Сабақ:.
Мәтін. Мәтіндік блоктарды
құру
|
Мектеп:М.Әуезов атындағы орта
мектебі» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты: Кунсафина
А
|
Сынып: 7
|
Қатысқаны:
|
Қатыспағандар: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары:
|
Inkscape –те мәтінмен жұмыс
істеу. Мәтіндік блоктарды құру. Мәтіндік блоктарды
түрлендіру.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны істей
алады:
Мәтінді енгізе
алады. Мәтінді түрін, түсін өзгерте
алады.
Оқушылардың
көпшілігі мынаны істей
алады:
Мәтіндік бюолктарды
құра алады. Мәтінді контур бойынша орналастыра
алады.
Оқушылардың
кейбіреулері мынаны істей
алады:
Мәтінді түрлендіру жұмысын
істей алады. Мәтін түрлерін ажырата алады,
салыстырады.
|
Тілдік
мақсат
|
Негізгі сөздер мен
фразалар:
Мәтіндік блок, Ctrl+U6 ,
блокқа кірістіру, қол
кренинг,
|
Сұхбатқа арналған пайдалы
фразалар:
|
-
Қандай бұйрық "Құйып бояу мен
жиектеу"
-
Inkscape SVG редакторында
файлдардың стандартты пішімі
-
Контур дегеніміз
не?
-
Эллипс құралы үшін - Фигураны
бүтін эллипс ету ... батырмасын
басу
-
Бірнеше нысандарды
топтастыру
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
$ 25, 130-135 бетті
қараймыз
|
-
Мәтінді
түрлендіру
-
Мәтіндік блоктар
құру
-
Кез
келген сәтте мәтінді редакциялауға бола
ма?
-
Редакциялау біткен соң түсті өзгертуге бола
ма?
-
Мәтінді контурға
түрлендіру
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Құрақ туралы мақал-мәтел,
нақыл сөздер жазады.
|
Алдыңғы
оқу:
|
Векторлық
нысандар
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
шаралар
|
Ресурстар
|
Басталуы
2
мин
Топтық
жұмыс
|
Ынтымақтастық оқу ортасын
құру.
Шаттық
шеңбер.
Оқушыларды 2 топқа бөлу
(Мақал-мәтелдерді құрастыру «Пазл»
әдісі )
|
Құрастыру
|
5
мин
Топтық
жұмыс
|
«Кім
ұшқыр»
әдісі
|
EXCEL
прог
АКТ
Флипчарт
|
1 мин.
Бағалау
|
«Бағдаршам»
|
|
ортасымен
жұмыс
10 мин
Топтық
жұмыс.
1
мин
Жеке
жұмыс
19 минут
Ақталуы
5мин
|
Түсіну. Мәтінмен
жұмыс
«ЖигСо»
әдісі
1-топ:
Тікбұрыш
2-топ:
Эллипс
Сергіту
сәті
Компьютерде
жұмыс “
Inkscape
программасы”
«Компьютердегі тәжірибелі
жұмыс» әдісі
ТЕСТ
|
Мәтін жазылған
слайд
ЭО
Оқушының бағалау
парағы
Мұғалімнің бағалау
парағы
EXCEl программасы
|
2
мин
|
Оқушылардың
орындаған жұмысы бойынша жиынтық баға
қою
«Екі жұлдыз, бір
тілек» стратегиясы
Үйге тапсырма: $22,
23
|
|
Қосымша ақпарат: Қызықты
ақпарат
|
Саралау-сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тарсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық аралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс.
Құндылықтағы
байланыс
|
Топтық жұмыста, жекелей
жұмыста қабілеті жоғары оқушылар
көрінеді
|
Табыс критерийлері арқылы
өз-өздерін бағалау
|
Оқушылардың пікірлерімен
санасу
|