Оқушылардың сабаққа
дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Оқушыларға 3 тілде
жазылған кеспе қағаздары таратылады. Қазақша, орысша, ағылшынша
жазылу бойынша 3 топқа бөлінеді. Сол сөз тіркестерінен сөйлем құрай
отырып, сабақтың тақырыбын
ашады.
1-топ - Мәтінді есептерді теңдеулер
және теңсіздіктер құрастыру арқылы
шешу;
2-топ - Решение текстовых задач с
помощью составления уравнений и
неравенств;
3-Топ -
Solution of text problems with
the help of the formulation of equations and
inequalities.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Тренинг. «Жаттығуды орында».
Оқушыларды ортаға шақырып, шеңбер бойымен тұрғызамыз. Әрбіреуіне
сергітуге арналған парақшаларды
таратамыз.
-
Екі рет
отырып-тұрыңыз
-
Сол аяғыңызда бес рет
секіріңіз
-
Екі қолыңызды екі рет жоғары
көтеріңіз
-
Барлық тапсырмаларды мұқият
оқыңыз
-
Атыңызды айқайлап
айтыңыз
-
Екі рет қатты дауыстап
мияулаңыз
-
Кез келген үш адамның бетінен
сүйіңіз
-
Өз орныңызда үш рет
айналыңыз
-
Ойынды жүргізушіге қарап қатты
күліңіз
-
Кез келген үш адамның қолынан
ұстап көріңіз
-
Оң аяғынызбен бес рет
секіріңіз
-
Барлық тапсырмаларды оқып
шыққан соң №13
және
№14 тапсырмаларды ғана
жасаңыз
-
Тізерлеп
отырыңыз
-
Осы парақты алдыңызға
қойыңыз
РАХМЕТ!
Мұғалім:
-оқушылар осы тренингтен
қандай қорытынды шығаруға
болады?
Кез келген есептің мәтінін
мұқият оқып, мағынасын ажырата
білу.
Ашық сұрақтарды қолдану арқылы
алгоритм құру.
-
Есепті неден
бастаймыз?
-
Теңдеуді қалай
құрамыз?
-
Теңдеудің шешімі дегеніміз
не?
-
Есептің шартына сәйкестігі
деген не?
-
Алгоритмді қалай құруға
болады?
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Балл
|
1.Ашық сұрақтарға жауап
берді.
|
-
Есепті неден
бастаймыз?
|
1
|
-
Теңдеуді қалай
құрамыз?
|
1
|
-
Теңдеудің шешімі дегеніміз
не?
|
1
|
-
Есептің шартына сәйкестігі
деген не?
|
1
|
-
Алгоритмді қалай құруға
болады?
|
1
|
Кері байланыс оқушы
мен оқушының арасында
жүргізіледі.
Мәтінді
есептерді шығару
алгоритімі:
-
Ізделінді шаманы
немесе бірнеше шамаларды х,у,z... әріптерімен
белгілейді;
-
Берілген
шамалармен ізделінді шамалар арасындағы байланыс
орнатылады;
-
Теңдеу немесе
теңсіздік, немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі
(математикалық модель)
құрастырылады;
-
Құрастырылған
теңдеу немесе теңсіздік немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер
жүйесі шығарылады;
-
Шыққан нәтиже
есеп шартымен
салыстырылады;
-
Жауабы
жазылады.
Топтар постер
бойынша өз тапсырмаларын қорғайды. Тапсырмалар тақырып бойынша
мысалдарды түсіндіру.
Тапсырмалар:
1-топ: 1
мысал
2-топ: 2
мысал
3-топ: 3
мысал
Кері
байланыс: « Екі жұлдыз, бір
тілек».
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Балл
|
2.Жаңа тақырып бойынша берілген
мысалдарды жақсы түсіндіре
алды.
|
1.Топ мүшелері толық
қатысты.
|
|