Материалдар / Ашық сабақ Мәтін дегеніміз не? 2 сынып

Ашық сабақ Мәтін дегеніміз не? 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Мәтін дегеніміз не? 2 сынып. Цифрлық сауаттылық бойынша бірнеше бағдарламалар қолдана отырып сабақ жасадым
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Алматы облысы, Қарасай ауданы, Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Әл-Фараби атындағы арнаулы гимназиясы


Педагогтің аты-жөні

Абдукаримов Е.А.

Күні:29.10.2021ж


Сынып:2

Қатысушылар саны:25

Сынып: 2 «Д»

Сабақтың тақырыбы

Мектеп - бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым

Мәтін дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжап жазу

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының іс-әректеі

Бағалау

Ресурстар


Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғалім әр түрлі смайликтерді балаларға көрсетеді. Балалар смайликтегі көңіл-күйді атап( ашулану, қуану, мұңаю, жымию, ойлану), бет –жүзімен қайталап көрсету қажет. Сыныптастарына сабақ бойында қандай көңіл-күй тілейтіндерін көрсету.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Жылдам адым» әдісі

  1. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? -3

  2. Сөйлеудің неше түрі бар? -2 ауызша және жазбаша

  3. Диалог дегеніміз не? -2 адамның сөйлесуі

  4. Монолог дегеніміз не? -Бір адамның сөйлеуі

  5. У дыбысы қандай дыбыс? -Дауысты, дауыссыз

  6. М әрпі қандай дыбыс? -Дауыссыз, үнді

  7. Я, ю, е әріптері қандай дыбыстар? -Қосарлы дыбыстар

  8. Қ әрпі қандай дыбыс?- Дауыссыз, қатаң

  9. Б әрпі қандай дыбыс? -Дауыссыз, ұяң

  10. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? -2




Психологиялық ахуалға берілген суреттердіқимыл арқылы көрсету және сабаққа назар аудару.







Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.












ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


Психологиялық ахуал.








Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Топтық жұмыс: Кестені толтыру.Берілген дыбыстан басталатын сөз,сөйлем, мәтін құрау.

Дыбыс

Сөз

Сөйлем

Мәтін

Кк

Shape2

Shape3




Shape4



Мәтінді таныстыру. Ереже. Мәтін бірнеше сөйлемнен құралады және олар бір-бірімен мағынасы жағынан байланысып тұрады.Мәтін атауы тақырып деп аталады. Осы тақырып бойынша біз мәтін не туралы екенін біле аламыз.

Қолдану

2-жаттығу. Дәптермен жұмыс.

  1. Сұрақтарға жауап жаз.

Сыныпта қанша оқушы бар?

Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?

Сыныптастарың бір-бірімен тату ма?


Сергіту сәті

«Learning apps» бағдарламасында

«Көшбасшы» әдісі

Суретті сипаттайтын дұрыс мәтінді тауып, оның мәтін бола алатын дәлелдеп, жауапты белгілеу.

Shape5 Shape6

Жарқын жаз

Далада жаз мезгілі. Күн тамаша күліп тұр. Екі бала балық аулап жатыр.





Shape7

Балалар жазғы демалысқа шықты. Оқу аяқталған соң олар көлге баруды ойлап жүрген.






Shape8

Балалар демалысқа шықты.







Берілген кестені толтырып, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.








Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)





Формативті бағалау.


Тиындар арқылы бағалау



Shape9






ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.









Формативті бағалау.


Тиындар арқылы бағалау






ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау





Оқылым, жазылым тапсырмалары.



















«Learning apps» бағдарламасы


Соңы


Жұптық жұмыс

«Wordwall» бағдарламасында

«Сиқырлы шеңбер» әдісі

БShape10

елгілі бір тақырып

аясында тірек сөздер

таңдап алынып, мәтін

құрастырып шығу.


Shape13 Shape12 Shape11 Аю


Ұйқы Бал Қорбаңдап





Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ:



Shape14



Тиындар арқылы бағалау



Жұптық тапсырмалар.



«Wordwall» бағдарламасы


Кері байланыс

Үй тапсырмасы: 72 бет, 4-жаттығу


«Ақылды үкілер» әдісі

Shape15

Мен бүгінгі сабақтан мәтін жайлы ақпаратты толық түсіндім.

Мен бүгін мәтін құрастырдым бірақ әлі түсінбегенім бар.

Маған мәтін тақырыбы қиын болды.

Сабақтан алған әсерлерін үкілерге апарып жабыстырады.

<
08 Желтоқсан 2021
1283
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі