Оқушылардың қолынан келеді:

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау,11 санының құрамынбілу;

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде сандарды қалай қосып, азайтудыбілу;

  • 100 көлеміндегі бі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызшаорындау.

Жетістіктержолағы





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі