Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
мин.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар 1,2,3 деп санау
арқылы топтарға бөлініп отырады;
Ітоп:«Натурал
сандар»,
ІІ топ:«Рационал
сандар»,
ІІІтоп:«Бүтін
сандар»
Топтар топ ережесін сақтайды ,
өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ
мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
Оқушылар дәптер алмасып
тексереді.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін
көтереді,
бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Миға
шабуыл.
«Ой қозғау»
әдісі.
5
мин.
5
мин
|
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын ашу;
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар,жетелеуші сұрақтар қойылады.
.......
Жаңа
сабақ
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
- сұраққа жауап
береді.
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық
6-сынып.
Т.А.Алдамұратова
Қ.С.Байшоланова
Е.С.Байшоланова
“Атамұра”2018ж
|
Сабақтың
ортасы
8
мин.
Оқулықпен
жұмыс.
|
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген есепті
орындайды
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
|
Дескриптор:
-Оң сандарды
көбейтеді,
-теріс сандарды
көбейтеді
Әрбір дұрыс
есепке
1 балл
қойылады
|
Оқулық
6-сынып.
Т.А.Алдамұратова
Қ.С.Байшоланова
Е.С.Байшоланова
“Атамұра”2018ж
|
Жеке
жұмыс.
8
мин.
|
Алдыңғы
теңгерім
|
Өсім
|
Жаңа
теңгерім
|
–8
|
2 есе
|
2 ⋅
(−8) =-16
|
–16
|
3 есе
|
3 ⋅
(−16) =-48
|
–48
|
4 есе
|
4 ⋅
(−48) =-192
|
–192
|
5 есе
|
5 ⋅
(−192) =-960
|
2. Асқардың несие картасындағы
берешегі өсіп жатыр. Әр өсімнен кейінгі жаңа теңгерімді
енгіз.
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті жылдам әрі функционалды орындайды
.
|
Дескриптор:
-теріс сандарды оң санға
көбейтеді
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
|
Сергіту
сәті
2
мин
Топпен
жұмыс.
5
мин.
|
Логикалық
сұрақ.
Дәрежесі бар теріс және оң
сандарды салыстыру
Тиімділігі: Ойлау дағдысы
қалыптасады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
|
Дескриптор:
-Оң сандар мен теріс сандарды
көбейтеді,
-теріс сандарды оң санға
көбейтеді
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
.
. ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты
бекіту.
Кері байланыс.
• Таңбалары әртүрлі екі санды
көбейту ережесін тұжырымдаңдар.
•Таңбалары бірдей екі санды
көбейту ережесін тұжырымдағдар.
•Көбейткіштердің біреуі нөлге
тең болса, көбейтінді нешеге тең?
•Көбейткіштердің біреуі бірге
тең болса, көбейтінді нешеге тең?
Үйге тапсырма беру.
№476
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
1.Маған бүгін не
ұнады.
2. Маған бүгін не
ұнамады.
3.
Менің
тілектерім.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
|