Сабақ:. Мәтін. Мәтіндік блоктарды құру | Мектеп:М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ |
Күні: | Мұғалімнің аты: Кунсафина А |
Сынып: 7 | Қатысқаны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Inkscape –те мәтінмен жұмыс істеу. Мәтіндік блоктарды құру. Мәтіндік блоктарды түрлендіру. |
Сабақ мақсаттары: | Оқушылардың барлығы мынаны істей алады: Мәтінді енгізе алады. Мәтінді түрін, түсін өзгерте алады. Оқушылардың көпшілігі мынаны істей алады: Мәтіндік бюолктарды құра алады. Мәтінді контур бойынша орналастыра алады.Оқушылардың кейбіреулері мынаны істей алады: Мәтінді түрлендіру жұмысын істей алады. Мәтін түрлерін ажырата алады, салыстырады. |
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен фразалар: Мәтіндік блок, Ctrl+U6 , блокқа кірістіру, қол кренинг, |
| Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
| Қандай бұйрық "Құйып бояу мен жиектеу"Inkscape SVG редакторында файлдардың стандартты пішіміКонтур дегеніміз не?Эллипс құралы үшін - Фигураны бүтін эллипс ету ... батырмасын басуБірнеше нысандарды топтастыру |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| $ 25, 130-135 бетті қараймыз |
| Мәтінді түрлендіруМәтіндік блоктар құруКез келген сәтте мәтінді редакциялауға бола ма?Редакциялау біткен соң түсті өзгертуге бола ма?Мәтінді контурға түрлендіру |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Құрақ туралы мақал-мәтел, нақыл сөздер жазады. |
Алдыңғы оқу: | Векторлық нысандар |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған шаралар | Ресурстар |
Басталуы2 минТоптық жұмыс | Ынтымақтастық оқу ортасын құру.Шаттық шеңбер.Оқушыларды 2 топқа бөлу (Мақал-мәтелдерді құрастыру «Пазл» әдісі ) |
Құрастыру |
5 минТоптық жұмыс | «Кім ұшқыр» әдісі
| EXCEL прогАКТФлипчарт
|
1 мин. Бағалау | «Бағдаршам» |
|
ортасымен жұмыс
10 мин Топтық жұмыс.
1 мин
Жеке жұмыс19 минут
Ақталуы5мин | Түсіну. Мәтінмен жұмыс«ЖигСо» әдісі1-топ: Тікбұрыш2-топ: ЭллипсСергіту сәті
Компьютерде жұмыс “ Inkscape программасы” «Компьютердегі тәжірибелі жұмыс» әдісі ТЕСТ |
Мәтін жазылған слайдЭООқушының бағалау парағы
Мұғалімнің бағалау парағы
EXCEl программасы
|
2 мин | Оқушылардың орындаған жұмысы бойынша жиынтық баға қою«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясыҮйге тапсырма: $22, 23 |
|
Қосымша ақпарат: Қызықты ақпарат |
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тарсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық аралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтағы байланыс |
Топтық жұмыста, жекелей жұмыста қабілеті жоғары оқушылар көрінеді | Табыс критерийлері арқылы өз-өздерін бағалау | Оқушылардың пікірлерімен санасу |