Материалдар / Ашық сабақ "Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу"

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады -есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді -сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2023
287
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.3.1

есеп шарты бойынша математикалық модель құру;

7.4.2.2

мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы шығару;

Сабақ мақсаты

Білімділік:

  • Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер көмегімен шығару;

  • Алған білімдерін толықтыру;

  • Жүйелеу.

Дамытушылық:

  • Оқушыларға қысқаша көбейту формулаларын меңгерту;

  • Математикаға қызығушылығын арттыру;

  • Білік дағдысын дамыту.

Әлеуметтік-мәдени:

  • Сабақта әр түрлі өзгерістер болатынын байқауға дағдыландыру;

  • Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру;

  • Сөздік қорын молайту;

  • Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алу;

  • Өздерін және сыныптастарын бағалай алу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу

  • Түсіну

  • Қолдану

Сабақтың типі:

Жаңа сабақ

Бағалау критерийі

  • Ашық сұрақтарға жауап берді;

  • Жаңа тақырып бойынша берілген мысалдарды жақсы түсіндіре алды;

  • Мәтінді есептерді шығару біледі.

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Сұрақ-жауап, топтық жұмыс, АКТ, зерттеу

Құндылықтарға баулу

Индустрия мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, орыс тілі, физика, геометрия

Тілдік мақсат

Үш тілдетақырыптарды оқу:

а) Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу;

ә) Решение текстовых задач с помощью составления уравнений и неравенств;

б) Solution of text problems with the help of the formulation of equations and inequalities.

Күтілетін нәтиже

Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер арқылы шығара алады.

Алдыңғы білім

Теңдеулер және теңсіздіктер шешу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы (2мин)











2 мин






















3 мин



Сабақтың ортасы






























10 мин




















13 мин





































3 мин











2 мин

















Сабақтың соңы

3 мин

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Оқушыларға 3 тілде жазылған кеспе қағаздары таратылады. Қазақша, орысша, ағылшынша жазылу бойынша 3 топқа бөлінеді. Сол сөз тіркестерінен сөйлем құрай отырып, сабақтың тақырыбын ашады.


1-топ - Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу;

2-топ - Решение текстовых задач с помощью составления уравнений и неравенств;

3-Топ - Solution of text problems with the help of the formulation of equations and inequalities.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Тренинг. «Жаттығуды орында». Оқушыларды ортаға шақырып, шеңбер бойымен тұрғызамыз. Әрбіреуіне сергітуге арналған парақшаларды таратамыз.

  1. Екі рет отырып-тұрыңыз

  2. Сол аяғыңызда бес рет секіріңіз

  3. Екі қолыңызды екі рет жоғары көтеріңіз

  4. Барлық тапсырмаларды мұқият оқыңыз

  5. Атыңызды айқайлап айтыңыз

  6. Екі рет қатты дауыстап мияулаңыз

  7. Кез келген үш адамның бетінен сүйіңіз

  8. Өз орныңызда үш рет айналыңыз

  9. Ойынды жүргізушіге қарап қатты күліңіз

  10. Кез келген үш адамның қолынан ұстап көріңіз

  11. Оң аяғынызбен бес рет секіріңіз

  12. Барлық тапсырмаларды оқып шыққан соң №13 және №14 тапсырмаларды ғана жасаңыз

  13. Тізерлеп отырыңыз

  14. Осы парақты алдыңызға қойыңыз

РАХМЕТ!

Мұғалім:

-оқушылар осы тренингтен қандай қорытынды шығаруға болады?

Кез келген есептің мәтінін мұқият оқып, мағынасын ажырата білу.

Ашық сұрақтарды қолдану арқылы алгоритм құру.

  • Есепті неден бастаймыз?

  • Теңдеуді қалай құрамыз?

  • Теңдеудің шешімі дегеніміз не?

  • Есептің шартына сәйкестігі деген не?

  • Алгоритмді қалай құруға болады?

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

1.Ашық сұрақтарға жауап берді.

  1. Есепті неден бастаймыз?

1

  1. Теңдеуді қалай құрамыз?

1

  1. Теңдеудің шешімі дегеніміз не?

1

  1. Есептің шартына сәйкестігі деген не?

1

  1. Алгоритмді қалай құруға болады?

1

Кері байланыс оқушы мен оқушының арасында жүргізіледі.

Мәтінді есептерді шығару алгоритімі:

  1. Ізделінді шаманы немесе бірнеше шамаларды х,у,z... әріптерімен белгілейді;

  2. Берілген шамалармен ізделінді шамалар арасындағы байланыс орнатылады;

  3. Теңдеу немесе теңсіздік, немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі (математикалық модель) құрастырылады;

  4. Құрастырылған теңдеу немесе теңсіздік немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі шығарылады;

  5. Шыққан нәтиже есеп шартымен салыстырылады;

  6. Жауабы жазылады.

Топтар постер бойынша өз тапсырмаларын қорғайды. Тапсырмалар тақырып бойынша мысалдарды түсіндіру.

Тапсырмалар:

1-топ: 1 мысал

2-топ: 2 мысал

3-топ: 3 мысал

Кері байланыс: « Екі жұлдыз, бір тілек».

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

2.Жаңа тақырып бойынша берілген мысалдарды жақсы түсіндіре алды.

1.Топ мүшелері толық қатысты.

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!