Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.2.1 -
мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжап жазу
2.2.4.1 -
мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
2.1.3.1 тыңдаған мәтінге
мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және
қарапайым сұрақтарға жауап
беру
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Мұғалім әр түрлі
смайликтерді балаларға көрсетеді. Балалар смайликтегі көңіл-күйді
атап( ашулану, қуану, мұңаю, жымию, ойлану), бет –жүзімен қайталап
көрсету қажет. Сыныптастарына сабақ бойында қандай көңіл-күй
тілейтіндерін көрсету.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты, дәл жауап
береміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Жылдам адым»
әдісі
-
Дауыссыз дыбыстар
нешеге бөлінеді? -3
-
Сөйлеудің неше түрі
бар? -2 ауызша және
жазбаша
-
Диалог дегеніміз
не? -2 адамның
сөйлесуі
-
Монолог дегеніміз
не? -Бір адамның
сөйлеуі
-
У дыбысы қандай
дыбыс? -Дауысты,
дауыссыз
-
М әрпі қандай
дыбыс? -Дауыссыз,
үнді
-
Я, ю, е әріптері
қандай дыбыстар? -Қосарлы
дыбыстар
-
Қ әрпі қандай
дыбыс?- Дауыссыз,
қатаң
-
Б әрпі қандай
дыбыс? -Дауыссыз,
ұяң
-
Дауысты дыбыстар
нешеге бөлінеді? -2
|
Психологиялық
ахуалға берілген суреттердіқимыл арқылы көрсету және сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|

Психологиялық
ахуал.

Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен
танысады.
Топтық
жұмыс: Кестені
толтыру.Берілген дыбыстан басталатын
сөз,сөйлем, мәтін
құрау.
Дыбыс
|
Сөз
|
Сөйлем
|
Мәтін
|
Кк
|

|

|

|
|
Мәтінді
таныстыру. Ереже. Мәтін бірнеше
сөйлемнен құралады және олар бір-бірімен мағынасы жағынан
байланысып тұрады.Мәтін атауы тақырып деп аталады. Осы тақырып
бойынша біз мәтін не туралы екенін біле
аламыз.
Қолдану
2-жаттығу.
Дәптермен жұмыс.
-
Сұрақтарға жауап
жаз.
Сыныпта қанша оқушы
бар?
Оның нешеуі ұл бала,
нешеуі қыз бала?
Сыныптастарың
бір-бірімен тату ма?
Сергіту
сәті
«Learning apps»
бағдарламасында
«Көшбасшы»
әдісі
Суретті сипаттайтын
дұрыс мәтінді тауып, оның мәтін бола алатын дәлелдеп, жауапты
белгілеу.

Жарқын
жаз
Далада жаз мезгілі. Күн
тамаша күліп тұр. Екі бала балық аулап
жатыр.
Балалар жазғы
демалысқа шықты. Оқу аяқталған соң олар көлге баруды ойлап
жүрген.
Балалар демалысқа
шықты.
|
Берілген кестені
толтырып, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
|
Формативті
бағалау.
Тиындар арқылы
бағалау


ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Формативті
бағалау.
Тиындар арқылы
бағалау
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау
|

Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
«Learning apps»
бағдарламасы
|
Соңы
|
Жұптық
жұмыс
«Wordwall»
бағдарламасында
«Сиқырлы шеңбер»
әдісі
Б

елгілі бір
тақырып
аясында тірек
сөздер
таңдап алынып,
мәтін
құрастырып
шығу.
Аю
Ұйқы Бал
Қорбаңдап
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ:


Тиындар арқылы
бағалау
|
Жұптық
тапсырмалар.
«Wordwall»
бағдарламасы
|
Кері
байланыс
|
Үй тапсырмасы: 72
бет, 4-жаттығу
«Ақылды үкілер»
әдісі
Мен бүгінгі сабақтан
мәтін жайлы ақпаратты толық
түсіндім.
Мен бүгін мәтін құрастырдым бірақ әлі түсінбегенім
бар.
Маған мәтін тақырыбы қиын болды.
|
Сабақтан алған
әсерлерін үкілерге апарып
жабыстырады.
|
< |