Материалдар / Ашық сабақ: Математикалық олимпиада. Есептер шығару 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Математикалық олимпиада. Есептер шығару 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Іс -тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

55 орта мектеп

Пән мұғалімі

Толепова Феруза Адилбаевна

Сынып

2 «Ж»

Пән

Математика

Бөлімі:

2А. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер

Тақырыбы:

Есептер шығару.

Математикалық олимпиада.

Мақсаты :

2.5.1.1. екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

2.1.2.8. екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу және азайту үшін алгоритмдерді қолданады.

Көптеген оқушылар: қосу мен азайтуға арналған есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады.

Кейбір оқушылар: есептерді әр түрлі тәсілмен модельдеуді қолданып, есепті оқып, шешу жоспарын анықтай алады.

Бағалау критерийлері


  • Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба арқылы модельдейді

  • Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданады

Пәнаралық байланыстар

Дуниетану көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату, қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, слайд, суреттер, қима қағаздар

Жоспарланған уақыты

Оқытушының іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Мақсаты; оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді

Математика керек әр күнге

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Көңілімізге тоқимыз

Қызығушылықты ояту

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Сен білесің бе?» әдісі бойынша оқушылардың олимпиада туралы түсініктерін байқаймын

-Олимпиада туралы не білесіңдер?

Олимпиада спорта ғана емес мектепте де болады. Сендер биыл оған қатыса аласыңдар.

Олимпиада – математиканы оқып-үйренуге қызығушылығын арттырудың тиімді формаларының бірі. Математикалық олимпиада: оқушылардың математикалық білімдерін кеңейтуге; қызықты есептер , анықтау жəне дамытуға; спортқа қызығушылығын қолдауға мүмкіндік береді.Мектепте олимпиада әр пәндерден болады.Мысалы қазақ т,и тд.

Оқушылар қайталап айтады.

Оқушылардың арасының алшақтығы 1,5 метр.

Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады.

Шарлардың суреттерін тарату арқылы бағалау жүргізіледі.





Оқулықтар суреттер

Кеспелер

Сызғыш қарындаштар

Қайшы

Қағаздар беріледі.



















Сабақтың ортасы

Бүгінгі тақырыбымыз : Математикалық олимпиада. Есептер шығару.

Бүгінгі сабағымыз сол олимпиадаға дайындық болсын.

-Қалай ойлайсыңдар ,олимпиадаға қандай балалар қатысады?

Сонымен ,біздің бүгінгі мақсатымыз қандай?

Есептерді әртүрлі тәсілмен дұрыс шығару

Олимпиаданың жеңімпаздары басқа қалаларға барады.Бізде бүгін басқа қалаға барамыз.

Олимпиадаға автобуспен барамыз.

Олимпиада ойындарының ұраны: «Тезірек,жоғарырақ,күштірек»

1-ші аялдаманың тапсырмасы

Үштік жұмыс №1«Көршіңмен талқыла» әдісі

Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барады. Сызба бойынша есеп құрастырып, әртүрлі тәсілмен шығар.


1

50 жолаушы


-топ

18 ұл





17 қыз


? ересек адам




1 – тәсіл: 50 - (18+17) = 50 – 35 = 15

2 – тәсіл: (50 - 18) – 17 = 32 – 17 = 15

3 – тәсіл: (50 - 17) – 18 = 33 – 18 = 15


2

50 жолаушы


-топ

18 ұл





15 ересек адам


? қыз




1 – тәсіл: 50 - (18+15) = 50 – 33 = 17

2 – тәсіл: (50 - 18) – 15 = 32 – 15 = 17

3 – тәсіл: (50 - 15) – 18 = 35 – 18 = 17


3

50 жолаушы


-топ

? ұл





15 ересек адам


17 қыз




1 – тәсіл: 50 - (17+15) = 50 – 32 = 18

2 – тәсіл: (50 - 17) – 15 = 33 – 15 = 18

3 – тәсіл: (50 - 15) – 17 = 35 – 17 = 18


4

? жолаушы


-топ

18 ұл





15 ересек адам


17 қыз




1 – тәсіл: 15+ (18+17) = 15+ 35 = 50

2 – тәсіл: (15 + 18) + 17 = 33 + 17 = 50

3 – тәсіл: (15 + 17) + 18 = 32 + 18 = 50

2-ші аялдаманың тапсырмасы

2 Топтық жұмыс «Тез есепте» әдісі арқылы бір минутта есептеп беру керек

1 топ

+ 66 - 80 - 100 + 49 см

18 46 82 27см

84 34 18 76см

2 топ

25+26 = 51 71-53 = 18

74- 48 = 26 34+57 = 91

3 топ

27-19 = 8 62-35 = 27

38+57 = 95 19+58 = 77

4 топ

28+67 = 95 63- 28= 35

37+34=71 75-47= 28


3-ші аялдаманың тапсырмасы

3 Жұппен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы сәйкестендір

Балалар бірдей мысалдарды анықтады. Оларды есептеп, жұбымен сәйкестендірді.


300+400

3 онд.5 бірл. + 4 онд.2 бірл.

35+42

3 онд.5 бірл. + 6 онд.5 бірл.

35+65

3 жүзд. + 4 жүзд.

900-500

9 онд.8 бірл. 5 онд.

98-50

4 онд. 5 бірл. – 2 онд. 3бірл.

45-23

9 жүзд. - 5 жүзд.


«Сергіту сәті»

Алма кеттi домалап...| Alma kettidomalap...| Apple song| TORGHAI-TV

4-ші аялдаманың тапсырмасын көрейік.

4. «Дұрыс жауапты таңда» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

Саябаққа 3 күн ішінде 30 ағаш отырғызылды. 1- күні 15 ағаш, 2- күні 7 ағаш отырғызылды. 3- күні неше ағаш отырғызылды ?

30-15

30-7

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!