Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

          Математика 96-сабақ


    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары. Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер

    Мұғалімнің аты-жөні

    Жумашева.О.О

    Күні:

    25.01.2024

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Пікір. Пікірлердің ақиқат және жалғандығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу

    Сабақтың мақсаты

    Математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырып, олардың ақиқаттығын және жалғандығын анықтайсың


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді. Оқушы есімінің бірінші әріпіне сын есім айтады. «Мен қандаймын?»

    Топқа бөліну «Балмұздақ» әдісімен әртүрлі суреттер алғызу арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

    А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

    Ә) «Ой қозғау» әдісі:

    -Біз өткенде не үйрендік?

    - Пікірлердің түрлерін атаңдар.

    -Ақиқат пікірге мысал келтіріңдер.

    -Жалған пікірге мысал келтіріңдер.

    -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызға кірісейік. Бүгінгі сабағымыз 2- топ арасында, жарыс түрінде өтеді.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Оқушы есімінің бірінші әріпіне сын есім айтады






    Топтарға бірігеді.

    Тапсырма ытексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.






    «Бағалау парағы» тиімді кері байланыс жасау.




    әртүрлі суреттер


    Жаңа білім

    10 мин

































    15 мин




















    2 мин























    Бекіту

    13 мин








    (Т) 1- тапсырма Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Постер жасау.

    1) Сурет бойынша ақиқат пікірлер құрыңдар.

    Үміт үтікті үстелге тоққа қосылған қалпында қоя салды-а.

    Маржан газды өшіруді ұмытты-а.

    Ердос пен Қанат отты сөндірмей кетті-а.

    Шырша шамы тоқ тұйықталуынан жана бастады-а.

    2) «Эстафета» ойыны Оқушылар кезектесіп пікір жазады, келесі оқушы пікірдің ақиқат жалған екенін анықтайды.

    Өрт кезінде 101-ге хабарлас-а.

    Өрт кезінде үйде жасырыну керек-ж.

    Өрт –тілсіз жау-а.

    Өртті өртсөндірушілер сөндіреді-а.

    Өрт сөндіргіш құралды қол жетпейтін жерде сақтау керек-ж.

    3) Дартс ойыны: 10нан 100де дейінгі сандар беріледі, топты тигізген саныңа байланысты есеп аласың, егер 100 ге тигізсең, есеп орнына сыйлық беріледі

    Жалған пікірлерді оқыңдар. Әрбір пікірді «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын жаңа пікірмен алмастырыңдар. Қандай пікірлер пайда болды? Қандай қорытынды жасауға болады?

    Кез келген төртбұрыштың 3 төбесі бар екендігі жалған-а.

    Тонна –ұзындықтың өлшем бірлігі екендігі жалған-а.

    45 пен 10 сандарының қосындысы 54-ке тең екендігі жалған-а.

    Есіңде сақта!



    (Ұ, Д) 2- тапсырмада стикермен жұмыс жүзеге асады.

    4) «Жоққа шығар!» ойыны. «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын пікірлер құрыңдар.

    Дельфин орманда өмір сүретіндігі жалған-а.

    Әтеш ұша алатындығы жалған-а.

    Әлия балмұздақты ұнатпайтындығы жалған-а.

    Төрт 2-ге бөлінбейтіндігі жалған-а.

    Тауықтың төрт аяғы бар екендігі жалған-а.

    Театрда адамдар спортпен айналасатындығы жалған-а.

    Мысық тышқанды ауламайтындығы жалған-а.


    Сергіту сәтінде «Полька» әуенімен билеп сергиді.




    6) Тақта мен жұмыс. Әр есепке лайықты сызба мен теңдеу таңдаңдар

    А) 50*х+60=210

    50*х=210-60

    50*х=150

    х=150:50

    х=30

    ә) 50*3+х=210

    150+х=210

    Х=210-150

    Х=60


    (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс. «Айналмалы дөңгелек»

    7) Табиғат зерттеушілеріне қөбінесе әртүрлі есептерді жиі шығаруға тура келеді. Оларға көмектесіңдер. Есептерді шығарыңдар. Өрнектерді жазыңдар.

    А) 1600*60=960000

    Ж: 1 минутта инелік 96000 рет қағады.

    Ә) 27:3=9

    Ж: Жылдамдығы 96000.

    Б) 60км/сағ*5=300км/саг

    8) Есептеп тексеріңдер. Кім жылдам?

    https://learningapps.org/watch?v=ptz2vqinc24


    8602:17= 506 973920:24=40580

    84420:14= 6030 947700:45=21060

    8925:85= 105 958830:31=30930

    820680:21= 39080

    867720:42=20660

    681850:60=10490


    5) Ақиқат пікірлерді табыңдар. Егер пікір жалған болса, жоққа шығарыңдар. https://wordwall.net/play/52909/426/166


    27-саны 9-ға бөлінеді және 30-дан үлкен екендігі жалған-а.

    80 мен 15-тің айырмасы 80 мен 25-тің айырмасынан кем дегенім жалған-а.

    14 пен 25 үш таңбалы сандар дегенім жалған-а.

    Кез келген тіктөртбұрыш шаршы бола алады дегенім жалған-а.


    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    №9.

    Тапсырмаларды орындайды.






























    Билеп сергиді.



    Тапсырма орындайды.















































    Тапсырма орындайды.


    Дескриптор:

    -Сурет бойынша ақиқат пікірлер құрады-1балл.





    Пікірлерді оқып, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды-1балл.



    Жалған пікірлерді ақиқат пікірге алмастырады-1балл.

















    «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын пікірлер құрады-2 балл.












    .


    Есепке лайықты сызба мен теңдеу таңдайды -1балл.





    Есептерді шығарады

    1балл.












    Өрнектердің мәнін, тексереді-2балл.







    Ақиқат пікірлерді табыңдар. Егер пікір жалған болса, жоққа шығарады-1балл




    Математика

    4-сынып 3-бөлім





































    Қорытынды

    2 мин

    Сабақты қорытындылау.

    Кері байланыс: «Ми заряды». Сәтті купондар. Бағалау парағы арқылы бағалау.

    Үй тапсырмасы: 52-бет №10.

    Қорытынды жасайды.

    ҚБ қойылады.













    ЭСТАФЕТА

    1





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумашева Орынгуль Онайбаевна
    05 Ақпан 2024
    505
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Математика "Пікір, Ақиқат және жалған пікір"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Математика "Пікір, Ақиқат және жалған пікір"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материалда ашық сабақ жоспары берілген, мұғалім әдіс-тәсілде өзіне қолдануға болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

          Математика 96-сабақ


    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары. Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер

    Мұғалімнің аты-жөні

    Жумашева.О.О

    Күні:

    25.01.2024

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Пікір. Пікірлердің ақиқат және жалғандығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу

    Сабақтың мақсаты

    Математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырып, олардың ақиқаттығын және жалғандығын анықтайсың


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді. Оқушы есімінің бірінші әріпіне сын есім айтады. «Мен қандаймын?»

    Топқа бөліну «Балмұздақ» әдісімен әртүрлі суреттер алғызу арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

    А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

    Ә) «Ой қозғау» әдісі:

    -Біз өткенде не үйрендік?

    - Пікірлердің түрлерін атаңдар.

    -Ақиқат пікірге мысал келтіріңдер.

    -Жалған пікірге мысал келтіріңдер.

    -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызға кірісейік. Бүгінгі сабағымыз 2- топ арасында, жарыс түрінде өтеді.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Оқушы есімінің бірінші әріпіне сын есім айтады






    Топтарға бірігеді.

    Тапсырма ытексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.






    «Бағалау парағы» тиімді кері байланыс жасау.




    әртүрлі суреттер


    Жаңа білім

    10 мин

































    15 мин




















    2 мин























    Бекіту

    13 мин








    (Т) 1- тапсырма Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Постер жасау.

    1) Сурет бойынша ақиқат пікірлер құрыңдар.

    Үміт үтікті үстелге тоққа қосылған қалпында қоя салды-а.

    Маржан газды өшіруді ұмытты-а.

    Ердос пен Қанат отты сөндірмей кетті-а.

    Шырша шамы тоқ тұйықталуынан жана бастады-а.

    2) «Эстафета» ойыны Оқушылар кезектесіп пікір жазады, келесі оқушы пікірдің ақиқат жалған екенін анықтайды.

    Өрт кезінде 101-ге хабарлас-а.

    Өрт кезінде үйде жасырыну керек-ж.

    Өрт –тілсіз жау-а.

    Өртті өртсөндірушілер сөндіреді-а.

    Өрт сөндіргіш құралды қол жетпейтін жерде сақтау керек-ж.

    3) Дартс ойыны: 10нан 100де дейінгі сандар беріледі, топты тигізген саныңа байланысты есеп аласың, егер 100 ге тигізсең, есеп орнына сыйлық беріледі

    Жалған пікірлерді оқыңдар. Әрбір пікірді «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын жаңа пікірмен алмастырыңдар. Қандай пікірлер пайда болды? Қандай қорытынды жасауға болады?

    Кез келген төртбұрыштың 3 төбесі бар екендігі жалған-а.

    Тонна –ұзындықтың өлшем бірлігі екендігі жалған-а.

    45 пен 10 сандарының қосындысы 54-ке тең екендігі жалған-а.

    Есіңде сақта!



    (Ұ, Д) 2- тапсырмада стикермен жұмыс жүзеге асады.

    4) «Жоққа шығар!» ойыны. «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын пікірлер құрыңдар.

    Дельфин орманда өмір сүретіндігі жалған-а.

    Әтеш ұша алатындығы жалған-а.

    Әлия балмұздақты ұнатпайтындығы жалған-а.

    Төрт 2-ге бөлінбейтіндігі жалған-а.

    Тауықтың төрт аяғы бар екендігі жалған-а.

    Театрда адамдар спортпен айналасатындығы жалған-а.

    Мысық тышқанды ауламайтындығы жалған-а.


    Сергіту сәтінде «Полька» әуенімен билеп сергиді.




    6) Тақта мен жұмыс. Әр есепке лайықты сызба мен теңдеу таңдаңдар

    А) 50*х+60=210

    50*х=210-60

    50*х=150

    х=150:50

    х=30

    ә) 50*3+х=210

    150+х=210

    Х=210-150

    Х=60


    (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс. «Айналмалы дөңгелек»

    7) Табиғат зерттеушілеріне қөбінесе әртүрлі есептерді жиі шығаруға тура келеді. Оларға көмектесіңдер. Есептерді шығарыңдар. Өрнектерді жазыңдар.

    А) 1600*60=960000

    Ж: 1 минутта инелік 96000 рет қағады.

    Ә) 27:3=9

    Ж: Жылдамдығы 96000.

    Б) 60км/сағ*5=300км/саг

    8) Есептеп тексеріңдер. Кім жылдам?

    https://learningapps.org/watch?v=ptz2vqinc24


    8602:17= 506 973920:24=40580

    84420:14= 6030 947700:45=21060

    8925:85= 105 958830:31=30930

    820680:21= 39080

    867720:42=20660

    681850:60=10490


    5) Ақиқат пікірлерді табыңдар. Егер пікір жалған болса, жоққа шығарыңдар. https://wordwall.net/play/52909/426/166


    27-саны 9-ға бөлінеді және 30-дан үлкен екендігі жалған-а.

    80 мен 15-тің айырмасы 80 мен 25-тің айырмасынан кем дегенім жалған-а.

    14 пен 25 үш таңбалы сандар дегенім жалған-а.

    Кез келген тіктөртбұрыш шаршы бола алады дегенім жалған-а.


    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    №9.

    Тапсырмаларды орындайды.






























    Билеп сергиді.



    Тапсырма орындайды.















































    Тапсырма орындайды.


    Дескриптор:

    -Сурет бойынша ақиқат пікірлер құрады-1балл.





    Пікірлерді оқып, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды-1балл.



    Жалған пікірлерді ақиқат пікірге алмастырады-1балл.

















    «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын пікірлер құрады-2 балл.












    .


    Есепке лайықты сызба мен теңдеу таңдайды -1балл.





    Есептерді шығарады

    1балл.












    Өрнектердің мәнін, тексереді-2балл.







    Ақиқат пікірлерді табыңдар. Егер пікір жалған болса, жоққа шығарады-1балл




    Математика

    4-сынып 3-бөлім





































    Қорытынды

    2 мин

    Сабақты қорытындылау.

    Кері байланыс: «Ми заряды». Сәтті купондар. Бағалау парағы арқылы бағалау.

    Үй тапсырмасы: 52-бет №10.

    Қорытынды жасайды.

    ҚБ қойылады.













    ЭСТАФЕТА

    1





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 4 сынып
    05.02.2024
    505
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумашева Орынгуль Онайбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации