(Т) 1- тапсырма Топтық
жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Постер
жасау.
1) Сурет бойынша ақиқат
пікірлер құрыңдар.
Үміт үтікті үстелге тоққа
қосылған қалпында қоя салды-а.
Маржан газды өшіруді
ұмытты-а.
Ердос пен Қанат отты сөндірмей
кетті-а.
Шырша шамы тоқ тұйықталуынан
жана бастады-а.
2) «Эстафета» ойыны Оқушылар
кезектесіп пікір жазады, келесі оқушы пікірдің ақиқат жалған екенін
анықтайды.
Өрт кезінде 101-ге
хабарлас-а.
Өрт кезінде үйде жасырыну
керек-ж.
Өрт –тілсіз
жау-а.
Өртті өртсөндірушілер
сөндіреді-а.
Өрт сөндіргіш құралды қол
жетпейтін жерде сақтау керек-ж.
3) Дартс ойыны: 10нан 100де
дейінгі сандар беріледі, топты тигізген саныңа байланысты есеп
аласың, егер 100 ге тигізсең, есеп орнына сыйлық
беріледі
Жалған пікірлерді оқыңдар.
Әрбір пікірді «...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын жаңа пікірмен
алмастырыңдар. Қандай пікірлер пайда болды? Қандай қорытынды
жасауға болады?
Кез келген төртбұрыштың 3
төбесі бар екендігі жалған-а.
Тонна –ұзындықтың өлшем
бірлігі екендігі жалған-а.
45 пен 10 сандарының қосындысы
54-ке тең екендігі жалған-а.
Есіңде
сақта!
(Ұ, Д) 2- тапсырмада
стикермен жұмыс жүзеге
асады.
4) «Жоққа шығар!» ойыны.
«...екендігі жалған» сөзімен аяқталатын пікірлер
құрыңдар.
Дельфин орманда өмір
сүретіндігі жалған-а.
Әтеш ұша алатындығы
жалған-а.
Әлия балмұздақты
ұнатпайтындығы жалған-а.
Төрт 2-ге бөлінбейтіндігі
жалған-а.
Тауықтың төрт аяғы бар
екендігі жалған-а.
Театрда адамдар спортпен
айналасатындығы жалған-а.
Мысық тышқанды
ауламайтындығы жалған-а.
Сергіту сәтінде «Полька»
әуенімен билеп сергиді.
6) Тақта мен жұмыс. Әр есепке
лайықты сызба мен теңдеу таңдаңдар
А)
50*х+60=210
50*х=210-60
50*х=150
х=150:50
х=30
ә)
50*3+х=210
150+х=210
Х=210-150
Х=60
(Д) 3- тапсырма дәптермен
жұмыс. «Айналмалы дөңгелек»
7) Табиғат зерттеушілеріне
қөбінесе әртүрлі есептерді жиі шығаруға тура келеді. Оларға
көмектесіңдер. Есептерді шығарыңдар. Өрнектерді
жазыңдар.
А)
1600*60=960000
Ж: 1 минутта инелік 96000 рет
қағады.
Ә)
27:3=9
Ж: Жылдамдығы
96000.
Б)
60км/сағ*5=300км/саг
8) Есептеп тексеріңдер.
Кім жылдам?
https://learningapps.org/watch?v=ptz2vqinc24
8602:17= 506
973920:24=40580
84420:14= 6030
947700:45=21060
8925:85= 105
958830:31=30930
820680:21=
39080
867720:42=20660
681850:60=10490
5) Ақиқат пікірлерді табыңдар.
Егер пікір жалған болса, жоққа шығарыңдар.
https://wordwall.net/play/52909/426/166
27-саны 9-ға бөлінеді және
30-дан үлкен екендігі жалған-а.
80 мен 15-тің айырмасы 80
мен 25-тің айырмасынан кем дегенім
жалған-а.
14 пен 25 үш таңбалы сандар
дегенім жалған-а.
Кез келген тіктөртбұрыш
шаршы бола алады дегенім жалған-а.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
№9.
|
Дескриптор:
-Сурет бойынша ақиқат пікірлер
құрады-1балл.
Пікірлерді оқып, олардың
ақиқаттығын немесе жалғандығын
анықтайды-1балл.
Жалған пікірлерді ақиқат
пікірге алмастырады-1балл.
«...екендігі жалған» сөзімен
аяқталатын пікірлер құрады-2 балл.
.
Есепке лайықты сызба мен
теңдеу таңдайды -1балл.
Есептерді
шығарады
1балл.
Өрнектердің мәнін,
тексереді-2балл.
Ақиқат пікірлерді табыңдар.
Егер пікір жалған болса, жоққа
шығарады-1балл
|