Қысқа мерзімді сабақ жоспары. 7 сынып. Информатика пәні
|
Сабақ:. Мәтін. Мәтіндік блоктарды құру |
Мектеп:М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Кунсафина А |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқаны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Inkscape –те мәтінмен жұмыс істеу. Мәтіндік блоктарды құру. Мәтіндік блоктарды түрлендіру. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны істей алады: Мәтінді енгізе алады. Мәтінді түрін, түсін өзгерте алады. Оқушылардың көпшілігі мынаны істей алады: Мәтіндік бюолктарды құра алады. Мәтінді контур бойынша орналастыра алады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны істей алады: Мәтінді түрлендіру жұмысын істей алады. Мәтін түрлерін ажырата алады, салыстырады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен фразалар: Мәтіндік блок, Ctrl+U6 , блокқа кірістіру, қол кренинг, |
|||||
|
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
||||||
|
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||
|
$ 25, 130-135 бетті қараймыз |
||||||
|
||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
Құрақ туралы мақал-мәтел, нақыл сөздер жазады. |
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Векторлық нысандар |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 2 мин Топтық жұмыс |
Ынтымақтастық оқу ортасын құру. Шаттық шеңбер. Оқушыларды 2 топқа бөлу (Мақал-мәтелдерді құрастыру «Пазл» әдісі ) |
Құрастыру |
||||
|
5 мин Топтық жұмыс |
«Кім ұшқыр» әдісі |
EXCEL прог АКТ Флипчарт
|
||||
|
1 мин. Бағалау |
«Бағдаршам» |
|
||||
|
ортасымен жұмыс 10 мин Топтық жұмыс. 1 мин Жеке жұмыс 19 минут Ақталуы 5мин |
Түсіну. Мәтінмен жұмыс «ЖигСо» әдісі 1-топ: Тікбұрыш 2-топ: Эллипс
Сергіту сәті Компьютерде жұмыс “ Inkscape программасы” «Компьютердегі тәжірибелі жұмыс» әдісі
ТЕСТ |
Мәтін жазылған слайд ЭО Оқушының бағалау парағы Мұғалімнің бағалау парағы EXCEl программасы |
||||
|
2 мин |
Оқушылардың орындаған жұмысы бойынша жиынтық баға қою «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы Үйге тапсырма: $22, 23 |
|
||||
|
Қосымша ақпарат: Қызықты ақпарат |
||||||
|
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тарсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық аралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтағы байланыс |
||||
|
Топтық жұмыста, жекелей жұмыста қабілеті жоғары оқушылар көрінеді |
Табыс критерийлері арқылы өз-өздерін бағалау |
Оқушылардың пікірлерімен санасу |
||||
|
р/с |
Дискриптор |
критерий |
балл |
|
|
1 |
Топта жұмыс |
|
5 |
|
|
2 |
Мәтінді блоктар құру |
Мәтін құралы Мәтін жазу Қаріптің парамтрлерін өзгерту Қаріптік кегль Құйып бояуды, сызықты градиентпен толтыру |
1 1 1 1 1 |
|
|
3 |
Мәтінді блоктарды түрлендіру |
Еркін контур жасау Shift пернесін басып тұрып, бір уақытта ерекшелеу Мәтінді блокқа кірістіру, шығару Мәтінді контур бойынша орналастыру Мәтінді контурға түрлендіру |
1 1 1 1 1 |
|
|
4 |
Топта жұмыстарын қорғау |
|
5 |
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Мәтін. Мәтін блоктарын құру" 7 сынып
Ашық сабақ: "Мәтін. Мәтін блоктарын құру" 7 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. 7 сынып. Информатика пәні
|
Сабақ:. Мәтін. Мәтіндік блоктарды құру |
Мектеп:М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Кунсафина А |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқаны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Inkscape –те мәтінмен жұмыс істеу. Мәтіндік блоктарды құру. Мәтіндік блоктарды түрлендіру. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны істей алады: Мәтінді енгізе алады. Мәтінді түрін, түсін өзгерте алады. Оқушылардың көпшілігі мынаны істей алады: Мәтіндік бюолктарды құра алады. Мәтінді контур бойынша орналастыра алады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны істей алады: Мәтінді түрлендіру жұмысын істей алады. Мәтін түрлерін ажырата алады, салыстырады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен фразалар: Мәтіндік блок, Ctrl+U6 , блокқа кірістіру, қол кренинг, |
|||||
|
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
||||||
|
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||
|
$ 25, 130-135 бетті қараймыз |
||||||
|
||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
Құрақ туралы мақал-мәтел, нақыл сөздер жазады. |
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Векторлық нысандар |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 2 мин Топтық жұмыс |
Ынтымақтастық оқу ортасын құру. Шаттық шеңбер. Оқушыларды 2 топқа бөлу (Мақал-мәтелдерді құрастыру «Пазл» әдісі ) |
Құрастыру |
||||
|
5 мин Топтық жұмыс |
«Кім ұшқыр» әдісі |
EXCEL прог АКТ Флипчарт
|
||||
|
1 мин. Бағалау |
«Бағдаршам» |
|
||||
|
ортасымен жұмыс 10 мин Топтық жұмыс. 1 мин Жеке жұмыс 19 минут Ақталуы 5мин |
Түсіну. Мәтінмен жұмыс «ЖигСо» әдісі 1-топ: Тікбұрыш 2-топ: Эллипс
Сергіту сәті Компьютерде жұмыс “ Inkscape программасы” «Компьютердегі тәжірибелі жұмыс» әдісі
ТЕСТ |
Мәтін жазылған слайд ЭО Оқушының бағалау парағы Мұғалімнің бағалау парағы EXCEl программасы |
||||
|
2 мин |
Оқушылардың орындаған жұмысы бойынша жиынтық баға қою «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы Үйге тапсырма: $22, 23 |
|
||||
|
Қосымша ақпарат: Қызықты ақпарат |
||||||
|
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тарсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық аралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтағы байланыс |
||||
|
Топтық жұмыста, жекелей жұмыста қабілеті жоғары оқушылар көрінеді |
Табыс критерийлері арқылы өз-өздерін бағалау |
Оқушылардың пікірлерімен санасу |
||||
|
р/с |
Дискриптор |
критерий |
балл |
|
|
1 |
Топта жұмыс |
|
5 |
|
|
2 |
Мәтінді блоктар құру |
Мәтін құралы Мәтін жазу Қаріптің парамтрлерін өзгерту Қаріптік кегль Құйып бояуды, сызықты градиентпен толтыру |
1 1 1 1 1 |
|
|
3 |
Мәтінді блоктарды түрлендіру |
Еркін контур жасау Shift пернесін басып тұрып, бір уақытта ерекшелеу Мәтінді блокқа кірістіру, шығару Мәтінді контур бойынша орналастыру Мәтінді контурға түрлендіру |
1 1 1 1 1 |
|
|
4 |
Топта жұмыстарын қорғау |
|
5 |
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














